Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Cewka zaplonowa
Autor Wiadomość
Jarek (SQ1EUO) 



Wiek: 41
Dołączył: 07 Sty 2005
Posty: 62
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19-02-2005, 16:55   Cewka zaplonowa

W zwiazu z tym,ze metoda prob i bledow probuje co dolega mojej Wloszce, wymienilem dzisiaj Digiplexa na uzywany,...moge go oddac i chyba tak zrobie,bo wynika z tego,ze Digi jest OK.
Zostaje wiec CEWKA i czujnik polozenia walu,..reszta juz jest calkiem wymieniona.

Ile kosztuje cewka nowa i uzywana, i czy pasuje od jakiegos innego auta?? np. Poloneza??

Moze byc tak,ze normalnie cewka dziala jako tako,a daje np. za slaba iskre?? Np. po dluzszej jezdzie cos z nia nie tak? Czy raczej ona albo dziala,albo nie dziala??

Czy jest mozliwosc,ze jest zbyt slaba iskra ze wzgledu na zepsuta cewke?

Pozdrawiam
_________________
(.....była.....)
Tempra 1,6 (gaźnik) + GAZ
błękit metalic
1992 rok
(......była......)

(......jest......)
Volvo 740 GL K6 B230F + GAZ
garfit metalic
1988 rok
(......jest......)
  
 
 
Tomilee 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 14 Sty 2005
Posty: 598
Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
Wysłany: 19-02-2005, 17:14   

Coś za dużo tych pytań :)
Odnośnie cewek w poldku to stare wersje miały jedno przewodową
wtryskowe już były inne ale tak drogie że nie opłacalne
Cewka jak padnie to już się nie podniesie - ma wewnętrzne przebicie i tyle więc weź miernik i sprawdz czy twoja ma paramwetry jak w instrukcji, jeżeli chciałbyć cewkę do poldka to na każdym złomie za 5 złotych
  
 
 
GRAFIT 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Gru 2004
Posty: 719
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 19-02-2005, 21:19   

Nasze też są na jeden kabel który idzie na kopólke i tam jest rozdzielony na cztery!!mowa o cewce,Tak z Jarkiem gdybam o taszych temprach bo miałem też takie gasnięcie i to tylko czasem ogólnie mam bdb??

Kolejna rzecz to myłsle że cewka musi być orginalna chociażby ze względu na kostke którą jest zasilana .I także parametry musi mieć te same!!
_________________
Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo :)
     assistance   Moneta
 
 
Tomilee 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 14 Sty 2005
Posty: 598
Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
Wysłany: 19-02-2005, 22:33   

Cewka jest po to żeby wygenerować wysokie naoięcie do przejścia iskry i w zależności jak długą ma mieć silnik iskrę -tj. odstęp elektrod to tak sobie mozna dobrać cewkę, Ja mam silnik z 2 cewkami i raczej z poldka nie podejdzie ale jeżeli macie 1.6 to może by coś wpodeszło przecież poldek to tyż fiat
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load