ledwo chodzi na gazie |
Autor |
Wiadomość |
cezar60
Wiek: 34 Dołączył: 31 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 02-10-2009, 18:46 ledwo chodzi na gazie
|
|
|
witam cos mi sie stalo dzis i auto ledwo chodzi na gazie jak cudem odpali to ledwo pracuje i jak dam w gaz to tak jakby maluch na 2 garach tyrtyr i czasem zalapie i leca obroty ok, nie rusze na gazie jak przełacze na PB to ok rusze i potem jak jade to na gaz i jedzie jakos a jak dam wiecej gazu to ledwo ledwo pyrkocze. co to moze byc??
mam taki reduktor i gdzie w nim jest filtr gazu ??
z boku od reduktora wychodzi rurka i tam jest taki jakby okragłe cos metalowe to odkrecilem rozebralem , myslalem ze tam jest filtr ale w srodku byla tylko jakas kulka.
o takie cos podobne z elektrozaworem, tyle ze u mnie w srodku jest kulka. |
_________________ Tipo 1.4 ie wtrysk + GAZ 93 rok engine:160A1.046 - Sprzedany
Vw Jetta 1.6td 90rok - rozbita
Opel Vectra 1.6 i Kat 1991r. +LPG |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-10-2009, 18:51
|
|
|
kulka jest do rozbijania większych zanieczyszczeń gazu. ale filtr powinien tam być... chyba że ktoś zapomniał go tam wstawić... |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 02-10-2009, 19:26
|
|
|
miałem podobne problemy. Pomogła wymiana silniczka krokowego gazu. |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
cezar60
Wiek: 34 Dołączył: 31 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 02-10-2009, 19:52
|
|
|
a gdzie ten krokowy od gazu jest??
** Dodano: 02-10-2009, 20:54 **
nie ma tam filterka takiego okragłego czy jakiegos innego tylko taki okragły kawalek jakby szmatki czy papieru z wloskami wystajacymi |
_________________ Tipo 1.4 ie wtrysk + GAZ 93 rok engine:160A1.046 - Sprzedany
Vw Jetta 1.6td 90rok - rozbita
Opel Vectra 1.6 i Kat 1991r. +LPG |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 02-10-2009, 20:00
|
|
|
cezar60, krokowy znajduje się na wężu pomiędzy mikserem a parownikiem. Nie w każdej instalacji jest krokowy. Zależy od generacji i firmy. |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
cezar60
Wiek: 34 Dołączył: 31 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 02-10-2009, 20:03
|
|
|
u mnie jest tylko takie pokretło tam którym reguluje obroty na gazie. a ten kawalek szmatki czy to badz filterek , nigdy takiego nie widzialem moge umyc woda i wysuszyc i wlozyc?? |
_________________ Tipo 1.4 ie wtrysk + GAZ 93 rok engine:160A1.046 - Sprzedany
Vw Jetta 1.6td 90rok - rozbita
Opel Vectra 1.6 i Kat 1991r. +LPG |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 02-10-2009, 20:12
|
|
|
cezar60 napisał/a: | a ten kawalek szmatki czy to badz filterek , nigdy takiego nie widzialem moge umyc woda i wysuszyc i wlozyc?? | a co? tak źle aż wygląda? Może poprostu przejedź się do gaziarza. Niech wymieni i przy okazji wyreguluje skład mieszanki, bo coś z tym jest popaprane. |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
cezar60
Wiek: 34 Dołączył: 31 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 02-10-2009, 20:15
|
|
|
strasznie brudny jest jak palcem pstrykam w niego to kurz az leci. |
_________________ Tipo 1.4 ie wtrysk + GAZ 93 rok engine:160A1.046 - Sprzedany
Vw Jetta 1.6td 90rok - rozbita
Opel Vectra 1.6 i Kat 1991r. +LPG |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 02-10-2009, 20:24
|
|
|
cezar60, a próbowałeś odpalić go bez filtra? Może będzie chodził normalnie? Nie wiem jak ta szmatka będzie wyglądać po 'wypraniu', dlatego wolałbym wymienić na nową. |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 02-10-2009, 21:58
|
|
|
Wez ta srobe na wezu idacym do miksera odkrec troszke odpal przelacz na gaz i wtedy lekko odkrec i sie przejedz zobacz czy bedzie w miare dobze ruszac a do wolnych obrotow sluzy srobka na parowniku ktora tez lekko odkrecajac bedziesz podnosil obroty silnika a zkrecajac znizal az do zgasniecia a jak nie dasz rady sam badz za bardzo rozregulujesz to wtedy wizyta u gazownika i ci to ogarnie a filterek to zapewne taki wchodzi http://allegro.pl/item753...oru_lovato.html zalezy tylko jeszcze od srednicy |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 03-10-2009, 09:42
