Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
mrk69 Tipo II - Epilog
Autor Wiadomość
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 12-08-2009, 22:01   mrk69 Tipo II - Epilog

W poprzednim temacie napisałem co nieco o co chodzi. Mój dziadek zawsze chciał mi dać swoje auto, ale kiedy kupiłem swojego Tipola to razem dbaliśmy o oba :) Teraz zostałem z dwoma Tipami, a że nie chcę dwóch, bo potrzebny mi tylko jeden samochód, a po drugie to nie utrzymałbym obu nadejszła wiekopomna chwiła. Początkowo wybrałem moje 3D, ale po głębszym zastanowieniu postanowiłem, że nie mogę zmarnować pracy jaką dziadek w swoje Tipo włożył. Tipolot zostaje ze mną, a 3D idzie pod młotek, a w razie braku zainteresowania, skończy gorzej :roll:

Dane:
model: - Tipo
rocznik: - 1990
kolor: - szary metalic
wyposażenie: el. szyby, el szyberdach, el lusterko prawe, wyłącznik krańcowy,
wspomagania brak, central z kluczyka, licznik z obrotomierzem, zamykana skrytka,
seryjny system CA - tył/przód + radio Blaupunkt Essen, regulowana kolumna kierownicy, el. check, bez elpidżi


Przy pierwszym aucie sporo się nauczyłem i teraz to wykorzystam. Dziś spędziłem cały dzień na sprzątaniu. Wykręciłem siedzenia, "wyprałem" je i schły. Zapinki pasów dostały żywsze kolory niż wypłowiały pomarańcz. Całą wykładzina została wyjęta, odkurzona i wyprana. Pod plastikami znalazłem kilka niespodzianek. Pierwszą była folia, która gdzieniegdzie jeszcze nie była zerwana, a pod nią lśniła nowiutka wykładzina. Poza tym znalazłem opakowanie gumy wrigley's spearmint, którego w Polsce dawno trafić nie mogę, oraz ful much i piachu. Podłoga pod przednim przedziałem jest wygłuszona, pod tylnym przedziałem także. Pod wygłuszeniem zakonserwowałem co nieco środkiem to konserwacji podwozia, oraz zakleiłem taśmą pcv oraz bitexem kilka otworów po śrubach, które nie wiadomo czemu miały służyć. Auto przewietrzyłem i teraz siedzenia są już na miejscach. Z nowości dodałem dzisiaj zakupione jakiś czas temu wygłuszenie pod tyłek pasażerów, oraz wyregulowałem strumienie powietrza zgodnie ze wskazówkami pokręteł.

Plany na najbliższy czas:
- konserwacja podwozia
- założenie zderzaków z mojego 3D
- montaż halogenów
- położenie nowej instalacji zasilającej do CA
- montaż długiego tunelu
- położenie instalacji dla głośników
- wymiana oleju
- wymiana wahaczy, amorków, tylnych tulei, końcówek drążków i łączników stabilizatora
- obniżenie 40 - 50 mm i więcej :lol:
- założenie kierownicy i gałki i alu Abartha
- inna końcówka wydechu ( na razie nie tłumik, bo seryjny ma pół roku, a i cisza mile widziana ;)
- montaż rolety
- zmiana świec, kabli, kopułki i palca
- wymiana filtra paliwa i powietrza
- nowa instalacja do halogenów
- polerka karoserii i mini zaprawki
- zakup nowych reflektorów (dziadek miał lewostronnego dzwonka 3 lata temu i jedna lampa nowsza)
- białe kierunki boczne
- montaż wycieraczek bezszkieletowych
- nowa szyba przednia
- naprawa tylnego zamka w klapie i montaż siłownika
- założenie nowego centrala z pilotem
- malowanie wysłużonych plastików na progach w czarny mat
- polerka pokrywy zaworów
- poprawki w instalacji elektrycznej
- naprawa instalacji lusterka elektrycznego i może dołożenie lewego w prądzie
- lifty maski
- nowy płyn chłodzący
- wymiana altka i rozrusznika
- podciągnięcie ręcznego
- czyszczenie silnika i komory
- nowe lifty klapy
- przeróbka grilla
- odnowienie znaczków i emblematów
- założenie progów
- naprawa podsufitki
- wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów
- wygłuszenie drzwi
- wymiana przepalonych żarówek w desce
- założenie nowej pompki spryskiwaczy
- nowe gumki na pedały haha
- regulacja pokręteł nawiewu
- wymiana regulatora napięcia


Jutro wstawię pierwsze foty z roboty. Wiele rzeczy wydaje się do zrobienia w 5 min, ale w rzeczywistości zanim się do nich dojdzie mija spooro.
Tym razem pójdę bardziej w Cult style. Plany są, a czas pokaże jak przebiegnie realizacja. Na początek zrobię zdrową serię.
_________________
  
