|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
regata sedicivalvole |
Autor |
Wiadomość |
bart128
Pomógł: 6 razy Dołączył: 26 Wrz 2007 Posty: 262 Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-03-2011, 18:36 regata sedicivalvole
|
|
|
Auto najbardziej chyba pasuje do dzialu "Własne przeróbki", bo ani to tempra, ani tipo ,rodzinne powinowactwo widac dopiero po otwarciu maski. Fiat Regata to nastepca fiata 131 i poprzednik tempry w tym segmencie fiata, rocznikowo bardziej mi pasuje niz tempra{ mam tylko auta 25letnie i starsze:)}, samochod oferowany fabrycznie z silnikami benzynowymi 1300,1500,1600 z mocami od 70 do 101 koni. Moja wyjechala z fabryki jako 1300, ale 70 koni to troche malo zeby sie sprawnie poruszac po drogach, mimo tego ,ze regata 1300 wazy tylko 890 kilo i ma niby te 13 do setki, czyli bez tragedii, to jednak moment jest marny, trzeba cisnac silnik zeby przyspieszal, co owocuje tez sporym spalaniem.Dlatego pod maska wyladowal 160A8 2.0 16v z pierwszej serii tipo sedicivalvole.Auto buduje sobie hobbystycznie w celu przyjemnego podrozowania, taki moj prototyp:) , jest na etapie wstepnego docierania silnika po odbudowie i ogolnego "sprawdzania" poprawnosci dzialania poszczegolnych podzespolow modyfikowanych aby sprostac nowemu silnikowi.
|
_________________ Solo italiana automobili da Cracovia |
|
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
bart128
Pomógł: 6 razy Dołączył: 26 Wrz 2007 Posty: 262 Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-03-2011, 19:54
|
|
|
Narazie silnik ma nalot 3 motogodzin statycznego docierania i dzis pierwsza "trase" zrobil, moze ze 3 kilometry ?, nie wiem jak sie napedza bo nie przekroczylem 2500 obrotow w czasie delikatnej jazdy:), auto jest mysle jakies dwiescie kilo lzejsze, niz tipo sedicivalvole w budzie 5d z ktorej pochodzi motor, seryjna regata 1300 wazy 890, moja zanim zwaze, to szacuje na 950-980?{ ciezszy silnik, skrzynia wieksze hamulce stabilizator itp}. Skrzynia biegow jest z regaty 100s z dyfrem 3.21:1 czyli dluzsza niz tipo sedi{ chyba 3.56:1?} przy bardzo zblizonych przelozeniach poszczegolnych biegow, "seta" na 2 biegu w seryjnej regacie 100S to nie problem{moc 5900 obr}. Jak dotre silnik i auto bedzie gotowe na 100% do codziennej jazdy, to z miesiac sobie odpoczne od silnikow, a potem wrzucam na stojak 2.0 16v turbo z mojej swietej pamieci themy, licze raczej na kosmetyke a nie total remont jak w przypadku tego wolnossacego sedi bo to nie byl "kot w worku" jak sedi kupione za 700zl:), tak ze odswieze, umyje i silnik turbo bedzie czekal , az naciesze sie wolnossacym 16v |
_________________ Solo italiana automobili da Cracovia |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 09-03-2011, 21:39
|
|
|
bart128, no chłopie kawał dobrej roboty Gratulacje
Silnik remontowałeś ? |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 09-03-2011, 22:07
|
|
|
Zacnie |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
MupiK
Pomógł: 15 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1350 Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 09-03-2011, 22:09
|
|
|
konkret!! |
_________________ www.aquamelior.pl - systemy filtracji wody, chemia i części do ekspresóworaz akcesoria, systemy filtracji powietrza, klimatyzacje, stacje uzdatniania wody, pompy ciepła i inne. W razie pytań proszę śmiało pisać. |
|
|
|
|
meter30
Pomógł: 26 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 904 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 09-03-2011, 22:15
|
|
|
Luczu,
bart128 napisał/a: | jest na etapie wstepnego docierania silnika po odbudowie i ogolnego "sprawdzania" |
Remontowany Trzeba to lubić i mieć prawdziwy zapał (nie słomiany). Mam nadzieję, że wozik spełni wszelkie oczekiwania i będzie służył jak najdłużej |
_________________ Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r |
|
|
|
|
bart128
