Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
regulacja instalacji
Autor Wiadomość
bernard509 


Wiek: 39
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 81
Skąd: Dobrodzień
Województwo: Opolskie
Wysłany: 31-01-2009, 12:21   regulacja instalacji

witam kolegów, mam pytanko , czy idze samemu lekko podnieśc wolne obroty w instalacji tomasetto bez żadnych wiekszych konsekwencji w spalaniu? chodzi o to , że byłem u gazownika i miałem przegląd instalacji , małe podregulowanie i wszystko ok. ale teraz zauważyłem , że silnik ma troche za wolne obroty i czyć drgania wewnątrz samochodu, dlatego bym musiał w minimalny sposób je podkręcić ale nie wiem czy można samamu no i jaka to śrubka, a ja za bardzo nie siedze w tych instalacjach auto jest na gazniku.
  
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 31-01-2009, 14:36   

Kolego!!!



Na górze strony jest taka magiczna ikonka co sie zwie "Szukaj" po jej kliknieciu wpisujesz interesujące Cie zagadnienie i pojawia sie to co chcesz.


tak na początek:
http://forum.tempra.org/t...ighlight=obroty
http://forum.tempra.org/t...ighlight=obroty
http://forum.tempra.org/t...ighlight=obroty
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
bernard509 


Wiek: 39
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 81
Skąd: Dobrodzień
Województwo: Opolskie
Wysłany: 31-01-2009, 15:23   

dzięki za pouczenie, ale te posty też czytałem, ja wiem że jakoś idzie je podkręcic tylko nie wiem jaką śrubką a nie chce tego spierniczyć
:D
  
 
polansky 



Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1007
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 31-01-2009, 17:13   

Jeśli gaźnik to pewnie reduktor podciśnieniowy, więc na przykładzie reduktora podciśnieniowego LOVATO:
masz dwie plastikowe śrubki - 1 najniżej położona jest od spuszczania szlamu 2 - mniej więcej na wysokości elektrozaworu jest od regulacji obrotów. Podejrzewam, że w innych reduktorach podciśnieniowych jest podobnie ;)
_________________
Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano ;)

Fiesta 1.25 ZETEC-S Fun '98 ;>
     Moneta
 
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 31-01-2009, 17:14   

W takim razie może to sie przyda:

_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 31-01-2009, 22:23   

1) wyreguluj wolne obroty na zagrzanym silniku, na zimnym będzie zawsze inaczej pracował;
2) na w/w przykladzie to od regulacji biegu jałowego - śruba 1; u mnie akurat w innym reduktorze o ile pamiętam była 6 kątna, różnie się trafia; lekko się kręci; na próbę możesz np pół obrotu w prawo/lewo zrobić zapamiętując położenie i czekając chwilę na reakcję układu;
3) tipacz ma rację jak byś dobre poszukał, to byś znalazł masę opisów jak to ustawić, naprawdę jednoznacznych też;
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load