     Moneta
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 12-08-2009, 22:18   

Zycze powodzenia, tak wlasciciel powinien wlasnie dbac o swoje auto i miec plany zwiaze z nim. Godne pochwaly
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Dragomi 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 151
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 12-08-2009, 22:34   

mam nadzieję że nie będziesz miał żadnych nieprzewidzianych niespodzianek w związku z tym projektem zdrowy rozsądek widzę przede wszystkim z tym dążeniem do serii
życzę powodzenia;]
_________________
Pod opieką:
Seat Toledo 1.8
Seat Ibiza 1.2(system porshe)
Fiat Tempra 1.6;]
  
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 12-08-2009, 22:40   

mrk69, dużo siana życzę... podobają mi sie Twoje chęci i zamiary ;)
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
tymek 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 48
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 314
Skąd: Janów
Województwo: Opolskie
Wysłany: 12-08-2009, 22:56   

mrk69, zycze powodzenia i zapału sam to teraz przerabiam :lol: tylko tak dalej :D i to jest jak z kobietą im bardziej zaczniesz rozbierac tym wiecej mankamentów znajdziesz do roboty ale projekt godny tylko tak dalej musi pare tipków i temperek zostac w klubie :supz: :uklony: jak to powiedziała kolezankaWiola i ukłony w jej strone :)
_________________
BLUE MISTRESS [1.6i.e]
tam mnie znajdziecie:)http://radiobff.wix.com/radiobff
     Moneta
 
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 12-08-2009, 23:35   

Dobra przyznam się, że myślałem, że aparat mam w garażu. Znalazłem go w domu, więc wstawię coś tam ;D








_________________
     Moneta
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 13-08-2009, 00:03   

Wypłowiałe zapinki pasów też mnie bolą ;)
Jaki to to ma silnik? pewnie 1.6. daje radę do przemieszczania się :)

Czytając listę życzeń widzę, że ambitnie podchodzisz do tematu - sentyment. To dobrze zrobi Wam obu.
Siana wcale dużo nie potrzeba.

Powodzenia, i proszę nie powkładaj mu dziwnych gadżetów, lampek, choinek, diód ;D
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 14-08-2009, 22:22   

Ok, jest zielone światło, czyli kapitał ;D Do tyłu idą GT Cupline i zestawy reanimacyjne wahaczy. Przód jeszcze nie wiem, zacznę od pomierzenia średnicy sworznia, bo to jest ten nieszczęsny przejściowy 1990 rok. Jutro dalsza relacja z czyszczenia i wzbogacania. Myślę nad polerką felg, bo do szarego dobrze by się prezentowały chyba :D

Raku, jeszcze lepiej...to nawet nie 1.6 ;D to ten najpopularniejszy :lol:

Dzisiaj z okazji ładnego dnia wyczyściłem sobie odmę, ale dalej rozbolały mnie plecy i na tym koniec :lalala:




no...jeszcze założyłem zderzak



przedtem jednak prawie konając na leżąco zakonserwowałem elementy pod zderzakami




muszę lewą podłużnicę naciągnąć, bo zderzak mi odstaje.

resztkami sił z takiego czegoś



poprzez





doszedłem do czegoś takiego



poza tym wymieniłem przepalone żarówki w licznikach, podpiąłem nowe żarówki do reflektorów, zamontowałem inny rozrusznik i odebrałem auto z nową szybą przednią. Tylną wycieraczkę zmieniłem na bezszkieletową, a w środku zacząłem składać panel nawiewów..ii na dzisiaj padam, robiłem od 8 do 20 prawie bez przerwy :lol:
_________________
     Moneta
 
Dragomi 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 151
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 14-08-2009, 22:56   

a pokrywy pod silnik nie ma?? lepiej załatwić już to przerabiałem...
pozdrawiam i życzę powodzenia
_________________
Pod opieką:
Seat Toledo 1.8
Seat Ibiza 1.2(system porshe)
Fiat Tempra 1.6;]
  
 
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 15-08-2009, 01:00   

Dragomi, pokrywę silnik ma, Mirek ją ściągnął żeby wyczyścić silnik i zrobił foty... ah ta młodzież :)
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 16-08-2009, 22:19   

Dragomi, tak jak wujo ubek pisze. Obudowa już jest. Muszę wymienić uszczelkę pokrywy zaworów, ale że w sobotę święto, a dziś niedziela to i nic nie kupiłem. Jutro zaczynam.