Pomógł: 6 razy Dołączył: 26 Wrz 2007 Posty: 262 Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-03-2011, 22:22
|
|
|
tak, silnik wymagal remontu, mimo ze parametry cisnienia oliwy i kompresji mial poprawne.Wal byl nominal ale porysowany, na parze tuleja tlok bylo miedzy 11 a 18 setek luzu, zalezy gdzie czujnik przylozyc{12 to max dopuszczalny w wyniku zuzycia}, najgorsze byly jednak walki rozrzadu, tylko 4 krzywki trzymaly wymiar, rekordzistka byla 3mm wytarta <lol>, tak ze bylo tulejowanie, szlify ,wazenia, owalizacje i inne szmery bajery,oraz oczywiscie zabiegi zwiazane z innym sposobem mocowania silnika w komorze oraz kilka innych modyfikacji.Kompletny silnik z osprzetem i wiazka kupilem jak najtaniej sie dalo, bo wiedzialem ,ze uzywany 20 letni silnik z "hot hacza" to bedzie szmelcówa tak czy inaczej, wiec po co dawac 1500 za zlom jak mozna dac polowe tego:) a remont i tak trzeba zrobic.
Przy okazji wymiany silnika poszlo tez nowe zawieszenie, progresywne sprezyny,wieksze hamulce, stabilizator, lozyska i takie tam inne, czyszczenie wnetrza, konserwacja, nowe wygluszenia itp.
jeszcze pare zdjec zrobionych na przestrzeni prawie 2 lat:
|
_________________ Solo italiana automobili da Cracovia |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 09-03-2011, 22:28
|
|
|
ale to będzie zapierdzielać i gromić nie jedną nową brykę |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
meter30
Pomógł: 26 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 904 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 09-03-2011, 22:30
|
|
|
Luczu, A jak jeszcze poleci tam 2.0 16V turbo to dopiero będzie wygar |
_________________ Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r |
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 10-03-2011, 00:00
|
|
|
Szał! Gratulacje kolego. Naprawde szacun. Auto jak nowe. A takich juz prawie wogole nie ma... tym bardziej w tym stanie. |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
yeah90
Wiek: 34 Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 103 Skąd: Nowy Duninów
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 10-03-2011, 00:33
|
|
|
bart128 napisał/a: | mam tylko auta 25letnie i starsze:) |
To pochwal się co tam jeszcze ciekawego kryjesz w swym garażu
Autko na prawdę wygląda nie pozornie a tylko obeznany w temacie człowiek doceni trud, wysiłek, czas i przede wszystkim pieniądze jakie zostały zainwestowane w ten projekt
Bo tJuning typu tu włókno tam dziurawy wydech widać wszedzie na ulicach a takich rodzynków coraz mniej
Dlatego tym bardzej doceniam to co robisz i wspieram jak mogę w przyszłych projektach |
_________________ /F/I/A/T/ Tipo 1.4 cat i.e rocznik `89 - PEREŁKA
"Życie młodego kierowcy to wieczna rezerwa..." |
|
|
|
|
bart128
Pomógł: 6 razy Dołączył: 26 Wrz 2007 Posty: 262 Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 10-03-2011, 08:47
|
|
|
Dzieki koledzy za pozytywna reakcje na regate:) Auto na zdjeciach wyglada zawsze troche lepiej niz w rzeczywistosci,ale stan nadwozia byl na tyle dobry, ze zdecydowalem sie kupic to auto i sie bawic w przerabianie. Stan licznika w momencie wyjecia oryginalnego 1300{ ktory swoja droga jezdzi teraz w "sportowej" zastavie na imprezach youngtimerowych} to 144411km, jest dosc prawdopodobny biorac pod uwage stan zuzycia auta .Regata przyjechala do Polski w 1991 roku z Francji, import prywatny z komisu przy salonie fiata w miejscowosci Lille.Kupil ja starszy gosc mieszkajacy na przedmiesciach Krakowa. Facet zmarl chyba w 2002 roku i od tego czasu do jesieni 2008 kiedy ja kupilem auto stalo w garazu, spadkobierca jezdzil na przeglad i czasem gdzies na wycieczke.Wiekszosc nadwozia jest w oryginale, zanim ja kupilem lakierowane byly przednie drzwi lewe i prawe{ usuniete ,a raczej zamaskowane wykwity korozji} i duzy fragment tylnego lewego blotnika{ "kontakt" z brama podczas wyjazdu z posesji}. Chcialbym to autko odswierzyc, wymienic skorodowane drzwi pod listwami plastikowymi i zrobic nowy lakier w oryginalnym kolorze 610f grigio mirage,a narazie jest jak jest:)
