wskaźnik gazu |
Autor |
Wiadomość |
luki21
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 1386 Skąd: Głowno
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 01-11-2007, 17:08 wskaźnik gazu
|
|
|
koledzy
pojawił się taki problem że chciałbym założyć sobie dodatkowy wskaźnik poziomu gazu w butli(koło zapasowe) bo nie wiem ile gazu mi zostaje a tak co chwile zerkać do bagażnika to mi sie nie chce
da sie czy sie nie da i za ile?? |
_________________ 1) Marea 1.6 16V SX - 1997
2) Marea Weekend 1.8 16V HLX - 1997
3) Scenic 1.6 8v - 1998
4) Scenic 1.9 dci - 2003
Kto szybko jedzie tego wolno niosą!!! |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 01-11-2007, 19:47
|
|
|
Użyj opcji bo z tego co pamietam to ktoś już poruszał ten temat i coś sie powinno znaleźć. Ktoś kiedyś pisał że można kupić jakas płytke która sie podłącza do instalacji LPG i jak auto sie przełączy na gaz to stan gazu w butli pokazuje Ci na wskaźniku od paliwa. A tak w ogóle to chyba wiesz ile możesz zrobić km na pełnym baku? |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 01-11-2007, 20:17
|
|
|
Jest taka opcja, ale Twój wielozawór na butli musi "mieć taką funkcję", a jeśli jej nie ma, to będzie pokazywać tylko i wyłącznie rezerwę. W tym drugim przypadku nic z tego nie będzie. A tak poza tym, jak kolega w poście wyżej zapytał, to nie wiesz ile km przejedziesz na pełnej butli? |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
luki21
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 1386 Skąd: Głowno
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 01-11-2007, 21:57
|
|
|
mniej więcej wiem chociaż nie zawsze bo raz zatankuje 15l i zrobie 150 a nieraz tylko 90 a jeździć i patrzeć na km przejechane nie bardzo mi sie widzi a na wskaźniku wszystko ładnie widać
a co rezerwy na gazie to jak mam nawet pusto w butli to ni sie nie świeci a jak tankuje do pełna to sie pali
ale chciałem zamontować dodatkowy wskaźnik a nie podpinać pod paliwo |
_________________ 1) Marea 1.6 16V SX - 1997
2) Marea Weekend 1.8 16V HLX - 1997
3) Scenic 1.6 8v - 1998
4) Scenic 1.9 dci - 2003
Kto szybko jedzie tego wolno niosą!!! |
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 01-11-2007, 22:11
|
|
|
luki21, wyreguluj pływak i po problemie.
Zatankuj np. 5 litrów gazu i wtedy reguluj tak żeby zapaliła się kontrolka. |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
qbk
Wiek: 38 Dołączył: 23 Lut 2007 Posty: 70 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 02-11-2007, 00:10
|
|
|
qbk, to jest dobre, ale jedynie wtedy, gdy mamy wskazówkę na zaworze w butli. Te wskazówki są poruszane na zasadzie magnesów, jeden jest w środku, a drugi w wskazówce. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 02-11-2007, 11:20
|
|
|
qbk,
Własnie o coś w tym stylu mi chodziło. sam sie zastanawiam czy by sobie takiego "bajeru" nie zainstalować. Chociaż i tak nigdy nie wypalam gazu do zera i z regóły tankuje do pełna. |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
cwynarx
Wiek: 41 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 85 Skąd: czeladź
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 02-11-2007, 14:50
|
|
|
z doświadczenia wiem (3-cie auto na gazie) że te wskaźniki na butli dokładne nie są....np przy tankowaniu do pełna potrafi sie powiesic i tak zostać....również o wskazywanie poziomu 0 róznie z tym bywa.....ja na "zerze" w baku robie 50km (wskazówka oparta)Jedynie rezerwa w miare pokazywała dobrze miałem ustawioną na 100km i mniej wiecej tyle przejeżdzałem na czerwonej lampce....Więc moim zdaniem to wyrzucenie kasy w błoto bo ten elektroniczny wkaźnik opiera sie na analogowym....lepiej zainwestowac te 5 dych w regge parownika...bo tyle kosztuje zestaw mniej więcej.....i przynajmniej zrobimy coś co ucieszy jak spalanie spadnie 1-2 litra..... |
