Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
brak iskry w tipo 1.4
Autor Wiadomość
flor16 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 98
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 22-03-2011, 11:46   brak iskry w tipo 1.4

witam mam problem z tipkiem nie ma iskry i nie wiem czemu jest na wtrysku i układ zapłonowy na Digiplex 2 i nie wiem co teraz z tym zrobić masę dostaje moduł cewka jest dobra i czujnik wału jest też dobry tylko teraz nie wiem jak sprawdzić ten moduł Digiplex może wie ktoś a wszystko się stało po wymianie skrzyni biegów wczesnej odpalał bez problemu
  
 
 skype
 
Kajlon 



Pomógł: 39 razy
Wiek: 39
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 1421
Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 22-03-2011, 12:04   

Przykręconą masz masę do skrzyni i do podłużnicy ?
_________________
Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd
     assistance   Moneta
 
 skype
 
flor16 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 98
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 22-03-2011, 12:06   

tak przykryciem i miernikiem sprawdziłem i jest przejście i przypatrzyłem że przed wymianą skrzyni jak koleżka mnie chlował i miałem włączony zapłon i wrzucony bieg to skazówka obrotów się podnosiła a teraz jak mnie ciągał to nie no to jak wypatrzyłem to cewka daje sygnał i teraz nie wiem jak cewkę sprawdzić i czy cewka dostaje dane sygnał z tego Digiplex
  
 
 skype
 
Kajlon 



Pomógł: 39 razy
Wiek: 39
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 1421
Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 22-03-2011, 12:17   

Sprawdź czy dobrze siedzi kostka 4pin w cewce i CPW
Tak cewka dostaje sygnał z digiplexa w nim jest zamontowany map-sensor, który z podciśnienia w kolektorze ssącym dobiera kąt wyprzedzenia zapłonu.

http://forum.tempra.org/t...lem-vt14362.htm
_________________
Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd
     assistance   Moneta
 
 skype
 
flor16 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 98
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 22-03-2011, 15:09   

a może ktoś wie jak sprawdzić ten moduł sterowania zapłonem przykład miernikiem czy oscyloskopem i czujnik położenia wału bo miernik mi pokazał 725 omów ale i z tego co wiem to i musie mieś swoją sinusoida poprawną a to tylko oscyloskopem da się sprawdzić
_________________
ma być ogień na każdym biegu bo jak nie to będziesz se jeździł golfem sdi
  
 
 skype
 
robertRK 


Pomógł: 7 razy
Wiek: 49
Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 523
Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 23-03-2011, 14:59   

Kolego czujnik położenia wału sprawdza się miernikiem i o ile dobrze pamiętam to watość około 700 ohm jest właściwą wartścią.
_________________
Roberto :)
Był : Fiat Tipo 2.0 GT Aut
Był : Fiat Tipo 1.9 TDs SX
Był : Fiat Marea 1.9 JTD 110 SX
Był : pożyczony Peugeot 307 HDi
Jest : Renault Megane II CC
     assistance   Moneta
 
flor16 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 98
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 25-03-2011, 20:37   

wszystko jest nowe i NIC nie działa tipo pod djaxsa pójdzie niedługo
Moderowany:
nie przeklinamy, tym bardziej z błędem ortograficznym
  
 
 skype
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 25-03-2011, 21:27   

Nie denerwuj sie...sprawdz:

4 Przewody do cewki....
Wtyczke przy Digiplexie
Czujnik polozenia walu, a konkretniej "przejscie" przez wtyczke za akumulatorem
Ewentulanie mozesz tez sprawdzic mase raz jeszcze na silniku....

Skoro bylo ok, to znaczy, ze czyms "ruszyles"
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
flor16 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 98
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 26-03-2011, 14:18   

podłączyłem wszystko według schematu prowizorycznie w domu i działa jak należy to wina leży gdzieś w samochodziehttp://forum.tempra.org/imgshack/_f/f_0011856.png
  
 
 skype
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 27-03-2011, 08:29   

flor16, kiedyś dłubałem kolesiowi (nie daleko mnie) w Temprze bo brakowało iskry i okazało się że winna była wtyczka do digiplexu.Sprawdź czy masz dobry styk na pinach w tej wtyce.
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
  
     assistance   Moneta
 
 skype
 
flor16 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 98
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 27-03-2011, 09:24   

zielony masz racje wczoraj podgiąłem wszystkie blaszki w wtyczce od digiplexu i bosko działa tylko na zimnym silniku iskra zanika na drugim gaże a tak to lata temat do zamknięcia
_________________
ma być ogień na każdym biegu bo jak nie to będziesz se jeździł golfem sdi
  
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load