Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
DŁAWI SIE!
Autor Wiadomość
slawek 


Dołączył: 10 Kwi 2005
Posty: 41
Skąd: BIAŁYSTOK
Wysłany: 18-05-2005, 16:15   DŁAWI SIE!

witam.dzisiaj znowu nowy problem,pali dobrze,na wolnych obrotach pracuje dobrze,a przy dodaniu gazu dławi sie,nie ciagnie ,jakby strzela w maly pojemniczek w lewym rogu za filtrem powietrza,niewiem co to jest.
_________________
TEMPRA 1.6 m p i 1994rok SW
  
 
 
Jadodada 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Sty 2005
Posty: 304
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 19-05-2005, 20:55   

Zanim cokolwiek będziesz przeglądał to przeczytaj podobny temat http://forum.tempra.org/viewtopic.php?t=834 i ustalenie przyczyny.

Ja stawiam na brak odpowiedniego ciśnienia paliwa w wtryskiwaczu. Możliwe jest, że przewody paliwowe w zbiorniku paliwa nie trzymają ciśnienia.
_________________
Fiat Tempra 2.0 i.e. cat. wersja SX SS "TAXI" D rocznik maj 1991.
  
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 19-05-2005, 23:15   

Masz LPG? Wymien swiecie, kable wysokiego napiecia, kopulke rozdzielacza oraz palec. To wyglada jak na cofanie sie zaplonu (strzaly do filtra) ale ten problem jest przy LPG. Jesli masz benzyne to wymiana tego co napisalem. Jesli to nie ustanie to problem moze byc z wtryskiem tak jak przedmowca mowil.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
slawek 


Dołączył: 10 Kwi 2005
Posty: 41
Skąd: BIAŁYSTOK
Wysłany: 26-05-2005, 18:05   

Zanieczyszczona byla pompa paliwowa (przeciscilem) i wymienilem filtr ten problem zginał , a przy okazi powstał nowy,zapaliła sie lampka WTRYSKIWACZA i wogule nie gasnie.Serdeczne podziekowanie za te wskazowki i jak jest mozliwe poprosze na temat tej kontrolki,czy mozna jezdzic ,czy nic nie stanie sie?Pozdrawiam.SŁAWEK.
_________________
TEMPRA 1.6 m p i 1994rok SW
  
 
 
Jadodada 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Sty 2005
Posty: 304
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 29-05-2005, 20:07   

W obwodzie wtryskiwacza jest dodatkowy rezystor dopasowywujący rezystancję obwodu wtrysku do wyjścia na centralce wtrysku.

Jeżeli rezystacja obwodu wtryskiwacza jest mniejsza lub większa to centralka sugeruje awarię wtryskiwacza.

Podczas "grzebania" przy zespole wtryskiwacza mogło dojść do kontaktu jednego z przewodów od wtryskiwacza z korpusem silnika (masa samochodu) lub jest "zły " kontakt elektryczny w połączeniu dodatkowego rezystora lub brak prawidłowej masy wtryskiwacza.

Masa wtryskiwacza jest doprowadzana do silnika przez nastawnik wolnych obrotów sterowany centralką wtrysku. Ta masa nie jest na stałe połączona z silnikiem.
_________________
Fiat Tempra 2.0 i.e. cat. wersja SX SS "TAXI" D rocznik maj 1991.
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load