Rantunku 4 pompa paliwa |
Autor |
Wiadomość |
Misiek!!!
Wiek: 37 Dołączył: 27 Lut 2008 Posty: 32 Skąd: Kamieniec Wrocławski
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 27-02-2008, 11:02 Rantunku 4 pompa paliwa
|
|
|
Panowie pomóżcie co się dzieje, od dwóch lat zmieniłem już 4 pompę paliwa mam temperke z 95r 1.6benzyka i.e cat. paliwo jest nie mniej niż 15 l. i następna pompa poszła!!!!!!!! szlak mnie trafia już!!!! a przy ostatniej zmianie pompy to strasznie szarpał i nie miał mocy!!!!!!! |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 27-02-2008, 14:58
|
|
|
Oj kolego dwa dni temu był pokrewny temat. Dla nowego użytkownika rada używaj opcji szukaj Ja ci odpowiem w skrócie. Możesz mieć nie drożny układ paliwowy, np. sparciała uszczelka ==> resztki pływają w baku i zapychają pompę, lub mesz zapchane przewody lub co bardziej prawdopodobne filtr paliwa, i pompa może się przepalać. To oczywiście nie wszystko ale jedne z bardziej możliwych scenariuszy. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Misiek!!!
Wiek: 37 Dołączył: 27 Lut 2008 Posty: 32 Skąd: Kamieniec Wrocławski
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 27-02-2008, 22:23
|
|
|
ALE pompa się nawet nie włącza!!!! nie buczy wogóle!!!! |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 27-02-2008, 22:55
|
|
|
Sprawdziłeś bezpiecznik? |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Misiek!!!
Wiek: 37 Dołączył: 27 Lut 2008 Posty: 32 Skąd: Kamieniec Wrocławski
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 27-02-2008, 23:24
|
|
|
Wszystko gra!!! prąd a wtyczkach jest tak jak trzeba! ale jak przekręcisz kluczyk to powinna się włączyć a tu du.. nic cisza i to już 4 raz tak samo się dzieje!!! |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 28-02-2008, 11:43
|
|
|
Wyciągnij sobie jeszcze pampę z baku i zobacz na 100% czy zdechła. Polecam wymienić filtr paliwa bo to nie droga sprawa, a skutki mogą być jak pisałem wcześniej. Jak ci zdechła pompa to musisz kupić nową nie ma rady. Jak będziesz miał nową musisz dokładnie obejrzeć układ co jest przyczyną nadmiernego psucia się pompy, ja sugerował bym sprawdzenie drożności układ czy nie jest aby zapchany. Czyli ściągasz wężyk w komorze silnika za filtrem i patrzysz jak leci benzyna (podstawiasz sobie jakiś pojemniczek) jak słabo to coś dostało sie do układu i go zapchało, pompa działa wtedy pod dużym obciążeniem i może szybko się uszkodzić. Tylko tyle mi przychodzi do głowy, nie miałem do czynienia z tego typu pompom bo u mnie jest mechaniczna, może koledzy poradzą ci więcej. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Misiek!!!
Wiek: 37 Dołączył: 27 Lut 2008 Posty: 32 Skąd: Kamieniec Wrocławski
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 28-02-2008, 14:34
|
|
|
No ok będę sprawdzał! tylko muszę poczekać na dopływ gotówki! a tak poza tym to gdzie jest ten filtr paliwa? bo z tego co wiem to jest gdzieś ukryty!!! |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-02-2008, 01:23
|
|
|
Filtr paliwa przynajmniej u mnie jest w komorze silnika od strony pasażera bliżej tylnej ścianki, taki pożółkły walec podłączony do gumowych przewodów. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Sapphiron
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 1395 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 29-02-2008, 01:25
|
|
|
a tak przy okazji sie zapytam... filtr paliwa może być większy dany czy musi być takiej samej wielkości ciągle? |
_________________
PROFESJONALNA FOTOGRAFIA ORAZ KLIPY WIDEO. ZAPRASZAM!!!
Gość, uśmiechnij się |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-02-2008, 11:06
|
|
|
Nie jestem pewien ale lepiej stosować filtry dedykowane do danego silnika, z tego powodu choćby że każdy silnik (głownie w zależności od pojemności i jego zapotrzebowania na paliwo) ma inny przepływ benzyny. Stosując inny filtr np. o mniejszej lub większe przepustowości zaburzymy prawidłowy przepływ benzyny. Tak przynajmniej mnie się wydaje... ale niech reszta się wypowie |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 29-02-2008, 19:22
|
|
|
Sapphiron napisał/a: | filtr paliwa może być większy dany czy musi być takiej samej wielkości ciągle? |
Masz silnik na gaźniku, to wielkość filtra paliwa praktycznie nie ma znaczenia, ważne żeby jakikolwiek był wsadzony. |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 29-02-2008, 21:21
|
|
|
Misiek!!! napisał/a: | No ok będę sprawdzał! tylko muszę poczekać na dopływ gotówki! a tak poza tym to gdzie jest ten filtr paliwa? bo z tego co wiem to jest gdzieś ukryty!!! |
Filtr paliwa jest przed prawym tylnym kołem,zasłonięty czarną plastikową osłoną.Oczywiście dostęp tylko od spodu. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
Misiek!!!
Wiek: 37 Dołączył: 27 Lut 2008 Posty: 32 Skąd: Kamieniec Wrocławski
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 29-02-2008, 22:36
|
|
|
filtr znaleziony i wymieniony a teraz muszę poczekać na kasę i kupie pompę! i znowu 150zł!!! |
|
|
|
|
andy1916
witamy nowego
Wiek: 37 Dołączył: 03 Mar 2008 Posty: 9 Skąd: Murowana Goślina
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 08-03-2008, 00:15
|
|
|
witam!Ja też mam problem z wskażnikiem paliwa wcale mi nie działa i jadę na oko niewiem, ile jest benzyny
niewiem co się tam stało wskażnik na desce nic nie pokazuje .w kabelkach które dochodzą do czujnika w bagażniku niema prądu a może coś w desce rozdzielczej nie działa ale odkręcałem ją i kostki z kablami są na swoich miejscach!może ktoś się już spotkał z takim czymś ? |
_________________ Błażej |
|
|
|
|
Alan
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 06 Lis 2005 Posty: 636 Skąd: Krapkowice
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 08-03-2008, 11:13
|
|
|
jesli kupujesz pompy na allegro albo pompy za 150pln to nie dziwota....ja w temprze zmienialem 3 razy pompe...z allegro...pozorne oszczedzanie za te sume kupilbym jedna porządną |
_________________ Jedna z 9193 sztuk. Wzbudza pełne aprobaty spojrzenia koneserów - u prostaków natomiast, wywołuje głęboką zadumę...
Lancia Kappa SW 2.4 Tds
|
|
|
|
|
maciekt8
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 12 Wrz 2005 Posty: 165 Skąd: Żyrardów
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 10-03-2008, 14:03
|
|
|
Co do pompy to proponowałbym sprawdzić tą gumę w którą wkładana jest pompa, u mnie ta guma tak sparciała że kawałki dostały się do pompy i ją wykończyły a guma nie jest za sitkiem tylko w sitku. Jak wyjąłem z baku i rozebrałem to delikatny ruch palcem powodował kruszenie. Ta guma dość droga impreza ponad 50 zł, ale cóż wymienić trzeba było. |
_________________ F/I/A/T Tempra 1.6ie 159A3.048 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|