|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
regata sedicivalvole |
Autor |
Wiadomość |
bart128
Pomógł: 6 razy Dołączył: 26 Wrz 2007 Posty: 262 Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-03-2011, 09:32
|
|
|
rejestracja to oryginalna tablica z Holandii z 1972 roku, jest na aucie od czasu pierwszej rejestracji auta czyli od marca 1972:) Jest bardzo podobna do "starych" polskich tablic z tego samego okresu, nawet AH na poczatku tablicy ma odpowiednik w starym systemie wojewodztw i powiatow w Polsce, z tego co wiem AH to byl powiat augustowski:) |
_________________ Solo italiana automobili da Cracovia |
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 12-03-2011, 08:42
|
|
|
ciekawy patent z tym podświetlaniem pod maską ciekawe czemu teraz tak nie robią Tam jest czujnik że przy otwieraniu się zapalają ?
Ogólnie szacun za autka ja żałuje, że nie poszedłem do samochodówki w sensie szkoły... Bo lubie robić przy aucie i najchętniej bym cały na nowo sobie zrobił od podstaw tzn. wyciąganie czyszczenie/ wymiana itd... Ale się nie znam. |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 12-03-2011, 15:26
|
|
|
VEndriuV napisał/a: | Ale się nie znam. |
co za problem. Kupuj tipo 1.4 albo 1.6 i się baw w rozkręcanie to się nauczysz podstaw i będziesz wiedział co i jak działa
** Dodano: 12-03-2011, 15:27 **
Ja też lubię takie sprawy i sam majsterkowł bym przy samochodzie ale u mnie nie ma gdzie :/ I niestety póki co nie ma możliwości skołowania sobie miejscówki do rozbierania auta |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 13-03-2011, 09:32
|
|
|
takie podstawy potrafię i robię, ale np. wyciągnięcie silnika i jego dokładne czyszczenie itd. to juz gorsza sprawa |
|
|
|
|
meter30
Pomógł: 26 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 904 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 13-03-2011, 12:54
|
|
|
VEndriuV napisał/a: | wyciągnięcie silnika |
Wyciągnięcie silnika wg mnie jest łatwiejsze od wyciągnięcia skrzyni |
_________________ Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r |
|
|
|
|
maidun
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Gru 2009 Posty: 197 Skąd: Alwernia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 15-03-2011, 13:52
|
|
|
Wyciąga się wszystko fajnie, gorzej potem to wpakować na swoje miejsce tak, żeby wszystko działało |
_________________ Było:
Tipo 1.4 AGT
Tipo 2.0 16V Sedicivalvole
Tipo 1.4 S
Jest:
Lancia Kappa 2.0 20VT |
|
|
|
|
bart128
Pomógł: 6 razy Dołączył: 26 Wrz 2007 Posty: 262 Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 18-03-2011, 13:07
|
|
|
Panowie, wracajac do temaru regaty, pojezdzilem chwile spokojnie, jest jeden nierozpoznany narazie drobny objaw, mianowicie, przy ruszaniu delikatnym z miejsca{ lagodne stopniowe otwieranie przepustnicy} po kilku sekundach jazdy z gazem w tym samym polozeniu{ ledwo otwarty powolne ruszanie,toczenie sie na np 1 biegu} obroty same spadaja do wolnych obrotow, mimo ze nie zmieniam polozenia gazu, tak jakby ktos zgasil motor, auto zwalnia , tyle ze silnik pracuje tylko na wolnych, po ponownym nacisnieciu gazu auto rusza normalnie i tak w kolko, objaw na zimnym i cieplym silniku tylko przy bardzo delikatnym operowaniu gazem,ruszaniu praktycznie z wolnych obrotow, gdy rusze tak z ok 1500-2000 obr nie wystepuje, myslalem o wytartej sciezce w cpp, ale co ciekawe po odpieciu wtyczki z vae objaw znika, na wszystkich 3 zaworach vae jakie posiadam jest tak samo, po odpieciu nie wystepuje, sterownik wtrysku i zaplonu nie byl jeszcze podpinany w celu diagnostyki i usuniecia ew. bledow. Ma ktos jakis pomysl?:)
