Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
regata sedicivalvole
Autor Wiadomość
bart128 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 262
Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 11-03-2011, 09:32   

rejestracja to oryginalna tablica z Holandii z 1972 roku, jest na aucie od czasu pierwszej rejestracji auta czyli od marca 1972:) Jest bardzo podobna do "starych" polskich tablic z tego samego okresu, nawet AH na poczatku tablicy ma odpowiednik w starym systemie wojewodztw i powiatow w Polsce, z tego co wiem AH to byl powiat augustowski:)
_________________
Solo italiana automobili da Cracovia
  
 
 
VEndriuV 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 737
Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 12-03-2011, 08:42   

ciekawy patent z tym podświetlaniem pod maską :D ciekawe czemu teraz tak nie robią :P Tam jest czujnik że przy otwieraniu się zapalają ?


Ogólnie szacun za autka :) ja żałuje, że nie poszedłem do samochodówki :D w sensie szkoły... Bo lubie robić przy aucie i najchętniej bym cały na nowo sobie zrobił od podstaw tzn. wyciąganie czyszczenie/ wymiana itd... Ale się nie znam.
     Moneta
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 12-03-2011, 15:26   

VEndriuV napisał/a:
Ale się nie znam.


co za problem. Kupuj tipo 1.4 albo 1.6 i się baw w rozkręcanie to się nauczysz podstaw i będziesz wiedział co i jak działa

** Dodano: 12-03-2011, 15:27 **
Ja też lubię takie sprawy i sam majsterkowł bym przy samochodzie ale u mnie nie ma gdzie :/ I niestety póki co nie ma możliwości skołowania sobie miejscówki do rozbierania auta
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
VEndriuV 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 737
Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 13-03-2011, 09:32   

takie podstawy potrafię i robię, ale np. wyciągnięcie silnika i jego dokładne czyszczenie itd. to juz gorsza sprawa ;)
     Moneta
 
meter30 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 904
Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 13-03-2011, 12:54   

VEndriuV napisał/a:
wyciągnięcie silnika

Wyciągnięcie silnika wg mnie jest łatwiejsze od wyciągnięcia skrzyni ;)
_________________
Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r
     assistance
 
 
maidun 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 197
Skąd: Alwernia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 15-03-2011, 13:52   

Wyciąga się wszystko fajnie, gorzej potem to wpakować na swoje miejsce tak, żeby wszystko działało :lol:
_________________
Było:
Tipo 1.4 AGT :)
Tipo 2.0 16V Sedicivalvole :placz:
Tipo 1.4 S :pilot:

Jest:
Lancia Kappa 2.0 20VT :bambam:
     Moneta
 
bart128 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 262
Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 18-03-2011, 13:07   

Panowie, wracajac do temaru regaty, pojezdzilem chwile spokojnie, jest jeden nierozpoznany narazie drobny objaw, mianowicie, przy ruszaniu delikatnym z miejsca{ lagodne stopniowe otwieranie przepustnicy} po kilku sekundach jazdy z gazem w tym samym polozeniu{ ledwo otwarty powolne ruszanie,toczenie sie na np 1 biegu} obroty same spadaja do wolnych obrotow, mimo ze nie zmieniam polozenia gazu, tak jakby ktos zgasil motor, auto zwalnia , tyle ze silnik pracuje tylko na wolnych, po ponownym nacisnieciu gazu auto rusza normalnie i tak w kolko, objaw na zimnym i cieplym silniku tylko przy bardzo delikatnym operowaniu gazem,ruszaniu praktycznie z wolnych obrotow, gdy rusze tak z ok 1500-2000 obr nie wystepuje, myslalem o wytartej sciezce w cpp, ale co ciekawe po odpieciu wtyczki z vae objaw znika, na wszystkich 3 zaworach vae jakie posiadam jest tak samo, po odpieciu nie wystepuje, sterownik wtrysku i zaplonu nie byl jeszcze podpinany w celu diagnostyki i usuniecia ew. bledow. Ma ktos jakis pomysl?:)

ps:zrobilem "zdjecia rodzinne" regatom, nie bylem w stanie 3 naraz obfotografowac narazie bo stoja w roznych miejscach, ale te dwie ladne:) sa na zdjeciach:





_________________
Solo italiana automobili da Cracovia
  
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 18-03-2011, 14:33   

mysle, ze CPP moze tu miec swoj udzial.

