|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Predkosciomierz nie dziala |
Autor |
Wiadomość |
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 06-02-2012, 23:05 Predkosciomierz nie dziala
|
|
|
Tipo 1.6 i.e analog.Predkosciomierz przestal dzialac.Po jednej nocce na dworze po ruszeniu juz nie zadzialal.W ciemno kupowac linke czy moze to cos innego peklo?Mam wrazenie ze mroz pomogl...Mogl naped w skrzyni sie rozleciec czy zawsze linka peka? |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 06-02-2012, 23:22
|
|
|
shagger78 napisał/a: | Mogl naped w skrzyni sie rozleciec czy zawsze linka peka? | na przyklad.
Lecz mozliwe rowniez, ze lince zostal postawiony wiekszy opor i sie "obrocila" w napedzie. Mozliwe, ze juz byla wyrobiona i szlag ja trafil. Wiem ze zimno, ale poki nie rozbierzesz to sie nie dowiesz |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 06-02-2012, 23:55
|
|
|
Dzieki kolego...Jutro rozbiore mimo mrozu to sie dowiem i mam nadzieje ze to tylko linka bo łyso jezdzic bez wskazowki
** Dodano: 07-02-2012, 11:50 **
Sprawa wyjasnila sie sama bez rozbierania.Dzisiaj jadac pochylilem sie nad licznikiem i slychac tam delikatny chrobot wprost proporcjonalny do predkosci-wiec naped dziala a linka urwala sie blizej konca ktory jest wewnatrz.Odrazu w sklepie zamowilem nowa.Bez rozbierania a jednak w pewne |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 07-02-2012, 18:07
|
|
|
shagger78 napisał/a: | wiec naped dziala a linka urwala sie |
problem rozwiazany - powodzenia w naprawie |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 07-02-2012, 23:42
|
|
|
Okazalo sie jeszcze cos innego.Chcialem wyjac linke by wymienic.Z odkreceniem przy skrzyni byl problem ale postukalem lekko malym mlotkiem w nakretke i poszlo.
Malymi szczypcami chcialem wyciagnac linke z pancerza ale nie idzie,obrocic jej takrze nie moglem.
Popchnalem tipka patrzac jedoczesnie na naped-obraca sie wiec caly.
Wyjalem zegary i znalazlem usterke.Metalowa linka ma plastykowy koniec i on poprostu wypadl.Chcialem o d gory wyciagnac linke z pancerza tez nie szlo...Mocniej,mocniej i poszlo.
Okazalo sie ze na koncu od skrzyni na odcinku ok 10 cm jest gesty smar a nimalze klej(nie dawal sie nawet szmata zetrzec)ale momoglem sobie rozpuszczalnikiem i nozem.Do pancerza wlalem od gory kilka kropel oleju,wsunalem linke i wreszcie obracala sie leciutko tak jak powinna.Poskrecalem i na probe.Predkosciomierz dziala i to tak rowno jak elektryczny(zadnych drgan wskazowki)choc wczesniej byly.
Nowa linka zostaje na zapas Problem rozwiazany ostatecznie |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-02-2012, 00:27
|
|
|
Gratuluje samozaparcia. |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-02-2012, 14:49
|
|
|
Od srubki do srubki i jakos tak poszlo do konca Problem byl tylko z wyjeciem niektorych wtyczek z licznika bo wysuwaly sie razem z tasma na ktorej sa sciezki licznika.Jest na to jakis sposob bo 3 za chiny nie chcialy zejsc bez tasmy.I musialem to robic na odchylonym liczniku.Byla wiec dodatkowa trudnosc. |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|