|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
gaźnik tipo 1.6 |
Autor |
Wiadomość |
maciuhh
witamy nowego
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Cze 2007 Posty: 7 Skąd: bielsko
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 16-06-2007, 23:44 gaźnik tipo 1.6
|
|
|
czesc chlopaki, trafilem na to forum z dosc konkretnych przyczyn.. potrzebuje wszelkich informacji na temat gaźnika z tipo 1,6... weberek tlde 32/34 z druga przepustnica sterowana mechanicznie. do dzialu download nie posiadam w zasadzie dostepu z wiadomych przyczyn
wiec pozwole sobie zalozyc temat
do rzeczy:
posiadam owy nowy gaźnik
stworzylem tez wlasny kolektor, (pochwale sie jak to wszystko bedzie juz dobrze wygladac, mysle ze do tygodnia wyrobie)
dzis odpalałem i zagadał, na drugiej gardzieli robił przeciag niesamowity
koniecznie potrzebuje informacji:
-fabryczne ustawienie pływaka
-wstepne ustawienie składu mieszanki biegu jałowego
-czy gruby króciec wychodzacy za 1 przepustnica idzie do waku?
-z czego bierze podcisnienie jedna membrama z króccem? w starych fiatach bylo wyjscie z aparatu, a w przypadku modułów tranzystorowych?
-ssanie - jak to sie je? calkowicie zamykac doplyw powietrza wzbogacajac mieszanke, czy czesciowo? z każdym gaźnikiem jest inaczej, z tymi akurat nie mialem doczynienia wiec grzecznie pytam
-dolot - lepiej spory przeciąg czy mały wiatr? optymalna długość?
zdaje sobie sprawe ze nie wszystkie rady sa uniwersalne ale nie zaszkodzi zapytac
dodam, ze silnik to dosc mocne 650, przygotowywane do kajtków
licze na was |
|
|
|
|
polansky
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 1007 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 17-06-2007, 10:25
|
|
|
Ile dałeś za ten gaźniczek i gdzie go zdobyłeś ?? Przydałby mi się taki
Nie wiem czy Ci to coś pomoże, ale :
-fabryczne ustawienie pływaka -poziom paliwa 29,5 -30,5 mm skok pływaka 44-46 mm
-z czego bierze podciśnienie jedna membrana z króćcem? - ta pneumatyczna membrana - pneumatyczny zawór uchylenia przepustnicy jest połączony przewodem podciśnieniowym z termozaworem |
_________________ Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano
|
|
|
|
|
YaSIu
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 13 Mar 2006 Posty: 154 Skąd: Świdnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 17-06-2007, 11:11
|
|
|
maciuhh napisał/a: | dodam, ze silnik to dosc mocne 650 |
Założyłeś to do malca - jak to się zbiera, co masz dłubane w maluchowskim silniku, jakie wrażenia |
_________________ Był Mercury Cougar V6 3.8 --- jest Tipo 1.6 LPG 835C1000 już ponad 270kkm. |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 17-06-2007, 11:29
|
|
|
maciuhh napisał/a: | -wstepne ustawienie składu mieszanki biegu jałowego |
Nie ma w danych, pewnie chodzi Ci o ile odkręcić śrubę składu mieszanki ?
Ustawiamy na analizatorze albo na "ucho"
maciuhh napisał/a: | -ssanie - jak to sie je? calkowicie zamykac doplyw powietrza wzbogacajac mieszanke, czy czesciowo? z każdym gaźnikiem jest inaczej, z tymi akurat nie mialem doczynienia wiec grzecznie pytam |
Ssanie 3 stopniowe, na 3 stopniu całkowicie zamknięta przepustnica rozruchowa.
Ale w gaźniku jest siłownik zapobiegający nadmiernemu wzbogaceniu mieszanki, który otwiera przepustnice rozruchową.
To jest ta biała "grucha" z przodu, zamknij maksymalnie ssanie i naciśnij z tyłu tej gruszki siłownik do oporu a przepustnica ssania ma się otworzyć tworząc szczelinę na 3-4 mm, regulacja jest na śrubce siłownika. |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 17-06-2007, 11:42
|
|
|
Poszukaj fotek o gaźniku na forum. Kiedyś był on dobrze obfotografowany.
maciuhh napisał/a: | -dolot - lepiej spory przeciąg czy mały wiatr? optymalna długość? |
Najlepiej zmierzyć długść rury idącej do filtra.
