Przekładka deski z obrotomierzem do Tipo 1.4 gaźnik HELP! :) |
Autor |
Wiadomość |
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 19-05-2008, 21:26 Przekładka deski z obrotomierzem do Tipo 1.4 gaźnik HELP! :)
|
|
|
Witam, jakiś czas temu zakupiłem analogową deskę z obrotomierzem z zamiarem założenia do siebie. Ja posiadam wersję "analog na ubogo" czyli tylko prędkościomierz i podstawowe wskaźniki zegarek i liczniki kilometrów. Zabrałem się więc do pracy wyczyściłem deskę wymieniłem wszystkie żaróweczki na nowe, ściągnąłem starą deskę. Ponoć miało być prosto. Rzekomo wystarczyło podciągnąć kabelek od cewki co tez zrobiłem i podłączyć do któreś nóżki od obrotomierza, a tym czasem zonk. Po ściągnięciu mojej deski okazało się że różnica jest znaczna. Nie wiem gdzie jaką kostkę podpiąć bo układ jest zupełnie inny dodatkowo nowa deska ma więcej gniazd. Nowa deska ma el. check stąd pewnie dodatkowe gniazdo ale nie mam zamiaru podłączać tego bo wiem ze wiąż sie to ze znacznymi przeróbkami, chcę tylko żeby deska funkcjonowała prawidłowo, działał obrotomierz i wszystkie kontrolki. Cyknąłem, zdjęcie obu desek z tyłu i teraz pytanie do znawców elektryki gdzie którą kostkę podłączyć dla ułatwienia kostki ze starej deski ponumerowałem. Czy trzeba będzie przerabiać jakieś kostki? Czy wystarczy powsadzać w dobre miejsca. Drugie pytanie do której nóżki podpiąć impuls z cewki żeby obrotomierz działał. Ostatnie pytanie stary licznik ma zakres do 200 nowy zaś do 220 czy nowy po założeniu będzie przekłamywał rzeczywista prędkość? Czy mechanizm prędkościomierza jest skonstruowany tak że będzie pokazywał właściwą prędkość? W razie czego mam prędkościomierz i saklę do tej deski ze skalą 200 i mogę przełożyć ale wolałbym uniknąć. PROSZĘ O POMOC !!!
|
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 19-05-2008, 21:34
|
|
|
Kurde rzeczywiście się mocno różnią.
JAM_BELFEGOR, od jakiej wersji zapodałeś tą deskę?
Ja wymieniałem w swojej Temperce i pomimo, że miałem wersję deski od wtrysku, a moja była gaźnik, były bez mała identyczne.
Jedyne co wymieniłem to żarówkę od ssania bo w wersji wtryskowej, oczywiście to miejsce było zaślepione zaślepką bez żarówki. |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 19-05-2008, 21:44
|
|
|
Od 1.4 I.E albo 1.6 I.E Tą z zakresem do 220 nie wiem Bo mam dwie identyczne różnią sie tylko zakresem 200 i 220 km/h i napisem press tyre ta z 200km/h ma 2.0 i 1.9 bar co sugerowało by że pochodzi z 1.4 I.E a t druga ma 2.2 i 2.2 bar ale obydwie mają identyczny tył.
** Dodano: 19-05-2008, 22:46 **
P.S żaróweczkę od ssanka też sobie wsadziłem bo była zaślepka |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 19-05-2008, 21:48
|
|
|
JAM_BELFEGOR, jak deska jest wyskalowana na 220 to nie jest to czasem z jakies 2.0?? |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 19-05-2008, 22:28
|
|
|
Emf napisał/a: | Ja wymieniałem w swojej Temperce i pomimo, że miałem wersję deski od wtrysku, a moja była gaźnik, były bez mała identyczne.
Jedyne co wymieniłem to żarówkę od ssania bo w wersji wtryskowej, oczywiście to miejsce było zaślepione zaślepką bez żarówki. |
Robilem dokladnie ten sam zabieg i tez deske mialem od wtryskowca i tak jak napisal EMF, zero kombinowania, cala operacja zajela mi moze ze 20 minut. |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 19-05-2008, 23:09
|
|
|
ubek, od 2.0 ma skale 260 może to było od 1.8 nie istotnie mam mam taką sama deskę od 1.4 i tył dokładnie taki sam. Pytanie dalej brzmi jak to podpiąć teraz innej nie dostane z tego co wiem, jeśli chce mieć obrotomierz. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
akj3
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 15 Lut 2007 Posty: 1108 Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 19-05-2008, 23:19
|
|
|
JAM_BELFEGOR ja miałem deskę z takim samym tyłem... tylko że już teraz nie bardzo pamietam. Wiem że kostki pasowały bez przerabiania... daj fotkę obu liczników tylko że oddzielnie i w wysokiej rozdzielczości. Ja doszedłem po ścieżkach która kostka gdzie. A obrotomierz do śrubki tylko też muszę zerknąć do której p ścieżce. Jedna kostka jest od obrotomierza - ta pod el. checkiem i jest tam tylko jedna aktywna ścieżka + masa i ona idzie do jednej ze śrubek.
