Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
wyłączanie sie LPG.......
Autor Wiadomość
ancesol 


Wiek: 25
Dołączył: 20 Cze 2005
Posty: 10
Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 04-07-2008, 22:53   wyłączanie sie LPG.......

mam ostatnio taki objaw - najczesciej przy mniejszych obrotach, nagle wyłącza sie mi zasilanie LPG i ,,wskakuje" zasilanie benzyną, czy moze tu byc przyczyna zbyt niskie ładowanie z alternatora ???
     Moneta
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 05-07-2008, 08:32   

ancesol, niewiem jak moze sie przełączac z LPG na Pb nie słyszałem jeszcze o takim zjawisku :roll:
Ale jesli nawet to niema to wpływu napewno na ładowanie altka :D
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 05-07-2008, 08:37   

egon11 napisał/a:
niema to wpływu napewno na ładowanie altka


ancesolowi chodzi chyba o to, czy z powodu slabego ladowania altkaa, LPG moze sie samo wylaczac... Co prawda nie slyszalem o podobnym zjawisku, a sam nie mam z tym problemu bo mam gaznik.
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 05-07-2008, 08:38   

Ciechu78 napisał/a:
chodzi chyba o to, czy z powodu slabego ladowania LPG moze sie samo wylaczac...

Ja mam wtrysk i instalacje IIgen. i nawet przy bardzo słabym ładowaniu nie zdazyło mi sie zeby sam soie przełączył z LPG na PB ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
salus1973 



Wiek: 51
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 110
Skąd: Świnoujście
Województwo: Zachodniopomorskie
Wysłany: 05-07-2008, 09:01   

a sprawdzałeś filtr gazu?może jest przytkany i stad gaz przełącza
_________________
DKW F- 102>>FSO 1500>>AUDI 80 1,6>>VW GOLF I 1,6>>FSM 126p>>VW GOLF II 1,6>>TIPO 1,4>>jest OPEL ASTRA CARAVAN
     Moneta
 
 
poldek 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 23 Lis 2007
Posty: 470
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 05-07-2008, 09:03   

sprawdz podpiecie do akumlatora kabelek z bezpiecznikiem czy niej est poluzowany tez tak mialem i samo przelanczało na pb
_________________

Byl 126p-fiat128-fiat125-bmw e21 rekin 2.0 TIPO 1.4 sedici :) jest focus 1.6 Zetec
     assistance   Moneta
 
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 05-07-2008, 15:45   

mi się instalka sama przełącza z LPG na PB ale tylko gdy już LPG nie ma wcale, spadnie do zera wskaźnik i nie ciągnie ani troszkę na LPG , ale to na sekwencji jest... może jakimś cudem masz jakąś taką która wykrywa koniec LPG/za niskie ciśnienie i przełącza na PB z automatu i akurat coś szwankuje i przełącza nawet jak masz w butli jeszcze dość?
ale wątpię...
spadek napięcia w instalacji - ogłupiłby może i nieco instalkę LPG ale to musiałby być konkretny skok zasilania;
ja na instalce z LPG poprzedniej jeździłem keidyś 2 dni na samum akumulatorze bez alternatora, miałem nawet 11V w instalacji i szło. to za mały spadek pewno masz by głupiało
prędzej coś szwankuje chyba w zespole przełącznika 'centralce', może zimny lut może jakiś pierdołek.. tak bym stawiał...
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 05-07-2008, 19:45   

ancesol, spróbuj jeszcze przeczyscic kostke tą co jest wpieta w centralke (przełącznik) moze zasniedziały styki i cos nawala :D
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ancesol 


Wiek: 25
Dołączył: 20 Cze 2005
Posty: 10
Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 07-07-2008, 09:15   LPG na razie trzyma, nie przeskakuje w Bp

a wszystko po naprawie u fachmana altka-własnie w piatek padł całkowice -jak się później dowiedziałem, regulator napięcia- a przy okazji - koszt 140 zeta to nie za duzo jak na wymiane regulatora napiecia? Aha......a wracajac do pytania, chyba jednak to przeskakiwanie z LPG na Bp spowodowane było nagłymi spadkami naoiecia - bo kojarze fakt ze taki przeskok na Bp pojawial sie tuz po zaswieceniu kontroli akumulatora, co mialo zajczesciej miejsce na wolnych obrotach (wbite sprzegło, jałowy bieg na czerwonym swietle) Może LPG BRCowsie (bo taką mam) jest wrazliwa na nagłe spadki napiecia? Narazie pojeździmy na sprawniejszym altku i zobaczymy ...... czy problrm nie wróci.
     Moneta
 
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 07-07-2008, 11:28   

140zł :?
ja rok termu dałe 250 za regenerację całego altka od roverka
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
dziura 



Pomógł: 19 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 960
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 07-07-2008, 19:39   

Za 140 zeta to bym mu przyp... :cenuzra: troszku dużo za samą wymianę reglera :zolta:
_________________
TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition
     assistance   Moneta
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 08-07-2008, 17:32   

dziura793@o2.pl napisał/a:
Za 140 zeta to bym mu przyp... :cenuzra: troszku dużo za samą wymianę reglera :zolta:
no tak, regulator kosztuje okolo 50zl wiec troche przeplaciles... :/
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 08-07-2008, 23:55   

A teraz ja mam pytanie do Panow - otoz mam Gaznik, instalacje pierwszej gen i czasami jak chce zapalic z gazu to nie zapala mi sie kontrolka od podawania gazu, czyli rozrusznik kreci a gaz nie idzie, wylaczenie zaplonu, ponowne wlaczenie i jest ok. w czym rzecz? wszystkie przewody ok, na benzynie zapala i chodzi za kazdym razem, a z LPG ostatnio takie cos mi sie dzieje. Prosze o porade - pozdrawaim
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 09-07-2008, 09:52   

maniutek, sprawdz wszystkie wsówki od LPG łącznie z tymi na elektrozaworze, ja miałem kiedys podobnie tylko ze mi potrafił w czasie jazdy zgasnąc i okazało sie wsówka na elektrozaworze była luzna. Przeczysc ją i zobaczysz czy cos sie poleprzy :D
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 09-07-2008, 13:11   

egon11, wymienie dzisiaj wszystkie wsuwki damskie i przeczyszcze styki, oczywiscie dam znac czy cos sie zmienilo, dzieki za porade, pozdrawiam
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 09-07-2008, 14:43   

maniutek, mozliwe ze elektrozawor masz z lekka dojechany i raz ci zalacza a raz nie. Moim zdaniem to jest pierwsza rzecz do sprawdzenia...
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 09-07-2008, 15:50   

Ciechu78, a jak go sprawdzic? ewentualnie ile on moze kosztowac? jesli tak to idzie do wymiany i juz

** Dodano: 11-07-2008, 16:22 **
tak, przeczyszczenie, a konkretniej wymiana jeszcze raz wsuwek pomogla, zmienilem na nowe, docisnalem zeby wchodzily troszke ciasniej i dodatkowo oczyscilem drobnym papierkiem styki i problem zniknal, dzieki i pozdrawiam
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load