|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Kolejna Tempra kefira |
Autor |
Wiadomość |
kefir
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Gru 2013 Posty: 151 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 06-01-2017, 20:29 Kolejna Tempra kefira
|
|
|
W styczniu ubiegłego roku, po 3-miesięcznych poszukiwaniach nabyłem kolejną niunię Tempra 1.6 SLX w bardzo bogatej opcji. Na wyposażeniu posiada: elektryczne, podgrzewane lusterka; elektryczne szyby; centralny zamek; AHS; deska digital; electronic check; ekonomizer; wnętrze z jasnej alcantary; podłokietnik przód; podłokietnik tył; dzielona, składana tylna kanapa; podświetlany schowek; wspomaganie kierownicy; skórzana kierownica; autopoziomowanie reflektorów(oczywiście nie działa); dodatkowa lampka w podsufitce na tylną kanapę; dodatkowy nawiew dla pasażerów; sterowanie nawiewem z poziomu tylnej kanapy; przeciwsłoneczne rolety tylnej szyby; ABS; tarcze hamulcowe przód + tył; silnik 1.6 na jednopunktowym wtrysku.
Niedługo dopiszę więcej |
|
|
|
|
Bombell
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 10 Maj 2015 Posty: 32 Skąd: Gniezno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 10-01-2017, 17:39
|
|
|
Się pochwalił wkońcu |
|
|
|
|
mikee72
Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Lis 2012 Posty: 584 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 10-01-2017, 20:48
|
|
|
kefir, a może znasz kogoś kto by więcej fajnych fotek umiał zrobić?
Bo ta jedna jest oczywiście fajna.. ale jedna fota to trochę bieda |
|
|
|
|
kefir
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Gru 2013 Posty: 151 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 11-01-2017, 09:15
|
|
|
mikee72, mogę nawrzucać więcej zlotowych zdjęć, teraz jest mega zapuszczona, bo ani umyć w tej pogodzie, ani nic Swoją drogą jadę dzisiaj na parking Pestki troszeczkę ją odgruzować, to się możemy pod wieczór spyknąć Będę robił siłowniki centralnego, bo jedne drzwi nie chcą mi się zamykać, jedne nie chcą się otwierać, jedne otwierają się same. Dramat |
|
|
|
|
rafallos
Dołączył: 20 Wrz 2016 Posty: 12 Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 12-01-2017, 21:07
|
|
|
Fajna felga, co to za kółka? Myślę, że by siadło na moim kombiaku
Ps. Bardzo udany zakup |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
Bombell
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 10 Maj 2015 Posty: 32 Skąd: Gniezno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 14-01-2017, 17:20
|
|
|
Kółka to BBS Pininfarina 15 bodajże. Wzór ten oryginalnie wychodził na jakimś Ferrari, oczywiście w innych parametrach ale pasuje ta rolka do włoszczyzny |
|
|
|
|
kefir
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Gru 2013 Posty: 151 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 16-01-2017, 15:17
|
|
|
rafallos, dokładnie tak, jak pisał Bombell, BBS Pininfarina, jeden z fabrycznych wzorów felg do Ferrari Testarossa.
Raku, będę |
|
|
|
|
Bombell
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 10 Maj 2015 Posty: 32 Skąd: Gniezno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 17-01-2017, 17:51
|
|
|
Twoja który jest rok? Może na PKN już wpuszczą i byśmy kiedyś meeteing sobie zrobili Temprami? |
|
|
|
|
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 17-01-2017, 23:24
|
|
|
kefir, Takie kółeczka idealnie by pasowały do mojej C. |
_________________ FIAT COUPE 2,0 16V 139KM |
|
|
|
|
kefir
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Gru 2013 Posty: 151 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 26-02-2017, 20:46
|
|
|
Bombell napisał/a: | Twoja który jest rok? Może na PKN już wpuszczą i byśmy kiedyś meeteing sobie zrobili Temprami? |
Rocznik do negocjacji W dowodzie ma '93, w papierach z Niemiec '92, a wersja(polift-przejściówka) wskazuje na późny '93/wczesny '94. Wiem na jej temat tyle, że pierwszy właściciel(Hans ) miał ją 10 lat, drugi- już w Polsce 14. PKN totalnie odpuszczam, bo najpierw mi powiedzą, że Tempra za młode auto, a potem wpuszczą 30 maluchów(młodszych), 30 125p i 500 golfów II
Lasgo07 napisał/a: | kefir, Takie kółeczka idealnie by pasowały do mojej C.
|
Musisz zaczekać, aż uzbieram na jakieś ładne szesnastki A to się chyba w tym sezonie nie uda...
Korzystając z chwili czasu krótki wpis o tym, co w samochodzie porobiłem od zakupu:
Na pierwszy ogień do wymiany były wszystkie 3 poduszki pod silnikiem, w krótkim czasie dostała też nowe klocki na przód(ori/pierwszy montaż- TRW), klocki + tarcze tył(Bosch + TRW) oraz nowe świece(NGK). W czerwcu samochód musiałem holować przez awarię alternatora; Po jego wymianie jazdą nacieszyłem się aż jeden dzień: kabel alternator-aku dotknął kolektora wydechowego i go dosłownie przyspawało do niego + klema na aku się roztopiła. Po ogarnięciu tematu okazało się, że ładowanie na wolnych obrotach oscyluje w okolicach 17V, więc kolejny raz trzeba było wyciągać alternator- tym razem, żeby wymienić regulator napięcia. Późnym latem założyłem sekwencyjną instalację gazową(którą do dzisiaj "magicy" usiłują wystroić...) Na początku zimy strzeliła mi pompa wody, nowej szukałem 3 tygodnie- totalnie niedostępna w Polsce. Około tygodnia po wymianie pompy działać przestał termostat więc czekała mnie kolejna "zabawa". Przy okazji wymieniłem też cewkę zapłonową, kable WN i kilka innych pierdół. W ostatnich dniach udało mi się wreszcie ogarnąć do końca centralny i wymienić prawe lusterko na sprawne(miałem wsadzone chwilowo ręczne). W międzyczasie pochłaniało mnie ogarnianie niezliczonych awarii elektryki. O połowie rzeczy pewnie zapomniałem, ale bez przerwy coś dłubię, więc będę dopisywał na bieżąco, o i le czas pozwoli.
W bonusie zimowe zdjęcie(fociła oczywiście Karolina)
I zlotowe:
pucu-pucu, glancu-glancu
z Lasgo
na tle ośrodka
Edit: ostatnio spod maski wyleciały Valteki, ustępując miejsca czarnym STAGom(do 50KM/cylinder, więc mocy starczy ) + centralka podmieniona na najnowszy AG Compact+. Strojenie w toku.
** Dodano: 05-04-2017, 09:34 **
Update: Kolejna listwa wtryskowa. Tym razem LPG-Tech Yeti. Praca silnika jest teraz odrobinę niestabilna, za to od 4k RPM samochód jedzie jakby miał turbinę Prace trwają.
Edit 06-07-2017:
Tempra po remoncie silnika po kolizji rozrządu Dostała głowicę z grafitowej, po szlifie i delikatnym doprężeniu + ostrzejszy wałek z 159.000. Zalana obecnie olejem ELF Sporti STI, chodzi pięknie i ma pewnie z pół kuca więcej niż fabryka dała Przy okazji wymieniłem przednie przewody hamulcowe, bo już wołały o pomstę do nieba. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|