|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Silnik 2.0 113km co wartos sobie zostawić? |
Autor |
Wiadomość |
Renegat...
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 121 Skąd: KOLUSZKI
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 27-05-2013, 17:59 Silnik 2.0 113km co wartos sobie zostawić?
|
|
|
Witam
Co warto zostawić z tego silnika?mówimy o gołym słupku....
Silnik leży u mnie w garażu "zmieliło"panewkę korbowodową 3 cylindra...i do znawców co warto zostawić?o co na przyczepkę i na złom ,rozrząd możliwy napinacze świeże... |
|
|
|
|
palidzojnt221
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 700 Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 27-05-2013, 19:07
|
|
|
zostaw całosc, zalej byle jakim olejem, zabezpuecz przed woda i wilgocią, przykrytj i niech lezy jesc nie woła a na złomie dostaniesz za niego na litr wódki, a nóz sie przyda Tobie lub komus |
_________________ Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6 |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 27-05-2013, 21:56
|
|
|
Jak nie potrzebujesz wystaw w dziale sprzedam ale wiele nie weźmiesz. Najbardziej wartościowa będzie głowica, w zależności od stanu. Ale skoro obróciło panewkę to znaczy że albo silnik miał natłuczone ponad 300-400tyś albo nikt nie dbał o niego i lał tani siur z dolnej półki, przy jednoczesnym katowaniu, a związku z tym sam silnik również będzie w złym stanie. Wałki pewnie obleciane na okrągło a cylindry owalne jak jajka na święta. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Renegat...
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 121 Skąd: KOLUSZKI
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 29-05-2013, 08:11
|
|
|
Nie-silnik był zdrowy zawory nie klepały a wałki wyglądają całkiem dobrze (auto od niemca było sciagnięte w 2003 r)panewka hmm czyjś błąd...bo 3 były tak dowalone na korbowodach ze nie szło odkrecic a ta jedna która zmieliło poszła od tak oooo 14mm klucz i już...a poprzedni właściciel wspominał że ingerencja poważna w silnik była....reszta panewek wygląda ok natomiast ta jedna zmieliło koncertowo na moje oko wał na szlif hmmm ze 2 mm trza byłoby go zjechać do gładkości...silnik w aucie juz 2 siedzi....pytam o ten silnik bo osobiscie zostawiłbym głowice paski napinacze ogólnie góre....nie wiem czy jest sesns to rozkęcać...bo przydatność tłoków będzie dyskusyjna.Wałek jeden (bo narazie jedna pokrywkę zdjąłem) wygląda całkiem całkiem tak myśle co by nie zostawić góry i jej nie zregenerować...tak na wszelki... |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|