Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Olej w kopółce;|
Autor Wiadomość
yagi2 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 120
Skąd: Wrocław/Lubin
Województwo: Dolnośląskie
Ostrzeżeń:
 3/3/5
Wysłany: 01-09-2008, 12:27   Olej w kopółce;|

Witam,
od jakiegoś czasu zauważyłem,że w kopółce mam olej,nie jest tego dużo,ale spód jest mokry.Stąd moje pytanie jaki uszczelniacz mam wymienić??Pozdrawiam
_________________
TIPOllot,1.4i.e+LPG BRC Just Junior
  
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 01-09-2008, 12:32   

yagi2, dokładnie niewiem czy jest tam uszczelka czy zimering, ale napewno jest on pod aparatem zapłonowym, i to własnie przez to masz olej w kopółce ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
dcfan 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 28 Paź 2007
Posty: 660
Skąd: Reda
Województwo: Pomorskie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 01-09-2008, 12:45   

No co ty, olej w kopółce powoduje lepsze smarowanie i wolniej się styki zużywają :d
_________________
Tipo 1.6 + skrzynia 1.4 '89 DGT gaźnik + Digiplex2 + LPG Fotele Recaro, boczki Sedicivalvole, MOMO
Daewoo Nubira kombi '99 1.6 16V 110KM
  
 
 
santoost 
witamy nowego


Wiek: 42
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 9
Skąd: Jaworzno
Województwo: Śląskie
Wysłany: 01-09-2008, 12:47   

dcfan napisał/a:
No co ty, olej w kopółce powoduje lepsze smarowanie i wolniej się styki zużywają :d
heh lepsze smarowanie ;D Też zauważyłem ten problem u siebie i tak się zastanawiam czy to w czymś przeszkadza?Bo jeżeli nie to nie ma co grzebać :D
_________________
Dzięki i Pozdrawiam
  
 
 
dziura 



Pomógł: 19 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 960
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 01-09-2008, 13:03   

dcfan napisał/a:
No co ty, olej w kopółce powoduje lepsze smarowanie i wolniej się styki zużywają :d

W aparacie zapłonowym (przynajmniej w moim)jest zamontowany zimering,który ma za zadanie nie przepuszczanie oleju do kopółki jeśli ona będzie zawalona olejem to uwierz mi auto lepiej jeżdzić nie będzie.
dcfan, a ja jeszcze jak mi klocki piszczą to tarcze posmaruje olejem -TO DZIAŁA- :badgrin: :badgrin: :badgrin:
_________________
TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition
     assistance   Moneta
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 01-09-2008, 13:14   

dziura793@o2.pl napisał/a:
W aparacie zapłonowym (przynajmniej w moim)jest zamontowany zimering

W kopułce jest simering i jest również oring.
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
dziura 



Pomógł: 19 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 960
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 01-09-2008, 13:32   

ego napisał/a:
W kopułce jest simering i jest również oring.

W aparacie zapłonowym nie w kopółce :lalala:
_________________
TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition
     assistance   Moneta
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 01-09-2008, 13:47   

dziura793@o2.pl napisał/a:
ego napisał/a:
W kopułce jest simering i jest również oring.

W aparacie zapłonowym nie w kopółce :lalala:
ale wiadomo o co chodzi,żeś sie nie miał do czego przyczepić :kopwtylek:
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
dziura 



Pomógł: 19 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 960
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 01-09-2008, 13:56   

ego napisał/a:
ale wiadomo o co chodzi,żeś sie nie miał do czego przyczepić

ego, Ty to wiesz ja też ale ktoś kto nie ma o tym pojęcia rozbroi jeszcze swoją kopółke i będzie poszukiwał tam oringa :rozsmieszac:
_________________
TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition
     assistance   Moneta
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 01-09-2008, 16:11   

Witam, kolego, przerabialem ten sma problem...mozesz (co jest najbardziej wskazane) wymienic i oring i simering, ale poki co mozesz sie podratowac czyms w postaci taśmy teflonowej...ona jest odporna na wysokie temperatury...simeringu tym nie naprawisz, ale zamiast oringu na chwile mozesz dac....sam osobiscie bym wymienil, ale wiadomo jak to jest, daleko do sklepu, nieraz nie maja, nieraz daleko do wyplaty, inne wydatki itp....tasma mozesz sie ratowac, u mnie to jezdzilo 4 miesiace zanim wymienilem oring i nawet kropli oleju nie bylo. pozdrawiam
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 01-09-2008, 17:18   

maniutek nie przesadzaj,oring kosztuje 15 gr a simering ok 5 zł. Taśma jest droższa niż te obie rzeczy naraz...
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load