|
|
|
Tak jak MARIOVIRUS, pisze, od wolnych jest srubka na parowniku, ta na wezu jest od dawki gazu, jak na wolnych chodzi dobrze, a na wyzszych juz nie to znaczy, ze ma za ubogą mieszanke. Odpal auto, przekrec tą srubką na wezu mw lewo (z wyczuciem) i sprawdzaj jak ci sie zachowuje na wusokich obrotach, jak bedzie poprawa to poprostu tak długo ją odkrecaj (zaznaczam z wyczuciem) az bedziesz zadowolony |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 03-10-2009, 18:33
|
|
|
egon. napisał/a: | jak na wolnych chodzi dobrze, a na wyzszych juz nie to znaczy, ze ma za ubogą mieszanke. | a wcale nie koniecznie Bo taki sam efekt może dać zbyt bogata mieszanka. |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
cezar60
Wiek: 34 Dołączył: 31 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 04-10-2009, 18:56
|
|
|
wykrecalem filterek od gazu ale juz bylo ciemno to nie skrecilem i rano zlozylem wszystko ale samochód 2wogole nie chcial odpalic , nie ma iskry teraz , moze to juz cos siadalo , zalozmy cewka juz siadala i jak byl cieply to jeszcze jechal jakos i palil ale jak postal noc to juz wogole iskry nie ma sprawdzalem kopulke i palec , niby ok nic nie zauwazylem. Stawiam teraz na Cewke jak wy myslicie?? |
_________________ Tipo 1.4 ie wtrysk + GAZ 93 rok engine:160A1.046 - Sprzedany
Vw Jetta 1.6td 90rok - rozbita
Opel Vectra 1.6 i Kat 1991r. +LPG |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 04-10-2009, 21:54
|
|
|
cezar60, a kable i świece wymieniał? Może na kablu od cewki gubi prąd. Wyciągnij ten kabel idący od cewki do kopułki rozdzielacza i przyłóż do bloku silnika i patrz czy jest iskra. Będziesz wtedy wiedział czy juz tam nie ma prądu. Jeśli nie ma, to albo kabel od cewki, albo cewka, albo moduł zapłonowy. |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
cezar60
Wiek: 34 Dołączył: 31 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 05-10-2009, 14:30
|
|
|
wszystko poczyscielm poskladalem i jest iskra na kazdym kablu od kopułki i teraz jak krece to zaskakkuje na polsekundy i znowu krece krece i jakby mial juz odpalic zaskoczy i znowu kreci. |
_________________ Tipo 1.4 ie wtrysk + GAZ 93 rok engine:160A1.046 - Sprzedany
Vw Jetta 1.6td 90rok - rozbita
Opel Vectra 1.6 i Kat 1991r. +LPG |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 05-10-2009, 20:39
|
|
|
wez odkrec srobke na parowniku od wolnych obrotow pozniej ja doregulujesz albo na obrotek albo na sluch a narazie wez z 4 obroty wykrecajac i wtedy odpalaj, bo wyglada mi to na zbyt mala dawke gazu na jalowym i dlatego gasnie jak bedzie odpalal po tym zabiegu to jesli masz obrotomiez to ustaw na zimnym tak 1100 obrotow a jak nie masz to zkrecaj az bedze zaczynal nierowno palic i wtedy znowu odkrec i doreguluj tak zeby palil rowno i wtedy dobiero wez sie za ta srobe na wezu doprowadzajacym gaz do silnika a ja ustawiasz tak ze na wolnych chodzi i skrecasz ja az wyczaisz w ktorym momencie silnik bedzie zchodzic z obrotow wtedy doslownie piciklaczek obrotu zanim bedzie tracil obroty odkrecasz o 1/2 do 1 obrotu srobe i powinno byc dobrze ewentualnie jak bedzie troszke za duzo palil to przykrecasz badz odkrecasz srobe az bedzie tak jak byc powinno |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 05-10-2009, 20:50
|
|
|
http://forum.tempra.org/t...-vt10221,75.htm tu coś pisali o regulacji gazu. Ja z doświadczenia powiem że nie opłaca się samemu regulować. |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
cezar60
Wiek: 34 Dołączył: 31 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 06-10-2009, 05:04
|
|
|
tylko ze u mnie nawet na benzynie juz nie opdpala, najpierw chce na benzynie go odpalic potem gaz
** Dodano: 06-10-2009, 21:59 **
wiec tak: znajomy poradzil mi zebym wziol kable zaplonowe do domu i nagrzal nawet suszarka wiec przewody polezaly w domu ponad godzine wkladam je do samochodu i auto odpala, na biegu jałowym pracuje prawie idealnie ale jak sie daje w gaz to jakby juz nie na wszystkich pracowal i nie wchodzi do konca na obroty tylko jak cisne mu w pedal to tyrtyrtyr i puszczam i na jałowym juz ok równo, pochodzil tak z 5 minut na benzynie i zgasł, i juz nie chcial odpalic ,poszlem znowu nagrzac przewody ale tylko suszarka szybko i wlozylem znowu i krece a on juz prawie odpala i zalapie na sekunde i gasnie mysle na pych go kumpel ciagnie i nic i nic az w koncu zalapal i znowu pochodzil troche i zgasł i jak probowalem teraz odpalic to juz zalapuje i znowu gasnie i tak caly czas. Czyzby to przewody padły? |
