Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tempra S.W.4x4
Autor Wiadomość
bart128 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 262
Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 31-08-2020, 11:24   Tempra S.W.4x4

Tempra wyprodukowana w styczniu 1993 kolor "652 grigio nickel metallizzato".Przywieziona z polnocno-zachodnich Wloch w sierpniu 2020 od starszego Wlocha ,pierwszego wlasciciela. Bardzo zdrowa karoseria, bez sladow rdzy, bez perforacji blach itp, natomiast poobijana , oba zderzaki zlom, polowa lamp zlom, wgnecione tylne drzwi od kierowcy, zmatowialy lakier na masce. W srodku lekki chlewik, auto nalezalo do architekta, ktory czasem wozil ekipe, czasem jakies materialy budowlane itp.Traktowal auto jak pojemne kombi a nie muzeum, ale stan ogolny minus dobry. Mechanicznie to silnik skrzynia dyfer bdb, 223000 przebiegu, wal napedowy ma lekkie luzy na krzyzaku i przegubach, ale bez tragedii, w pandzie 4x4 mialem 5x wiekszy luz i jezdzilo :P
Klima sprawna, nowe 4 amortyzatory , tylne lozyska w kolach szumia, przednie wahacze szrot, wydech jeszcze oryginalny, do uratowania na razie. Nowy dedykowany IMASAF do tempry 4x4 kosztuje 3400pln plus przesylka, wiec sie wstrzymam :P ponaprawiam to co jest. Taka mieszanka nowych starych czesci, Auto przyjechalo na kolach 1700km do Krakowa, ma aktualny wloski preglad do czerwca 2022, polise do czerwca 2021, gosc tym normalnie od czasu do czasu jeszcze jezdzil. Cene znegocjowalem na 1500 euro, tak ze nienajgorzej. Wydalem juz blsko tauzena pln, na nowe czesci mechaniczne i uzywane czesci w dobrym stanie z rozbiorek dwoch tempr 4x4 w okolicy { dzieki Piotrek, dziek Maciek :) } Tak ze powoli przywracam temperowke do stanu "auto uzywane w dobrym stanie".Przy okazji "trafil swoj na swego", bo segniore Nuccio od ktorego wzialem tempre tez ma kolekcje starych fiatow, kIlka ritmo, dwa ritmo TC, fiata 124 specialT itp , przy czym jego "wisienka na torcie" to 131 rally abarth stradale, ktorego moglem poogladac, pomacac i posluchac :)











_________________
Solo italiana automobili da Cracovia
  
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 31-08-2020, 12:36   

Pod machą 2.0 8v :D Jak coś to wujek Kajlon ma taki luzem po remoncie 8) skitrany gdzieś w koncie... nie czuje jak rymuje :doubt: Trochę ją ogarniesz i będą z niej ludzie. Póki co części jeszcze są. Ciężko o tłoki bo patrzyłem pod kątem swojej, tak sobie pomyślałem jak nie ma do 16V poszukam do 8V i tez kicha. Ten żółty Fiaton też fajny. Oryginał Abarth'a czy coś przekombinowane przez Włocha?
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
bart128 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 262
Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 31-08-2020, 13:17   

Ale ja nie potrzebuje silnika, ten 2.0 8v w temprze jest bdb, okolo 0.7 litra oleju na 1700km trasy 110-130km/h wszamal, bardzo dobrze, ma moc, spalanie benzyny ksiazkowe, ladnie pracuje. Sa poparciale wezyki z podcisnieniami, ale to powoli ogarniam. Ja mam luzem tydzien temu wyjete 2.0 8v turbo w bdb stanie, ma isc do ritmo, ale tempra tez korci :P

To zolte to jest 180000 euro :) oryginalny 131 rally abarth 16v z czesciam z gr4. :)

Czesc zakupow do tempry:








