Wystrzelił LPG, teraz gaśnie na benzynie, co to może być?? |
Autor |
Wiadomość |
meter30
Pomógł: 26 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 904 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 05-06-2009, 18:06 Wystrzelił LPG, teraz gaśnie na benzynie, co to może być??
|
|
|
Witam. Niedawno jechałem samochodem ojca - citroen xsara 1.4 na wielopunktowym wtrysku, ruszałem i wystrzelił gaz. Przez długi czas nie mogłem go wtedy odpalić bo wywaliło zaworki bezpieczeństwa w kolektorze, jak go w końcu odpaliłem to na benzynie jest koszmar - nierówne obroty, muszę szybko zmieniać biegi bo zgaśnie, tak samo na luzie muszę lekko wcisnąć pedał gazu. O dziwo jak silnik się przełączy na LPG to jak ręką odjął - równiutka praca, obroty nie falują, nic nie przygasa. Oczywiście w kilka dni po tym zdarzeniu wymieniłem świece, przewody WN, wszystkie filtry. Od tego czasu nie wystrzelił ani razu, ale denerwuje mnie to gaśnięcie na benzynie i ciągłe trzymanie gazu przy odpalaniu. Przyglądałem się jaki jest tam układ zasilający paliwem - przepustnica z silniczkiem krokowym i czujnikiem położenia przepustnicy (identyczne jak w moim bravo 1.6). Wyjmowałem silniczek i owy czujnik, czyściłem benzyną ekstrakcyjną, ale zero poprawy. Chciałem jechać z tym na diagnostykę komputerową, ale w mojej mieścinie nie mają odpowiednich wtyk czy programów obsługujących xsarę. Chciałem się zapytać na forum czy ktoś może się orientuje co jest przyczyną mojego problemu. Ojciec twierdzi że mogło być tak że wybuch gazu uszkodził albo przestawił samą przepustnicę i gdzieś łapie lewe powietrze, ale to tylko hipotezy. Byłbym wdzięczny za każdą radę. |
_________________ Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 05-06-2009, 18:17
|
|
|
Jaki tam jest kolektor dolotowy? Plastikowy? Gdyby łapało lewe powietrze to na LPG również raczej działby się jakieś niepokojące rzeczy. Możliwe, jak Twoj tata mówi, że coś jest nie tak z przepustnicą. Idzie jakoś rozebrać i zobaczyć jak wtrysk wygląda? A po wybuchu nic się nie stało? Obudowa filtra powietrza lub inny element nie pękł? |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
akj3
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 15 Lut 2007 Posty: 1108 Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 05-06-2009, 18:32
|
|
|
meter30 napisał/a: | Ojciec twierdzi że mogło być tak że wybuch gazu uszkodził albo przestawił samą przepustnicę i gdzieś łapie lewe powietrze, ale to tylko hipotezy. Byłbym wdzięczny za każdą radę. |
a przepływomierz gdzie tam jest? w przepustnicy czy na dolocie przy filtrze? czy nie mam wcale przepływomierza a jest MAP sensor? Bo jak jest przepływomierz to już go nie ma a jak nie ma to mogło cos się w przepustnicy uszkodzić. Jeśli na lpg chodzi ok to odpiść sobie szukanie lewego powietrza, sprawdż tylko czy nie rozerwało nic między przepustnicą a filtrem - jeśli jest przepływomierz przy filtrze
edit
już widzę. Szukaj raczej uszkodzenia przepustnicy, tps bądź przepływomierza w przepustnicy o ile plastików nie rozerwało..
