Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
jak zdjac kierownice:??
Autor Wiadomość
cezar60 



Wiek: 34
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 324
Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
Wysłany: 11-12-2008, 22:31   jak zdjac kierownice:??

witam mam taka kierownice
i jak ja zdajc sciagnelem ta gume i dalej co do gumy takie czujniki przyczepione sa od klaksonu chyba z tylu sa jakies 4 dziurki ale niewiem jak dalej odkrecic. ktos wie?
_________________
Tipo 1.4 ie wtrysk + GAZ 93 rok engine:160A1.046 - Sprzedany
Vw Jetta 1.6td 90rok - rozbita :(
Opel Vectra 1.6 i Kat 1991r. +LPG
  
 
akj3 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 1108
Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 11-12-2008, 22:38   

cezar60 te 4 dziurki są na śruby, śruby mają łby imbusowe na klucz hex5, odkręcasz, zdejmujesz cały klakson, pokazuje Ci się śruba centralna tak ze 21mm (nie pamiętam) kluczem nasadowym ją odkręcasz a potem ciągniesz z całej siły kierownicę żeby zeszła bo jest na wcisk.
_________________
banda złego
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Arkady1s 


Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 130
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 12-12-2008, 07:44   

Kombinatorzy, miałem taką, kierownica w tipo trzyma się na jednej głównej śrubie i małym zabezpieczeniu. Odkręć śrubę główną, włóż kluczyk do stacyjki, przekręć kluczyk aby włączyły się kontroliki i teraz masz zabezpieczenie odblokowane i wystarczy szarpnąć kierownicę i zejdzie sama. Tak samo jest w alfie.
  
 
 
opti 



Pomógł: 29 razy
Wiek: 41
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 1621
Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 12-12-2008, 08:18   

Arkady1s napisał/a:
Kombinatorzy, miałem taką, kierownica w tipo trzyma się na jednej głównej śrubie


spoko tylko zeby dostac sie do tej sruby trzeba sciagnac oslone klaksonu ktora jest na 4 srubach jak pisali wczesniej chlopaki... zadne kombinacje czysta prawda :lalala:
_________________
Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport
     Moneta
 
 
Arkady1s 


Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 130
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 12-12-2008, 11:09   

chyba żartujesz? U mnie w takiej kierownicy osłona klaksonu była na wcisk. Fakt że pod spodem jest taki metalowy stelarz ale ja niczego nie odkręcałem prócz głównej śruby. A miałem kierę gdzie klakson był pod dwoma przyciskami. Cóż widać że kierownic jest tyle ile modeli wyposarzenia
  
 
 
maciekt8 


Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 12 Wrz 2005
Posty: 165
Skąd: Żyrardów
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 12-12-2008, 11:30   

Ten plastik od klaksonu jest wciskany przynajmniej w tych starszych kierownicach w nowszych prawdopodobnie też. Kierownica trzyma się na jednej środkowej dużej śrubie nie pamiętam jakiej. Jedna uwaga jeśli kierownica nie będzie chciała zejść po odkręceniu tej śruby to trzeba włożyć kluczyk do stacyjki i przekręcić bo jak blokada załapała to nie zejdzie. Pozdr
_________________
F/I/A/T Tempra 1.6ie 159A3.048
  
 
 
avenger85 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 571
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Ostrzeżeń:
 10/3/5
Wysłany: 12-12-2008, 11:37   

moja skórzana abartha sie popsuła i ostatnio zakładałem z powrotem stara kierownice taką jak na fotce i potwierdzam , iż z tyłu kierownicy znajdują się 4 śrubki które należy odkręcić żeby dostać się do śruby centralnej ,, później trzeba sie trochę poszarpać i kierownicy schodzi
_________________
Fiat Tipo 2.0 8V
  
 
 
opti 



Pomógł: 29 razy
Wiek: 41
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 1621
Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 12-12-2008, 12:01   

Arkady1s napisał/a:
chyba żartujesz? U mnie w takiej kierownicy osłona klaksonu była na wcisk.


smiertelnie powazny jestem :D

to ze byl u Ciebie na wcisk nie oznacza ze tak wyszlo z fabryki i ktos nie bawil sie wczesniej z odkrecaniem srubek..

fabrycznie tam 4 sruby ma byc i mozesz sobie to nawet w eperku sprawdzic
_________________
Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport
     Moneta
 
 
evillysy 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 551
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 12-12-2008, 13:35   

były dwa rodzaje tej kierownicy, w jednej klakson był na wcisk a w drugiej na 4 śrubki od tyłu (demontowałem oby dwie to wiem:) także jak nie chce zejśćpo dobroci to odkręcaj śrubki z tyłu a potem to już tak jak było opisane
akj3 napisał/a:
kierownica w tipo trzyma się na jednej głównej śrubie i małym zabezpieczeniu. Odkręć śrubę główną, włóż kluczyk do stacyjki, przekręć kluczyk aby włączyły się kontroliki i teraz masz zabezpieczenie odblokowane i wystarczy szarpnąć kierownicę i zejdzie
     assistance   Moneta
 
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 12-12-2008, 14:21   

evillysy, dokładnie, zanim zmieniłem na Abartha to miałem taką jakby nową wypukłą, ze znaczkiem Fiata. Z tyłu dziury na śruby jednak przykręcić nie było do czego, ale zdejmowała się na wcisk, bo miała takie gumowe zaczepy. Widocznie fiat robił jedną podstawę do kierownic.
_________________
     Moneta
 
togre 



Wiek: 37
Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 79
Skąd: Białystok
Województwo: Podlaskie
Wysłany: 12-12-2008, 19:38   

na koniec bedzie potrzebny ci klucz nasadowy nr 24.
_________________
:) Siała... spustoszenie powyżej 3000 obr :)
     Moneta
 
 
cezar60 



Wiek: 34
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 324
Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
Wysłany: 14-12-2008, 18:34   

probowalem imbusem i nic zdaje sie jakby tam byla plaska powierzchnia, nie dam rady latarka poswiecic zobaczyc, bo deska przeszkadza.
_________________
Tipo 1.4 ie wtrysk + GAZ 93 rok engine:160A1.046 - Sprzedany
Vw Jetta 1.6td 90rok - rozbita :(
Opel Vectra 1.6 i Kat 1991r. +LPG
  
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 14-12-2008, 18:45   

to znaczy, że nie masz żadnych śrub. Ciągnij do siebie i powinno zejść
_________________
     Moneta
 
cezar60 



Wiek: 34
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 324
Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
Wysłany: 14-12-2008, 19:21   

ciagnełem ten plastik i tylko go troche ulamalem , ale bede walczyl dalej
_________________
Tipo 1.4 ie wtrysk + GAZ 93 rok engine:160A1.046 - Sprzedany
Vw Jetta 1.6td 90rok - rozbita :(
Opel Vectra 1.6 i Kat 1991r. +LPG
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load