Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
regata sedicivalvole
Autor Wiadomość
bart128 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 262
Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 09-03-2011, 18:36   regata sedicivalvole

Auto najbardziej chyba pasuje do dzialu "Własne przeróbki", bo ani to tempra, ani tipo ,rodzinne powinowactwo widac dopiero po otwarciu maski. Fiat Regata to nastepca fiata 131 i poprzednik tempry w tym segmencie fiata, rocznikowo bardziej mi pasuje niz tempra{ mam tylko auta 25letnie i starsze:)}, samochod oferowany fabrycznie z silnikami benzynowymi 1300,1500,1600 z mocami od 70 do 101 koni. Moja wyjechala z fabryki jako 1300, ale 70 koni to troche malo zeby sie sprawnie poruszac po drogach, mimo tego ,ze regata 1300 wazy tylko 890 kilo i ma niby te 13 do setki, czyli bez tragedii, to jednak moment jest marny, trzeba cisnac silnik zeby przyspieszal, co owocuje tez sporym spalaniem.Dlatego pod maska wyladowal 160A8 2.0 16v z pierwszej serii tipo sedicivalvole.Auto buduje sobie hobbystycznie w celu przyjemnego podrozowania, taki moj prototyp:) , jest na etapie wstepnego docierania silnika po odbudowie i ogolnego "sprawdzania" poprawnosci dzialania poszczegolnych podzespolow modyfikowanych aby sprostac nowemu silnikowi.




_________________
Solo italiana automobili da Cracovia
  
  
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 09-03-2011, 19:00   

Ładnie, ładnie :)
Pamiętałem, że coś tam sobie dłubiesz :)

Jak to się napędza?
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
bart128 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 262
Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 09-03-2011, 19:54   

Narazie silnik ma nalot 3 motogodzin statycznego docierania i dzis pierwsza "trase" zrobil, moze ze 3 kilometry ?, nie wiem jak sie napedza bo nie przekroczylem 2500 obrotow w czasie delikatnej jazdy:), auto jest mysle jakies dwiescie kilo lzejsze, niz tipo sedicivalvole w budzie 5d z ktorej pochodzi motor, seryjna regata 1300 wazy 890, moja zanim zwaze, to szacuje na 950-980?{ ciezszy silnik, skrzynia wieksze hamulce stabilizator itp}. Skrzynia biegow jest z regaty 100s z dyfrem 3.21:1 czyli dluzsza niz tipo sedi{ chyba 3.56:1?} przy bardzo zblizonych przelozeniach poszczegolnych biegow, "seta" na 2 biegu w seryjnej regacie 100S to nie problem{moc 5900 obr}. Jak dotre silnik i auto bedzie gotowe na 100% do codziennej jazdy, to z miesiac sobie odpoczne od silnikow, a potem wrzucam na stojak 2.0 16v turbo z mojej swietej pamieci themy, licze raczej na kosmetyke a nie total remont jak w przypadku tego wolnossacego sedi bo to nie byl "kot w worku" jak sedi kupione za 700zl:), tak ze odswieze, umyje i silnik turbo bedzie czekal , az naciesze sie wolnossacym 16v
_________________
Solo italiana automobili da Cracovia
  
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 09-03-2011, 21:39   

bart128, no chłopie kawał dobrej roboty :) Gratulacje


Silnik remontowałeś ?
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
D@wIdS 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1362
Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 09-03-2011, 22:07   

Zacnie 8)
_________________
OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
     assistance   Moneta
 
 
MupiK 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1350
Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
Wysłany: 09-03-2011, 22:09   

konkret!!
_________________
www.aquamelior.pl - systemy filtracji wody, chemia i części do ekspresóworaz akcesoria, systemy filtracji powietrza, klimatyzacje, stacje uzdatniania wody, pompy ciepła i inne. W razie pytań proszę śmiało pisać.
     Moneta
 
 
meter30 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 904
Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 09-03-2011, 22:15   