ps:zrobilem "zdjecia rodzinne" regatom, nie bylem w stanie 3 naraz obfotografowac narazie bo stoja w roznych miejscach, ale te dwie ladne:) sa na zdjeciach:
|
_________________ Solo italiana automobili da Cracovia |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 18-03-2011, 15:44
|
|
|
co do wyglądu aut. Kup sobie czarniało do opon i ten nabłyszczacz do zderzaków, efekt będzie dużo lepszy Polecam
Jakby nie było widać w tych autach Temprę |
|
|
|
|
bart128
Pomógł: 6 razy Dołączył: 26 Wrz 2007 Posty: 262 Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-03-2011, 20:13
|
|
|
dzis byla diagnostyka, wyskoczyl tylko jeden blad, oczywiscie byl to blad cpp:),byl na -1, ustawilismy go na -0.2 stopnia, na 0.0 faktycznie jest chyba niewykonalne ustawic, chyba ze fuksem, bo roznica miedzy powiedzmy -1 a +1 stopien w polozeniu cpp to jest jakis 1mm:). Po regulacji jeszcze plynniej auto jezdzi, porownalem tez wskazania temperatury z deski z temperatura rzeczywista, dosc dokladnie wyszlo, mniej niz 5 stopni roznicy, zato predkosciomierz trzeba wyregulowac bo troche " za szybko" pokazuje, sie porowna z gps i poreguluje cos jeszcze. Jutro pewnie pierwsza zmiana oleju bedzie, hamulce dramatycznie piszcza :/ po 100 km jazdy jeszcze nie ulozone chyba, albo minimalnie trzymaja zaciski, dwie nieszczelnosci na spawach wydechu wykryte i zaspawane.Jezdzi sie fajnie:)
** Dodano: 08-12-2011, 13:49 **
Regata 16v zakonczyla sezon z nalotem 5500 kilometrow, bez niespodzianek. Objechalem pare imprez youngtimerowych, bylo fajnie:) RegataDiesel takze poszla spac na zime, do mojego gangu starych fiatow dolaczyla zato Panda 4x4, wersja trekking. Kupiona koncem maja z mysla o jezdzie w zimie oraz o wycieczkach w plener, troche doinwestowana, z nowym silnikiem 1200ccm z punto { stary oryginalny 999ccm fire sie wysral przy 289k przebiegu, padly pierscienie, nie bylo finansowo uzasadnione reanimowac silnik 1.0 skoro taniej mozna kupic mocniejszy, dekade nowszy 1.2 }Pandziocha taki maly czerwony czolg.
|
_________________ Solo italiana automobili da Cracovia |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 07-01-2012, 14:25
|
|
|
No rzesz kurcze że ja tego tematu nie widziałem wcześniej.Wiem że kotlet ale kolego bart128, czynię poważny grzech,bo przeogromnie Ci zazdroszczę Masz cudowne autka a Twoja sytuacja (że tak powiem) jest moim marzeniem.Już nawet zakupiłem garaż hehehee.Napisz co tam słychać u Ciebie obecnie.
Szukam jakiegoś takiego autka (na razie tylko plany) do dopieszczania heheee.
Szacuneczek dla Ciebie |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
Tippo
Dołączył: 28 Gru 2009 Posty: 40 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 07-01-2012, 19:31
|
|
|
Całkiem ładnie zachowane Regatki.Gratuluje słusznego zainteresowania marką Fiat Wkrotce to bedą klasyki , niestety Twoja srebrna nie ma już na to szans,chyba ze pod maske wróci orginalny silnik,oczywiście po remoncie.Szkoda profanacji takiej perełki, na zlotach youngtimerów zapewne nie otwierałeś maski.Zapomnij też o rejestracji jako zabytek... Ale cóż każdy ma swojego bzika : )Pozdro. |
|
|
|
|
mac1us
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Cze 2011 Posty: 147 Skąd: Radziszów Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 07-01-2012, 22:29
|
|
|
Otrząśnij się chłopie regata sedici jest profanacją? Bartek akurat używa jej do jazdy na "codziennie" i specjalnie wkładał ten silnik i nie ma w nadwoziu jakichkolwiek zmian więc zawsze można powrócić do oryginalnego stanu. Klasyka ma jeżdżącą 130=tke z gazem, też profanacja?