Auto już prawie jest złożone, tylko potrzebuję pióra wycieraczek, oraz nową pompkę spryskiwacza, bo ze starej ułamałem wyjście na tył. Chciałem sprawdzić co to, przedmuchałem przewody no i się ułamało w takim miejscu, że po klejeniu puszczało....takie delikatne te pompki..już druga połamana moja ;D

Suma summarum wahaczy nie zmierzyłem, bo cały dzień bawiłem się z zakładaniem pilota pod seryjny central i reanimacją lusterka elektrycznego. Poza tym prędkościomierz jakiś głupoty pokazywał i wskazówka skakała, ale zanim doszedłem, że to końcówka linki lata w gnieździe licznika to uuu....a to dlatego, że linka ma pół roku..i już się starła, no ale naprawione. Jutro może przybędzie tylna zawieszka, a na przód amorki będą Bilstein B6. Nowe wahacze, końcówki i wieszaki. Springi zostają H&R przekładane z czerwonego.

Poza tym naprawiłem central w klapie - oczywiście przerwany kabel na łączeniu z budą. Przy okazji zabawy z centralem natrafiłem na takie cudo: lewe lusterko manualne z seryjnym podgrzewaniem...nigdy nie słyszałem. Halogeny podpięte, audio założone, jeszcze tylko żarówka na zegarach pokazująca zapalenie halogenów. Peszeli pod maską już w tym egzemplarzu nie ma i się nie zapowiada ;D

Coś z tymi pasami od kierowcy i pasażera jest porąbane, ale nie wiem jak to zrobić. Są jakby odwrotnie niż powinny, a obrócić się ich w żaden sposób nie da....wiecie o co come on?

** Dodano: 16-08-2009, 23:56 **
Już wiem, że jutro zawieszki nie będzie, bo nie wysłali przed weekendem :roll:
_________________
     Moneta
 
tymek 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 48
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 314
Skąd: Janów
Województwo: Opolskie
Wysłany: 17-08-2009, 19:48   

maniutek napisał/a:
Zycze powodzenia, tak wlasciciel powinien wlasnie dbac o swoje auto i miec plany zwiaze z nim. Godne pochwaly

zgadzam sie :lol: i 2plus wiecej nas zostanie w klubie :lol: (tipków i temperek :dresik: ) :bravooo: :bravooo: :bravooo:
_________________
BLUE MISTRESS [1.6i.e]
tam mnie znajdziecie:)http://radiobff.wix.com/radiobff
     Moneta
 
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 19-08-2009, 08:43   

Czas coś naskrobać. Wczoraj zamontowałem jedną b -szóstkę,ale się przy tym spociłem jak głupi i oczywiście go porysowałem i zwyzywałem :lol: Na razie auto ma 2 różne amorki i zaraz idę drugi wymieniać.

Poduszki amortyzatorów nie chciały się wcale dać odkręcić i aż dziura na imbus w ladze się wyrobiła. Wlałem tam trochę rozpuszczalnika ( do poduszki) i podpaliłem - puściło od ręki :) A ile miałem problemów z zablokowaniem amorka w zwrotnicy. Najlepiej by mieć do tego 3 ręce, albo kogoś do pomocy,no ale jak się nie ma to trudno. Składam dwa Tipa na raz, bo do czerwonego musiałem wsadzić zwykłe springi. Co się okazało starsze Tipoloty mają inne poduszki pod amorami.

Poza tym po oględzinach klocków zauważyłem, że ktoś zarzucił takie od układu z abs, chociaż go nie ma. Także jarzma też mam inne niż w czerwonym.
Wszystko w dziadkowym Tipo jest tak zardzewiałe przy zawieszeniu i takie stare, że zanim zacząłem montować nową zawieszkę to zaopatrzyłem się w nowe śruby do wszystkiego, bo stare się przekręcają i dalej trzeba sobie szlifierą radzić ;D

Teraz czekam na kuriera z wahaczami do przodu, a już dzwonił do mnie inny kurier i wiezie mi tylne GT cupline i zestawy naprawcze :food:
_________________
     Moneta
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 19-08-2009, 08:47   

mrk69 napisał/a:
GT cupline


Miałeś do czynienia z tymi zawieszeniami?? zastanawiam się nad zakupem tego do mojej C. ale cholera wie jak to się spisuje....
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 19-08-2009, 09:13   

ubek, szczerze mówiąc to polegam na opinii kumpla, który takie cuda montował do astry f. Ciekawość też mnie podpuściła trochę. Wziąłem je "na próbę" do tyłu. Jak założę to sprawdzę ile % mają i potem na przeglądzie wyjdzie co i jak, a reszta normalnie. Tłumienie jakoś trzeba samemu zbadać :)
_________________
     Moneta
 
meter30 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 904
Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 21-08-2009, 10:10   

A ja mam pytanko do mrk69, - Jakiego środka używałeś do wyczyszczenia silnika?? bo marzy mi sie takie cuś u mnie pod maską :)
_________________
Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r
     assistance
 
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 22-08-2009, 22:05   

meter30, benzyna z kompresora siurana + szmata i trochę czasu. Potem wiertarka, druciak, farba i masz :)

Poniżej kilka fotek z roboty. Byłem Tipolotem w Olsztynie i widzę że nie wszystko jest ok. Silnik lata jak nienormalny i skrzynia (poduszki trzeba zmienić), rozdarłem osłonę przegubu i rozwaliłem gwint w piaście (musiałem wracać na 3 śruby :sciana: ) i to wszystko trzeba wymienić + jeszcze zaległe rzeczy.