W tej rurze jest fabrycznie montowana strumienica!
Akurat nie mam auta koło siebie, niech ktoś zmierzy długość rury idącej do filtra. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
maciuhh
witamy nowego
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Cze 2007 Posty: 7 Skąd: bielsko
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 17-06-2007, 13:46
|
|
|
polansky napisał/a: | Ile dałeś za ten gaźniczek i gdzie go zdobyłeś ?? Przydałby mi się taki
Nie wiem czy Ci to coś pomoże, ale :
-fabryczne ustawienie pływaka -poziom paliwa 29,5 -30,5 mm skok pływaka 44-46 mm
-z czego bierze podciśnienie jedna membrana z króćcem? - ta pneumatyczna membrana - pneumatyczny zawór uchylenia przepustnicy jest połączony przewodem podciśnieniowym z termozaworem |
dałem tyle co za nową pompke paliwa z kanta (z powrotem) czyli 50 zlotych od znajomego chcialem instalowac fosa z poloneza ale trafil sie ten, wiec decyzja byla szybka
a powód - z 28imb nie moglem dojsc do porozumienia, mam ich 15 i zaden nie dziala jak bym chcial
ta membrama to rozumiem druga pompka przyspieszacza/drugi wtrysk do gardzieli? nie mam bladego pojecia skad mam podpiac sygnał, mam bezstykowy moduł zapłonowy (nanoplex med211a). choc z drugiej strony mysle ze jedno przyspieszenie wystarczy
YaSIu napisał/a: | maciuhh napisał/a: | dodam, ze silnik to dosc mocne 650 |
Założyłeś to do malca - jak to się zbiera, co masz dłubane w maluchowskim silniku, jakie wrażenia |
poki co chcialem sprawdzic czy sie zmiesci i czy odpali, zmiescil sie, mam 3cm od półki, odpalił. nie jechałem bo musze przedłużyć linki, ale na drugiej gardzieli wichura conajmniej dobrze wkrecal sie na obroty na seryjnych dyszach z tipo. zestrojenie zajmie mi troche czasu ale dam rade.
silnik na serduszku światka 760 (4k-7k rpm) głowica bambino 600 kompletnie zregenerowana i obrobiona, powiekszone kanały,ssaki 35,3 ,1 sprezyna na zawór, splanowana 5mm, stopien sprężania 12:1 już z pazurami na tłokach...gary 2 szlif, lekkie korby, przelozenie na alternatorze 1,25:1, breda, zamach 2,5kg... w przygotowaniu silnik z nowym dołem (wał bis po szlifie, gary 690ccm)
romano napisał/a: | maciuhh napisał/a: | -wstepne ustawienie składu mieszanki biegu jałowego |
Nie ma w danych, pewnie chodzi Ci o ile odkręcić śrubę składu mieszanki ?
Ustawiamy na analizatorze albo na "ucho"
maciuhh napisał/a: | -ssanie - jak to sie je? calkowicie zamykac doplyw powietrza wzbogacajac mieszanke, czy czesciowo? z każdym gaźnikiem jest inaczej, z tymi akurat nie mialem doczynienia wiec grzecznie pytam |
Ssanie 3 stopniowe, na 3 stopniu całkowicie zamknięta przepustnica rozruchowa.
Ale w gaźniku jest siłownik zapobiegający nadmiernemu wzbogaceniu mieszanki, który otwiera przepustnice rozruchową.
To jest ta biała "grucha" z przodu, zamknij maksymalnie ssanie i naciśnij z tyłu tej gruszki siłownik do oporu a przepustnica ssania ma się otworzyć tworząc szczelinę na 3-4 mm, regulacja jest na śrubce siłownika. |
myslalem ze ta biala grucha jest wlasnie od skladu mieszanki... przy calkowicie zamknietej gornej przepustnicy, jest mozliwosc regulacji uchyłu dolnej przepustnicy
w takim razie gdzie sie ustawia skład mieszanki?
miszko napisał/a: | maciuhh napisał/a: | -dolot - lepiej spory przeciąg czy mały wiatr? optymalna długość? |
Najlepiej zmierzyć długść rury idącej do filtra.
