Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[Benzyna] Powiedzcie mi taką zecz czy silnik 1,8 i
Autor Wiadomość
kaweczki123 
witamy nowego


Wiek: 40
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 3
Skąd: Parczew
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 18-02-2013, 19:47   [Benzyna] Powiedzcie mi taką zecz czy silnik 1,8 i

Witam serdecznie mam pytanie czy Fiat Tempra silnik 1,8 bezyna i 2,0 bezyna też V8 czy te silniki są takie same padł mi muj silnik 1,8 v6 a kolega z forum ma silnik od swojej tempry tylko to jest 2.0. i też v8 czy bedą pasować silnik do mojej skrzyni i wszystkie elektyryczne bajery też bede mugł przełożyć.Prosze o kontakt muj nr 504783851 tylko strzałka albo sms i ja odrazu oddzwonie i porozmawiamy.Prosze o pomoc i fachową rade bo jak byście pomogli to sie dogadamy i wezme od niego silniczek i wszyscy bedą zadowoleni.Licze na pomoc kolegów z formum.
_________________
Piotrek-Parczew
     assistance
 
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 18-02-2013, 19:58   

Dokładnie to kolega ma 1.8 ten z krokowym przy przepustnicy, to jest chyba ten na dwóch cewkach, a chce kupić ode mnie silnik 2.0 8v 159A6.046 ten 113km, z tym że mi został goły słupek i tu pytanie czy zgra się to z osprzętem tego 1.8, tj. kolektory, elektryka, rozrusznik altek.
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
flor16 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 98
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 18-02-2013, 20:00   

tak podejdzie jak oba są ośmiu zaworowy silnik
_________________
ma być ogień na każdym biegu bo jak nie to będziesz se jeździł golfem sdi
  
 
 skype
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 18-02-2013, 20:03   

flor16, jestes pewny na sto procent? Kolega ma silnik ten na dwóch cewkach: http://forum.tempra.org/imgshack/_f/f_0016022.jpg

A ja mam na aparacie zapłonowym, w tamtym krokowy był w przepustnicy a u mnie jest zawór vae obok termostatu...
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
flor16 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 98
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 18-02-2013, 20:08   

podejdzie pod jego osprzęt tylko zostanie kopułka bez użytku chyba że wałek przełoży od siebie który niema palca ja tak zrobiłem z 1.6 które miało cewki na miejscu aparatu tak jak miałem wcześniej wsadzone 1.4 i hula
_________________
ma być ogień na każdym biegu bo jak nie to będziesz se jeździł golfem sdi
  
 
 skype
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 18-02-2013, 20:19   

No ja akurat mam sam slupek, nawet bez aparatu, więc trzeba by tylko pewnie to wyjściee z aparatu zasłonić idać normalnie elektryke i cewki z tego 1.8?
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
schab 



Pomógł: 25 razy
Wiek: 66
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 616
Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 19-02-2013, 07:55   

Ja mam w Dedrze w miejsce silnika 1,8 - założony właśnie 2,0 z Tempry . Chodzi na osprzęcie z 1,8 i nie ma problemu - z gazem również !
Nie likwidowałem aparatu zapłonowego - zdjąłem tylko kopułkę i palec . Żeby wnętrze aparatu się nie zasyfiło - założyłem od czoła zaślepkę . Jedna cewka dała się przełożyć razem z dekielkiem wałka ssącego , pod drugą cewkę musiałem dorobić wspornik mocowany do obudowy nieczynnego aparatu zapłonowego . A z likwidacją aparatu był taki problem , że końcówka wałka z wyjściem na aparat - jest dłuższa i oryginalny dekiel z silnika 1,8 nie przylegał do głowiczki . Brakowało 4-5 mm , a nie bardzo miałem możliwość wykonania podkładki dystansowej o dość nieregularnym kształcie . A jeszcze bardziej nie chciało mi się przekładać wałka !
_________________
Były:3 Zastavy 1100; Fiat Ritmo 65, 85, 90, 100; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Fiat 126; Brava 1,6; Citroen Saxo; Lancia"Y"1,4; Dedra SW 1,8; 2,0 16V; Tempra 2,0 4x4; Alfa 156 SW 2,0 JTS; Są: Zastava 1100; BMW 328, 340 i 528; Delta 2,0 16VT 4x4: Alfa 159 2,4 Q4
     assistance
 
Dziąbal 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 237
Skąd: Elbląg
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 19-02-2013, 09:35   

Ja mogę pomóc koledze w taki sposób że mam kompletną wiązkę silnika, pod wszystkie czujniki takie własnie jak ma kolega Bdm, moduł zapłonowy mam również, więc można zrobić komplet z Twoim silnikiem i moją wiązką.
_________________
TempRa 1.8
Tipo 3D 1.8
     assistance
 
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-02-2013, 09:40   

Jeszcze pytanie, kolektory podejdą od tego 1.8 do mojego 2.0?

Bo rozrusznik altenrator i skrzynia to raczej sa identyczne?
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
schab 



Pomógł: 25 razy
Wiek: 66
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 616
Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 19-02-2013, 11:48   

Bdm napisał/a:
Jeszcze pytanie, kolektory podejdą od tego 1.8 do mojego 2.0?
Bo rozrusznik altenrator i skrzynia to raczej sa identyczne?

Kolektory - zarówno ssący , jak wydechowy - są identyczne . Rozrusznik - mocowany jest do skrzyni , a skrzynia pasuje do obu silników . Jeżeli z silnikem 2,0 będzie koło zamachowe i tarcza sprzęgła - wieloklin od skrzyni jest ten sam , zębatka pod rozrusznik na kole zamachowym - też .
Jakby trzeba było przekładać zamach - też od 1,8 spasuje do 2,0 .
_________________
Były:3 Zastavy 1100; Fiat Ritmo 65, 85, 90, 100; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Fiat 126; Brava 1,6; Citroen Saxo; Lancia"Y"1,4; Dedra SW 1,8; 2,0 16V; Tempra 2,0 4x4; Alfa 156 SW 2,0 JTS; Są: Zastava 1100; BMW 328, 340 i 528; Delta 2,0 16VT 4x4: Alfa 159 2,4 Q4
     assistance
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-02-2013, 11:51   

schab, Dzięki wielkie za info :)
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
robertRK 


Pomógł: 7 razy
Wiek: 49
Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 523
Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 24-02-2013, 15:15   

Kolego zrób tak : weź z 2.0 zrzuć głowicę i załóż głowicę i kolektory z 1.8 wszystko będzie Ci chulać bez żadnego problemu będzie troszkę mocniejszy od fabrycznego 1.8 reszta bez zmian :) szybka przekładka i autko będzie Ci chulać jak ta lalla :) zostanie Ci cały osprzęt z 1.8n ale to nie problem bo pasuje do 2.0 kompa zostaw z 1.8

** Dodano: 25-02-2013, 15:16 **
Podpowiem Ci że ja zrobiłem dokładnie odwrotnie i było git :)
_________________
Roberto :)
Był : Fiat Tipo 2.0 GT Aut
Był : Fiat Tipo 1.9 TDs SX
Był : Fiat Marea 1.9 JTD 110 SX
Był : pożyczony Peugeot 307 HDi
Jest : Renault Megane II CC
     assistance   Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 34 days
Network load