_________________ TIPO 159A2000 zagazowane było.... jest lancia delta 1,6ie 835C1000 |
|
|
|
|
luki21
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 1386 Skąd: Głowno
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 02-11-2007, 15:21
|
|
|
niezły bajer ale ja raczej myślałem raczej o analogowym wskaźniku montowanym na słupku |
_________________ 1) Marea 1.6 16V SX - 1997
2) Marea Weekend 1.8 16V HLX - 1997
3) Scenic 1.6 8v - 1998
4) Scenic 1.9 dci - 2003
Kto szybko jedzie tego wolno niosą!!! |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 02-11-2007, 20:11
|
|
|
Cytat: | ....lepiej zainwestowac te 5 dych w regge parownika... |
A tak dokładnie to o co w tym chodzi?? regeneracja ale czego membran? |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
polansky
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 1007 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-11-2007, 20:14
|
|
|
Mhm. Tu masz przykładowo jak taki zestaw naprawczy wygląda (tzn. co w nim jest )
http://moto.allegro.pl/it...vato_pneum.html |
_________________ Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano
|
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 02-11-2007, 21:13
|
|
|
Czyli że co - regeneracja parownika polega tylko na wymianie membran?? |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 02-11-2007, 21:18
|
|
|
e-e;
regeneracja parownika to rozebranie go i dokładne wyczyszczenie ze smołoszlamu, czasem wręcz wygotowanie jest konieczne tego metalu by puściło wszystko; potem składanie z użyciem nowych części na nowo - w zestawie powinny być membrany oczywiście ale też są blaszki, sprężynki, gumowe 'grzybki' i inne pierdołki które służą do złożenia 'zaworków' którymi to membrany sterują (odchylają), powinny też w zestawie być inne uszczelki, od zaworków, kanalików, od ukladu chłodzenia gdzie płyn przechodzi etc.... dopiero po wymianie tego wszystkiego solidnym zestawem naprawczym można powiedzieć, że się zregenerowało (stara zostaje tylko obudowa, kolanka na płyn chłodniczy i kilka śrubek ) i zostaje tylko porządna regulacja i jazdy testowe... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
polansky
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 1007 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-11-2007, 21:19
|
|
|
Znaczy reduktora, no tak, wymienia się membrany i oringi i chyba tyle, chyba już tam nic więcej nie można wymienić. Zresztą nie wiem, bo mój zestaw leży od pół roku w szafie i nie mogę się zabrać z swój reduktor |
_________________ Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano
|
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 02-11-2007, 21:27
|
|
|
Jak sadze zeby sie za to wziąść trza gaz wyjeździć lub zamknąć zawór w butli, prawda? |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 03-11-2007, 13:17
|
|
|
ubek,
No przydało by sie ale ja i tak bym sie za to sam nie brał |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 03-11-2007, 19:54
|
|
|
miszko,
Nawet dokładnie to opisałeś i chyba sie na to pokusze |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
cwynarx
Wiek: 41 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 85 Skąd: czeladź
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 03-11-2007, 20:06
|
|
|
Moim zdaniem opłaci się podjąć to ryzyko i spróbować wymieniać samemu....Zawsze to taniej niż kupno nowego...a taki zregenerowany niczym nie ustępuje nowemu....A tak jak pisalem autko jak już zjada dużo gazu i nawet regulacja nie pomaga to regeneracja jak najbardziej wskazana i opłacalna biorąc pod uwagę że po możemy zaoszczędzic nawet do 2l/100km gazu a to przecież 4zł....wiec naprawa szybko się zwróci... |
_________________ TIPO 159A2000 zagazowane było.... jest lancia delta 1,6ie 835C1000 |
|
|
|
|
|