|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
[Benzyna] Powiedzcie mi taką zecz czy silnik 1,8 i |
Autor |
Wiadomość |
kaweczki123
witamy nowego
Wiek: 40 Dołączył: 31 Sie 2012 Posty: 3 Skąd: Parczew
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 18-02-2013, 19:47 [Benzyna] Powiedzcie mi taką zecz czy silnik 1,8 i
|
|
|
Witam serdecznie mam pytanie czy Fiat Tempra silnik 1,8 bezyna i 2,0 bezyna też V8 czy te silniki są takie same padł mi muj silnik 1,8 v6 a kolega z forum ma silnik od swojej tempry tylko to jest 2.0. i też v8 czy bedą pasować silnik do mojej skrzyni i wszystkie elektyryczne bajery też bede mugł przełożyć.Prosze o kontakt muj nr 504783851 tylko strzałka albo sms i ja odrazu oddzwonie i porozmawiamy.Prosze o pomoc i fachową rade bo jak byście pomogli to sie dogadamy i wezme od niego silniczek i wszyscy bedą zadowoleni.Licze na pomoc kolegów z formum. |
_________________ Piotrek-Parczew |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 18-02-2013, 19:58
|
|
|
Dokładnie to kolega ma 1.8 ten z krokowym przy przepustnicy, to jest chyba ten na dwóch cewkach, a chce kupić ode mnie silnik 2.0 8v 159A6.046 ten 113km, z tym że mi został goły słupek i tu pytanie czy zgra się to z osprzętem tego 1.8, tj. kolektory, elektryka, rozrusznik altek. |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
flor16
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 27 Gru 2010 Posty: 98 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 18-02-2013, 20:00
|
|
|
tak podejdzie jak oba są ośmiu zaworowy silnik |
_________________ ma być ogień na każdym biegu bo jak nie to będziesz se jeździł golfem sdi |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 18-02-2013, 20:03
|
|
|
flor16, jestes pewny na sto procent? Kolega ma silnik ten na dwóch cewkach: http://forum.tempra.org/imgshack/_f/f_0016022.jpg
A ja mam na aparacie zapłonowym, w tamtym krokowy był w przepustnicy a u mnie jest zawór vae obok termostatu... |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
flor16
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 27 Gru 2010 Posty: 98 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 18-02-2013, 20:08
|
|
|
podejdzie pod jego osprzęt tylko zostanie kopułka bez użytku chyba że wałek przełoży od siebie który niema palca ja tak zrobiłem z 1.6 które miało cewki na miejscu aparatu tak jak miałem wcześniej wsadzone 1.4 i hula |
_________________ ma być ogień na każdym biegu bo jak nie to będziesz se jeździł golfem sdi |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 18-02-2013, 20:19
|
|
|
No ja akurat mam sam slupek, nawet bez aparatu, więc trzeba by tylko pewnie to wyjściee z aparatu zasłonić idać normalnie elektryke i cewki z tego 1.8? |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
schab
Pomógł: 25 razy Wiek: 66 Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 616 Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 19-02-2013, 07:55
|
|
|
Ja mam w Dedrze w miejsce silnika 1,8 - założony właśnie 2,0 z Tempry . Chodzi na osprzęcie z 1,8 i nie ma problemu - z gazem również !
Nie likwidowałem aparatu zapłonowego - zdjąłem tylko kopułkę i palec . Żeby wnętrze aparatu się nie zasyfiło - założyłem od czoła zaślepkę . Jedna cewka dała się przełożyć razem z dekielkiem wałka ssącego , pod drugą cewkę musiałem dorobić wspornik mocowany do obudowy nieczynnego aparatu zapłonowego . A z likwidacją aparatu był taki problem , że końcówka wałka z wyjściem na aparat - jest dłuższa i oryginalny dekiel z silnika 1,8 nie przylegał do głowiczki . Brakowało 4-5 mm , a nie bardzo miałem możliwość wykonania podkładki dystansowej o dość nieregularnym kształcie . A jeszcze bardziej nie chciało mi się przekładać wałka ! |
_________________ Były:3 Zastavy 1100; Fiat Ritmo 65, 85, 90, 100; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Fiat 126; Brava 1,6; Citroen Saxo; Lancia"Y"1,4; Dedra SW 1,8; 2,0 16V; Tempra 2,0 4x4; Alfa 156 SW 2,0 JTS; Są: Zastava 1100; BMW 328, 340 i 528; Delta 2,0 16VT 4x4: Alfa 159 2,4 Q4 |
|
|
|
|
Dziąbal
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 237 Skąd: Elbląg
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 19-02-2013, 09:35
|
|
|
Ja mogę pomóc koledze w taki sposób że mam kompletną wiązkę silnika, pod wszystkie czujniki takie własnie jak ma kolega Bdm, moduł zapłonowy mam również, więc można zrobić komplet z Twoim silnikiem i moją wiązką. |
_________________ TempRa 1.8
Tipo 3D 1.8 |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 19-02-2013, 09:40
|
|
|
Jeszcze pytanie, kolektory podejdą od tego 1.8 do mojego 2.0?
Bo rozrusznik altenrator i skrzynia to raczej sa identyczne? |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
schab
Pomógł: 25 razy Wiek: 66 Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 616 Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 19-02-2013, 11:48
|
|
|
Bdm napisał/a: | Jeszcze pytanie, kolektory podejdą od tego 1.8 do mojego 2.0?
Bo rozrusznik altenrator i skrzynia to raczej sa identyczne? |
Kolektory - zarówno ssący , jak wydechowy - są identyczne . Rozrusznik - mocowany jest do skrzyni , a skrzynia pasuje do obu silników . Jeżeli z silnikem 2,0 będzie koło zamachowe i tarcza sprzęgła - wieloklin od skrzyni jest ten sam , zębatka pod rozrusznik na kole zamachowym - też .
Jakby trzeba było przekładać zamach - też od 1,8 spasuje do 2,0 . |
_________________ Były:3 Zastavy 1100; Fiat Ritmo 65, 85, 90, 100; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Fiat 126; Brava 1,6; Citroen Saxo; Lancia"Y"1,4; Dedra SW 1,8; 2,0 16V; Tempra 2,0 4x4; Alfa 156 SW 2,0 JTS; Są: Zastava 1100; BMW 328, 340 i 528; Delta 2,0 16VT 4x4: Alfa 159 2,4 Q4 |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 19-02-2013, 11:51
|
|
|
schab, Dzięki wielkie za info |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
robertRK
Pomógł: 7 razy Wiek: 49 Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 523 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 24-02-2013, 15:15
|
|
|
Kolego zrób tak : weź z 2.0 zrzuć głowicę i załóż głowicę i kolektory z 1.8 wszystko będzie Ci chulać bez żadnego problemu będzie troszkę mocniejszy od fabrycznego 1.8 reszta bez zmian szybka przekładka i autko będzie Ci chulać jak ta lalla zostanie Ci cały osprzęt z 1.8n ale to nie problem bo pasuje do 2.0 kompa zostaw z 1.8
** Dodano: 25-02-2013, 15:16 **
Podpowiem Ci że ja zrobiłem dokładnie odwrotnie i było git |
_________________ Roberto
Był : Fiat Tipo 2.0 GT Aut
Był : Fiat Tipo 1.9 TDs SX
Był : Fiat Marea 1.9 JTD 110 SX
Był : pożyczony Peugeot 307 HDi
Jest : Renault Megane II CC |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|