Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
fiat uno 1372 cm turbo i.e.
Autor Wiadomość
czarek45 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 108
Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 31-07-2009, 21:19   fiat uno 1372 cm turbo i.e.

Orientuje się ktoś może w takiej konfiguracji do tiposzka? Skrzynia na 100% pasuje od 1.4 czyli mam przynajmniej część gratów. A tak w ogóle jest jestem chętny kupić uno turbo 1.4 w pakiecie abarta za 3 tyś, narazie nie oglądałem w jakim jest stanie wiem tylko, że silnik po remoncie i ma zrobione 10 tyś, koleś modził przy nim i wrzucił ostry wałek, wtryski i podniósł ciśnienie na turbinie. Orientuje się ktoś odnośnie zezłomowania auta bez silnika i osprzętu jeśli blacharka była by w strasznym stanie?
_________________
Był wspaniały Fiat Tipo czerwiec 1989 1.4 dgt 160A1.046 :-(

Jest Renault Thalia 2001/2002 1.4 ;-)
  
 
 
Maciek 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1468
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 31-07-2009, 21:22   

czarek45, rozumiem że chcesz zrobić swap-a jeśli tak do dół silnika zostaw z Tipo a górę daj z Uno
_________________
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części
     Moneta
 
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 31-07-2009, 21:28   

czarek45, kolega miał uno 1,4 które zatarł i z tego co wiem to 1,4 turbo wsadził plyg&play, z tipkiem powinno byc to samo.
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
czarek45 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 108
Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 31-07-2009, 21:31   

Jak najbardziej swap! tak myślałem, ten uniak to mpi więc elektronika też musi przewędrować do tipka, ale czy półośki wytrzymają te standardowe z tipo? Jeśli nie to już jest problem z rozstawem bo uno jest węższe i trzeba by ciąć i frezować, a za to mało kto się chce brać.
_________________
Był wspaniały Fiat Tipo czerwiec 1989 1.4 dgt 160A1.046 :-(

Jest Renault Thalia 2001/2002 1.4 ;-)
  
 
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 31-07-2009, 21:34   

czarek45, lepiej poczekaj az ktos doswiadczony sie wypowie.... bo ja pisze tylko z pamieci a nie z doswiadczenia...
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
czarek45 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 108
Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 31-07-2009, 21:44   

kolejna sprawa to to, że niedawno założyłem lpg do siebie i chyba musiałbym się bawić w blosa, żeby nie kombinować z kompem bingo m i nie zakładać bingo s

** Dodano: 31-07-2009, 22:51 **
tak będę musiał zrobić! uniak jest z 89 roku i jak wiadomo blacharka może być tragiczna bo chciałem go na drugie auto, tylko że nie wiem czy to jest opłacalne wkładać kupę kasy i czasu w remont, a silnika z osprzętem od wersji turbo na pewno nie kupię za 3 tyś, chciałem kombinować już wcześniej turbinę u siebie, ale sam kolektor pod turbo do uniaka znalazłem na e-bayu za 400 zł. Kolejna sprawa znaleźć kogoś kto zepnie elektronikę w całość to cud, a z uniakiem tylko przekładka i drobna ingerencja w elektrykę, a z tym dałbym radę bo mam ojca elektryka.

** Dodano: 31-07-2009, 23:03 **
http://www.youtube.com/watch?v=I5dyXBB7_tQ

ciekaw jestem co tu siedzi u kolesia
_________________
Był wspaniały Fiat Tipo czerwiec 1989 1.4 dgt 160A1.046 :-(

Jest Renault Thalia 2001/2002 1.4 ;-)
  
 
 
bassman 



Wiek: 43
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 11
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 02-08-2009, 07:44   

Jeśli chodzi o gaz w silniku uturbionym, to wydaje mi się, że nie ma możliwości innej jak sekwencja...
W dolocie za turbiną jest nadciśnienie, a do prawidłowego działania miksera gazowego potrzebne jest podciśnienie.
Nie sądzę, aby blos też sobie poradził - jest urządzeniem podciśnieniowym, chyba, że działa na zasadzie prędkości przepływu powietrza...

Poprawcie mnie jeśli się mylę.
Pozdrawiam.
_________________
My jesteśmy od rzeczy niemożliwych,
Od cudów, już tylko Ten wyżej...!
  
 
 
czarek45 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 108
Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 02-08-2009, 16:35   

ale blos jest właśnie zamiast miksera
_________________
Był wspaniały Fiat Tipo czerwiec 1989 1.4 dgt 160A1.046 :-(

Jest Renault Thalia 2001/2002 1.4 ;-)
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load