|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
wyłączanie sie LPG....... |
Autor |
Wiadomość |
ancesol
Wiek: 25 Dołączył: 20 Cze 2005 Posty: 10 Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 04-07-2008, 22:53 wyłączanie sie LPG.......
|
|
|
mam ostatnio taki objaw - najczesciej przy mniejszych obrotach, nagle wyłącza sie mi zasilanie LPG i ,,wskakuje" zasilanie benzyną, czy moze tu byc przyczyna zbyt niskie ładowanie z alternatora ??? |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 05-07-2008, 08:32
|
|
|
ancesol, niewiem jak moze sie przełączac z LPG na Pb nie słyszałem jeszcze o takim zjawisku
Ale jesli nawet to niema to wpływu napewno na ładowanie altka |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 05-07-2008, 08:37
|
|
|
egon11 napisał/a: | niema to wpływu napewno na ładowanie altka |
ancesolowi chodzi chyba o to, czy z powodu slabego ladowania altkaa, LPG moze sie samo wylaczac... Co prawda nie slyszalem o podobnym zjawisku, a sam nie mam z tym problemu bo mam gaznik. |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 05-07-2008, 08:38
|
|
|
Ciechu78 napisał/a: | chodzi chyba o to, czy z powodu slabego ladowania LPG moze sie samo wylaczac... |
Ja mam wtrysk i instalacje IIgen. i nawet przy bardzo słabym ładowaniu nie zdazyło mi sie zeby sam soie przełączył z LPG na PB |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
salus1973
Wiek: 51 Dołączył: 25 Gru 2007 Posty: 110 Skąd: Świnoujście
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 05-07-2008, 09:01
|
|
|
a sprawdzałeś filtr gazu?może jest przytkany i stad gaz przełącza |
_________________ DKW F- 102>>FSO 1500>>AUDI 80 1,6>>VW GOLF I 1,6>>FSM 126p>>VW GOLF II 1,6>>TIPO 1,4>>jest OPEL ASTRA CARAVAN |
|
|
|
|
poldek
Pomógł: 1 raz Wiek: 48 Dołączył: 23 Lis 2007 Posty: 470 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 05-07-2008, 09:03
|
|
|
sprawdz podpiecie do akumlatora kabelek z bezpiecznikiem czy niej est poluzowany tez tak mialem i samo przelanczało na pb |
_________________
Byl 126p-fiat128-fiat125-bmw e21 rekin 2.0 TIPO 1.4 sedici jest focus 1.6 Zetec |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 05-07-2008, 15:45
|
|
|
mi się instalka sama przełącza z LPG na PB ale tylko gdy już LPG nie ma wcale, spadnie do zera wskaźnik i nie ciągnie ani troszkę na LPG , ale to na sekwencji jest... może jakimś cudem masz jakąś taką która wykrywa koniec LPG/za niskie ciśnienie i przełącza na PB z automatu i akurat coś szwankuje i przełącza nawet jak masz w butli jeszcze dość?
ale wątpię...
spadek napięcia w instalacji - ogłupiłby może i nieco instalkę LPG ale to musiałby być konkretny skok zasilania;
ja na instalce z LPG poprzedniej jeździłem keidyś 2 dni na samum akumulatorze bez alternatora, miałem nawet 11V w instalacji i szło. to za mały spadek pewno masz by głupiało
prędzej coś szwankuje chyba w zespole przełącznika 'centralce', może zimny lut może jakiś pierdołek.. tak bym stawiał... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 05-07-2008, 19:45
|
|
|
ancesol, spróbuj jeszcze przeczyscic kostke tą co jest wpieta w centralke (przełącznik) moze zasniedziały styki i cos nawala |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
ancesol
Wiek: 25 Dołączył: 20 Cze 2005 Posty: 10 Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 07-07-2008, 09:15 LPG na razie trzyma, nie przeskakuje w Bp
|
|
|
a wszystko po naprawie u fachmana altka-własnie w piatek padł całkowice -jak się później dowiedziałem, regulator napięcia- a przy okazji - koszt 140 zeta to nie za duzo jak na wymiane regulatora napiecia? Aha......a wracajac do pytania, chyba jednak to przeskakiwanie z LPG na Bp spowodowane było nagłymi spadkami naoiecia - bo kojarze fakt ze taki przeskok na Bp pojawial sie tuz po zaswieceniu kontroli akumulatora, co mialo zajczesciej miejsce na wolnych obrotach (wbite sprzegło, jałowy bieg na czerwonym swietle) Może LPG BRCowsie (bo taką mam) jest wrazliwa na nagłe spadki napiecia? Narazie pojeździmy na sprawniejszym altku i zobaczymy ...... czy problrm nie wróci. |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 07-07-2008, 11:28
|
|
|
140zł
ja rok termu dałe 250 za regenerację całego altka od roverka |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
dziura
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 960 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 07-07-2008, 19:39
|
|
|
Za 140 zeta to bym mu przyp... troszku dużo za samą wymianę reglera |
_________________ TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 08-07-2008, 17:32
|
|
|
dziura793@o2.pl napisał/a: | Za 140 zeta to bym mu przyp... troszku dużo za samą wymianę reglera | no tak, regulator kosztuje okolo 50zl wiec troche przeplaciles... :/ |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-07-2008, 23:55
|
|
|
A teraz ja mam pytanie do Panow - otoz mam Gaznik, instalacje pierwszej gen i czasami jak chce zapalic z gazu to nie zapala mi sie kontrolka od podawania gazu, czyli rozrusznik kreci a gaz nie idzie, wylaczenie zaplonu, ponowne wlaczenie i jest ok. w czym rzecz? wszystkie przewody ok, na benzynie zapala i chodzi za kazdym razem, a z LPG ostatnio takie cos mi sie dzieje. Prosze o porade - pozdrawaim |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 09-07-2008, 09:52
|
|
|
maniutek, sprawdz wszystkie wsówki od LPG łącznie z tymi na elektrozaworze, ja miałem kiedys podobnie tylko ze mi potrafił w czasie jazdy zgasnąc i okazało sie wsówka na elektrozaworze była luzna. Przeczysc ją i zobaczysz czy cos sie poleprzy |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 09-07-2008, 13:11
|
|
|
egon11, wymienie dzisiaj wszystkie wsuwki damskie i przeczyszcze styki, oczywiscie dam znac czy cos sie zmienilo, dzieki za porade, pozdrawiam |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 09-07-2008, 14:43
|
|
|
maniutek, mozliwe ze elektrozawor masz z lekka dojechany i raz ci zalacza a raz nie. Moim zdaniem to jest pierwsza rzecz do sprawdzenia... |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 09-07-2008, 15:50
|
|
|
Ciechu78, a jak go sprawdzic? ewentualnie ile on moze kosztowac? jesli tak to idzie do wymiany i juz
** Dodano: 11-07-2008, 16:22 **
tak, przeczyszczenie, a konkretniej wymiana jeszcze raz wsuwek pomogla, zmienilem na nowe, docisnalem zeby wchodzily troszke ciasniej i dodatkowo oczyscilem drobnym papierkiem styki i problem zniknal, dzieki i pozdrawiam |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|