jak zdjac kierownice:?? |
Autor |
Wiadomość |
cezar60
Wiek: 34 Dołączył: 31 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 11-12-2008, 22:31 jak zdjac kierownice:??
|
|
|
witam mam taka kierownice
i jak ja zdajc sciagnelem ta gume i dalej co do gumy takie czujniki przyczepione sa od klaksonu chyba z tylu sa jakies 4 dziurki ale niewiem jak dalej odkrecic. ktos wie? |
_________________ Tipo 1.4 ie wtrysk + GAZ 93 rok engine:160A1.046 - Sprzedany
Vw Jetta 1.6td 90rok - rozbita
Opel Vectra 1.6 i Kat 1991r. +LPG |
|
|
|
|
akj3
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 15 Lut 2007 Posty: 1108 Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 11-12-2008, 22:38
|
|
|
cezar60 te 4 dziurki są na śruby, śruby mają łby imbusowe na klucz hex5, odkręcasz, zdejmujesz cały klakson, pokazuje Ci się śruba centralna tak ze 21mm (nie pamiętam) kluczem nasadowym ją odkręcasz a potem ciągniesz z całej siły kierownicę żeby zeszła bo jest na wcisk. |
_________________ banda złego |
|
|
|
|
Arkady1s
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 130 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 12-12-2008, 07:44
|
|
|
Kombinatorzy, miałem taką, kierownica w tipo trzyma się na jednej głównej śrubie i małym zabezpieczeniu. Odkręć śrubę główną, włóż kluczyk do stacyjki, przekręć kluczyk aby włączyły się kontroliki i teraz masz zabezpieczenie odblokowane i wystarczy szarpnąć kierownicę i zejdzie sama. Tak samo jest w alfie. |
|
|
|
|
opti
Pomógł: 29 razy Wiek: 41 Dołączył: 10 Kwi 2007 Posty: 1621 Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 12-12-2008, 08:18
|
|
|
Arkady1s napisał/a: | Kombinatorzy, miałem taką, kierownica w tipo trzyma się na jednej głównej śrubie |
spoko tylko zeby dostac sie do tej sruby trzeba sciagnac oslone klaksonu ktora jest na 4 srubach jak pisali wczesniej chlopaki... zadne kombinacje czysta prawda |
_________________ Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport |
|
|
|
|
Arkady1s
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 130 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 12-12-2008, 11:09
|
|
|
chyba żartujesz? U mnie w takiej kierownicy osłona klaksonu była na wcisk. Fakt że pod spodem jest taki metalowy stelarz ale ja niczego nie odkręcałem prócz głównej śruby. A miałem kierę gdzie klakson był pod dwoma przyciskami. Cóż widać że kierownic jest tyle ile modeli wyposarzenia |
|
|
|
|
maciekt8
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 12 Wrz 2005 Posty: 165 Skąd: Żyrardów
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 12-12-2008, 11:30
|
|
|
Ten plastik od klaksonu jest wciskany przynajmniej w tych starszych kierownicach w nowszych prawdopodobnie też. Kierownica trzyma się na jednej środkowej dużej śrubie nie pamiętam jakiej. Jedna uwaga jeśli kierownica nie będzie chciała zejść po odkręceniu tej śruby to trzeba włożyć kluczyk do stacyjki i przekręcić bo jak blokada załapała to nie zejdzie. Pozdr |
_________________ F/I/A/T Tempra 1.6ie 159A3.048 |
|
|
|
|
avenger85
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 571 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 12-12-2008, 11:37
|
|
|
moja skórzana abartha sie popsuła i ostatnio zakładałem z powrotem stara kierownice taką jak na fotce i potwierdzam , iż z tyłu kierownicy znajdują się 4 śrubki które należy odkręcić żeby dostać się do śruby centralnej ,, później trzeba sie trochę poszarpać i kierownicy schodzi |
_________________ Fiat Tipo 2.0 8V |
|
|
|
|
opti
Pomógł: 29 razy Wiek: 41 Dołączył: 10 Kwi 2007 Posty: 1621 Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 12-12-2008, 12:01
|
|
|
Arkady1s napisał/a: | chyba żartujesz? U mnie w takiej kierownicy osłona klaksonu była na wcisk. |
smiertelnie powazny jestem
to ze byl u Ciebie na wcisk nie oznacza ze tak wyszlo z fabryki i ktos nie bawil sie wczesniej z odkrecaniem srubek..
fabrycznie tam 4 sruby ma byc i mozesz sobie to nawet w eperku sprawdzic |
_________________ Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport |
|
|
|
|
evillysy
Pomógł: 4 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Mar 2007 Posty: 551 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 12-12-2008, 13:35
|
|
|
były dwa rodzaje tej kierownicy, w jednej klakson był na wcisk a w drugiej na 4 śrubki od tyłu (demontowałem oby dwie to wiem:) także jak nie chce zejśćpo dobroci to odkręcaj śrubki z tyłu a potem to już tak jak było opisane akj3 napisał/a: | kierownica w tipo trzyma się na jednej głównej śrubie i małym zabezpieczeniu. Odkręć śrubę główną, włóż kluczyk do stacyjki, przekręć kluczyk aby włączyły się kontroliki i teraz masz zabezpieczenie odblokowane i wystarczy szarpnąć kierownicę i zejdzie |
|
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 12-12-2008, 14:21
|
|
|
evillysy, dokładnie, zanim zmieniłem na Abartha to miałem taką jakby nową wypukłą, ze znaczkiem Fiata. Z tyłu dziury na śruby jednak przykręcić nie było do czego, ale zdejmowała się na wcisk, bo miała takie gumowe zaczepy. Widocznie fiat robił jedną podstawę do kierownic. |
_________________
|
|
|
|
|
togre
Wiek: 37 Dołączył: 22 Gru 2007 Posty: 79 Skąd: Białystok
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 12-12-2008, 19:38
|
|
|
na koniec bedzie potrzebny ci klucz nasadowy nr 24. |
_________________ Siała... spustoszenie powyżej 3000 obr |
|
|
|
|
cezar60
Wiek: 34 Dołączył: 31 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 14-12-2008, 18:34
|
|
|
probowalem imbusem i nic zdaje sie jakby tam byla plaska powierzchnia, nie dam rady latarka poswiecic zobaczyc, bo deska przeszkadza. |
_________________ Tipo 1.4 ie wtrysk + GAZ 93 rok engine:160A1.046 - Sprzedany
Vw Jetta 1.6td 90rok - rozbita
Opel Vectra 1.6 i Kat 1991r. +LPG |
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 14-12-2008, 18:45
|
|
|
to znaczy, że nie masz żadnych śrub. Ciągnij do siebie i powinno zejść |
_________________
|
|
|
|
|
cezar60
Wiek: 34 Dołączył: 31 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 14-12-2008, 19:21
|
|
|
ciagnełem ten plastik i tylko go troche ulamalem , ale bede walczyl dalej |
_________________ Tipo 1.4 ie wtrysk + GAZ 93 rok engine:160A1.046 - Sprzedany
Vw Jetta 1.6td 90rok - rozbita
Opel Vectra 1.6 i Kat 1991r. +LPG |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|