Luczu,
bart128 napisał/a:
jest na etapie wstepnego docierania silnika po odbudowie i ogolnego "sprawdzania"

Remontowany ;) Trzeba to lubić i mieć prawdziwy zapał (nie słomiany). Mam nadzieję, że wozik spełni wszelkie oczekiwania i będzie służył jak najdłużej ;)
_________________
Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r
     assistance
 
 
bart128 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 262
Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 09-03-2011, 22:22   

tak, silnik wymagal remontu, mimo ze parametry cisnienia oliwy i kompresji mial poprawne.Wal byl nominal ale porysowany, na parze tuleja tlok bylo miedzy 11 a 18 setek luzu, zalezy gdzie czujnik przylozyc{12 to max dopuszczalny w wyniku zuzycia}, najgorsze byly jednak walki rozrzadu, tylko 4 krzywki trzymaly wymiar, rekordzistka byla 3mm wytarta <lol>, tak ze bylo tulejowanie, szlify ,wazenia, owalizacje i inne szmery bajery,oraz oczywiscie zabiegi zwiazane z innym sposobem mocowania silnika w komorze oraz kilka innych modyfikacji.Kompletny silnik z osprzetem i wiazka kupilem jak najtaniej sie dalo, bo wiedzialem ,ze uzywany 20 letni silnik z "hot hacza" to bedzie szmelcówa tak czy inaczej, wiec po co dawac 1500 za zlom jak mozna dac polowe tego:) a remont i tak trzeba zrobic.

Przy okazji wymiany silnika poszlo tez nowe zawieszenie, progresywne sprezyny,wieksze hamulce, stabilizator, lozyska i takie tam inne, czyszczenie wnetrza, konserwacja, nowe wygluszenia itp.

jeszcze pare zdjec zrobionych na przestrzeni prawie 2 lat:








_________________
Solo italiana automobili da Cracovia
  
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 09-03-2011, 22:28   

ale to będzie zapierdzielać i gromić nie jedną nową brykę :D :D
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
meter30 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 904
Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 09-03-2011, 22:30   

Luczu, A jak jeszcze poleci tam 2.0 16V turbo to dopiero będzie wygar :D
_________________
Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r
     assistance
 
 
pisario 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 933
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 10-03-2011, 00:00   

Szał! Gratulacje kolego. Naprawde szacun. Auto jak nowe. A takich juz prawie wogole nie ma... tym bardziej w tym stanie.
_________________
A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT???
     assistance   Moneta
 
 skype
 
yeah90 



Wiek: 34
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 103
Skąd: Nowy Duninów
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 10-03-2011, 00:33   

bart128 napisał/a:
mam tylko auta 25letnie i starsze:)

To pochwal się co tam jeszcze ciekawego kryjesz w swym garażu :lalala:
Autko na prawdę wygląda nie pozornie a tylko obeznany w temacie człowiek doceni trud, wysiłek, czas i przede wszystkim pieniądze jakie zostały zainwestowane w ten projekt 8)
Bo tJuning typu tu włókno tam dziurawy wydech widać wszedzie na ulicach a takich rodzynków coraz mniej :doubt:
Dlatego tym bardzej doceniam to co robisz i wspieram jak mogę w przyszłych projektach ;)
_________________
/F/I/A/T/ Tipo 1.4 cat i.e rocznik `89 - PEREŁKA :)
"Życie młodego kierowcy to wieczna rezerwa..."
     assistance
 
bart128 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 262
Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 10-03-2011, 08:47   