** Dodano: 20-05-2008, 00:23 **
z tego co widzę i pamiętam to 4 i 2 do tych kostek na górze (pasują tylko tam), jedynka do gniazda niżej na środku a 3 do gniazda po prawej.
** Dodano: 20-05-2008, 00:26 **
|
_________________ banda złego |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 20-05-2008, 07:39
|
|
|
JAM_BELFEGOR, prędkość powinień pokazywać ok, gdyż zapewne jeżeli skala jest taka sama, to poprostu kładziono "mocniejszą" sprężynę (od odbijania). |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
evillysy
Pomógł: 4 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Mar 2007 Posty: 551 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 20-05-2008, 10:20
|
|
|
JAM_BELFEGOR, ja jak zmieniałem deskę u siebie to miałem identyczną jak ty sytuację(takie same deski jak na foto) i kostki do nowej deski pasowały tylko w odpowiednie miejsca-nie było możliwości podłączyć czegoś inaczej.
** Dodano: 20-05-2008, 11:21 **
P.S
nie zapomnij podłączyć wężyka od ekonomizera |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 20-05-2008, 15:26
|
|
|
evillysy, 2 kostki na pewno da się podłączyć w różne miejsca 2 lub 3 są 6 pinowe jedna 7 pinowa. Nie ma tak dobrze dodatkowo nie wiem jak przeprowadzić wężyk od ekonomizera bo musiałbym wyrypać jakąś dziurę w przegrodzie od razu mowie że nie ma czegoś takiego podprowadzonego pod deskę musiałbym zrobić od początku do końca (nawet nie wiedziałbym gdzie go w komorze silnika podpiąć to co jest na forum to jest jak podłączyć sie ale w silniku I.E a nie gaźniku) poza tym w mocowanie na wężyk eko jest wkręcona jakaś śruba troszkę głębiej o co w tym chodzi? Nie da się jej wykręcić da się obrócić bo próbowałem przy jednej desce. akj3, mam nadzieje że się nie myślisz bo nie chce puścić dechy z dymem mam ndzieje że sie jakieś zwarcie nie zrobi. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 20-05-2008, 15:30
|
|
|
Przejście z środka do komory silnika jest proste. Tylko nie widać tego na pierwszy rzut oka.
Masz gaźnik to masz linkę od ssania. Możesz próbować się przebić tym samym przejściem co ta linka.
Jak byś patrzył na serwo hamulca, od przodu, to po lewej stronie na godzinie 11 jest bodajże tam (u mnie nie używana) zaślepiona dziura. Tam się przebiłem jak prowadziłem przewód napięcia na tył auta.
A co do podłączenia to możesz spróbować wpiąć się w podićsnienie. Czyli byś musiał wpiąć się w tą rurkę która idzie do digiplexa. Kup jakiś trójnik (coś jak z klocków lego do pneutmatyki) w sklepie i założ na próbę. Możliwe, że ruszy |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
akj3
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 15 Lut 2007 Posty: 1108 Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 20-05-2008, 15:45
|
|
|
JAM_BELFEGOR to że wtyczki są 6 i 7 pinowe to i tak nie gra roli bo ich nie da się wpiąć w inne miejsca. Przyjrzyj się dobrze bo różnią się tam "zapadki". |
_________________ banda złego |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 20-05-2008, 17:28
|
|
|
miszko napisał/a: | Masz gaźnik to masz linkę od ssania. Możesz próbować się przebić tym samym przejściem co ta linka.
