|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
problem a może tylko ciekawostka. |
Autor |
Wiadomość |
RobertWroc
Pomógł: 3 razy Wiek: 52 Dołączył: 22 Lut 2006 Posty: 516 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 07-08-2007, 22:06 problem a może tylko ciekawostka.
|
|
|
pierwszy raz stało się to wysoko w górach.Zapaliłem i natychmiast zgasł.kilkakrotnie to samo więc dużo gazu i zapalił,przegazowałem zadziałało.I tak prawie za każdym razem.Ta sama sytuacja powtórzyła się w niedzielę na podziemnym parkingu pod centrum handlowym.Najgorszym,prawie nie wentylkowanym(wrocławski Saturn)
I tu pytanie co może być przyczyną-wrażliwość na brak tlenu czy sygnał zbliżajacej się awarii?
Oczywiście na codzień w "normalnych "warunkach pali idealnie? |
_________________ Było Tipo 1.4ie + lpg(koszmar) Była Croma 2.0ie 16V umarła. Była Dedra 1.8 ie LPG. Była Delta II 1.6 bez LPG.Byłą Kappa 3.0V6,
Jest Alfa Romeo 156 1.8TS |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-08-2007, 10:59
|
|
|
nie lubi gór i boi się parkingów podziemnych |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
look.toronto
Wiek: 45 Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 136 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 08-08-2007, 16:16
|
|
|
Ale w górach to raczej nadmiar tlenu . To jest sposób na jedyny dopuszczalny doping dla sportowca. Jechać w góry gdzie dużo tlenu, pobrać krew i wstrzyknąć ją z powrotem przed zawodami |
_________________ Pozdrawiam :-)
Gość -
Tipo 1,4s 1994r. 205kkm
LPG Tomasetto |
|
|
|
|
slavol
Pomógł: 7 razy Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 200 Skąd: Chodzież
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 08-08-2007, 22:15
|
|
|
Z tlenem w górach jest odwrotnie , jest go mniej, sportowcy jeżdżą tam trenować aby przyzwyczaić organizm do wysiłku przy niższym poziomie tlenu, a jak zjadą w doliny to wtedy dostają kopa (jak turbo) |
_________________ Tipo 1.6 ie DGT 92r. Posadzony i utwardzony ;-) |
|
|
|
|
Ninja
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Wrz 2005 Posty: 762 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 08-08-2007, 22:24
|
|
|
Cytat: | Ale w górach to raczej nadmiar tlenu |
guzik prawda.
W górach jest rozrzedzone powietrze i cisnienie jest mniejsze. Auta zawsze w górach są słabsze. Dlatego dobrze miec uturbione,chociaz tez spadek jest odczuwalny.
W podziemnym parkingu gdzie gorąco i slaba wentylacja tak samo - powietrze jest rozrzedzone. Gdy zimno jest gestsze. A wiadomo ze dla uzyskania mocy z silnika lepsze zimniejsze. Po to intercoolery w autach z turbiną. |
_________________
www.budowork.pl |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 09-08-2007, 17:39
|
|
|
Ninja napisał/a: | Po to intercoolery w autach z turbiną. |
Średnio prawda. IC są po to zeby silnik nie łykał ugotowanego powietrza z turbo bo to skutkuje wzrostem temperatury całego silnika. taka jest bynajmniej idea IC. |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|