Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Centralny po raz kolejny
Autor Wiadomość
pawelgdynia 


Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 59
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 01-04-2007, 08:50   Centralny po raz kolejny

Temat różnie dzialajacego centralnego byl juz nie raz poruszany ale nie znalazlem rozwiazania swojego problemu. U mnie central raz dziala (wszystkie drzwi) a raz nie tak jakby nie dochodzil gdzies prad. Dodam ze otwieram i zamykam kluczykiem bo pilot mi sie sypnal (ale z pilotem bylo tak samo) i nie ma zadnej roznicy czy sa to drzwi pasazera czy kierowcy (czyli problemy z niedzialajacym stycznikiem w silowniku odpada) Do tego ktos madry wyszarpal wszystkie ciegielka z jednych drzwi i jest sam silownik. Jak akurat central nie zadziala musze zostawic auto z otwartymi jednymi drzwiami. I teraz pytanie: od czego zaczac sprawdzanie obwodu centrala? Gdzie jest jakas centralka itp?
Nie wiem za bardzo jak sie zabrac do tego tematu.

Pozdrawiam
_________________
Tipo 1,4DGT benz.+gaz (wtrysk 1-punktowy)
  
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 01-04-2007, 17:12   

pierwsze co, to czy masz fabryczny centralny z fabryczną centralką, siłowniki zintegrowane z zamkami czy masz dokładany, siłowniki doczepione w drzwiach do zamków; w dokładanym centralkę dajesz gdzie chcesz;
najpewniej iść po kablach od siłownika strony pasażera bo tam zazw jest najkrótszy kabel do centralki a montuje się ją w okolicach schowka lub okolicach tych okolic ;D

po kablu możesz dojść do centralki i może się okazać, że np tylko wtyczka z kablami wypadła nieco z gniazdka w centralce i raz łączy raz nie lub np czasami zasilania nie dostarcza; kable od siłowników sprawdzałeś, czy nie ma zwarć na pewno na żadnym?

poszukaj centralki i pooglądaj złącze a potem kabel od złącza do zasilania, tyle na początek;
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
pawelgdynia 


Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 59
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 01-04-2007, 19:38   

Jak taka centralka powinna wygladac? Cos tam namierzylem ale nie wiem czy to napewno to.
_________________
Tipo 1,4DGT benz.+gaz (wtrysk 1-punktowy)
  
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 02-04-2007, 10:04   

pawelgdynia napisał/a:
Jak taka centralka powinna wygladac? Cos tam namierzylem ale nie wiem czy to napewno to.


Sterownik od centralnego znajduje się w skrzynce bezpieczników.Jak ją otworzysz to jest to duży,szary przekaźnik zajmujący dwa pola i jest w lewym rzędzie.
Jest to przekaźnik R2 na fotce.
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 02-04-2007, 16:54   

zielony pisze o fabrycznym przkeaźniku-centralce zapewne;

w przypadku gdy masz dokładaną centralkę potem (nie fabryczną) to zazwyczaj jest w kwadratowej, czarnej, plastikowej niedużej obudowie, powiedzmy 8x10cm, lekka, do niej kable z siłowników i zasilanie się schodzą , w jednej wtyczce; idź po kablach od siłowników w zamkach to ją znajdziesz; jeśli dokładana to będzie miała pewno we wtyczce typowe kable, tj. czarny (masa), czerw (+12), biały i brąz (sygnał otw/ zamk lub zamk/otw ;D ), zielony i niebieski (zasilanie tj. 'ruch' siłownikow +/- , -/+)
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
pawelgdynia 


Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 59
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 15-04-2007, 07:46   

Sterownik znalazłem jest OK. Ale za cholerę nie mogę znaleźć centralki. Próbowałem od drzwi pasażera-kable schodzą się w pęk i idą gdzieś w stronę środka deski rozdzielczej, od strony kierowcy podobnie. Znalazłem jedynie jakaś centralkę od sterowania elektrycznego szyb.
_________________
Tipo 1,4DGT benz.+gaz (wtrysk 1-punktowy)
  
 
przemog666 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 541
Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 05-07-2007, 16:13   

Sterownik centralnego zamka to, to ustrojstwo w skrzynce bezpieczników wyglądające jak wielki przekaźnik, i oprócz niego nie ma żadnej centralki. Mówię o wersji DGT.
_________________
było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4
     assistance
 
 skype
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 05-07-2007, 18:59   

pawelgdynia napisał/a:
Sterownik znalazłem jest OK. Ale za cholerę nie mogę znaleźć centralki. Próbowałem od drzwi pasażera-kable schodzą się w pęk i idą gdzieś w stronę środka deski rozdzielczej, od strony kierowcy podobnie. Znalazłem jedynie jakaś centralkę od sterowania elektrycznego szyb.

no to wygląda na to,że masz fabryczny centralny zamek,wiec nie ma żadnej centralki jest tylko przekaźnik i bezpiecznik
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load