_________________ Tipo 1.4 ie wtrysk + GAZ 93 rok engine:160A1.046 - Sprzedany
Vw Jetta 1.6td 90rok - rozbita
Opel Vectra 1.6 i Kat 1991r. +LPG |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 06-10-2009, 21:28
|
|
|
Na pewno wymien kopolke palec kable i swiece to podstawa tym bardziej przy lpg |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
Kriss_Lodz
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 189 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 06-10-2009, 21:35
|
|
|
cezar60, pamietaj że podstawa przy zasilniu gazowym to sprawny układ zapłonowy i dolotowy z zaznaczeniem na zapłonowy, przewody,świece,kopułka jak nie wiesz kiedy były zmieniane to lepiej to zmienić zacznij od przewodów i świec
obejzyj dokadnie kopułke bo jak jest wypalona to też wielkiego efektu się nie spodziewaj |
_________________ Nie masz co zrobić z kasą ?? ...... Zostań klientem stacji ASO ))
|
|
|
|
|
cezar60
Wiek: 34 Dołączył: 31 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 08-10-2009, 19:23
|
|
|
dzis wymienilem przewody i swiece na nowe kopułke i palec przeczyscilem bo wymieniane byly 3 miesiace temu a samochod ani dragnie , znaczy krece kreci juz lekko zalapie jakby mial odpalic i nic dalej krece, iskra jest , paliwo dochodzi.
Dzien w ktorym to sie stało :
Pojechalem rano rozciagnac kolezanke , na poczatku przez przewody probowalismy ale nic tylko moj samochod nagrzal sie do 100 stopni i potem ciagne i jak zaczynalem ciagnac to juz on na dwoch garach tak jakby , no i rozciagnalem pojechalem do szkoly i po drodze zdazylo sie ze nie dał rady na LPG ruszyc , na benzynie wszystko ok , potem wracajac do domu pod szkola długo musialem krecic zeby odpalil i ajka wracalem do domu to juz wiecej niz 80 na gazie nie jechal i tylko takjakby traktor na 2-3 garach ajk w gaz mu dawałem na wolnych obrotach ok , czasem gasł ale na benzynie ok było , dojechal do domu i wieczorem odpalalem patrzalem na benzynie jako tako juz chodzil i zgasilem bo juz noc byla i juz jak rano wstalem to nie odpalil, 2 razy mi sie go udalo odpalic i na wolnych prawie idealnei pracowal ale w gaz mu dam to jak traktor na benzynie na gazie nie probowalem i nawet nie odpali na gazie.
Wzielme tez pod uwage uszczelke pod głowica ale nie zauwazylem ubytku wody ani przyrostu oleju. |
_________________ Tipo 1.4 ie wtrysk + GAZ 93 rok engine:160A1.046 - Sprzedany
Vw Jetta 1.6td 90rok - rozbita
Opel Vectra 1.6 i Kat 1991r. +LPG |
|
|
|
|
depeche_tipo
witamy nowego
Dołączył: 23 Wrz 2009 Posty: 7 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 08-10-2009, 20:36
|
|
|
Powiem tak, bardzo zawile określiłeś swój problem z traktorami na benzynie i na gazie i zbytnio nie wiem o co chodzi |
|
|
|
|
Prezesddz
Wiek: 34 Dołączył: 28 Sty 2009 Posty: 52 Skąd: Dzierżoniów
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 12-10-2009, 21:01
|
|
|
Byc moze przeskoczyl Ci rozrzad jak "rozciagales kolezanke". |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 01-02-2010, 13:18
|
|
|
Witam. Podepne sie Otoz ostatni mech reanimowal mi wtrysk. Noi od tego czasu jezdzi juz tez na benzynce. I teraz glowny watek -> Odpalam auto na benz potem w trybie automatu przechodz na gaz <- wiadomo. I jak jade to na gazie obroty nie chca mi skoczyc wiecej niz 3000-3500, musze wtedy zredukowac bieg na nizszy wtedy skok obrotów jest i daje wyzszy bieg. dzieje sie tak tylko na LPG na benz obroty ida dobrze. Aha na gazie i na benz wolne obroty sa ok Co mi sie znowu spierdzielo? |
_________________ Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
|
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 01-02-2010, 14:39
|
|
|
krzychTIPOspeed, reduktor sie konczy |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
|