Oprocz tej srebrnej regaty mam jeszcze biala regate 100s , ktora jezdze na codzien od 2008 roku{ kupiona na czesci , glownie dla skrzyni biegow do srebrnej, ale jakos tak zostala}. To jest calkowite przeciwienstwo srebrnej, karoseria to zlom i rozpad totalny:) dziura na dziurze, mocno wytyrane wnetrze, auto ma 765000 przebiegu, jako nowe kupione przez firme farmaceutyczna w Reichu, potem po sprowadzeniu do Polski latalo na taxi w okolicach Bydgoszczy,kiedys tam rozbita i z przodu i z tylu, tak ze bez szans na jakakolwiek sensowna odbudowe, jak srebrna zacznie jezdzic biala leci na zlom.
Ostatnio na mikolajki 2010 zakupilem troche przypadkiem jeszcze jedna regate, tym razem 1.7 diesel, autko od pierwszego wlasciciela z przebiegiem 119000,zakupione w Krakowie w Pewexie w 1986 roku:). oryginalny stan i lakier, bardzo dobra karoseria, zadnych przerobek. Strasznie wolny osiolek na rope pod maska, ale daje frajde z jazdy ze wzgledu na stan auta. Plan jest aby ja zarejestrowac jako pojazd zabytkowy.
A na weekendowe wycieczki i zloty jezdze fiatem 130 coupe. 1971 rok produkcji, setny wyprodukowany egzeplarz{ na okolo 4300 sztuk}, 3200 v6, stan auta dobry, niezbyt zniszczony jak na 40 letnie wloskie auto, Jednym zdaniem wielkie ciezkie paliwozerne nietypowe coupe Fiata, zakupione w celu kompleksowej odbudowy,130 coupe to fajne swiadectwo ze fiat tez potrafil robic auta duze i luksusowe.
|
_________________ Solo italiana automobili da Cracovia |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 10-03-2011, 12:09
|
|
|
bart128, widzę że masz ładnego bzika na punkcie starych fiatów
** Dodano: 10-03-2011, 12:10 **
to coupe ile ma koni ? Brałeś już kogoś nim ze świateł czy jeździsz nim jak krążownikiem szos ?:D |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
dziura
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 960 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-03-2011, 13:43
|
|
|
bart128, jestem pełen podziwu
jest jeszcze w Polsce drugi taki egzemplarz fiata 130? piękny jest.. |
_________________ TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition |
|
|
|
|
yeah90
Wiek: 34 Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 103 Skąd: Nowy Duninów
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 10-03-2011, 14:50
|
|
|
Ten Fiacik coupe z tyłu przypomina trochę starego amerykańskiego pontiac`ka gto (przynajmniej mi )
A wozidła z tamtej epoki to super wynalazki.... Wtedy nikt nie przejmował się emisją CO2, opłaty za motory V6 czy V8 były nieporównywalne z dzisiejszymi, a o cenie benzyny wgl nie wspominając
Super, że są ludzie którzy ratują takie klasyki i dbają, aby cały czas szokowały swym pięknem
Na prawdę jestem dla Ciebie pełen podziwu i cieszę się, że tak zacny klubowicz jest z nami |
_________________ /F/I/A/T/ Tipo 1.4 cat i.e rocznik `89 - PEREŁKA
"Życie młodego kierowcy to wieczna rezerwa..." |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 10-03-2011, 15:53
|
|
|
bart128, gratki dla ciebie za całkiem ładną kolekcję, mam nadzieję że kiedyś będę miał okazje pooglądac na żywo takie 130 coupe... |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
p_r_z_e_m_k_o
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 25 Sty 2007 Posty: 355 Skąd: Kościan
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 10-03-2011, 16:41
|
|
|
Piękne auta a w szczególności ten fiat coupe, ehhhh A powiedz mi dlaczego poszedłeś w regaty a nie w ritmo, praktycznie to samo auto a ze 130 TC dawało więcej funu i to bez swapów |
_________________ Tipo 1,9 Tds - Mariana
AR 155 2.0 8v TS / AR GT 1.9 JTDm |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 10-03-2011, 17:03
|
|
|
Ja to jestem w szoku jak zobaczyłem ten temat, naprawdę wielki szacun dla ciebie
OT.
