Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak podnieść obroty na biegu jałowym
Autor Wiadomość
Gość

Wysłany: 22-03-2012, 21:49   Jak podnieść obroty na biegu jałowym

Witam, jest dużo informacji na forum jak regulować itp. ale jak podnieść obroty na biegu jałowym to nie mogę znaleźć. Mam u żony w aucie 1.4 ie instalacje Stag, auto pali rewelacyjnie mało, ok 10 litrów, ale dokładniej będę wiedział po wypłacie :lol: . Jest tylko jeden problem, obroty ma 750 i czasami niższe a jak się włączy wentylator chłodnicy to jeszcze mniej. Jak zwiększyć obroty, w końcu jest od tego silnik krokowy na rurze od gazu, a co ciekawe jest oprócz tego śruba do regulacji przy krokowcu?
  
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-03-2012, 22:01   

Na parowniku zwykle jest to najmniejsza sruba regulacyjna.Zwykle przy kroccu ktorym gaz leci do silnika.W parowniku lovato,lovtec na srubokret plaski.
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
Gość

Wysłany: 23-03-2012, 06:39   

ok dzięki. Zobaczę może dzisiaj co tam na parowniku jest. Napiszę jak będę coś wiedział, ale jestem zdziwiony że przy elektronice trzeba to robić ręcznie.
I JESZCZE JEDNO PYTANIE: czym się reguluje przejście z benzyny na gaz. U mojej żony w ogóle nie jest to odczuwalne, tak jakbym jechał cały czas na jednym paliwie, natomiast u mnie obroty spadają powiedzmy z 2,5tys obrotów na 1-1,5tys obrotów i jak się domyślacie potrafi nieźle bujnąć "bańką" przy tym :doubt:
  
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 23-03-2012, 07:20   

Moment przejscia(przy jakich obrotach)reguluje sie w przelaczniku benzyna/gaz.Tam jest maly otworek na srubokret i tam regulujesz.
W silnikach gaznikowych momentu przejscia prawie nie czuc ale z ukladem wtryskowym z plynnoscia przejscia b/g roznie to bywa i jest zalezne od ustawien instalacji gazowej.
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
Gość

Wysłany: 23-03-2012, 22:32   

regulowałem tą śrubką w centralce i u mnie reguluje się właśnie moment przejścia(przy jakich obrotach to następuje) ale nie płynność, a właśnie o to mi chodzi. Problem w tym że moja instalacja, komp nie jest podłanczalny do interfejsu, a firma w której to było zakładane jest 60km ode mnie, wiec chyba przeboleję ten mankament. w niedzielę jeżeli będzie ładna pogoda zobaczę tę śrubkę na parowniku - dzięki!
  
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-03-2012, 22:45   

Pablo84K napisał/a:
komp nie jest podłanczalny do interfejsu

Podaj model.
_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
     Moneta
 
 skype
 
Gość

Wysłany: 24-03-2012, 06:38   

LIDER 1.2 jest to układ-płytka(oni nawet tego komputerem nie nazywają) i ma przycisk do robienia resetu, jedynie znikomą regulacje robi się podobno za pomocą zworek. Nawet nie ma możliwości podpięcia jakiegokolwiek kabla od kompa, a szkoda bo auto ma kopa jak na 1.4 ale w łodzi w lato pali 12-12,5 a na trasie przy wciśniętym do podłogi pedale gazu(V-max 140) 9.3litra. Coś w tym rodzaju:

http://www.fotosik.pl/pok...1736b8a75c.html

tylko że to jest jakaś bogatsza instalacja, ja mam bez wtyczki do PC.

** Dodano: 25-03-2012, 17:15 **
ok zrobiłem zdjęcie parownika, są dwa pokrętła. Które jest do mieszanki, a które do obrotów?
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load