| Nie przecisnę tamtędy kabla od podciśnienia. Za wąsko to samo z linką od gazu również za wąsko, poza tym miszko, miszko napisał/a: | Czyli byś musiał wpiąć się w tą rurkę która idzie do digiplexa. | nie patrzysz na opisy na dole każdego posta więc sie zacytuje "/F/I/A/T/ TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A.2000 (P/LPG) Gaźnik TLDE bez Digiplex'a" teraz jasne poza tym mam zaznaczenie gdzie się wepnę bo termo zawory zamykają się i na części przewodów nie ma podciśnienia dlatego musiał bym dokładnie widzieć gdzie podłączać się o ile to możliwe, ale na ekonomizerze mi nie zależy tak ja na el. check bajer nie potrzebny mi do szczęścia. Poza tym dalej nie wiem co z tą śrubką wkręcona w mocowane na eko. po za tym u mnie na desce wskazówka na ekonomizerze jest cały czas na maksie tak nowino być? |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
akj3
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 15 Lut 2007 Posty: 1108 Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 20-05-2008, 17:33
|
|
|
JAM_BELFEGOR miałem taki sam silnik i wpiąłem trójnik na przewodzie do serwa i dobrze działał. |
_________________ banda złego |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 20-05-2008, 17:39
|
|
|
JAM_BELFEGOR, jest na max, bo nic jej nie zasysa w dół wepnij się gdziekolwiek w kolektor dolotowy, może być też w podciśnienie serva ale istnieje możliwość, że wskazówka będzie reagować przy hamowaniu
nie było przypadkiem w gaźnikowcach bez digi jakiegoś podciśnieniowego korektora zapłonu? do czegoś takiego mógłbyś się wpiąć |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
luki21
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 1386 Skąd: Głowno
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 20-05-2008, 17:42
|
|
|
akj3, bardzo dobrze wytłumaczył niby kostki są takie same ale mają rowki umieszczone w innych odległościach od siebie i tylko w jedne miejsca pasują a od cewki do obrotka kabel możesz podpiąć do tej śrubki co na foto zaznaczona a ekonomizer wpinasz w wężyk od podciśnienia co idzie od gaźnika zakładasz trójnik ciągniesz do kabiny podłączasz i śmiga |
_________________ 1) Marea 1.6 16V SX - 1997
2) Marea Weekend 1.8 16V HLX - 1997
3) Scenic 1.6 8v - 1998
4) Scenic 1.9 dci - 2003
Kto szybko jedzie tego wolno niosą!!! |
|
|
|
|
dcfan
Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 28 Paź 2007 Posty: 660 Skąd: Reda
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 20-05-2008, 18:21
|
|
|
A dobra dziura to jest kochani po prawej stronie serwa od przodu patrząc:) Tam idą wszelkie kable z komory silnika do kabiny, np plus do puszki:) |
_________________ Tipo 1.6 + skrzynia 1.4 '89 DGT gaźnik + Digiplex2 + LPG Fotele Recaro, boczki Sedicivalvole, MOMO
Daewoo Nubira kombi '99 1.6 16V 110KM |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 20-05-2008, 22:30
|
|
|
dcfan, no tak nie wiem czy sie tam dostane bo mam parownik akurat nad serwem dostęp kiepski coś pomyśli się. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
evillysy
Pomógł: 4 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Mar 2007 Posty: 551 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 21-05-2008, 08:39
|
|
|
JAM_BELFEGOR, a ja sobie poprowadziłem wężyk od ekonomizera tą samą dziurą w przegrodzie którą wchodzi linka od prędkościomierza |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 21-05-2008, 13:23
|
|
|
Bez rozepchania tej gumy nie ma szans nie udało mi sie nawet tamtędy przecisnąć kabla od cewki tak ciasno siedzi linka dziś jak znajdę czas zabiorę sie za to, albo jutro. Porobię zdjęcia i temat jak sie uda trafi do działu porad ku potomnym, którzy będą przekładać deski
** Dodano: 22-05-2008, 21:42 **
Ok deska założona jutro będzie pełen opis ze zdjęciami. Wszystko działa za wyjątkiem zegarka nie wiem czemu nie chodzi. Jak kupię przewody podciśnieniowe to zrobię ekonomizer jak mi się będzie chciało, bo to w sumie zbędny bajer. Wole sobie drobić amperomierz i woltomierz w słupku bardziej potrzeba rzecz. Będe wiedział czy aku ma prawidłowe ładowanie i jaki jest bilans energii na + czy - tylko podłączenie amperomierza muszę jeszcze wymyślić.
** Dodano: 23-05-2008, 10:48 **
Opis:
Deska pierwotna z TIPO 1.4 na gaźniku:
Ponumerowane złącza począwszy od prawej strony deski
Docelowa deska z TIPO prawdopodobnie 1.4 I.E - 1.6 I.E (tu nie ma większej różnicy bo wszystkie wyglądają niemalże identycznie z tyłu):
Wtyczki podłączamy w takiej kolejności jak na foto, dodatkowo obrotomierz możemy wpiąć w złączę na kostkę co też zrobiłem(zaznaczyłem na zdjęciu jedyną aktywna ścieżkę) lub podłączyć pod nóżkę zaznaczoną na zajęciu.Ekonomizer podłączamy przewodem podciśnieniowym który bez zagięć i ściśniętych miejsc postaramy się wyprowadzić do komory, podłączamy go do... (tu muszę sprawdzić na 100% gdzie ) Kabel od obrotomierza podłączamy do cewki wpinamy się w brązowo biały przewód.