p_r_z_e_m_k_o, długo twój avatar bedzie w swiątecznym nastroju
OT end |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
bart128
Pomógł: 6 razy Dołączył: 26 Wrz 2007 Posty: 262 Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 10-03-2011, 17:17
|
|
|
Dlaczego regata? Po pierwsze mialem trzy ritma juz, w tym abartha 125TC pierwszej serii,lepiej jezdzi mi sie regata, jest konstrukcyjnie sztywniejsza z tylu{sedan} wygodniejsza i duzo lepiej wyciszona niz ritmo. Rzeczywiscie ritmo jest bardziej "sportowe" z wygladu, szczegolnie wersje TC Abarth, regata jest "dziadkowa" i niepozorna, ale wygrywa w kategorii "sleeper" z napuszonym spoilerami Abarthem.Drugi faktor to popularnosc modelu , w klubach zrzeszajacych ritmo i regaty jest jakies 90% ritm i 10% regat, zapewne ze wzgledu na to co napisalem pare linijek wczesniej:)Dotyczy to klubow zagranicznych, bo u nas zarowno ritma jak i regaty praktycznie wyginely, to sa w koncu auta majace cwierc wieku i wiecej:) korozja i wypadki zrobily swoje, ale z kilkuletnich obserwacji wydaje mi sie ze regat jest mniej niz ritm, to lubie.A jeszcze jedno, ogromna frajde sprawia mi zrobienie fajnego szybkiego auta, a nie klikniecie kup teraz na ebayu i wywalenie full ojro za cos ze znaczkiem abarth co i tak bym zaraz rozkrecil i zaczal przerabiac pod siebie:)
130 Coupe ma ciekawa stylistyke przywodzaca na mysl wielu osobom wlasnie auta amerykanskie, glownie dzieki rozmiarom, ma 484cm dlugosci, jest chyba najdluzszym seryjnym fiatem osobowym:)Z ciekawostek to mimo ze jest 2 drzwiowym coupe jest i tak dluzszy niz np: fiat 131SD Diplomatic, czyli 7 miejscowa wydluzona wersja 131 ! Jednak 130 coupe nie byl nigdy oferowany na rynku USA , tym bardziej nie byl robiony pod ten rynek. 130 Coupe to nastepca Fiata Dino, ktorego obła sylwetka byla jednym z symboli lat 60tych, dlatego pewnie tworzacy trendy w designie samochodowym Wlosi postanowili rozpoczac lata 70te w bardzo kanciastej formie fiata 130, ktory zreszta zostal nagrodzony zdaje sie na salonie Genewskim , wlasnie za najladniejsza sylwetke chyba w 71 lub 72 roku.
