|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
regulacja instalacji |
Autor |
Wiadomość |
bernard509
Wiek: 39 Dołączył: 27 Lut 2008 Posty: 81 Skąd: Dobrodzień
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 31-01-2009, 12:21 regulacja instalacji
|
|
|
witam kolegów, mam pytanko , czy idze samemu lekko podnieśc wolne obroty w instalacji tomasetto bez żadnych wiekszych konsekwencji w spalaniu? chodzi o to , że byłem u gazownika i miałem przegląd instalacji , małe podregulowanie i wszystko ok. ale teraz zauważyłem , że silnik ma troche za wolne obroty i czyć drgania wewnątrz samochodu, dlatego bym musiał w minimalny sposób je podkręcić ale nie wiem czy można samamu no i jaka to śrubka, a ja za bardzo nie siedze w tych instalacjach auto jest na gazniku. |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
|
|
|
|
bernard509
Wiek: 39 Dołączył: 27 Lut 2008 Posty: 81 Skąd: Dobrodzień
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 31-01-2009, 15:23
|
|
|
dzięki za pouczenie, ale te posty też czytałem, ja wiem że jakoś idzie je podkręcic tylko nie wiem jaką śrubką a nie chce tego spierniczyć
|
|
|
|
|
polansky
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 1007 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 31-01-2009, 17:13
|
|
|
Jeśli gaźnik to pewnie reduktor podciśnieniowy, więc na przykładzie reduktora podciśnieniowego LOVATO:
masz dwie plastikowe śrubki - 1 najniżej położona jest od spuszczania szlamu 2 - mniej więcej na wysokości elektrozaworu jest od regulacji obrotów. Podejrzewam, że w innych reduktorach podciśnieniowych jest podobnie |
_________________ Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano
|
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 31-01-2009, 17:14
|
|
|
W takim razie może to sie przyda:
|
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 31-01-2009, 22:23
|
|
|
1) wyreguluj wolne obroty na zagrzanym silniku, na zimnym będzie zawsze inaczej pracował;
2) na w/w przykladzie to od regulacji biegu jałowego - śruba 1; u mnie akurat w innym reduktorze o ile pamiętam była 6 kątna, różnie się trafia; lekko się kręci; na próbę możesz np pół obrotu w prawo/lewo zrobić zapamiętując położenie i czekając chwilę na reakcję układu;
3) tipacz ma rację jak byś dobre poszukał, to byś znalazł masę opisów jak to ustawić, naprawdę jednoznacznych też; |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|