W tej rurze jest fabrycznie montowana strumienica!
Akurat nie mam auta koło siebie, niech ktoś zmierzy długość rury idącej do filtra. |
w takim razie, moglibyscie mi powiedziec dlugosc, oraz w ktorym miejscu jest zwężka?
w zasadzie strumienice sa produkowane dla konkretnych aut, nie samych gaznikow, ale warto sprobowac
planowałem zrobic dolot z prawej kratki (w lewej mam zasilanie wiatraka) po zastosowaniu kopułki gaznika z cc900, bo jest dzielona.
filtr macie jak w kazdym fiacie po lewej stronie, lekki dodmuch czy przeciagacie go do gryla?
dzieki wielkie i czekam na jeszcze
aha, gaznik ma nabity rok 96, maj
coś znalazłem
http://forum.tempra.org/t...hlight=ga%BCnik
aha2. kiedys mialem tzw czujnik podcisnienia nanoplexa, sygnal bral z podstawki i w ten sposob sterował 2 mapami - bez obciazenia i pod obciazeniem. jako ze ekonomicznosc mnie zupelnie nie interesuje wyrzucilem to szybciutko wiedzac ze jezdze caly czas na mapie pod obciazeniem |
|
|
|
|
polansky
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 1007 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 17-06-2007, 15:47
|
|
|
Wkręt regulacji składu mieszanki jest pod tą "białą gruchą". Najpierw jest wkręt od wolnych obrotów- ten duży, a pod nim wkręt o składu mieszanki.
maciuhh napisał/a: | dałem tyle co za nową pompke paliwa z kanta (z powrotem) czyli 50 zlotych od znajomego |
50zł za nowiutki gaźniczek
To za używkę krzyczą sobie po 120zł, albo jeszcze więcej.
Powiedz koledze że jakby miał jeszcze jeden taki to biorę od razu |
_________________ Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano
|
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 17-06-2007, 15:54
|
|
|
maciuhh napisał/a: | w takim razie, moglibyscie mi powiedziec dlugosc, oraz w ktorym miejscu jest zwężka? |
W połowie rury idącej do gaźnika jest plastikowa puszka.
Filtr po lewej stronie. Jakoś nie mogę szybko znaleść foto silnika... poszukam jeszcze.
Poczytaj sobie o czerwonych kabelkach
http://forum.tempra.org/t...ighlight=gaznik
I cut-off
http://forum.tempra.org/t...t-off-vt773.htm
Acha druga twoja fotka w pierwszym poscie.
To ramię u samej góry po lewej to właśnie ssanie. Pokręć tym, a zobaczysz jak chodzi. maciuhh napisał/a: | aha, gaznik ma nabity rok 96, maj |
To jeszcze je wtedy robili? W sumie gaźniki starali się wypierać (elkologia) na rzecz wtrysków. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
maciuhh
witamy nowego
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Cze 2007 Posty: 7 Skąd: bielsko
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 17-06-2007, 23:45
|
|
|
elektrozawór mam wpięty, czujnik polozenia przepustnicy wraz z takim dziwnym silownkiem od razu poleciał bo nie potrzebuje tego..spalanie nie ma znaczenia
dzis juz motor nie pogadal, prawdopodobnie zapchalem dysze ssania bo palilem bez kopułki
nie no, gdzie jest ssanie to ja wiem, moje pytanie zachaczalo bardziej o jego uzywanie przy odpalaniu - czy zamykac calkowicie etc
znalazlem wkret skladu mieszanki, skubany nieco ukryty
kolejna sprawa.. rozpylacz 1 gardzieli to rurka f74 czyli rurka stosowana w gaznikach z malca w pierwszych latach produkcji..w porownaniu do pozniejszych f8 (wysokie obroty) i f101(srednie), najlepiej "ciągnie" na niskich obrotach natomiast "góre" zamula
przy zestrajaniu przetestuje szczelinówke..to emulsja calkowicie nieseryjna, charakteryzujaca sie ciagiem w calym zakresie obrotów
niby jak ja mam ustawic ten pływak? nie da sie tradycyjnymi metodami bo on sie chowa do pokrywy.... |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 19-06-2007, 19:02
|
|
|
Maciuhh, temat ze zwężką możesz zostawić w spokoju, nie ma sensu ładować zwężki 34mm do tak grzebanego silnika,szczególnie, że będziesz jeździł górą.