Z moich informacji wynika ze w kraju sa poza moim jeszcze trzy sztuki 130 coupe, jeden w Szczecinie i dwa w Lodzi, wszystkie w trakcie bardziej lub mniej zaawansowanej odbudowy.Ten szczecinski nalezy do mojego znajomego, jako ciekawostke napisze ze jest z ostatniej setki wyprodukowanych 130 coupe , a moj zamyka pierwsza setke , tak ze jeden z pierwszych i ostatnich wyprodukowanych sa w Polsce.Ponad to jest w kraju napewno kilka sztuk 130 w nadwoziu sedan, moze z 10 sztuk? z tego moze ze 3 sprawne.
dla zainteresowanych wrzuce dwa linki z youtuba:
wycieczka moim 130:
http://www.youtube.com/watch?v=E23bmHna_rw
i 130 mojego kolegi Marcina:
http://www.youtube.com/watch?v=gYAxTlMRIzo |
_________________ Solo italiana automobili da Cracovia |
|
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 10-03-2011, 17:25
|
|
|
odpowiednik " eleanor " czyli shelby gt500
bart128, ile to ma koni i jak wygląda spalanie ? 15 - 20 L/ 100 ?:"D |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
bart128
Pomógł: 6 razy Dołączył: 26 Wrz 2007 Posty: 262 Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 10-03-2011, 17:36
|
|
|
130 coupe ma silnik konstrukcji Aurelio Lamprediego, 3200ccm v6, 165 koni, prosty gaznik z jedna gardziela na 3 cylindry i prymitywny zaplon ograniczaja moc silnika do zaledwie 52,5 koni z litra pojemnosci, silnik byl robiony z mysla o zastosowaniu w duzych ciezkich autach, wiec ma fajny moment obrotowy. Wersje wyczynowe tego silnika montowane na kilku prototypach fiata i lancii mialy 285 koni. Samo zalozenie 3 gaznikow do seryjnego silnika zwieksza moc do okolo 65 koni z litra co daje ok. 210 koni, silnik ma duzy potencjal tuningowy tak to nazwijmy:)
130 jest ciezkie jak cholera, wazy 1550 kilo{ z automatem 1620} tak ze rakieta to to nie jest, predkosc max to bylo chyba 208 kmh a przyspieszenie do 100 miedzy 9.5 a 10 dla manuala i chyba 14 dla automatu. W kazdym razie jezdzi sie fajnie, dostojnie,dosc dynamicznie, ale nie jest to auto do palenia gumy na swiatlach.
Spalanie jest wysokie, rowniez ze wzgledu na prymitywny osprzet silnika i duza mase auta, mercedes czy bmw w tych latach juz wchodzili smialo z wtryskiem i elektronicznym zaplonem, a 130 ma gaznik i "platynki":) elektroniczny zaplon byl w opcji za doplata i byl tak zawodny, ze w autach wen wyposazonych montowano FABRYCZNIE !! zapasowy tradycyjny uklad{cewka kondensator} i "uczono" uzytkownikow poprzez specjalny rozdzial w instrukcji obslugi jak sobie radzic w przypadku awarii "elektroniki" i jak poprzepinac kable i kostki na tradycyjny zaplon zeby dojechac do warsztatu:) Trudne poczatki elektroniki , szczegolnie w wydaniu wloskim:P
Auto palilo srednio 15 litrow benzyny, to jest 18-19 w miescie i 12 w trasie, u mnie jest od 2 lat zamontowana jeszcze przez poprzedniego wlasciciela Holendra instalacja gazowa, spalanie wychodzi od 14 w trasie jadac spokojnie do 28 litrow gazu w miescie gdy troche cisne po garach:) |
_________________ Solo italiana automobili da Cracovia |
|
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 10-03-2011, 17:39
|
|
|
z tego co widziałem na YT ten silnik ma fajny dźwięk :d |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
kaminkrz
Pomógł: 10 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sie 2010 Posty: 547 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 10-03-2011, 17:54
|
|
|
bart128, pełen szacuneczek i pozdrowienia - wątek wywołuje u mnie opad szczęki do wysokości, a raczej niskości pasa |
_________________ Zapraszam na forum:
http://forum-laptopy.info.pl/index.php |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 10-03-2011, 23:05
|
|
|
co to za rejestracja w 130coupe? |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|