Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
zmiana silnika a podłużnice
Autor Wiadomość
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 02-08-2010, 22:54   zmiana silnika a podłużnice

Witam temat kierowany głównie do osób które zmieniały silnik na większy i ogólnie orientują się w temacie. Planuje za parę miesięcy zrobić przeszczep silnika z rodziny Bravo/Marea do mojego ukochanego Tipa (1,6 75 koni) a mianowicie chodzi o silnik 2,0 20V HGT 149 koni, proszę darować sobie komentarze typu opłacalności swapa jak i zakupu 2 litrowego tipo. To jest oczywista oczywistość swapy nigdy nie opłacają się tak jak zmiana auta ale nie o to chodzi w tym temacie. Nasuwa mi się takie pytanie jak to wygląda z podłużnicami nie powygina ich od mocy motoru fakt ze sedicivalvole też dysponowało taką mocą i jeżdżą ale czy w słabszych wersjach nie były słabsze podłużnice ?
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 03-08-2010, 00:45   

podłużnice chyba nic nie mają do rzeczy

U nas było kiedyś tipo V6 z alfy i dało radę.
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
lorgbow 


Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 309
Skąd: Krosno Odrzańskie
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 03-08-2010, 07:23   

Podłużnice są wszędzie takie same, tyle że 20v ma inne mocowania silnika, będziesz musiał rzeźbić w podłużnicach na wzór tych HGT. Silnika w dawcy jesteś pewien? tzn jego stanu?
Jak ruszysz daj znać, kumpel z pokoju jest z Bolca ;) wpadnę może wtedy
_________________
Była:
Tempra 1.6+LPG '90 | Tempra 2.0 '91 | Lancia Delta II 1.6 '94 | Ford Mondeo '98 1.8 zetec | Ford Fiesta '96 1.25 zetec | Lancia Dedra 2.0 8vT | Opel Corsa B 1.0 '99
Jest:
Kia Picanto 1.0+LPG '05
     Moneta
 
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 03-08-2010, 18:28   

lorgbow, dawcy jeszcze nie mam ale na pewno kupie caly samochod tj maree badz bravo zeby nie bylo problemow z czesciami a na pewno nie kupie czegos co bedzie mialo zajechany silnik bo to bedzie jedyny wyznacznik przy zakupie zdrowy motor co do poczatku prac to mam jeszcze kilka rat do splaty kredytu i wtedy rozpoczne dzielo dzieki za info
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load