brak iskry w tipo 1.4 |
Autor |
Wiadomość |
flor16
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 27 Gru 2010 Posty: 98 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 22-03-2011, 11:46 brak iskry w tipo 1.4
|
|
|
witam mam problem z tipkiem nie ma iskry i nie wiem czemu jest na wtrysku i układ zapłonowy na Digiplex 2 i nie wiem co teraz z tym zrobić masę dostaje moduł cewka jest dobra i czujnik wału jest też dobry tylko teraz nie wiem jak sprawdzić ten moduł Digiplex może wie ktoś a wszystko się stało po wymianie skrzyni biegów wczesnej odpalał bez problemu |
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 22-03-2011, 12:04
|
|
|
Przykręconą masz masę do skrzyni i do podłużnicy ? |
_________________ Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd |
|
|
|
|
flor16
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 27 Gru 2010 Posty: 98 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 22-03-2011, 12:06
|
|
|
tak przykryciem i miernikiem sprawdziłem i jest przejście i przypatrzyłem że przed wymianą skrzyni jak koleżka mnie chlował i miałem włączony zapłon i wrzucony bieg to skazówka obrotów się podnosiła a teraz jak mnie ciągał to nie no to jak wypatrzyłem to cewka daje sygnał i teraz nie wiem jak cewkę sprawdzić i czy cewka dostaje dane sygnał z tego Digiplex |
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 22-03-2011, 12:17
|
|
|
Sprawdź czy dobrze siedzi kostka 4pin w cewce i CPW
Tak cewka dostaje sygnał z digiplexa w nim jest zamontowany map-sensor, który z podciśnienia w kolektorze ssącym dobiera kąt wyprzedzenia zapłonu.
http://forum.tempra.org/t...lem-vt14362.htm |
_________________ Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd |
|
|
|
|
flor16
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 27 Gru 2010 Posty: 98 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 22-03-2011, 15:09
|
|
|
a może ktoś wie jak sprawdzić ten moduł sterowania zapłonem przykład miernikiem czy oscyloskopem i czujnik położenia wału bo miernik mi pokazał 725 omów ale i z tego co wiem to i musie mieś swoją sinusoida poprawną a to tylko oscyloskopem da się sprawdzić |
_________________ ma być ogień na każdym biegu bo jak nie to będziesz se jeździł golfem sdi |
|
|
|
|
robertRK
Pomógł: 7 razy Wiek: 49 Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 523 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 23-03-2011, 14:59
|
|
|
Kolego czujnik położenia wału sprawdza się miernikiem i o ile dobrze pamiętam to watość około 700 ohm jest właściwą wartścią. |
_________________ Roberto
Był : Fiat Tipo 2.0 GT Aut
Był : Fiat Tipo 1.9 TDs SX
Był : Fiat Marea 1.9 JTD 110 SX
Był : pożyczony Peugeot 307 HDi
Jest : Renault Megane II CC |
|
|
|
|
flor16
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 27 Gru 2010 Posty: 98 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-03-2011, 20:37
|
|
|
wszystko jest nowe i NIC nie działa tipo pod djaxsa pójdzie niedługo
Moderowany: | nie przeklinamy, tym bardziej z błędem ortograficznym |
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-03-2011, 21:27
|
|
|
Nie denerwuj sie...sprawdz:
4 Przewody do cewki....
Wtyczke przy Digiplexie
Czujnik polozenia walu, a konkretniej "przejscie" przez wtyczke za akumulatorem
Ewentulanie mozesz tez sprawdzic mase raz jeszcze na silniku....
Skoro bylo ok, to znaczy, ze czyms "ruszyles" |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
flor16
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 27 Gru 2010 Posty: 98 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 27-03-2011, 08:29
|
|
|
flor16, kiedyś dłubałem kolesiowi (nie daleko mnie) w Temprze bo brakowało iskry i okazało się że winna była wtyczka do digiplexu.Sprawdź czy masz dobry styk na pinach w tej wtyce. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
|
flor16
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 27 Gru 2010 Posty: 98 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 27-03-2011, 09:24
|
|
|
zielony masz racje wczoraj podgiąłem wszystkie blaszki w wtyczce od digiplexu i bosko działa tylko na zimnym silniku iskra zanika na drugim gaże a tak to lata temat do zamknięcia |
_________________ ma być ogień na każdym biegu bo jak nie to będziesz se jeździł golfem sdi |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|