O niebieskiej legendzie już nie mówię, a nie wiem, czy nie ma jeszcze zielonej, ale jak chce to napisze o nich . |
|
|
|
|
Pikus91
Dołączył: 16 Lip 2009 Posty: 18 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 08-01-2012, 16:05
|
|
|
skad ty wytrasznales te regaty ? na aukcjach internetowych nie ma ani jednej |
_________________ Jak na razie moje pierwsze auta:
Fiat Tempra 1,6 78KM (91r.) - odeszła 27.09.2011
VW Passat B5 1,9 110KM (98r.) - sprzedany
Fiat Tempra 1,6 75KM (91/96r.) |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-01-2012, 17:17
|
|
|
bart128, ja tam muszę się kiedyś do ciebie kolego wybrać bo masz fajne autka warto by rzucić okiem na nie. Zwłaszcza bardzo, podoba mi się 130stka no i chętnie bym zamienił bym kilka zdań na temat 2.0 16V zwłaszcza że goni mnie wielkimi krokami remont właśnie takiej jednostki zresztą wiesz o tym bo zaglądałeś w mój temat. Tippo napisał/a: | Szkoda profanacji takiej perełki | również nie uważam żeby była to profanacja tym bardziej że jeszcze troszkę dłużnej by ją produkowali i mogła by otrzymać taki silnik seryjnie. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 08-01-2012, 19:22
|
|
|
Pikus91 napisał/a: | skad ty wytrasznales te regaty ? na aukcjach internetowych nie ma ani jednej |
Też w pierwszej kolejności zadam to pytanie koledze,bo bardzo mnie to ciekawi |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
Tippo
Dołączył: 28 Gru 2009 Posty: 40 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 09-01-2012, 22:20
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | również nie uważam żeby była to profanacja tym bardziej że jeszcze troszkę dłużnej by ją produkowali i mogła by otrzymać taki silnik seryjnie. |
No może z profanacją troche przesadziłem . Profanacją byłoby wstawienie do Ferrari silnika Lamborghini czy vice versa.
Z tym że uważam że szkoda auta ponieważ z orginalnym silnikiem , porządnie wyremontowane kiedyś zostałoby zabytkiem a tak to jeszcze jedna podłubana fura ktorej nie będzie już można nazwać nawet klasykiem.Ciekawe to to ale szkoda, ale coż...każdy niech sobie reszte dopowie. |
_________________ Fiat Panda Seat Marbella/Terra Klub
Astra Bertone Z22SE |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-01-2012, 22:48
|
|
|
Tippo, z tego co widać to kolega ma auto utrzymane w oryginale poza silnikiem który zresztą chyba dalej ma. Do tego jak pewnie wyczytałeś lub nie ma drugą regatę która ma stać się autem zabytkowym, nie mówiąc już że posiada pięknego fiata 130 coupe który pełna gęba jest już klasykiem. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 09-01-2012, 23:08
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | nie mówiąc już że posiada pięknego fiata 130 coupe który pełna gęba jest już klasykiem. |
muszę się przyznać że takim ludziom zazdroszczę... Tego że mają pieniądze, czas, miejsce i umiejętności do zajmowania się takimi sprawami |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