Fabryczna konserwacja na tempurze poodpadala ,nadkola naturalnie wypiaskowane :) szara kataforeza na wierzchu, brak rdzy, dziur. U nas po paru solonych zimach by to nadkole zniknelo .Po przejechaniu karcherem pewnie odpadnie druga polowa tej konserwy jak w ritmo. Ritmo 39 lat jezdzilo bez przednich plastikowych nadkoli{ nie montowali na rynek wloski} i od spodu cale podwozie wyglada tak.{ dwie pierwsze foty to tylne nadkola tempry}





_________________
Solo italiana automobili da Cracovia
  
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 31-08-2020, 13:54   

He he he blaszak pęka w szwach. :lalala: Jeśli to oryginalny przebieg i nie była katowana to >200 tyś dla tego silnika to nie problem. Podejrzewam że była lepiej mechanicznie traktowana niż jak by latała w Polsce. Powymieniaj koniecznie płyny w napędach. Można by też po wypłukaniu mechanizmu podsypać MoS2 do skrzyni i dyfra. Bedzie mu lżej, może nawet ciszej :lalala: lepsze niż trociny :badgrin: Można zrobić płukankę naftą albo olejem napędowy. U mnie sporo szajsu wypłynęło po płukaniu pierwszej skrzyni. Drugą też będę płukał i zastanawiam się czy nie wlać jeszcze jakieś płukanki silnikowej, poza naftą co jak co ma jakąś dodatkową chemię czyszczącą (i np. zastawić tak to na dobę). Korci mnie by jedną rozebrać :D Choć nie wiem czy ruszać bo wszystko bardzo fajnie pracuje i poza uszczelniaczami na wałku zdawczym i półosiach nie ma wycieków. Biegi ładnie wchodzą. Nie ma luzów w mechanizmie różnicowym. Przeciwległa półoś od razu odpowiada.

** Dodano: 31-08-2020, 14:58 **
Wow podłoga nieźle wygląda. Niemniej trza by ją zakonserwować. Może poliuretan? ja bym dziś właśnie to wybrał.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
bart128 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 262
Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 01-09-2020, 12:16   

Czesc nowych "srubek" przyszlo do tempry. Nie wiem co robic z hamulcami, sa zupelne nowe klocki przod/tyl zalozone tydzen przed moim przyjazdem po auto , tyle ze do starych tarcz, auto hamuje swietnie, ale minimalne grubosci tarcz dawno przekroczone. Wenetrzny "janusz" kaze mi tak jezdzic do nastepnych klockow, ale z drugiej strony nowe tarcze/klocki nie sa drogie.
_________________
Solo italiana automobili da Cracovia
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 01-09-2020, 13:40   

A bardzo przekroczone te wartości? Jeśli minąłeś raptem 1-2mm ty bym się bardzo nie przejmował - jeździł obserwował :badgrin: . Ewentualnie ranty stoczyć lub budżetowo zrobić to samemu z pilnikiem w ręku wykorzystując cudowną właściwość mechanizmu różnicowego :lalala: Może nie powinienem się przyznawać ale odwaliłem takie druciarstwo w służbowym :D Tu się nikt nie przejmuje grubością tarczy :badgrin: mechanik wrzucił nowe i to budżetowe klocki i tyle. Ja nie mogąc patrzeć na to pościągałem koła rozebrałem wyczyszczałem wszystko (dużo nie miałem bo z tyłu bębny), prowadnice klocka odświeżyłem, zaś ranty spiłowałem podstawiając sobie dwie kobyłki, co by mi pilnik nie latał wte i nazad tylko spoczywał stabilnie w jednym miejscu. Myk jedyneczka i tarcza się sama szlifowała o pilnik. Potem poskładałem całość, ceramikę tam gdzie trzeba i działa aż miło. Polecam sobie podstawić odkurzacz w pobliże pilnika bo nie miłosiernie będzie się pyliło. Na pewno tak lepiej jak by mi nowy klocek miał skakać po rancie (a zrobił się już spory - widać że tarcza już kolejnego zestawu nie wytrzyma :doubt:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
schab 



Pomógł: 25 razy
Wiek: 66
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 616
Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 01-09-2020, 17:28   

JAM_BELFEGOR napisał/a:
. Ewentualnie ranty stoczyć lub budżetowo zrobić to samemu z pilnikiem w ręku wykorzystując cudowną właściwość mechanizmu różnicowego :lalala: :