Dzieki koledzy za pozytywna reakcje na regate:) Auto na zdjeciach wyglada zawsze troche lepiej niz w rzeczywistosci,ale stan nadwozia byl na tyle dobry, ze zdecydowalem sie kupic to auto i sie bawic w przerabianie. Stan licznika w momencie wyjecia oryginalnego 1300{ ktory swoja droga jezdzi teraz w "sportowej" zastavie na imprezach youngtimerowych} to 144411km, jest dosc prawdopodobny biorac pod uwage stan zuzycia auta .Regata przyjechala do Polski w 1991 roku z Francji, import prywatny z komisu przy salonie fiata w miejscowosci Lille.Kupil ja starszy gosc mieszkajacy na przedmiesciach Krakowa. Facet zmarl chyba w 2002 roku i od tego czasu do jesieni 2008 kiedy ja kupilem auto stalo w garazu, spadkobierca jezdzil na przeglad i czasem gdzies na wycieczke.Wiekszosc nadwozia jest w oryginale, zanim ja kupilem lakierowane byly przednie drzwi lewe i prawe{ usuniete ,a raczej zamaskowane wykwity korozji} i duzy fragment tylnego lewego blotnika{ "kontakt" z brama podczas wyjazdu z posesji}. Chcialbym to autko odswierzyc, wymienic skorodowane drzwi pod listwami plastikowymi i zrobic nowy lakier w oryginalnym kolorze 610f grigio mirage,a narazie jest jak jest:)

Oprocz tej srebrnej regaty mam jeszcze biala regate 100s , ktora jezdze na codzien od 2008 roku{ kupiona na czesci , glownie dla skrzyni biegow do srebrnej, ale jakos tak zostala}. To jest calkowite przeciwienstwo srebrnej, karoseria to zlom i rozpad totalny:) dziura na dziurze, mocno wytyrane wnetrze, auto ma 765000 przebiegu, jako nowe kupione przez firme farmaceutyczna w Reichu, potem po sprowadzeniu do Polski latalo na taxi w okolicach Bydgoszczy,kiedys tam rozbita i z przodu i z tylu, tak ze bez szans na jakakolwiek sensowna odbudowe, jak srebrna zacznie jezdzic biala leci na zlom.





Ostatnio na mikolajki 2010 zakupilem troche przypadkiem jeszcze jedna regate, tym razem 1.7 diesel, autko od pierwszego wlasciciela z przebiegiem 119000,zakupione w Krakowie w Pewexie w 1986 roku:). oryginalny stan i lakier, bardzo dobra karoseria, zadnych przerobek. Strasznie wolny osiolek na rope pod maska, ale daje frajde z jazdy ze wzgledu na stan auta. Plan jest aby ja zarejestrowac jako pojazd zabytkowy.




A na weekendowe wycieczki i zloty jezdze fiatem 130 coupe. 1971 rok produkcji, setny wyprodukowany egzeplarz{ na okolo 4300 sztuk}, 3200 v6, stan auta dobry, niezbyt zniszczony jak na 40 letnie wloskie auto, Jednym zdaniem wielkie ciezkie paliwozerne nietypowe coupe Fiata, zakupione w celu kompleksowej odbudowy,130 coupe to fajne swiadectwo ze fiat tez potrafil robic auta duze i luksusowe.



_________________
Solo italiana automobili da Cracovia
  
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 10-03-2011, 12:09   

bart128, :o widzę że masz ładnego bzika na punkcie starych fiatów :D

** Dodano: 10-03-2011, 12:10 **
to coupe ile ma koni ? Brałeś już kogoś nim ze świateł czy jeździsz nim jak krążownikiem szos ?:D
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
dziura 



Pomógł: 19 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 960
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 10-03-2011, 13:43   

bart128, jestem pełen podziwu :)

jest jeszcze w Polsce drugi taki egzemplarz fiata 130? piękny jest..
_________________
TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition
     assistance   Moneta
 
yeah90 



Wiek: 34
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 103
Skąd: Nowy Duninów
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 10-03-2011, 14:50   

