|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
DŁAWI SIE! |
Autor |
Wiadomość |
slawek
Dołączył: 10 Kwi 2005 Posty: 41 Skąd: BIAŁYSTOK
|
Wysłany: 18-05-2005, 16:15 DŁAWI SIE!
|
|
|
witam.dzisiaj znowu nowy problem,pali dobrze,na wolnych obrotach pracuje dobrze,a przy dodaniu gazu dławi sie,nie ciagnie ,jakby strzela w maly pojemniczek w lewym rogu za filtrem powietrza,niewiem co to jest. |
_________________ TEMPRA 1.6 m p i 1994rok SW |
|
|
|
|
Jadodada
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Sty 2005 Posty: 304 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 19-05-2005, 20:55
|
|
|
Zanim cokolwiek będziesz przeglądał to przeczytaj podobny temat http://forum.tempra.org/viewtopic.php?t=834 i ustalenie przyczyny.
Ja stawiam na brak odpowiedniego ciśnienia paliwa w wtryskiwaczu. Możliwe jest, że przewody paliwowe w zbiorniku paliwa nie trzymają ciśnienia. |
_________________ Fiat Tempra 2.0 i.e. cat. wersja SX SS "TAXI" D rocznik maj 1991. |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 19-05-2005, 23:15
|
|
|
Masz LPG? Wymien swiecie, kable wysokiego napiecia, kopulke rozdzielacza oraz palec. To wyglada jak na cofanie sie zaplonu (strzaly do filtra) ale ten problem jest przy LPG. Jesli masz benzyne to wymiana tego co napisalem. Jesli to nie ustanie to problem moze byc z wtryskiem tak jak przedmowca mowil. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
slawek
Dołączył: 10 Kwi 2005 Posty: 41 Skąd: BIAŁYSTOK
|
Wysłany: 26-05-2005, 18:05
|
|
|
Zanieczyszczona byla pompa paliwowa (przeciscilem) i wymienilem filtr ten problem zginał , a przy okazi powstał nowy,zapaliła sie lampka WTRYSKIWACZA i wogule nie gasnie.Serdeczne podziekowanie za te wskazowki i jak jest mozliwe poprosze na temat tej kontrolki,czy mozna jezdzic ,czy nic nie stanie sie?Pozdrawiam.SŁAWEK. |
_________________ TEMPRA 1.6 m p i 1994rok SW |
|
|
|
|
Jadodada
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Sty 2005 Posty: 304 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 29-05-2005, 20:07
|
|
|
W obwodzie wtryskiwacza jest dodatkowy rezystor dopasowywujący rezystancję obwodu wtrysku do wyjścia na centralce wtrysku.
Jeżeli rezystacja obwodu wtryskiwacza jest mniejsza lub większa to centralka sugeruje awarię wtryskiwacza.
Podczas "grzebania" przy zespole wtryskiwacza mogło dojść do kontaktu jednego z przewodów od wtryskiwacza z korpusem silnika (masa samochodu) lub jest "zły " kontakt elektryczny w połączeniu dodatkowego rezystora lub brak prawidłowej masy wtryskiwacza.
Masa wtryskiwacza jest doprowadzana do silnika przez nastawnik wolnych obrotów sterowany centralką wtrysku. Ta masa nie jest na stałe połączona z silnikiem. |
_________________ Fiat Tempra 2.0 i.e. cat. wersja SX SS "TAXI" D rocznik maj 1991. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|