Witaj w klubie ! Ja też wpadłem na taki szatański pomysł , tyle że w Alfie 159 Q4.
I przestrzegam ewentualnych naśladowców ( posiadaczy czteronapędówek ) : jeżeli już "musicie" , to podnieście wszystkie 4 koła !
Ja tego nie zrobiłem, podnosząc tylko przód i po włączeniu silnika auto ruszyło. Całe szczęście, że zdjęte koła włożyłem pod progi ( taki nawyk od lat... ) i na tych leżących kołach siadło auto po tym , jak spadło z kobyłek...
A dlaczego ruszyło ? Międzyosiowy Torsen ( Tempra też ma Torsena ) przeniósł część momentu na tylną oś i to wystarczyło !
A propos toczenia rantów z użyciem pilnika , to polecam w jego miejsce szlifierkę kątową . Działa szybciej ( ale tylko w przednionapędówkach :sciana: )
_________________
Były:3 Zastavy 1100; Fiat Ritmo 65, 85, 90, 100; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Fiat 126; Brava 1,6; Citroen Saxo; Lancia"Y"1,4; Dedra SW 1,8; 2,0 16V; Tempra 2,0 4x4; Alfa 156 SW 2,0 JTS; Są: Zastava 1100; BMW 328, 340 i 528; Delta 2,0 16VT 4x4: Alfa 159 2,4 Q4
     assistance
 
bart128 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 262
Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 01-09-2020, 19:04   

Rant mi nie przeszkadza, mimo ze jest wielgachny,przeszkadza mi zmniejszona pojemnosc cieplna takich "chudych" tarcz.Na razie z okolic hamulca to beda nowe przewody, plyn,przesmarowanie prowadnic i regulacja recznego bo mocnej lapie na jedno kolo. Tarcze/klocki jeszcze pare tys. km wytrzymaja, spokojne sobe to zrobie w przyszlym roku. Juz wrzesien, zaraz bedzie listopad i koniec mojej jazdy wszystkimi fiatami, poza zimowym gruzem punto1 giannini :)

Usuwam wlasnie gume z tworzyw sztucznych na desce w temprze, to jest fajne jak jest nowe, a po prawie 30 latach zawsze jest porysowane i ogolnie syf malaria, a niedajboze jak ktos ta gume regularne plakiem zaatakuje, zaczyna sie kleic i brudzic wszystko w okolo.Temat juz raz przerabialem w cromie mk1.
_________________
Solo italiana automobili da Cracovia
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 02-09-2020, 07:32   

Mam to samo w Deltoidzie też będę ściągał tą breję :doubt: Podobno Megalio daje radę (z LKP).

schab, masz rację, widzisz nie pomyślałem i mierząc swoją miarą (nie mam żadnego AWD) nie napisałem że w wypadku gdy są wszelkiego typu blokady (torseny, szpery itp.) to niezabangla tak prosto :doubt:

P.S: o kątówce tez sobie potem pomyślałem :badgrin: ale jeszcze nie wdrożyłem. Jak będzie co w Peugocie do zdrutowania to spróbuję :lalala:

Bartek co ty się przejmujesz pojemnością cieplną 8) to nie wyścigówka, a po górskich serpentynach chyba też nie będzie zasuwać... no chyba że będzie :D Pozatym popatrz na to tak, mniejsza pojemność cieplna ==> szybciej tarcza będzie się studziła :badgrin:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
bart128 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 262
Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 02-09-2020, 08:08   

Ze wszystkch plastikow poza daszkiem digitala pieknie zeszlo po uzyciu pianki do czyszczenia piekarnikow z Lidla :D Guma na daszku jest albo duzo grubiej polozona, albo innego rodzaju. Pianka nie daje rady, moze wypsikam jeszcze raz i zostawie na pare godzin. W cromie uzywalem acetonu, ale wymaga wprawy zeby zdjac gume tak zeby zostala struktura tworzywa nieuszkodzona, jeszcze nie testowalem czy zwykly olej napedowy to rusza, na pewno rusza wszelkie gumy nieolejoodporne, nie rusza tworzyw, tak ze moze byc tez dobre wyjscie.