maciuhh napisał/a: | elektrozawór mam wpięty, czujnik polozenia przepustnicy wraz z takim dziwnym silownkiem od razu poleciał bo nie potrzebuje tego..spalanie nie ma znaczenia | Ten siłownik to jest rodzaj "automatycznego ssania", który steruje poprzez termozawór przepustnicą 1 gardzieli na zimnym silniku, w sumie w twoim przypadku niepotrzebna rzecz, ale zostawiłbym pneumatyczną pompkę przyśpieszenia, która seryjnie wzbogaca mieszankę na 1 przelocie na zimnym silniku jest ona sterowana tym samym termozaworem co "automatyczne ssanie", ale w twoim przypadku podpiąłbym to na stałe, gdzieś pod kolektor.
maciuhh napisał/a: | kolejna sprawa.. rozpylacz 1 gardzieli to rurka f74 czyli rurka stosowana w gaznikach z malca w pierwszych latach produkcji..w porownaniu do pozniejszych f8 (wysokie obroty) i f101(srednie), najlepiej "ciągnie" na niskich obrotach natomiast "góre" zamula
przy zestrajaniu przetestuje szczelinówke..to emulsja calkowicie nieseryjna, charakteryzujaca sie ciagiem w calym zakresie obrotów |
Dobrze kombinujesz baw sie dyszami, rozpylaczami i rurkami, przynosi to zauważalne efekty, napisałbym Ci jakie mam u siebie ale podziałem gdzieś notatki a nie chce mi się rozbierać gaźnika, na pewno mam zmienione, emulsje, rozpylacze, dysze paliwa(1 i 2 przelot), zresztą dla ciebie pewnie to nie pierwszyzna
maciuhh napisał/a: | niby jak ja mam ustawic ten pływak? nie da sie tradycyjnymi metodami bo on sie chowa do pokrywy.... |
Musisz go ustawiać w pionie a język pływaka powinien dotknąć zawór iglicowy ale nie zamykać go, spokojnie wyczujesz moment w którym zamykany jest zawór, ja mam ustawione na 32mm. |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 19-06-2007, 19:26
|
|
|
Romano widzę, grzebałeś dużo z gaźnikiem, sam takowy posiadam. Powiedz mi czy też miałeś problemy z tym, że silnik do około 2000 obrotów jest tak jak by zmulony, a powyżej ciągnie już ok. To może być coś z gaźnikiem lub wzbogacaniem mieszanki?
A co do zwęrzki to nie ma ona za zadanie "przyspieszyć" przepływ powietrza i powodować laminarany jego przepływ? 650cm3 jednak tego powietrza mniej zużywa.
** Dodano: 20-06-2007, 00:31 **
maciuhh, wrzucam jeszcze to, może pomoże |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
maciuhh
witamy nowego
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Cze 2007 Posty: 7 Skąd: bielsko
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 20-06-2007, 00:33
|
|
|
jest tylko jedna metoda zgrywania silnika na gazniku - testy. to dosc czaso i nerwochłonne ale mozna uzyskac spore efekty...natomiast to zostawiam na później.
dzieki za obrazek z pływakiem, w gaznikach z ktorymi mialem stycznosc, od nieco innych punktow mierzylo sie odległość
jestem zdania, ze 1 pompka przyspieszacza w zupelnosci wystarczy, mowie o tej mechanicznej. nie zauwazylem tuurbodziury..
mozliwe ze przy doglebnych testach sprobuje wpiąc ten (aktualnie zaslepiony) krociec 2 wtrysku.. tylko gdzie? na stałe w kolektor nie moge, poniewaz caly czas bedzie wtryskiwac paliwo, prawda?
z ciekawostek, szczelinowa rurka emulsyjna:
przy okazji, moja głowica
na fotki gaznika w moim malcu musicie nieco poczekac, musze dopracowac pare rzeczy ale obiecuje ze wrzuce
nie uzywam tego, ale macie wszyscy macie po plusie |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 21-06-2007, 17:00
|
|
|
miszko napisał/a: | Romano widzę, grzebałeś dużo z gaźnikiem, sam takowy posiadam. Powiedz mi czy też miałeś problemy z tym, że silnik do około 2000 obrotów jest tak jak by zmulony, a powyżej ciągnie już ok. To może być coś z gaźnikiem lub wzbogacaniem mieszanki?
