Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik 2.0 113km co wartos sobie zostawić?
Autor Wiadomość
Renegat... 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 121
Skąd: KOLUSZKI
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 27-05-2013, 17:59   Silnik 2.0 113km co wartos sobie zostawić?

Witam
Co warto zostawić z tego silnika?mówimy o gołym słupku....
Silnik leży u mnie w garażu "zmieliło"panewkę korbowodową 3 cylindra...i do znawców co warto zostawić?o co na przyczepkę i na złom ,rozrząd możliwy napinacze świeże...
  
 
 
palidzojnt221 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 700
Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 27-05-2013, 19:07   

zostaw całosc, zalej byle jakim olejem, zabezpuecz przed woda i wilgocią, przykrytj i niech lezy jesc nie woła a na złomie dostaniesz za niego na litr wódki, a nóz sie przyda Tobie lub komus
_________________
Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6
     assistance
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 27-05-2013, 21:56   

Jak nie potrzebujesz wystaw w dziale sprzedam ale wiele nie weźmiesz. Najbardziej wartościowa będzie głowica, w zależności od stanu. Ale skoro obróciło panewkę to znaczy że albo silnik miał natłuczone ponad 300-400tyś albo nikt nie dbał o niego i lał tani siur z dolnej półki, przy jednoczesnym katowaniu, a związku z tym sam silnik również będzie w złym stanie. Wałki pewnie obleciane na okrągło a cylindry owalne jak jajka na święta.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Renegat... 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 121
Skąd: KOLUSZKI
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 29-05-2013, 08:11   

Nie-silnik był zdrowy zawory nie klepały a wałki wyglądają całkiem dobrze (auto od niemca było sciagnięte w 2003 r)panewka hmm czyjś błąd...bo 3 były tak dowalone na korbowodach ze nie szło odkrecic a ta jedna która zmieliło poszła od tak oooo 14mm klucz i już...a poprzedni właściciel wspominał że ingerencja poważna w silnik była....reszta panewek wygląda ok natomiast ta jedna zmieliło koncertowo na moje oko wał na szlif hmmm ze 2 mm trza byłoby go zjechać do gładkości...silnik w aucie juz 2 siedzi....pytam o ten silnik bo osobiscie zostawiłbym głowice paski napinacze ogólnie góre....nie wiem czy jest sesns to rozkęcać...bo przydatność tłoków będzie dyskusyjna.Wałek jeden (bo narazie jedna pokrywkę zdjąłem) wygląda całkiem całkiem tak myśle co by nie zostawić góry i jej nie zregenerować...tak na wszelki...
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load