Po serpentynach juz w tym roku tempra latala, jechalem przez Alpy Nadmorskie, Liguryjskie,Dolomity i Alpy Karnickie do domu, wystarczy :P

"Nowe" wnetrze uprane :) Pojdzie tez ciemniejsza wykladzina z jednej z szabrowanych tempr 4x4, bo nie lubie jasnoszarych wykladzin, czy tworzyw w aucie{ niestety cale punto1 mam jasnoszare w srodku, lacznie ze skorami w kolorze zdechlej ryby, okropne, troche ratuja sytuacje wstawki granatowe w fotelach :( }







syfne szarosci polowy lat 90tych w punto

_________________
Solo italiana automobili da Cracovia
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 02-09-2020, 09:13   

heheh Punto wersja SX +++ :lalala: skóra, drewno... nie no salony :D widzę że wykładzina w Temprze to samo co w Deltoidzie. Bartek mamy zagwozdkę czy podłoga w 3D i 5D była różna np. rozstaw szyn na fotele, długość tuneli itp. Kolega zastanawia się czy wykładzina z Delty 3D podejdzie do 5D.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
bart128 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 262
Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 02-09-2020, 21:09   

Sadze ,ze podloga byla ta sama.

Ktos ma zuzyta tylna podpore "dyferencjalu" do 4x4 ? delta dedra tempra ar155? Potrzebuje pozyczyc/kupic zuzyta { gumy} ale kompletna nieuszkodzona tylna podpore "dyfra" zeby wyslac do regeneracji do Deutera, i jednoczesnie nie zdejmowac z auta=nie tracic mozliwosci uzywana auta. Po wymianie na naprawiona poliuretanem oddaje moja zuzyta na gumach ale kompletna, nieuszkodzona
O tym elemencie mowa:

_________________
Solo italiana automobili da Cracovia
  
 
 
vanisch 


Dołączył: 25 Lis 2011
Posty: 15
Skąd: Tarnów
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 02-09-2020, 21:33   

JAM_BELFEGOR napisał/a:
heheh Punto wersja SX +++ :lalala: skóra, drewno... nie no salony :D widzę że wykładzina w Temprze to samo co w Deltoidzie. Bartek mamy zagwozdkę czy podłoga w 3D i 5D była różna np. rozstaw szyn na fotele, długość tuneli itp. Kolega zastanawia się czy wykładzina z Delty 3D podejdzie do 5D.


Wydaje mi się że miałem wykładzinę z 3d w Dedrze, a już niedługo potwierdzę czy dobrze pamiętałem :D
Megglio i pianka do piekarników są skuteczne- działały idealnie w Lybrze, jak coś nie chce zejść to zostawiam na dłużej na plastiku, a później myjka ciśnieniowa w dłoń i problem znika ;)
  
 
Maciek 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1468
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 02-09-2020, 22:35   

Ale te fotele czyste :)
_________________
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części
     Moneta
 
 
bart128 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 262
Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 03-09-2020, 09:10   

Cytat:
Ale te fotele czyste :)


Akcja typu "Kevin sam w domu" :P wiec mozna odpier..ac takie kabarety jak pranie foteli w wannie :D , czy mycie czesci w zmywarce :D

_________________
Solo italiana automobili da Cracovia
  
 
 
vanisch 


Dołączył: 25 Lis 2011
Posty: 15
Skąd: Tarnów
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 03-09-2020, 09:54   

O kurde, myślałem że odkurzaczem to prałeś :lol:
  
 
Maciek 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1468
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 03-09-2020, 10:09   

wyszły znakomicie
_________________
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części
     Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 03-09-2020, 10:34   

Fotele wyszły elegancko 8)

Hehehe Delta też miała akcję "wanna" dziś by to już nie przeszło, szanowna małżonka by wypie.... z domu :badgrin: Na szczęście wszystko poprałem wiele lat temu. Dziś tylko to odświeżyć przed montażem.


