|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Chwilowy zanik mocy |
Autor |
Wiadomość |
arti
Wiek: 44 Dołączył: 18 Paź 2006 Posty: 133 Skąd: ŁÓDŹ
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 24-04-2008, 08:43 Chwilowy zanik mocy
|
|
|
Mam poważny problem z jazdą na gazie. Czasem zdarza się że auto zaczyna się dusic, a im bardziej dociska się gaz tym bardziej się dusi, instalacja jest nowa, filterek gazu był wymieniany 3miesiące temu. Dodam że pływa mi na obrotach bardzo, od 700 do 1000. Ale w momencie gdy ma się zaraz dusic to na chwile na wolnych obrotach pracuje równiutko. Odnosze takie wrażenie jakby na chwile brakowało iskry lub gazu.
Co może byc przyczyną? |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 24-04-2008, 08:45
|
|
|
A silnik to wtrysk czy gaźnik. Domyślam się, że gaźnik.
To się dzieje na Pb i LPG? |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
arti
Wiek: 44 Dołączył: 18 Paź 2006 Posty: 133 Skąd: ŁÓDŹ
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 24-04-2008, 09:04
|
|
|
Wtrysk. A najczęsciej zdaża się na gazie, cho czasem na Pb. Podejrzewam że sonda mi się przytyka. |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 24-04-2008, 15:14
|
|
|
A w tym momencie co auto robi się słabsze, to komp wywala błęda? No i co się dzieje gdy w tym momencie co auto słabnie na lpg, zapodasz pb? |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 24-04-2008, 16:14
|
|
|
może być sonda, ja w drugiim nabytku miałem coś podobnego jak kabelek chyba od TPS nie stykał czasami... ale takie pływanie etc to powinna być sonda się mi wydaje |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
Ezakiel
Wiek: 44 Dołączył: 07 Mar 2008 Posty: 46 Skąd: Białogard
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 20-05-2008, 19:39
|
|
|
Witam mam to samo :(na paliwie wszystko ok a na gazie dupa jak wcisne gaz to sie dlawi nie mam pojecia co to dodam ze mam wtrysk mono wtrysk |
_________________ Gdzie noge postawie,
Na wyprawie tam się bawie |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 21-05-2008, 16:33
|
|
|
Ezakiel napisał/a: | Witam mam to samo :(na paliwie wszystko ok a na gazie dupa jak wcisne gaz to sie dlawi nie mam pojecia co to dodam ze mam wtrysk mono wtrysk |
a sprobojcie na chwile odkrecic zawor na wezu biegnacym od parownika do gaznika/wtrysku? tylko pamietajcie o ile obrotow kreciliscie, zeby pozniej powrocic do tego samego. U mnie byl taki objaw jak sam regulowalem instalacje(ja mam gaznik).A jesli to nie to, to moze cos nie tak z zaplonem? sorry, jesli to glupie propozycje, ale to mi na pierwszy rzut do glowy przychodzi.Napiszcie jak ewentualnie rozwiazecie problemy |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Ezakiel
Wiek: 44 Dołączył: 07 Mar 2008 Posty: 46 Skąd: Białogard
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 22-05-2008, 00:52
|
|
|
problem rozwiazal nowy parownik w tamtym membrany byly juz padniete teraz simiga |
_________________ Gdzie noge postawie,
Na wyprawie tam się bawie |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|