Ten Fiacik coupe z tyłu przypomina trochę starego amerykańskiego pontiac`ka gto (przynajmniej mi :evil: )
A wozidła z tamtej epoki to super wynalazki.... Wtedy nikt nie przejmował się emisją CO2, opłaty za motory V6 czy V8 były nieporównywalne z dzisiejszymi, a o cenie benzyny wgl nie wspominając :sciana:
Super, że są ludzie którzy ratują takie klasyki i dbają, aby cały czas szokowały swym pięknem :!: :lol:
Na prawdę jestem dla Ciebie pełen podziwu i cieszę się, że tak zacny klubowicz jest z nami ;D
_________________
/F/I/A/T/ Tipo 1.4 cat i.e rocznik `89 - PEREŁKA :)
"Życie młodego kierowcy to wieczna rezerwa..."
     assistance
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 10-03-2011, 15:53   

bart128, gratki dla ciebie za całkiem ładną kolekcję, mam nadzieję że kiedyś będę miał okazje pooglądac na żywo takie 130 coupe...
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
p_r_z_e_m_k_o 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 355
Skąd: Kościan
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 10-03-2011, 16:41   

Piękne auta a w szczególności ten fiat coupe, ehhhh :D A powiedz mi dlaczego poszedłeś w regaty a nie w ritmo, praktycznie to samo auto a ze 130 TC dawało więcej funu i to bez swapów ;)
_________________
Tipo 1,9 Tds - Mariana :)
AR 155 2.0 8v TS / AR GT 1.9 JTDm
     Moneta
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 10-03-2011, 17:03   

Ja to jestem w szoku jak zobaczyłem ten temat, naprawdę wielki szacun dla ciebie :D

OT.
p_r_z_e_m_k_o, długo twój avatar bedzie w swiątecznym nastroju :?:
OT end
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
bart128 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 262
Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 10-03-2011, 17:17   

Dlaczego regata? Po pierwsze mialem trzy ritma juz, w tym abartha 125TC pierwszej serii,lepiej jezdzi mi sie regata, jest konstrukcyjnie sztywniejsza z tylu{sedan} wygodniejsza i duzo lepiej wyciszona niz ritmo. Rzeczywiscie ritmo jest bardziej "sportowe" z wygladu, szczegolnie wersje TC Abarth, regata jest "dziadkowa" i niepozorna, ale wygrywa w kategorii "sleeper" z napuszonym spoilerami Abarthem.Drugi faktor to popularnosc modelu , w klubach zrzeszajacych ritmo i regaty jest jakies 90% ritm i 10% regat, zapewne ze wzgledu na to co napisalem pare linijek wczesniej:)Dotyczy to klubow zagranicznych, bo u nas zarowno ritma jak i regaty praktycznie wyginely, to sa w koncu auta majace cwierc wieku i wiecej:) korozja i wypadki zrobily swoje, ale z kilkuletnich obserwacji wydaje mi sie ze regat jest mniej niz ritm, to lubie.A jeszcze jedno, ogromna frajde sprawia mi zrobienie fajnego szybkiego auta, a nie klikniecie kup teraz na ebayu i wywalenie full ojro za cos ze znaczkiem abarth co i tak bym zaraz rozkrecil i zaczal przerabiac pod siebie:)

130 Coupe ma ciekawa stylistyke przywodzaca na mysl wielu osobom wlasnie auta amerykanskie, glownie dzieki rozmiarom, ma 484cm dlugosci, jest chyba najdluzszym seryjnym fiatem osobowym:)Z ciekawostek to mimo ze jest 2 drzwiowym coupe jest i tak dluzszy niz np: fiat 131SD Diplomatic, czyli 7 miejscowa wydluzona wersja 131 ! Jednak 130 coupe nie byl nigdy oferowany na rynku USA , tym bardziej nie byl robiony pod ten rynek. 130 Coupe to nastepca Fiata Dino, ktorego obła sylwetka byla jednym z symboli lat 60tych, dlatego pewnie tworzacy trendy w designie samochodowym Wlosi postanowili rozpoczac lata 70te w bardzo kanciastej formie fiata 130, ktory zreszta zostal nagrodzony zdaje sie na salonie Genewskim , wlasnie za najladniejsza sylwetke chyba w 71 lub 72 roku.