To jeszcze zrób akcję "czysty dywan" U mnie wiele lat temu proszek do prania i Vanisz różowa siła do dywanów + wiadro goręcej wody + myjka ciśnieniowa :badgrin: Dywany na salony jak nowe :badgrin:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Maciek 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1468
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 03-09-2020, 13:19   

to jak macie tyle czasu, to chętnie Wam swoje podrzucę :lalala:
_________________
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części
     Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 03-09-2020, 13:58   

Pewnie podrzucaj odpowiednio sobie policzymy :badgrin:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
bart128 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 262
Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 05-09-2020, 20:29   

Dwie stodoly i bravo kuzyna :P


** Dodano: 12-09-2020, 20:49 **
Narazie rozkrecam, poprawiam, wymieniam:) Blacha pod katem braku rudej ideololo, jednak rejon Alpy nadmorskie ma doskonaly wplyw na stan blach. Pare drobiazgow do podprostowania jak wciagniety blotnik przedni.



[url=http://forum.tempra.org/imgshack/_f/f_0020225.jpg]
[/url]






** Dodano: 13-09-2020, 16:09 **
Przod juz fertig :)





** Dodano: 14-09-2020, 23:52 **
bagaznik poskladany


_________________
Solo italiana automobili da Cracovia
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-09-2020, 13:51   

Widać robota wreeee :lalala: Nie no blacharka super stan. Nawet uchwyty dolne na zderzak przedni całe, co się nie zdarza w "krajówkach" :lalala: Zawsze podobała mi się ta rozkładana burta w temprze - mistrzostwo w praktyczności. Po rozłożeniu można wozić nawet przydługie rzeczy wydające za kapę :lalala: Nawet lodówkę teściowej się przewiezie :D
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
RetX 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 56
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 16-09-2020, 14:45   

Tak oglądam tę Temprę i pojawiło się w mojej głowie głupie pytanie. Czy próbował ktoś swapować front od Tipo do Tempry lub na odwrót (ofc, razem z maską i błotnikami itd) :-D Da się tak?
_________________
---------------------------------------------------------------
Mam nowe 'stare' Tipo! 1.6ie Suite z klimą <3
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-09-2020, 14:56   

Tak próbował, i tak pasuje PnP :lalala: Projekt nazywał się "Tipra" Generalnie Tipo czy Tempra to to samo jedynie rożni się poszyciem zewnętrznym. Drzwi nawet te same bodajże. Zaraz Ci poszukam fotkę

** Dodano: 16-09-2020, 16:00 **
Proszę - jeszcze przed malowaniem


A tu uszczelniona na Otomoto



Powiem dość fajnie to wyglądało, ze starym przodem przypominała by paska w sedanie :badgrin:

.... i ze świata



Wariacja ze starym gilem z Tipo wyszła naprawdę ok. Szkoda że tak nie szły w oryginale :lalala:

** Dodano: 16-09-2020, 16:15 **
Generalnie Tempra trochę została zapuszczona stylistycznie bo o ile w bodajże 93r. Tipolot dostał dość widoczny FL gdzie poszedł nowy grill lampy (czy ładniejszy kwestia gustu) tak Tempra nie bardzo... tzn. coś tam chyba poprawili przy gilu ale generalnie dla niewprawnego okna zmienny niezauważalne :lalala: Brazylijskie i Tureckie Tofasy coś tam miały więcej namodzone, ale też to ograniczało się do zmian w grilu... a Topasach chyba też lampy i lusterka. Więcej tam działo się w środku niż na zewnątrz.

** Dodano: 16-09-2020, 16:21 **
O tu taki piękny Tofas, nic tylko brać https://www.aksamoto.com....sx-a/arac/80848 :badgrin: lekkie obtarcia parkingowe :badgrin: Turek to by to pchnął nawet jak by ze skarpy spadło :lol:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Maciek 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1468
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 16-09-2020, 16:56   

Ja ostatnio mialem w głowie przód z Tipo przed liftem i wsadzenie grilla z lampami orciari. Te co mial dziura w sedici
_________________
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load