pozdr |
_________________ banda złego |
|
|
|
|
meter30
Pomógł: 26 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 904 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 05-06-2009, 20:09
|
|
|
Kolektor jest plastikowy, ale nic mu się nie stało bo właśnie od tego są założone 2 zaworki bezpieczeństwa - w razie wybuchu wywala zaworki, trzeba podnieść maskę, wcisnąć je i można jechać dalej. Nie widać żadnych uszkodzeń. A jak wygląda ten przepływomierz?? Nie wiem gdzie on jest, jutro będę szukał |
_________________ Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r |
|
|
|
|
akj3
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 15 Lut 2007 Posty: 1108 Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 06-06-2009, 09:16
|
|
|
meter30 napisał/a: | Kolektor jest plastikowy, ale nic mu się nie stało bo właśnie od tego są założone 2 zaworki bezpieczeństwa - w razie wybuchu wywala zaworki, |
jak dobrze strzeli to wyrwie kolektor razem z tymi zaworkami |
_________________ banda złego |
|
|
|
|
KRX
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 42 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 11-06-2009, 00:02
|
|
|
kolego, zresetuj mu komputer (zdejmij klemę + z aku na długość papierosa), potem odpal na pb i po lekkim dogrzaniu przełącz na lpg...Jak wszystko si to przełącz na pb..jak dalej wszystko Si to przejedź się nim..Na początku na pb...a jak będzie okej to i na lpg..
jak zacznie się piepszyć to obstawiałbym sondę lambda...
Ja w polonezie + (na boshu) miałem lpg oraz emulator sondy lambda..i kiedy sonda zaczęła padać to emulator rozjeżdżał mi mapy wtrysku i na benzynie nie było wogle żadnej jazdy...
Odpalić szło, ale silnik chodził jak chciał..Na lpg 0 problemu
Doraźny zabieg w postaci odłączenia sondy lambda (wtyczką) rozwiązał ten problem raz na zawsze...
To taka prosta sugestia, powodzonka |
_________________ ===___KRX___=== |
|
|
|
|
meter30
Pomógł: 26 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 904 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 11-06-2009, 00:53
|
|
|
DziękiKRX, , sprawdzenie nic mnie nie kosztuje więc jutro sprawdzę według Twojego sposobu. Samochód ma już przejechane 220 tys km a żywotność sondy lambda jest przewidziana na 100 parę tys km więc nie wykluczam tej możliwości. Jednak czy wybuch gazu mógł zaszkodzić sondzie?? Czytałem że jak sonda lambda siądzie to są problemy ze spalaniem a u mnie nie zaobserwowałem żadnej zmiany - przy cyklu mieszanym z przewagą pozamiejskiego 7l benzyny, 8,5l LPG |
_________________ Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 11-06-2009, 01:04
|
|
|
mógł. sondzie, katalizatorowi, dolotowi, obudowie filtra powietrza. jednak to prędzej ci strzeliło z powodu tamtej awarii niż awaria wywołana strzałem. chyba, że gaz miałeś jakoś niepoprawnie ustawiony |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
akj3
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 15 Lut 2007 Posty: 1108 Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 11-06-2009, 09:17
|
|
|
KRX porównujesz układ jednopunktowy boscha do wielopunkta w francuzie? brawo... |
_________________ banda złego |
|
|
|
|
meter30
Pomógł: 26 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 904 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 11-06-2009, 09:55
|
|
|
Gaz był poprawnie ustawiony bo po tym zajściu byłem u gazownika żeby wymienił filterek gazu. Przy okazji kazałem mu podregulować ale nic nie grzebał bo wszystko było na tip top. Zaraz zobaczę czy odłączenie sondy coś pomoże |
_________________ Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r |
|
|
|
|
Dobermannn
Wiek: 48 Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 136 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 11-06-2009, 12:02
|
|
|
akj3 napisał/a: | KRX porównujesz układ jednopunktowy boscha do wielopunkta w francuzie? brawo... |
A czym się różni sonda w monowtrysku od sondy w wielopunkcie ?? |
|
|
|
|
akj3
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 15 Lut 2007 Posty: 1108 Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 11-06-2009, 12:42
|
|
|
Dobermannn napisał/a: |
A czym się różni sonda w monowtrysku od sondy w wielopunkcie ?? |
zobacz to się dowiesz.
Poza tym nie mówię o sondzie tylko o całym systemie.
zresztą czarujcie sobie dalej, odłączajcie sondy, komputery i co Wam się tylko podoba. |
_________________ banda złego |
|
|
|
|
polansky
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 1007 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-06-2009, 15:06
|
|
|
Na początek pomijam sens instalowania w silniku z wtryskiem wielopunktowym i jeszcze z plastikowym kolektorem ssącym instalacji gazowej II-generacji, no ale nie mnie oceniać powody tego, moim zdaniem, trochę "druciarskiego" przedsięwzięcia
Bo ładowanie w kolektor zaworków bezpieczeństwa, które raz zadziałają a raz nie, dla mnie już podchodzi pod druciarstwo, no ale nie o tym chciałem.