|
Generalnie to ja nie jeżdżę poniżej 2000 obr/min oprócz 1 i czasami 2 biegu, ale raz sprawdzałem na 2 z niskich obrotów <1500 i z pedałem w podłogę i rzeczywiście następuje efekt dławienia się widać taki urok tych silników i gaźnik sobie nie radzi, tylko nie wiem czy go zlewa czy też jest za ubogo, ale ja się tym nie przejmuje ważne, żeby ciągnęło od 2000-2500 do 7000. |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 21-06-2007, 17:13
|
|
|
Mówię właśnie o takim efekcie. Z kręceniem na obroty nie ma problemów i powyżej 2 tys. obrotów jest bdb, rwie się do przodu.
Nie wiem czy wiesz, ale mam ochotę zrobić mały układ do gaźników
Narazie to plany, nie mam czasu i jeszcze wakacje zawalone.
Chcę zrobić układ oparty na Atmedze8 lub 128 + zaprogramować go i podłączyć pod silnik krokowy. Do tego 2 czujniki, jeden od temperatury, a drugi - o tym musze jeszcze pomyslec - zczytujacy ilość paliwa w gaźniku.
Sprawa ma się tak. Chcę aby pod opaleniu auta układ sterował ssaniem, oraz gdy przelacze na gaz to zawór od gazu włączał się dopiero w momencie wypalenia benzyny z gaźnika. Wymaga to napisania programu, ale z tym myślę, nie będzie problemu. Największy to zamontować czujniki+krokowca i skompletować sprzęt. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
maciuhh
witamy nowego
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Cze 2007 Posty: 7 Skąd: bielsko
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 21-06-2007, 21:22
|
|
|
romano napisał/a: | ważne, żeby ciągnęło od 2000-2500 do 7000. |
przesadziłeś |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 21-06-2007, 21:45
|
|
|
Jak się ścigałem na pierwszym zlocie to ciągłem silnik, może nie do 7tsy, ale około 6-6,3tys. Wtedy wygrałem z 1.8l na wielopunkcie. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
maciuhh
witamy nowego
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Cze 2007 Posty: 7 Skąd: bielsko
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 21-06-2007, 22:03
|
|
|
seryjne wałki fiata nie maja tak wysokiego ciagu (nawet w serii fire, mocniejszy walek 866(w porownaniu do 176) konczy sie przy 5,5krpm) gdzie i takie piłowanie nie ma zupelnie sensu |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 23-06-2007, 17:07
|
|
|
maciuhh napisał/a: | przesadziłeś |
I tak i nie, u mnie kilka razy przez zagapienie dociągnąłem go do 7000 bez większego bólu, ale zgadzam się, że przy seryjnym silniku nie ma sensu kręcić wyżej niż 6000-6500.
W fiatowskich silnikach 1.4/1,6 OHC moc właśnie wypada powyżej 6000 widziałem kilka wykresów i moc była w przedziale 6200-6400 przy seryjnym silniku. |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
maciuhh
witamy nowego
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Cze 2007 Posty: 7 Skąd: bielsko
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 07-07-2007, 22:40
|
|
|
jak wyglada dolot w tipo/temprze? coś w deseń cc700 i 900 (mała kopułka nad gaźnikiem/wtryskiem-rura-filtr powietrza) czy 1,1 (duza obudowa-rura-filtr)?
zalozylem kopulke, tj. czapke z cc900, dolot bedzie z prawej kratki |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 08-07-2007, 14:43
|
|
|
duża pucha filtra z prawej, w obudowie filtra dodatkowo zwężka na wejściu, z obudowy filtra rura do puszki (pokrywy) na gaźniku... fotek na forum powinieneś się dość doszukać czy np w galerii |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
polansky
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 1007 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-07-2007, 17:36
|
|
|
maciuhh, żebyś nie musiał szukać to daję fotkę swojego jak to z wierzchu wygląda |
_________________ Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|