|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Cewka zaplonowa |
Autor |
Wiadomość |
Jarek (SQ1EUO)
Wiek: 41 Dołączył: 07 Sty 2005 Posty: 62 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 19-02-2005, 16:55 Cewka zaplonowa
|
|
|
W zwiazu z tym,ze metoda prob i bledow probuje co dolega mojej Wloszce, wymienilem dzisiaj Digiplexa na uzywany,...moge go oddac i chyba tak zrobie,bo wynika z tego,ze Digi jest OK.
Zostaje wiec CEWKA i czujnik polozenia walu,..reszta juz jest calkiem wymieniona.
Ile kosztuje cewka nowa i uzywana, i czy pasuje od jakiegos innego auta?? np. Poloneza??
Moze byc tak,ze normalnie cewka dziala jako tako,a daje np. za slaba iskre?? Np. po dluzszej jezdzie cos z nia nie tak? Czy raczej ona albo dziala,albo nie dziala??
Czy jest mozliwosc,ze jest zbyt slaba iskra ze wzgledu na zepsuta cewke?
Pozdrawiam |
_________________ (.....była.....)
Tempra 1,6 (gaźnik) + GAZ
błękit metalic
1992 rok
(......była......)
(......jest......)
Volvo 740 GL K6 B230F + GAZ
garfit metalic
1988 rok
(......jest......) |
|
|
|
|
Tomilee
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 14 Sty 2005 Posty: 598 Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 19-02-2005, 17:14
|
|
|
Coś za dużo tych pytań
Odnośnie cewek w poldku to stare wersje miały jedno przewodową
wtryskowe już były inne ale tak drogie że nie opłacalne
Cewka jak padnie to już się nie podniesie - ma wewnętrzne przebicie i tyle więc weź miernik i sprawdz czy twoja ma paramwetry jak w instrukcji, jeżeli chciałbyć cewkę do poldka to na każdym złomie za 5 złotych |
|
|
|
|
GRAFIT
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 17 Gru 2004 Posty: 719 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 19-02-2005, 21:19
|
|
|
Nasze też są na jeden kabel który idzie na kopólke i tam jest rozdzielony na cztery!!mowa o cewce,Tak z Jarkiem gdybam o taszych temprach bo miałem też takie gasnięcie i to tylko czasem ogólnie mam bdb??
Kolejna rzecz to myłsle że cewka musi być orginalna chociażby ze względu na kostke którą jest zasilana .I także parametry musi mieć te same!! |
_________________ Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo |
|
|
|
|
Tomilee
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 14 Sty 2005 Posty: 598 Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 19-02-2005, 22:33
|
|
|
Cewka jest po to żeby wygenerować wysokie naoięcie do przejścia iskry i w zależności jak długą ma mieć silnik iskrę -tj. odstęp elektrod to tak sobie mozna dobrać cewkę, Ja mam silnik z 2 cewkami i raczej z poldka nie podejdzie ale jeżeli macie 1.6 to może by coś wpodeszło przecież poldek to tyż fiat |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|