Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Chwilowy zanik mocy
Autor Wiadomość
arti 



Wiek: 44
Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 133
Skąd: ŁÓDŹ
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 24-04-2008, 08:43   Chwilowy zanik mocy

Mam poważny problem z jazdą na gazie. Czasem zdarza się że auto zaczyna się dusic, a im bardziej dociska się gaz tym bardziej się dusi, instalacja jest nowa, filterek gazu był wymieniany 3miesiące temu. Dodam że pływa mi na obrotach bardzo, od 700 do 1000. Ale w momencie gdy ma się zaraz dusic to na chwile na wolnych obrotach pracuje równiutko. Odnosze takie wrażenie jakby na chwile brakowało iskry lub gazu.
Co może byc przyczyną?
     assistance
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 24-04-2008, 08:45   

A silnik to wtrysk czy gaźnik. Domyślam się, że gaźnik.

To się dzieje na Pb i LPG?
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
arti 



Wiek: 44
Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 133
Skąd: ŁÓDŹ
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 24-04-2008, 09:04   

Wtrysk. A najczęsciej zdaża się na gazie, cho czasem na Pb. Podejrzewam że sonda mi się przytyka.
     assistance
 
przemog666 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 541
Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 24-04-2008, 15:14   

A w tym momencie co auto robi się słabsze, to komp wywala błęda? No i co się dzieje gdy w tym momencie co auto słabnie na lpg, zapodasz pb?
_________________
było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4
     assistance
 
 skype
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 24-04-2008, 16:14   

może być sonda, ja w drugiim nabytku miałem coś podobnego jak kabelek chyba od TPS nie stykał czasami... ale takie pływanie etc to powinna być sonda się mi wydaje
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
Ezakiel 


Wiek: 44
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 46
Skąd: Białogard
Województwo: Zachodniopomorskie
Wysłany: 20-05-2008, 19:39   

Witam mam to samo :(na paliwie wszystko ok a na gazie dupa jak wcisne gaz to sie dlawi nie mam pojecia co to dodam ze mam wtrysk mono wtrysk
_________________
Gdzie noge postawie,
Na wyprawie tam się bawie
     assistance
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-05-2008, 16:33   

Ezakiel napisał/a:
Witam mam to samo :(na paliwie wszystko ok a na gazie dupa jak wcisne gaz to sie dlawi nie mam pojecia co to dodam ze mam wtrysk mono wtrysk


a sprobojcie na chwile odkrecic zawor na wezu biegnacym od parownika do gaznika/wtrysku? tylko pamietajcie o ile obrotow kreciliscie, zeby pozniej powrocic do tego samego. U mnie byl taki objaw jak sam regulowalem instalacje(ja mam gaznik).A jesli to nie to, to moze cos nie tak z zaplonem? sorry, jesli to glupie propozycje, ale to mi na pierwszy rzut do glowy przychodzi.Napiszcie jak ewentualnie rozwiazecie problemy
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Ezakiel 


Wiek: 44
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 46
Skąd: Białogard
Województwo: Zachodniopomorskie
Wysłany: 22-05-2008, 00:52   

problem rozwiazal nowy parownik w tamtym membrany byly juz padniete teraz simiga
_________________
Gdzie noge postawie,
Na wyprawie tam się bawie
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load