bart128
Pomógł: 6 razy Dołączył: 26 Wrz 2007 Posty: 262 Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 10-01-2012, 08:47
|
|
|
Chwile mnie nie bylo na forum, a tu takie zainteresowanie moim prototipo regaty16v:) To mile, dzieki:)
Regaty nieczesto pojawiaja sie w ogloszeniach, powodow jest kilka,po pierwsze to auta wloskie z przed cwiercwiecza, kategoria wiekowa +25:) wiekszosc zgnila albo zostala rozbita, poswiecona jako dawca silnika itp.Auta z importu z za granicy czesto byly rozbite przed przywiezieniem, potem naprawiane wiadrem szpachli, a jak wiemy takie naprawy maja "trwalosc" liczona najwyzej w kilku latach, potem wszedzie rdza, spuchnieta szpachla, itp. Po drugie te auta jako nowe coprawda byly oferowane na polskim rynku poprzez POLMOT Biuro Eksportu Wewnetrznego, ale w malych ilosciach, byly tez dosc drogie.Dla przykladu pierwszy wlasciciel mojej niebieskiej 1.7D mowil, ze na 1986 rok, kiedy odbieral swoje auto z "pewexu" na rejon Krakowa "przyszlo" tylko 10 regat, wszystkie 1.7D, 9 bylo w moim kolorze 489 luce blu metallizatto, jedna byla srebrna koloru alluminio 620. Tak ze wybor niewielki, a cena byla proporcjonalnie do obecnej ceny nowego auta segmentu C i tego co mozna bylo za taka kase kupic ogromna. Facet od ktorego kupilem regate pare lat byl za granica, przywiozl "dulary". Okolo 12000 zielonych, ktore mial uskladane rozparcelowal w ten sposob, ze za okolo jedna trzecia kupil nowa regate a za reszte kupil wille praktycznie w samym centrum Krakowa. Proporcjonalnie to tak ,jakby teraz nowe Grandepunto prosto z salonu kosztowalo ze 250000 zlotych ?. W 1988 roku moj ojciec chcial kupic nowa regate 1.9D , ale auto mialo takie "branie", ze sie nie zalapal, wszystkie sprzedano mu przed nosem.Kupil wtedy nowa corolle 1.8D, ktora byla 250 dolarow tansza niz regata,a po ktora musial jechac gdzies przez pol Polski.Dziwne to byly czasy ten PRL:)
Co do silnika 2.0 w srebrnej, to jak pisalem jest to zmiana odwracalna, tzn zalozeniem moim bylo raczej przerobienie osprzetu silnika tak, by pasowal do nadwozia, nie bylo zadnego ciecia i spawania jak w przypadku wielu swapow, wszystko siedzi na oryginalnych poduszkach z regaty przykreconych w oryginalnych miejscach.Da sie w kazdej chwili tam wsadzic 1300, tylko po co?
Bywam od czasu do czasu na rajdach weteranow, czasem uczestnicze, czasem ogladam, 100% oryginalnych aut jest dwa na sto uczestniczacych w imprezie. Sa zamontowane centralne zamki na pilota w autach z lat trzydziestych ubieglego wieku, sa praktycznie w co drugim nieoryginalne silniki, felgi, klosze lamp, tapicerki, zegary, instalacje elektryczne poprzerabiane z 6 na 12v. Zolte tablice dostaja takie "wydumki", ze trzeba sie naprawde przygladac pare chwil zeby odgadnac co to za auto bylo 60 lat temu, przed 6 remontami, 4 wypadkami..... moge tak jeszcze godzine pisac, tylko po co?