Tak czytam i czytam i aż się zastanawiam skąd te teorie o sondzie lambda.
Po pierwsze to musiałby nastąpić niezwykły zbieg okoliczności, żeby po wystrzale gazu w kolektor ssący nastąpiło uszkodzenie sondy, która jest w kolektorze wydechowym.
Po drugie to nawet uszkodzona sonda nie powinna dawać takich efektów jak nietrzymanie obrotów i bardzo nierówna praca silnika.
Po trzecie i już właściwe dla tematu to skłaniam się do tego co koledzy pisali wyżej zacznij od sprawdzenia całego dolotu wraz z przepustnicą, przepływomierzem i czujnikiem temp. zassysanego powietrza, bo moim zdaniem przyczyną będzie raczej mechaniczne uszkodzenie pod wpływem wystrzału, czegoś w dolocie. |
_________________ Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano
|
|
|
|
|
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 11-06-2009, 16:26
|
|
|
meter30, Jak zwykle najważniejsze rzeczy porobiłeś już po fakcie (kable, świece itd.) wogóle to dla mnie jest pomylony pomysł zakładać inst. drugiej generacji w silniku na wielopunkcie na dodatek z plastikowym kolektorem. Radzę ci zadbać oto bo we Francuzach są kolektory ssące plastikowe, dlatego też zakłada się do nich instalację sekwencyjną żeby nie strzelało bo bardzo łatwo w takich samochodach jest coś uszkodzić. I nie baw się w jakieś zaworki które niby mają złagodzić sprawę. Właśnie ci złagodziły poszła sonda albo z wtryskami się coś stało od strzału. Mój kumpel już wymieniał w Peugeocie 206 kolektor ssący. Rozszarpało mu na kawałki. Dobra rada |
_________________ FIAT COUPE 2,0 16V 139KM |
|
|
|
|
KRX
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 42 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 11-06-2009, 18:59
|
|
|
nie no z sondą to taka sugestia tylko była...bo miałem gazownika przecież i tutaj podobny problem co kolega..że na benzynie jajca a na gazie spoko. I też mi strzelał chwile gazem zwłaszcza jak zwalniałem...to takie..bum....bum...wrrrr..bum.....ale gazownik mi to zrobił..a że dolot był z metalu to miałem to gdzieś...zrobiłem bo denerwowało...
Ale jak sonda mi padła to takie właśnie cyrki były na benie...i też..tylko jeśli pojeździło się na gazie...jeśli podłączyłem sonde po resecie kompa i nie dotykałem gazu to wszystko hulało...
Instalka II gen używana jest do gaźników oraz mono-wtrysków.. Czy do wielopunktów to nie wiem. Ale zasada działania jest prosta...Komp samochodu jest oszukiwany przez emulatory np od lambdy aby się nie rozjeżdżał.. Jak coś padnie to lipa wtedy..z beną..na lpg będzie okej. Jeśli padnie komp to na lpg też nie pojedzie. Wyższe generacje to mają pewnie swoje kompy oraz np. wtryski jak sekwencyjna..ale kiedy program ma uznać że nie tak jest coś z sondą to chyba tylko górale najstarsi wiedzą
Na szczęście tam sonda mi padła w lato więc nim wpadłem na to że to ona to odpalałem go z lpg nie ruszając beny...Ale jak tydzień tak pojeździł to wogle jakby beny nie było..LPG only..I też obroty jałowe na lpg..tak lekko falowały...Tyle mi się przypomina..Później jak obcykałem co tam jest..to odłączyłem lambde więc emulator od niej podawał 0 więc komp jeździł na sztywno..bez lambdy...On ponoć umiał olewać złe odczyty ale widocznie nie umiał Różnic spalania nie odnotowałem..11 lpg/100 nie wazne czy miasto albo trasa
Ale jeżeli mechanicznie nie masz nic trafione, oraz paliwo i iskra jest, to musi gadać. Reszta to elektronika a że to auto z grupy F to cóż |
_________________ ===___KRX___=== |
|
|
|
|
Kriss_Lodz
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 189 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 13-09-2009, 21:27
|
|
|
Tak sobie czytam i oczom nie wierzę, zresztą zawsze były mity na temat LPG i na temat ( II Gen czy Sekwencja ) i jeśli jest założona dobra kuchenka II gen. to pracuje lepiej niż sekwencja niestety ale wymaga to wiekszej dbałosci o układ zapłonowo-dolotowy niż Bp, ale nie o tym chciałem ...