Z miłych akcentów to są na fotach. Nowe poduszki amorków, zawieszka zmontowana do kupy ( przedwczoraj robiłem od 10 do 5 rano bez przerwy..no tak, na obiad jedna była) Tylne amorki odkręciłem bez problemu i kluczy nie pogubiłem ani śrub już za pierwszym podejściem. Nasadki skleiłem taśmą ;D Tylne amorki są, springi są. Chciałem się dobrać do tulei wahaczy, ale o 2 nie miałem sumienia walić młotkiem, poza tym okazały się w porządku, no ale chociaż udało mi się te śruby odkręcić i kiedyś będzie łatwiej. Tipol stał się duużo twardszy, przez co mocniej czuć rozwalone poduszki silnika. ogólnie powiem tak. B6 jest dużo sztywniejszy niż GT Cupline. Przód się praktycznie nie ugina po dociśnięciu ręką. Dodatkowo zakonserwowałem podszybie i odnowiłem mechanizm wycieraczek. Na każdym kroku tej roboty napotykam jakieś problemy. To śruba się zerwie, a to się zapiecze, albo rozsypie coś...ale niedługo koniec :)








_________________
     Moneta
 
meter30 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 904
Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 26-08-2009, 19:28   

mrk69 napisał/a:
Potem wiertarka, druciak, farba i masz
Malowałeś silnik, głowicę, kolektory i to wszystko?? Myślałem, że to taka polerka. A i jeszcze widzę maskę podnoszoną na siłowniki - to też mam w planach - siłowniki z tylnej klapy od Tipo utrzymają maskę?? Bo takie tylko posiadam
_________________
Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r
     assistance
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 26-08-2009, 19:35   

meter30 napisał/a:
siłowniki z tylnej klapy od Tipo utrzymają maskę?? Bo takie tylko posiadam

Spokojnie utrzymają i dosc długo :D
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 21-09-2009, 13:40   

meter30 napisał/a:
Malowałeś silnik, głowicę, kolektory i to wszystko?? Myślałem, że to taka polerka


Ani silnik, ani wtrysk nie są malowane tylko wyczyszczone. Pomalowane są kolektor i pokrywa zaworów ;D

egon. napisał/a:
meter30 napisał/a:
siłowniki z tylnej klapy od Tipo utrzymają maskę?? Bo takie tylko posiadam

Spokojnie utrzymają i dosc długo :D


Właśnie. meter30, zrób doświadczenie. Podnieś maskę bez siłowników, a podnieś klapę bez siłowników ;D

Pod maskę spokojnie starczają takie już "wyrobione na klapie"

** Dodano: 21-09-2009, 14:39 **
Nowe reflektory zamontowane, więc można ruszać w trasę. Jeszcze tylko poduszki pod silnikiem i skrzynią i będzie cacy. Progi tymczasowo takie, ale docelowo coś jednoczęściowego z tym paskiem. Doszła jak widać końcówka wydechu.






_________________
     Moneta
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 21-09-2009, 14:05   

mrk69, no stary jestem pod wrazeniem, fajniutko teraz wygląda,aż sie nie moge napatrzeć,naprawde odwaliłes kawal roboty,jeszcze by ci sie przydała atrapka i tylne lampy od sedici... Ale teraz i tak prezentuje sie rewelacyjnie...
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
p_r_z_e_m_k_o 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 355
Skąd: Kościan
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 21-09-2009, 15:22   

No jak dla mnie bomba :) Widać dzieło pasjonata ;) do listy ego dorzuciłbym jeszcze lotkę na tylną klapę ;)
_________________
Tipo 1,9 Tds - Mariana :)
AR 155 2.0 8v TS / AR GT 1.9 JTDm
     Moneta
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 22-09-2009, 08:19   

Jest OK :D Brawa za wkład i poswiecenie, naprawde kawał dobrej roboty odwaliłes ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-09-2009, 09:24   

Mi się podoba. Zdecydowanie lepszy kierunek tu obrałeś, niż z poprzednim ;D
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
akj3 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 1108
Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 22-09-2009, 09:42   

zaglądając tutaj pomyślałem że znów zobaczę chrom, diody i płomienie a tu bardzo miłe zaskoczenie. Daj trochę większa felgę z rantem i naciagnij na nią wąską oponę a zobaczysz jak dopiero wtedy będzie kozacko tył wyglądał :)
_________________
banda złego
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load