Moze uszkodzony CPP w takiej pozycji mowi do sterownika, ze przepustnica jest zamknieta, a ten mowi do VAE ze ma dac powietrza bo jest jalowy i go dlawi?
taki glupi pomysl..
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
VEndriuV 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 737
Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 18-03-2011, 15:44   

co do wyglądu aut. Kup sobie czarniało do opon i ten nabłyszczacz do zderzaków, efekt będzie dużo lepszy :) Polecam :)

Jakby nie było widać w tych autach Temprę ;)
     Moneta
 
bart128 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 262
Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-03-2011, 20:13   

dzis byla diagnostyka, wyskoczyl tylko jeden blad, oczywiscie byl to blad cpp:),byl na -1, ustawilismy go na -0.2 stopnia, na 0.0 faktycznie jest chyba niewykonalne ustawic, chyba ze fuksem, bo roznica miedzy powiedzmy -1 a +1 stopien w polozeniu cpp to jest jakis 1mm:). Po regulacji jeszcze plynniej auto jezdzi, porownalem tez wskazania temperatury z deski z temperatura rzeczywista, dosc dokladnie wyszlo, mniej niz 5 stopni roznicy, zato predkosciomierz trzeba wyregulowac bo troche " za szybko" pokazuje, sie porowna z gps i poreguluje cos jeszcze. Jutro pewnie pierwsza zmiana oleju bedzie, hamulce dramatycznie piszcza :/ po 100 km jazdy jeszcze nie ulozone chyba, albo minimalnie trzymaja zaciski, dwie nieszczelnosci na spawach wydechu wykryte i zaspawane.Jezdzi sie fajnie:)


** Dodano: 08-12-2011, 13:49 **
Regata 16v zakonczyla sezon z nalotem 5500 kilometrow, bez niespodzianek. Objechalem pare imprez youngtimerowych, bylo fajnie:) RegataDiesel takze poszla spac na zime, do mojego gangu starych fiatow dolaczyla zato Panda 4x4, wersja trekking. Kupiona koncem maja z mysla o jezdzie w zimie oraz o wycieczkach w plener, troche doinwestowana, z nowym silnikiem 1200ccm z punto { stary oryginalny 999ccm fire sie wysral przy 289k przebiegu, padly pierscienie, nie bylo finansowo uzasadnione reanimowac silnik 1.0 skoro taniej mozna kupic mocniejszy, dekade nowszy 1.2 :) }Pandziocha taki maly czerwony czolg. :D














_________________
Solo italiana automobili da Cracovia
  
 
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 07-01-2012, 14:25   

No rzesz kurcze że ja tego tematu nie widziałem wcześniej.Wiem że kotlet ale kolego bart128, czynię poważny grzech,bo przeogromnie Ci zazdroszczę :D Masz cudowne autka a Twoja sytuacja (że tak powiem) jest moim marzeniem.Już nawet zakupiłem garaż hehehee.Napisz co tam słychać u Ciebie obecnie.
Szukam jakiegoś takiego autka (na razie tylko plany) do dopieszczania heheee.
Szacuneczek dla Ciebie :!: :!:
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Tippo 



Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 40
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 07-01-2012, 19:31   

Całkiem ładnie zachowane Regatki.Gratuluje słusznego zainteresowania marką Fiat :) Wkrotce to bedą klasyki , niestety Twoja srebrna nie ma już na to szans,chyba ze pod maske wróci orginalny silnik,oczywiście po remoncie.Szkoda profanacji takiej perełki, na zlotach youngtimerów zapewne nie otwierałeś maski.Zapomnij też o rejestracji jako zabytek... Ale cóż każdy ma swojego bzika : )Pozdro.
  