problemy z Bp. po wystrzale są zawsze ja bym obstawiał któryś z czujników w dolocie jeśli jest przepływka to na 10000% do wymiany, sprawdził bym też czujnik temp powietrza zasysanego bo on też ma wpływ na dobór mieszanki, i przeszperałbym układ w poszukiwaniu wystrzelonych dziur ( ale to nie logiczne bo jak by były nieszczelności Między przepustnicą a Mikserem , albo jak by zrzuciło podciśnienia to na LPG miał by wysokie obroty, )
wszystkie zawory antywybuchowe wymagają klapy antywybuchowej przy czym 99% zakładów zakładających lpg tego nie montuje
jeszcze obstawiał bym przestawioną przepustnice jesli walneło by na wolnych obrotach i czujnik położenia przepustnicy bo jak porządnie walneło to on też mógł dostać.... ale to by miało raczej wpływ tylko na wolne obroty |
_________________ Nie masz co zrobić z kasą ?? ...... Zostań klientem stacji ASO ))
|
|
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 13-09-2009, 21:31
|
|
|
Kriss_Lodz napisał/a: | jeśli jest założona dobra kuchenka II gen. to pracuje lepiej niż sekwencja |
i ja się wtrącę i powiem - NIE II gen nigdy nie dorówna osiągami sekwencji. |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Kriss_Lodz
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 189 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 13-09-2009, 21:33
|
|
|
Do samochodów produkowanych przed 96 rokiem zakładanie sekwencji mija się z celem ponieważ mimo wielu wtryskiwaczy i tak wszystkie otwierają się w tym samym momencie więc .... hmm.... nie no może się nie znam
Jedyny + sekwencji to brak zwężki w dolocie ale w II gen na to też jest sposób w postaci Blossa który działa 1000* lepiej niż sekwencja nawet najlepsza sekwencja nie dorówna LPG na Bloss-ie |
_________________ Nie masz co zrobić z kasą ?? ...... Zostań klientem stacji ASO ))
|
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 13-09-2009, 23:28
|
|
|
Kriss_Lodz napisał/a: | Do samochodów produkowanych przed 96 rokiem zakładanie sekwencji mija się z celem ponieważ mimo wielu wtryskiwaczy i tak wszystkie otwierają się w tym samym momencie więc .... hmm.... nie no może się nie znam
Jedyny + sekwencji to brak zwężki w dolocie ale w II gen na to też jest sposób w postaci Blossa który działa 1000* lepiej niż sekwencja nawet najlepsza sekwencja nie dorówna LPG na Bloss-ie |
Ale kolego bredzisz, jest masa aut z poczatku nawet 90tego roku ktore maja wtrysk PB pelna sekwencje, a z tym Blosem i jego wyższością to też jebn!@$ś jak łysy grzywką o kant kuli, chciałeś załbysnąć, to ci się nie udało, takie rady i wywody dla rodziny pozostaw, jak cie spłodzili niech cie znoszą, inny nie muszą .... |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 13-09-2009, 23:58
|
|
|
Kriss_Lodz, no widzisz
** Dodano: 14-09-2009, 01:01 **
Kriss_Lodz napisał/a: | sposób w postaci Blossa który działa 1000* lepiej niż sekwencja nawet najlepsza sekwencja nie dorówna LPG na Bloss-ie |
hmmm ... To ciekawe czemu nie zakładają BLOSA zamiast sekwencji |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Kriss_Lodz
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 189 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 14-09-2009, 06:51
|
|
|
GrzesiekK. napisał/a: |
Ale kolego bredzisz, jest masa aut z poczatku nawet 90tego roku ktore maja wtrysk PB pelna sekwencje, a z tym Blosem i jego wyższością to też jebn!@$ś jak łysy grzywką o kant kuli, chciałeś załbysnąć, to ci się nie udało, takie rady i wywody dla rodziny pozostaw, jak cie spłodzili niech cie znoszą, inny nie muszą .... |
