|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Olej w kopółce;| |
Autor |
Wiadomość |
yagi2
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 04 Gru 2007 Posty: 120 Skąd: Wrocław/Lubin
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 01-09-2008, 12:27 Olej w kopółce;|
|
|
|
Witam,
od jakiegoś czasu zauważyłem,że w kopółce mam olej,nie jest tego dużo,ale spód jest mokry.Stąd moje pytanie jaki uszczelniacz mam wymienić??Pozdrawiam |
_________________ TIPOllot,1.4i.e+LPG BRC Just Junior |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 01-09-2008, 12:32
|
|
|
yagi2, dokładnie niewiem czy jest tam uszczelka czy zimering, ale napewno jest on pod aparatem zapłonowym, i to własnie przez to masz olej w kopółce |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
dcfan
Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 28 Paź 2007 Posty: 660 Skąd: Reda
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 01-09-2008, 12:45
|
|
|
No co ty, olej w kopółce powoduje lepsze smarowanie i wolniej się styki zużywają :d |
_________________ Tipo 1.6 + skrzynia 1.4 '89 DGT gaźnik + Digiplex2 + LPG Fotele Recaro, boczki Sedicivalvole, MOMO
Daewoo Nubira kombi '99 1.6 16V 110KM |
|
|
|
|
santoost
witamy nowego
Wiek: 42 Dołączył: 12 Mar 2008 Posty: 9 Skąd: Jaworzno
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 01-09-2008, 12:47
|
|
|
dcfan napisał/a: | No co ty, olej w kopółce powoduje lepsze smarowanie i wolniej się styki zużywają :d | heh lepsze smarowanie Też zauważyłem ten problem u siebie i tak się zastanawiam czy to w czymś przeszkadza?Bo jeżeli nie to nie ma co grzebać |
_________________ Dzięki i Pozdrawiam |
|
|
|
|
dziura
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 960 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 01-09-2008, 13:03
|
|
|
dcfan napisał/a: | No co ty, olej w kopółce powoduje lepsze smarowanie i wolniej się styki zużywają :d |
W aparacie zapłonowym (przynajmniej w moim)jest zamontowany zimering,który ma za zadanie nie przepuszczanie oleju do kopółki jeśli ona będzie zawalona olejem to uwierz mi auto lepiej jeżdzić nie będzie.
dcfan, a ja jeszcze jak mi klocki piszczą to tarcze posmaruje olejem -TO DZIAŁA- |
_________________ TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 01-09-2008, 13:14
|
|
|
dziura793@o2.pl napisał/a: | W aparacie zapłonowym (przynajmniej w moim)jest zamontowany zimering |
W kopułce jest simering i jest również oring. |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
dziura
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 960 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 01-09-2008, 13:32
|
|
|
ego napisał/a: | W kopułce jest simering i jest również oring. |
W aparacie zapłonowym nie w kopółce |
_________________ TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 01-09-2008, 13:47
|
|
|
dziura793@o2.pl napisał/a: | ego napisał/a: | W kopułce jest simering i jest również oring. |
W aparacie zapłonowym nie w kopółce | ale wiadomo o co chodzi,żeś sie nie miał do czego przyczepić |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
dziura
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 960 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 01-09-2008, 13:56
|
|
|
ego napisał/a: | ale wiadomo o co chodzi,żeś sie nie miał do czego przyczepić |
ego, Ty to wiesz ja też ale ktoś kto nie ma o tym pojęcia rozbroi jeszcze swoją kopółke i będzie poszukiwał tam oringa |
_________________ TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 01-09-2008, 16:11
|
|
|
Witam, kolego, przerabialem ten sma problem...mozesz (co jest najbardziej wskazane) wymienic i oring i simering, ale poki co mozesz sie podratowac czyms w postaci taśmy teflonowej...ona jest odporna na wysokie temperatury...simeringu tym nie naprawisz, ale zamiast oringu na chwile mozesz dac....sam osobiscie bym wymienil, ale wiadomo jak to jest, daleko do sklepu, nieraz nie maja, nieraz daleko do wyplaty, inne wydatki itp....tasma mozesz sie ratowac, u mnie to jezdzilo 4 miesiace zanim wymienilem oring i nawet kropli oleju nie bylo. pozdrawiam |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 01-09-2008, 17:18
|
|
|
maniutek nie przesadzaj,oring kosztuje 15 gr a simering ok 5 zł. Taśma jest droższa niż te obie rzeczy naraz... |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|