 
 
mac1us 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 147
Skąd: Radziszów Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 07-01-2012, 22:29   

Otrząśnij się chłopie regata sedici jest profanacją? Bartek akurat używa jej do jazdy na "codziennie" i specjalnie wkładał ten silnik i nie ma w nadwoziu jakichkolwiek zmian więc zawsze można powrócić do oryginalnego stanu. Klasyka ma jeżdżącą 130=tke z gazem, też profanacja?

O niebieskiej legendzie już nie mówię, a nie wiem, czy nie ma jeszcze zielonej, ale jak chce to napisze o nich :lalala: .
  
 
 
Pikus91 


Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 18
Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 08-01-2012, 16:05   

skad ty wytrasznales te regaty ? :P na aukcjach internetowych nie ma ani jednej :P
_________________
Jak na razie moje pierwsze auta:
Fiat Tempra 1,6 78KM (91r.) - odeszła 27.09.2011 :(
VW Passat B5 1,9 110KM (98r.) - sprzedany
Fiat Tempra 1,6 75KM (91/96r.) :D
  
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 08-01-2012, 17:17   

bart128, ja tam muszę się kiedyś do ciebie kolego wybrać bo masz fajne autka warto by rzucić okiem na nie. Zwłaszcza bardzo, podoba mi się 130stka no i chętnie bym zamienił bym kilka zdań na temat 2.0 16V zwłaszcza że goni mnie wielkimi krokami remont właśnie takiej jednostki zresztą wiesz o tym bo zaglądałeś w mój temat.
Tippo napisał/a:
Szkoda profanacji takiej perełki
również nie uważam żeby była to profanacja tym bardziej że jeszcze troszkę dłużnej by ją produkowali i mogła by otrzymać taki silnik seryjnie.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 08-01-2012, 19:22   

Pikus91 napisał/a:
skad ty wytrasznales te regaty ? :P na aukcjach internetowych nie ma ani jednej :P


Też w pierwszej kolejności zadam to pytanie koledze,bo bardzo mnie to ciekawi :-k
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Tippo 



Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 40
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 09-01-2012, 22:20   

JAM_BELFEGOR napisał/a:
również nie uważam żeby była to profanacja tym bardziej że jeszcze troszkę dłużnej by ją produkowali i mogła by otrzymać taki silnik seryjnie.


No może z profanacją troche przesadziłem . Profanacją byłoby wstawienie do Ferrari silnika Lamborghini czy vice versa.
Z tym że uważam że szkoda auta ponieważ z orginalnym silnikiem , porządnie wyremontowane kiedyś zostałoby zabytkiem a tak to jeszcze jedna podłubana fura ktorej nie będzie już można nazwać nawet klasykiem.Ciekawe to to ale szkoda, ale coż...każdy niech sobie reszte dopowie.
_________________
Fiat Panda Seat Marbella/Terra Klub
Astra Bertone Z22SE
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 09-01-2012, 22:48   

Tippo, z tego co widać to kolega ma auto utrzymane w oryginale poza silnikiem który zresztą chyba dalej ma. Do tego jak pewnie wyczytałeś lub nie ma drugą regatę która ma stać się autem zabytkowym, nie mówiąc już że posiada pięknego fiata 130 coupe który pełna gęba jest już klasykiem.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 09-01-2012, 23:08   

JAM_BELFEGOR napisał/a:
nie mówiąc już że posiada pięknego fiata 130 coupe który pełna gęba jest już klasykiem.


muszę się przyznać że takim ludziom zazdroszczę... Tego że mają pieniądze, czas, miejsce i umiejętności do zajmowania się takimi sprawami
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
bart128 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 262
Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 10-01-2012, 08:47   

Chwile mnie nie bylo na forum, a tu takie zainteresowanie moim prototipo regaty16v:) To mile, dzieki:)

