|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
moja tempra nie chce odpalić na ciepłym silniku. |
Autor |
Wiadomość |
arbud30
Wiek: 46 Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 6 Skąd: Wieluń
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 08-07-2010, 19:51 moja tempra nie chce odpalić na ciepłym silniku.
|
|
|
posiadam tempre kombi 1.6 sx nie chce odpalić na ciepłym silniku. na zimnym odpala na dotyk.pomocy z góry dziekuje! |
_________________ artbud30 |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 08-07-2010, 20:02
|
|
|
arbud30, jaki silnik dokładnie? wtrysk, gaźnik? Jaki dokładnie, mocy ile? |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 08-07-2010, 21:34
|
|
|
jak diesel to pompa wtryskowa miałem to u siebie także. A spróbuj tak, że jak jest na ciepłym to przy zapalaniu dawaj mu gazu czy wtedy łapie ? Mi czasami jeszcze łapał więc spróbuj, ale stawiam na pompę. |
|
|
|
|
Maciek
Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1468 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 08-07-2010, 21:36
|
|
|
VEndriuV, kolega napisał że ma 1.6 SX , to obstawiam że to silnik o nr. 835.C1 , na osprzęcie boscha |
_________________ Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-07-2010, 23:21
|
|
|
cpw
jeżeli wtrysk. |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
Paweł Łukaczyk
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 91 Skąd: Kołobrzeg
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 09-07-2010, 06:24
|
|
|
Interesujące, gaśnie Ci na ciepłym silniku tak?Napisze kilka możliwych przyczyn wydających się z mojego punktu widzenia.
1-Pompa wydaje się być dobra bo gdyby nie była sprawna to byś nie odpalił.
2-Czy obroty są wyregulowane,nie zalewasz silnika aby przypadkiem się nie dławi.
3-Czy wtrysk nie jest spieczony,przewody są w dobrym stanie ,ciśnienie odpowiednie,brak przecieków.
4-Elektronika ten komputerek pod maska wiza- wi kierownicy ten z żeberkowym radiatorem.
5-Filtr paliwa czy nie jest zawalony.
6-Czujnik położenia wału napędowego.
7-Ten dokładnie nie kojaze nazwy, silniczek krokowy bodajże zaraz pod wtryskiem-reguluje obroty morze być do wymiany.
8-Kłopoty z silnikiem,czy się nie przegrzewa,olej nie miesza się z paliwem.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-07-2010, 07:45
|
|
|
Paweł Łukaczyk napisał/a: | gaśnie Ci na ciepłym silniku tak? |
arbud30 napisał/a: | nie chce odpalić na ciepłym silniku |
|
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 09-07-2010, 08:52
|
|
|
ja miałem tak samo w mojej, w zime było ok, ale w lato masakra pojeździła troche z 30 min i dośc długo kręciła itd. Musiałem Gazu dawać przy zapalaniu to wtedy jeszcze łapał. I u mnie to była pompa. A u Ciebie problem jest podobny. |
|
|
|
|
Paweł Łukaczyk
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 91 Skąd: Kołobrzeg
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 09-07-2010, 09:16
|
|
|
Panowie i szanowne Panie.Właśnie tak rozważałem co ma wspólnego pompa paliwa?
Odpala na zimnym a na gorącym nie,wszyscy dobrze wiemy ze na ciepłym najlepiej odpala autko,myślę ze wina leży po stronie czujników lub elektroniki.
Morze coś się przegrzewa od silnika jest uszkodzone jakiś kabelek czy inny ustrój zamontowany koło komory silnika.
Mozna by było poprosić o szczegółowy raporcik? |
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 09-07-2010, 16:59
|
|
|
ja mowie o pompie wtryskowej. U mnie tak było to wszystko na ten temat . |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 10-07-2010, 08:03
|
|
|
VEndriuV napisał/a: | a mowie o pompie wtryskowej. U mnie tak było to wszystko na ten temat . | ale mówisz o dieslu. A kol. arbud30 do tej pory nie sprostował nawet czy chodzi o gaźnik czy wtrysk. |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 10-07-2010, 21:52
|
|
|
myślę że nie ma co kontynuować tematu. kolega arbud30, jest niepoważny. walną posta, my się produkujemy a tu zero odzewu... |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|