Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przekładka deski z obrotomierzem do Tipo 1.4 gaźnik HELP! :)
Autor Wiadomość
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-03-2010, 09:56   

Mosior napisał/a:
Ciągle mnie dręczy ta śrubka na końcu economizera...on coś pewnie reguluje. Wykręciłem ją z ciekawości a pod nią ...druga śrubka... zrobiłem test na sucho (zassałem powietrze przez wężyk i economizer ożył ale moje płuca stać tylko na 5 małych kresek zasięgu (1/4 całej skali) :sciana: niezłe więc kolektor podciśnienie musi dawać..ja pierdziu..
no to gratuluje właśnie zwaliłeś sobie ekonomizer, wszyscy ci piszą żebyś nie odkręcał, bo ta właśnie śruba ogranicza wysokie ciśnienie z silnika. Nawet jak ją wkręcisz będzie ci teraz głupoty pokazywał no chyba że wkręcisz ja dokładnie tak samo w co wątpię.
Mosior napisał/a:
niezłe więc kolektor podciśnienie musi dawać..ja pierdziu..
no niezłe dla przykładu tłok może sprężyć zawartość do 12 bar czyli prawie 12 atmosfer ty ustami nawet 0,5 atmosfery nie nadmuchasz :lalala:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Mosior 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 527
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-03-2010, 11:01   

to jest i tak zabawka - przecież to jest urządzenie orientacyjne a poza tym mamy trochę praktyki w grzebaniu przy rzeczach które robię pierwszy raz więc sobie zapisałem w jakim połozeniu była srubka :badgrin:

** Dodano: 16-03-2010, 18:11 **
no i Tipek dostał dzisiaj nową deskę. Służę radami Wszystkim, którzy będą przy tym grzebać bo nie było tak łatwo i musiałem "zrobić nad tym doktorat".

Deska miała zwarcie ścieżek (wywalało bezpiecznik od podświetlania deski) :sciana: i ponad 2 godziny szukałem miejsca zwarcia. Udało się, przy pomocy prostownika :badgrin:

Wszystko śmiga aż miło patrzeć. Ekonomizer też. Założyłem mocniejsze żarówki do oświetlenia zegarów i wygląda naprawdę nieźle 8)
_________________
FIAT TIPO 1.4S + LPG, 78 kucyków
razem przeżywamy upadki i wzloty..
FORD MONDEO MK3 2.2TDCI Platinum - zaprojektowany by cieszyć :)
     assistance
 
 
Andy59 


Wiek: 65
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 58
Skąd: Łódź
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 29-05-2010, 17:26   

Wczoraj zaczołem i dzis skończyłem wymianę deski w tipku na taka z obrotomierzem . Miałem problemy z przciągnięciem kabla do obrotomierza , ale obrazek i szprycha rowerowa pomogły z deska miałem więcej problemów bo musiałem połączyc obudwę starej z bebechami nowej deski nie pazowały otwory do zegarka i licznika kilometrów , ale sie udało .
Nie działa wakuomert nie podłączałem nie potrzebny mi .
Nie działa zegarek pewnie popsuty ( przy okazji )
nie swieci kontrolka niby od ssania w dolnym rzedzie środkowa ( do przebolenia przy działajacym obrotomierzu )
Reszta sprawdzina z GPSm i kilometry i predkość wszystko działa jak na starej desce
Jestem zadowolony zaoszczedziłem kase na elektryku dzieki waszej pomocy i obrazkom .

WIELKIE DZIĘKI WSZYSTKIM i bawimy sie dalej .
  
 
ml0dy_g0lab 


Wiek: 32
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 49
Skąd: Bytom
Województwo: Śląskie
Wysłany: 01-05-2011, 14:47   

Witam, dziś zakładałem taki licznik. Wszystko było w porządku, testy przeszedł sprawnie, aż do momentu gdy... wskazówka prędkościomierza wystrzeliła w górę i spadła do zera. podjechałem na parking, wyciągam licznik i wszystko się wydaje być ok. Otwieram pokrywę silnika i patrze, że linka się jakby skręciła, wyszła z czarnej obwódki...

Linka nie jest droga, a nie wiecie co mogłoby się tam jeszcze zepsuć? czy tylko linka? :)
_________________
Pozdrawiam. Maciej.
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 01-05-2011, 21:45   

ml0dy_g0lab, linka mnie też strzeliła. Kupujesz nową, wykręcasz i po sprawie. Mnie kosztował dwadzieścia prę złociszy, już dokładnie nie pamiętam.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load