Regaty nieczesto pojawiaja sie w ogloszeniach, powodow jest kilka,po pierwsze to auta wloskie z przed cwiercwiecza, kategoria wiekowa +25:) wiekszosc zgnila albo zostala rozbita, poswiecona jako dawca silnika itp.Auta z importu z za granicy czesto byly rozbite przed przywiezieniem, potem naprawiane wiadrem szpachli, a jak wiemy takie naprawy maja "trwalosc" liczona najwyzej w kilku latach, potem wszedzie rdza, spuchnieta szpachla, itp. Po drugie te auta jako nowe coprawda byly oferowane na polskim rynku poprzez POLMOT Biuro Eksportu Wewnetrznego, ale w malych ilosciach, byly tez dosc drogie.Dla przykladu pierwszy wlasciciel mojej niebieskiej 1.7D mowil, ze na 1986 rok, kiedy odbieral swoje auto z "pewexu" na rejon Krakowa "przyszlo" tylko 10 regat, wszystkie 1.7D, 9 bylo w moim kolorze 489 luce blu metallizatto, jedna byla srebrna koloru alluminio 620. Tak ze wybor niewielki, a cena byla proporcjonalnie do obecnej ceny nowego auta segmentu C i tego co mozna bylo za taka kase kupic ogromna. Facet od ktorego kupilem regate pare lat byl za granica, przywiozl "dulary". Okolo 12000 zielonych, ktore mial uskladane rozparcelowal w ten sposob, ze za okolo jedna trzecia kupil nowa regate a za reszte kupil wille praktycznie w samym centrum Krakowa. Proporcjonalnie to tak ,jakby teraz nowe Grandepunto prosto z salonu kosztowalo ze 250000 zlotych ?. W 1988 roku moj ojciec chcial kupic nowa regate 1.9D , ale auto mialo takie "branie", ze sie nie zalapal, wszystkie sprzedano mu przed nosem.Kupil wtedy nowa corolle 1.8D, ktora byla 250 dolarow tansza niz regata,a po ktora musial jechac gdzies przez pol Polski.Dziwne to byly czasy ten PRL:)

Co do silnika 2.0 w srebrnej, to jak pisalem jest to zmiana odwracalna, tzn zalozeniem moim bylo raczej przerobienie osprzetu silnika tak, by pasowal do nadwozia, nie bylo zadnego ciecia i spawania jak w przypadku wielu swapow, wszystko siedzi na oryginalnych poduszkach z regaty przykreconych w oryginalnych miejscach.Da sie w kazdej chwili tam wsadzic 1300, tylko po co?
Bywam od czasu do czasu na rajdach weteranow, czasem uczestnicze, czasem ogladam, 100% oryginalnych aut jest dwa na sto uczestniczacych w imprezie. Sa zamontowane centralne zamki na pilota w autach z lat trzydziestych ubieglego wieku, sa praktycznie w co drugim nieoryginalne silniki, felgi, klosze lamp, tapicerki, zegary, instalacje elektryczne poprzerabiane z 6 na 12v. Zolte tablice dostaja takie "wydumki", ze trzeba sie naprawde przygladac pare chwil zeby odgadnac co to za auto bylo 60 lat temu, przed 6 remontami, 4 wypadkami..... moge tak jeszcze godzine pisac, tylko po co?
Kryterium oryginalnosci auta w naszym kraju dotyczy glownie "tego co widac", to co pod spodem to temat do rozmow uczestnikow rajdow weteranow przy wieczornym piwie:), naprawde, sa duzo starsze, duzo bardziej wartosciowe auta niz jakas regata, z duzo bardziej dalekoidacymi przerobkami i nikt z tego nie robi wielkiego halo, te auta jada po 10 "rajdow zabytkow" w roku,ciesza oko widzow ,dostaja puchary itp, tak ze JA jako autor mojej wydumki smialo zawsze otwieram maske i pokazuje dumnie emblemat "200016v" tkwiacy na pokrywie walkow rozrzadu:) Nikt i tak nie wie, czy taka wersja byla czy nie fabrycznie, a jak juz sie trafi "znawca, koneser i kolekcjoner"{ ktory najczesciej jest internetowym teoretykiem a nie garazowym praktykiem jak ja:)} to zawsze mozna jakas barwna historie opowiedziec o "aucie z ministerstwa" , "wersji specjalnej" itp, takie bajeczki to tez czesc zycia tych starych aut i spory fragment rozmow w czasie rajdu:)
Nie neguje i nie potepiam ludzi chcacych miec "100% oryginal" pod warunkiem ze mi powiedza, co przez to rozumieja , a potem pokaza to oryginalne powietrze w oponach i pozwola powachac 40 letniej benzyny w baku:D
Nawet do fiata 130coupe nie mialem oporow zamontowac NIEORYGINALNY nowoczesny modul zaplonowy oparty o tranzystory kluczujace zrobiony na zamowienie przez doskonala polska firme digitech, ktory mi znacznie poprawil kulture pracy silnika, zalozylem NIEORYGINALNE felgi 16 calowe o ktorych nikt nie slyszal w 71 roku.... bo lubie:)