no rzeczywiście poziom twojej wypowiedzi faktycznie nie pozostawia złudzeń to że jestem tu nowy o niczym nie świadczy a twoja wypowiedź hmm... no nie powiem ubawiłem się jak nigdy widać że rozumek jeszcze 5-cio latka
Bloss-a nie załozysz w żadnym zakładzie z jednego bardzo prostego powodu
od Lipca ubiegłego roku po zmianie przepisów dot. LPG Bloss stał się nielegalny ( zresztą tak samo jak LPG pierwszej generacji ) z powodu braku elektronicznego sterowania dawką gazu ( miało to zapobiegać ew. domowym rzeźbą ) nie mniej jednak instalacje I Gen. montowane są do dnia dzisiejszego, Bloss niestety jest droższy bo sam gażnik gazowy kosztuje w granicach 350-400 pln ale jest to na obecnąchwilę najlepsze rozwiązanie do silników z wtryskiem pośrednim i mono, i nikt mi nie bedzie wciskał kitu że sekwencja w takim silniku spisuje się lepiej, a co do mojej wiedzy to przykro mi panowie nie zagniecie mnie bo pracuje przy tym codziennie a nie tak jak większość zna to tylko z teorii.
z mojej strony koniec tematu.
jeśli wolicie słuchać tego co wam gazownik wciśnie to proszę bardzo. |
_________________ Nie masz co zrobić z kasą ?? ...... Zostań klientem stacji ASO ))
|
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 14-09-2009, 08:00
|
|
|
Kriss_Lodz napisał/a: | a co do mojej wiedzy to przykro mi panowie nie zagniecie mnie bo pracuje przy tym codziennie a nie tak jak większość zna to tylko z teorii. |
Chcesz to sprawdzić?? Chętnie sprowadze Cię na ziemie.
Jedno proste pytanie, skoro twierdzisz że BLOS jest taki swietny, co kolego sie dzieje w tym czysto mechanicznym rozwiazaniu gdy zmienia sie tempearatura podawanego LPG poprzez BLOS po odpaleniu auta, jaki ma to wpływ na skład mieszanki, co zmienia jakość zatankowanego LPG i dlaczego na ten czynnik wtrysk LPG zareaguje a BLOS nie, no dawaj zobaczymy co Twoja wiedza jest warta. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Kriss_Lodz
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 189 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 14-09-2009, 08:20
|
|
|
Nie będę tutaj dyskutował z tobą z paru drobnych powodów
1. jako że jesteś starszy powinieneś już dawno zauważyć że zaśmiecamy temat
2. twoje odzywki możesz zachować dla siebie i swoich kolegów
3. nie dyskutuje z kimś kto ma zdecydowanie za wysokie mniemanie dot. swojej wiedzy
4. jak ci się wydaje że masz racje to masz ..... że ci się wydaje
Koniec Tematu |
_________________ Nie masz co zrobić z kasą ?? ...... Zostań klientem stacji ASO ))
|
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 14-09-2009, 08:29
|
|
|
Dobrze więc może założymy nowy temat w dziale LPG, chyba że ... po prostu nie wiesz jak wybrnąć obronną ręką ze swojej wypowiedzi...
Nie Tobie oceniać moją wiedzę, skoro twierdzisz że tylko mi się wydaje że mam rację jak to stwierdziłeś, to spóbuj mi to udowodnić, bo na razie palnąłeś glupotę nie popartą w żaden sposób technicznie. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
akj3
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 15 Lut 2007 Posty: 1108 Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 14-09-2009, 10:07
|
|
|
GrzesiekK. napisał/a: | Dobrze więc może założymy nowy temat w dziale LPG |
załóżcie to i ja się chętnie włącze do tematu. Akurat mam auto z początku lat 90-tych na półsekwencyjnym wtrysku benzyny z w pełni sekwencyjnym wtryskiem gazu. Chciałbym żeby mi ktoś udowodnił że I, II generacja lub blos lpg jest lepsza od tego co mam założone. |
_________________ banda złego |
|
|
|
|
|