** Dodano: 23-05-2008, 18:20 **
Którędy puścić przewody do kabiny? Sam sobie zadawałem to pytanie. Tak jak koledzy radzili czyli próbować przecisnąć przez gumę w którą wchodzi linka prędkościomierza lub cięgno ssania (zielony gruby przewód). Mnie się nie udało, po pierwsze dla tego że mam tam parownik od gazu a więc dostęp kiepski, a po drugie u mnie gumy są tak ciasne że ani rusz. Wymyśliłem więc alternatywę, poza tym przy okazji udało mi się przeprowadzić parę dodatkowych przewodów extra tak na zaś (prawdopodobnie nie długo wykorzystam jest to podłączenia amperomierza i woltomierza wprost do źródełka żeby pomiar był najlepszy). Do rzeczy, najpierw podpinamy (najlepiej wlutowujemy przewód do brązowo/białego w cewce zaznaczonego na zdjęciu i izolujemy)
następnie proponuje puścić sobie kabelek tak jak na foto:
czyli wzdłuż reszty przewodów a następnie wyłamać się z szeregu i przeciągnąć go tak jak na zdjęciu strzałki pokazują przewód (tam jest taka sprytna dziurka przez która wchodzą miedzy innymi przewód od spryskiwaczy i wycieraczek) zaś kółka wejście przewodu w podszybie oraz jego wejście do kabiny. W podszybiu jest taka sprytna uszczelka prowadząca wprost do kabiny wystarczy zrobić w niej małą dziurkę i przecisnąć przewód, potem go wpychać dalej aż pojawi się w okolicy skrzynki bezpieczników. Było trochę roboty bo trzeba zdemontować podszybie (ale przy okazji naprawiłem sobie wycieraczki - juz się nie zacinają). Jest to dość fajna propozycja jak przeprowadzić większą ilość przewodów z kabiny do komory silnika. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Arkady1s
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 130 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 14-06-2008, 09:21 A coz Elektronicznymzapłonem BOSCH?
|
|
|
Wszystko ładnie i pięknie ale ja mam małą nieścisłość. Dotyczy silników z elektroniczną cewką boscha.Są tam trzy przewody, CZERWONY, NIEBIESKI, ŻÓŁTY. Kompletnie nie mam pomysłu skąd wziąść sygnał dla obrotka a niestety w książkach nic nie znalazłem a i szukajka mi nie pomogła.
Byłbym wdzięczny za pomoc osób które już miały okazję podłączać obrotka do boscha. |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 14-06-2008, 13:55
|
|
|
Niestety nie umiem ci pomóc bo sam jak widzisz mam zwykłą cewkę a tego ustrojstwa na oczy nie widziałem ale szukałbym przewodu z niskim napięciem, jak masz miernik i możliwości lub poczekaj na kolegów, niech oni sie wypowiedzą. Przepatrz też dział download tam jest pełno schematów elektryki. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
strugar
Wiek: 38 Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 21 Skąd: dzierżoniów
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 07-02-2009, 15:29
|
|
|
a ja mam takie pytanie
czy obrotomierz z wersji i.e będzie działał ze zwykła cewka zapłonowa i gaźnikiem?
pamiętam ze w polonezach caro był z tym problem obrotomierz od jednopunktu wariował po podpięciu do normalnej cewki |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 07-02-2009, 16:35
|
|
|
strugar napisał/a: | a ja mam takie pytanie
czy obrotomierz z wersji i.e będzie działał ze zwykła cewka zapłonowa i gaźnikiem? |
Jeżeli będzie to deska z wersji wtryskowej z jedną cewką i rozdzielaczem to będzie wszystko działać, jeżeli chodzi o deskę z wersji z dwoma cewkami bez rozdzielacza to szczerze nie wiem czy będzie wskazywać dobrze obrotu. |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
strugar
Wiek: 38 Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 21 Skąd: dzierżoniów
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 12-02-2009, 12:13
|
|
|
no i mam kolejne pytanie z racji tego ze zakupiłem identyczne zegary jak kolega i planuje je zamontować u swoim tipo mam parę spraw do wyjaśnienia a mianowicie
1 która zaślepkę mam wyciągnąć i gdzie zamontować żarówkę żeby mieć kontrolkę ssania
2 chciałbym wymienić podświetlenie całych zegarów za czerwona ale zależało by mi na tym żeby podświetlały się od spodu a nie od góry czy wymaga to jakiś specjalnych przeróbek i zmian w tarczach? montaż całego układu na ledach nie jest problemem nie chce mi sie za bardzo dłubać przy tarczach |
_________________ był 125p 80r, 89r, 82r
- Escort 1.4 95r
- Escort RS 2000 92r moja największa miłość
jest Fiat Tipo 1.4 power by weber carburator całkiem przyjemna zabawka
będzie BRAVO HGT lub FOCUS 2.0 ZETEC |
|
|
|
|
|