Z moich informacji wynika ze w kraju sa poza moim jeszcze trzy sztuki 130 coupe, jeden w Szczecinie i dwa w Lodzi, wszystkie w trakcie bardziej lub mniej zaawansowanej odbudowy.Ten szczecinski nalezy do mojego znajomego, jako ciekawostke napisze ze jest z ostatniej setki wyprodukowanych 130 coupe , a moj zamyka pierwsza setke , tak ze jeden z pierwszych i ostatnich wyprodukowanych sa w Polsce.Ponad to jest w kraju napewno kilka sztuk 130 w nadwoziu sedan, moze z 10 sztuk? z tego moze ze 3 sprawne.

dla zainteresowanych wrzuce dwa linki z youtuba:

wycieczka moim 130:

http://www.youtube.com/watch?v=E23bmHna_rw

i 130 mojego kolegi Marcina:

http://www.youtube.com/watch?v=gYAxTlMRIzo
_________________
Solo italiana automobili da Cracovia
  
  
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 10-03-2011, 17:25   

odpowiednik " eleanor " czyli shelby gt500

bart128, ile to ma koni i jak wygląda spalanie ? 15 - 20 L/ 100 ?:"D
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
bart128 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 262
Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 10-03-2011, 17:36   

130 coupe ma silnik konstrukcji Aurelio Lamprediego, 3200ccm v6, 165 koni, prosty gaznik z jedna gardziela na 3 cylindry i prymitywny zaplon ograniczaja moc silnika do zaledwie 52,5 koni z litra pojemnosci, silnik byl robiony z mysla o zastosowaniu w duzych ciezkich autach, wiec ma fajny moment obrotowy. Wersje wyczynowe tego silnika montowane na kilku prototypach fiata i lancii mialy 285 koni. Samo zalozenie 3 gaznikow do seryjnego silnika zwieksza moc do okolo 65 koni z litra co daje ok. 210 koni, silnik ma duzy potencjal tuningowy tak to nazwijmy:)

130 jest ciezkie jak cholera, wazy 1550 kilo{ z automatem 1620} tak ze rakieta to to nie jest, predkosc max to bylo chyba 208 kmh a przyspieszenie do 100 miedzy 9.5 a 10 dla manuala i chyba 14 dla automatu. W kazdym razie jezdzi sie fajnie, dostojnie,dosc dynamicznie, ale nie jest to auto do palenia gumy na swiatlach.

Spalanie jest wysokie, rowniez ze wzgledu na prymitywny osprzet silnika i duza mase auta, mercedes czy bmw w tych latach juz wchodzili smialo z wtryskiem i elektronicznym zaplonem, a 130 ma gaznik i "platynki":) elektroniczny zaplon byl w opcji za doplata i byl tak zawodny, ze w autach wen wyposazonych montowano FABRYCZNIE !! zapasowy tradycyjny uklad{cewka kondensator} i "uczono" uzytkownikow poprzez specjalny rozdzial w instrukcji obslugi jak sobie radzic w przypadku awarii "elektroniki" i jak poprzepinac kable i kostki na tradycyjny zaplon zeby dojechac do warsztatu:) Trudne poczatki elektroniki , szczegolnie w wydaniu wloskim:P

Auto palilo srednio 15 litrow benzyny, to jest 18-19 w miescie i 12 w trasie, u mnie jest od 2 lat zamontowana jeszcze przez poprzedniego wlasciciela Holendra instalacja gazowa, spalanie wychodzi od 14 w trasie jadac spokojnie do 28 litrow gazu w miescie gdy troche cisne po garach:)
_________________
Solo italiana automobili da Cracovia
  
  
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 10-03-2011, 17:39   

z tego co widziałem na YT ten silnik ma fajny dźwięk :d
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
kaminkrz 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 547
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 10-03-2011, 17:54   

bart128, pełen szacuneczek i pozdrowienia - wątek wywołuje u mnie opad szczęki do wysokości, a raczej niskości pasa :)
_________________
Zapraszam na forum:
http://forum-laptopy.info.pl/index.php
  
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 10-03-2011, 23:05   

co to za rejestracja w 130coupe?
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load