|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Tipo dławi się oraz szarpię pod górę |
Autor |
Wiadomość |
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 29-10-2010, 18:46 Tipo dławi się oraz szarpię pod górę
|
|
|
Pomocy, mam już serdecznie dość Tipo dławi się pod górę, a czasami nawet na prostej powierzchni. Autem szarpie, przy odpalaniu za pierwszym razem gaśnie i świeci się kontrolka akumulatora podczas jazdy ( tak, jakby coś rozładowywało aku ). Obroty są w miarę równe, lecz przy mniejszych obrotach samochód ma problem z podjechaniem pod górę i muszę go katować na pierwszym biegu, choć nie zawsze się to zdarza. Wymieniłem niedawno czujnik położenia wału. W tym momencie podejrzewam sondę lambda lub może filtr paliwa ( pompę ).
Radźcie co może, być przyczyną takiego zachowania. |
|
|
|
|
rafal_155
witamy nowego
Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 5 Skąd: Łask
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 29-10-2010, 19:30
|
|
|
świece i kable to podstawa, później zmierzyć ciśnienie paliwa. Może lać Ci wtryskiwacz.
zmierz napięcie ładowania jeżeli będzie powyżej 15V to padły diody wzbudzania.
Aha podwyższone nap. ładowania może powodować złe działania układu zapłonowego |
_________________ Tipo 1.4 carb. |
|
|
|
|
Gastr0
Wiek: 37 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 59 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 29-10-2010, 20:52
|
|
|
jesli chodzi o kontrolke to zobacz czy masz napiety pasek od alternatora, ja tak mialem jak sie pasek konczyl... poluzowal sie i przy wyzszych obrotach kontrolka ladowania sie pojawiala, co do dlawienia to pewnie filtr, lapie paprochy i sie dlawi... |
_________________ Szeroko i nisko jak głosi pismo...
Tipo... pozostaly mile wspomnienia...
Astra F sedan 1.7td nowym nabytkiem
nie krzycz bo jade na glebie.pl |
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 30-10-2010, 09:18
|
|
|
W którym miejscu, odnajdę filtr paliwa w okolicach pompy w bagażniku ? Czy on jest zintegrowany z pompą. Moje drugie pytanie - czy po odłączeniu jednego z przewodów sondy samochód może spalać większą mieszankę paliwa ? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|