Poza tym regaty BYLY fabrycznie wyposazane w silnik 2.0 dohc, coprawda byla to jednostka tylko 8 zaworowa, o mocy 100 koni{gaznikowe 2.0 z cromy} ale jednak byly. To, ze te regaty {w Wenezueli regaty a w Argentynie regatty przez dwa t} byly montowane tylko w Ameryce Poludniowej to juz nieistotny szczegol:)



A wracajac do moich regat, to niebieski diesel zostal juz wlaczony do ewidencji pojazdow zabytkowych:) nad srebrna pracuje:) moze sie tez uda:D


_________________
Solo italiana automobili da Cracovia
  
 
 
shwax 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 253
Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 10-01-2012, 18:26   

Kurde bart128 ogromny szacun dla ciebie :prayer: naprawdę wspaniałe autka masz (szczególnie podoba mi się 130coupe) i do tego w super stanie. Nie mam nic przeciwko takiej "profanacji", jakiej Ty się dopuszczasz ;) chciałbym kiedyś mieć na tyle czasu (i przy okazji pewnie wiedzy i umiejętności :lalala: ), aby zbudować auto podobne do któregoś z Twoich 8) Pisz więcej w swoim temacie, bo bardzo fajnie się go czyta :)
_________________
Był: Fiat Tipo 1.4 '95
Jest: VW Golf III 1.6 '94
  
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 10-01-2012, 18:41   

shwax napisał/a:
Pisz więcej w swoim temacie, bo bardzo fajnie się go czyta :)


Tu popieram w 100% ciekawe auta, mam nadzieje że może kiedyś będzie mi dane je gdzieś zobaczyć :D zwłaszcza regate 16v i tą 130 coupe :)
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 10-01-2012, 20:59   

bart128, oczywiście podziwiam. Zabrałem się do lekturki twojego ostatniego posta i bardzo fajnie przeczytać opowieść z pewnej ręki :lol:
_________________
Currently in the garage:

FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP

RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )

Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm
  
 
 
bart128 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 262
Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 12-01-2012, 07:59   

o wilku mowa:) pojawila sie regata na allegro:

http://otomoto.pl/fiat-re...-C22474985.html


moim zdaniem okazja, dobry stan auta,wyglada na 100% oryginalna wersje 70Super, nawet te ochydne oryginalne kolpaki ma:D mozna sie pobawic w youngtimera, cena niziutka, osiagi lepsze niz tempra 1.6 na monowtrysku, brac brac pany, kupowac . Sam bym sie skusil, tylko by mnie juz wykleli w domu:P:P:P
_________________
Solo italiana automobili da Cracovia
  
 
 
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 12-01-2012, 12:29   

Rodzynek ; D
_________________
Currently in the garage:

FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP

RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )

Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load