Rozładowywuje akumulator |
Autor |
Wiadomość |
reval666
Wiek: 31 Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 206 Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 07-05-2012, 17:10 Rozładowywuje akumulator
|
|
|
Mam taki problem jak kupiłem tempre aku było na wykończeniu ale kręciło, rano chce odpalic a tu nic. Wziałem aku z innego auta (aku ma 9 miesiecy), 3 dni było ok a dziś chce odpalic a tu zero akumulator dno ... Wszystkie pobory prądu wyłączone, tylko radio było. Jaka może być przyczyna takiego szybkiego rozładowania? |
|
|
|
|
vego21
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 13 Mar 2012 Posty: 452 Skąd: Żyrardów
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 07-05-2012, 17:16
|
|
|
Tematów na forum na ten temat jest bezliku... |
|
|
|
|
pawel200388
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Sie 2006 Posty: 69 Skąd: Skierki
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 07-05-2012, 17:38
|
|
|
Radio
Ja miałem model, który po wyłączeniu pobierał 230mA prądu przy 12V T jest cały czas pobór mocy 3W. Na 3 dni to jest 216Wh (watogodzin) lub inaczej 16,5Ah (amperogodziny), przy ciągłymn poborze prądu, co nie jest wygodne dla akumulatorów kwasowych
A wbrew temu co piszą na aku, pojemności faktyczne są sporo niższe, testowałem na zlecenie nie raz |
_________________ --------------------
Szukasz części do tempry? Sprawdź tu:
http://forum.tempra.org/-vt22568.htm#273568 |
|
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 07-05-2012, 17:42
|
|
|
reval666, wepnij się w obwód miernikiem i sprawdź jaki masz pobór prądu. Odepnij całkiem radio po sprawdzeniu, i zmierz ponownie. wedy wyjdzie czy radio padnięte. Ogólnie jakie masz ładowanie bez i z obciążeniem |
_________________ Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
|
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 07-05-2012, 18:49
|
|
|
Mi tu coś pachnie jakimś złodziejem prądu, lub dużym zwarciem. Nie masz zamontowanego może alarmu, bo to on głównie wtedy staje się pierwszym podejrzanym na liście. |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 07-05-2012, 18:54
|
|
|
Wystarczy podłączyć amperomierz między aku i odpiętą klemą. Oczywiście na wyłączonym zapłonie. |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 07-05-2012, 20:50
|
|
|
tylko amperomiez a druga osoba wyciaga pokolei bezpieczniki i az nie trafi sie ten po wyjeciu ktorego pobor nie spadnie u kuzyna byl za podobne rezladowywanie wnny klakson mial gdzies zware i rozladowywalo aku |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 07-05-2012, 20:53
|
|
|
MARIOVIRUS, to zależy ile tego prądu wychodzi na postoju. |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
reval666
Wiek: 31 Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 206 Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 08-05-2012, 19:37
|
|
|
Nowiuskie aku mi rozładowło |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
reval666
Wiek: 31 Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 206 Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 08-05-2012, 20:13
|
|
|
Czyli amperomierz pomiedzy kleme + i po koleji kazdy bezpiecznik wyciagac?? a centralny ma gdzieś bezpiecznik? |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 08-05-2012, 20:15
|
|
|
reval666 napisał/a: | Czyli amperomierz pomiedzy kleme + i po koleji kazdy bezpiecznik wyciagac?? |
Tak, ale najpierw sprawdź ładowanie na obciążeniu i bez potem reszta
** Dodano: 08-05-2012, 21:16 **
Aha i sprawdź też przed i po wypięciu całkowitym radia |
_________________ Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
|
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 08-05-2012, 20:17
|
|
|
KrzychuB napisał/a: | to masz złodzieja prądu. I musisz zrobic jak piszemy Ci cały czas |
Od początku na to stawiałem. |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 08-05-2012, 20:26
|
|
|
Aby tylko kolega się nie zakopał w gąszczu elektroniki, wyszukać zwarcie to nie taka łatwa sprawa. Myślisz, że Ci się udało, a tu za 2 - 3 dni wszystko wraca do normy |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 08-05-2012, 20:27
|
|
|
maxi, jeśli sprawdzi dokłądnie, a nie poprzestanie na pierwszym znalezionym problemie to będzie spac spokojnie |
_________________ Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
|
|
|
|
|
reval666
Wiek: 31 Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 206 Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 09-05-2012, 06:36
|
|
|
Dziś postaram się tym zając |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 09-05-2012, 09:33
|
|
|
reval666 napisał/a: | zając | KIC KIC
tak jakoś nie umiałem się powstrzymać
przepraszam za OT |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
reval666
Wiek: 31 Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 206 Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 09-05-2012, 19:05
|
|
|
przemog666 napisał/a: | reval666 napisał/a: | zając | KIC KIC
tak jakoś nie umiałem się powstrzymać
przepraszam za OT |
Się czepiasz ;P
Btw mam już prawdopodobnego winowajce. Prawa szyba w zprzodu chyba robiło zware bo szyba nie chciała się opuścić i co jakiś czas z drzwi było słychać takie jakby pukanie, wyjąłem bezpiecznik i teraz nic nie puka. Zobaczymy co bedzie rano.
** Dodano: 10-05-2012, 21:53 **
BTW może ktoś mi powiedziec od czego są bezpieczniki nad sterowaniem szyb przód/tył? Chyba tam są po lewo i prawo po 10A |
|
|
|
|
|