Kryterium oryginalnosci auta w naszym kraju dotyczy glownie "tego co widac", to co pod spodem to temat do rozmow uczestnikow rajdow weteranow przy wieczornym piwie:), naprawde, sa duzo starsze, duzo bardziej wartosciowe auta niz jakas regata, z duzo bardziej dalekoidacymi przerobkami i nikt z tego nie robi wielkiego halo, te auta jada po 10 "rajdow zabytkow" w roku,ciesza oko widzow ,dostaja puchary itp, tak ze JA jako autor mojej wydumki smialo zawsze otwieram maske i pokazuje dumnie emblemat "200016v" tkwiacy na pokrywie walkow rozrzadu:) Nikt i tak nie wie, czy taka wersja byla czy nie fabrycznie, a jak juz sie trafi "znawca, koneser i kolekcjoner"{ ktory najczesciej jest internetowym teoretykiem a nie garazowym praktykiem jak ja:)} to zawsze mozna jakas barwna historie opowiedziec o "aucie z ministerstwa" , "wersji specjalnej" itp, takie bajeczki to tez czesc zycia tych starych aut i spory fragment rozmow w czasie rajdu:)
Nie neguje i nie potepiam ludzi chcacych miec "100% oryginal" pod warunkiem ze mi powiedza, co przez to rozumieja , a potem pokaza to oryginalne powietrze w oponach i pozwola powachac 40 letniej benzyny w baku:D
Nawet do fiata 130coupe nie mialem oporow zamontowac NIEORYGINALNY nowoczesny modul zaplonowy oparty o tranzystory kluczujace zrobiony na zamowienie przez doskonala polska firme digitech, ktory mi znacznie poprawil kulture pracy silnika, zalozylem NIEORYGINALNE felgi 16 calowe o ktorych nikt nie slyszal w 71 roku.... bo lubie:)
Poza tym regaty BYLY fabrycznie wyposazane w silnik 2.0 dohc, coprawda byla to jednostka tylko 8 zaworowa, o mocy 100 koni{gaznikowe 2.0 z cromy} ale jednak byly. To, ze te regaty {w Wenezueli regaty a w Argentynie regatty przez dwa t} byly montowane tylko w Ameryce Poludniowej to juz nieistotny szczegol:)
A wracajac do moich regat, to niebieski diesel zostal juz wlaczony do ewidencji pojazdow zabytkowych:) nad srebrna pracuje:) moze sie tez uda:D
|
_________________ Solo italiana automobili da Cracovia |
|
|
|
|
shwax
Pomógł: 8 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 253 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 10-01-2012, 18:26
|
|
|
Kurde bart128 ogromny szacun dla ciebie naprawdę wspaniałe autka masz (szczególnie podoba mi się 130coupe) i do tego w super stanie. Nie mam nic przeciwko takiej "profanacji", jakiej Ty się dopuszczasz chciałbym kiedyś mieć na tyle czasu (i przy okazji pewnie wiedzy i umiejętności ), aby zbudować auto podobne do któregoś z Twoich Pisz więcej w swoim temacie, bo bardzo fajnie się go czyta |
_________________ Był: Fiat Tipo 1.4 '95
Jest: VW Golf III 1.6 '94 |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 10-01-2012, 18:41
|
|
|
shwax napisał/a: | Pisz więcej w swoim temacie, bo bardzo fajnie się go czyta |
Tu popieram w 100% ciekawe auta, mam nadzieje że może kiedyś będzie mi dane je gdzieś zobaczyć zwłaszcza regate 16v i tą 130 coupe |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 10-01-2012, 20:59
|
|
|
bart128, oczywiście podziwiam. Zabrałem się do lekturki twojego ostatniego posta i bardzo fajnie przeczytać opowieść z pewnej ręki |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
bart128
Pomógł: 6 razy Dołączył: 26 Wrz 2007 Posty: 262 Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 12-01-2012, 07:59
|
|
|
o wilku mowa:) pojawila sie regata na allegro:
http://otomoto.pl/fiat-re...-C22474985.html
moim zdaniem okazja, dobry stan auta,wyglada na 100% oryginalna wersje 70Super, nawet te ochydne oryginalne kolpaki ma:D mozna sie pobawic w youngtimera, cena niziutka, osiagi lepsze niz tempra 1.6 na monowtrysku, brac brac pany, kupowac . Sam bym sie skusil, tylko by mnie juz wykleli w domu:P:P:P |
_________________ Solo italiana automobili da Cracovia |
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 12-01-2012, 12:29
|
|
|
Rodzynek ; D |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|