|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Przekładka deski z obrotomierzem do Tipo 1.4 gaźnik HELP! :) |
Autor |
Wiadomość |
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 16-03-2010, 09:56
|
|
|
Mosior napisał/a: | Ciągle mnie dręczy ta śrubka na końcu economizera...on coś pewnie reguluje. Wykręciłem ją z ciekawości a pod nią ...druga śrubka... zrobiłem test na sucho (zassałem powietrze przez wężyk i economizer ożył ale moje płuca stać tylko na 5 małych kresek zasięgu (1/4 całej skali) niezłe więc kolektor podciśnienie musi dawać..ja pierdziu.. | no to gratuluje właśnie zwaliłeś sobie ekonomizer, wszyscy ci piszą żebyś nie odkręcał, bo ta właśnie śruba ogranicza wysokie ciśnienie z silnika. Nawet jak ją wkręcisz będzie ci teraz głupoty pokazywał no chyba że wkręcisz ja dokładnie tak samo w co wątpię. Mosior napisał/a: | niezłe więc kolektor podciśnienie musi dawać..ja pierdziu.. | no niezłe dla przykładu tłok może sprężyć zawartość do 12 bar czyli prawie 12 atmosfer ty ustami nawet 0,5 atmosfery nie nadmuchasz |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Mosior
Pomógł: 9 razy Dołączył: 14 Sty 2010 Posty: 527 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 16-03-2010, 11:01
|
|
|
to jest i tak zabawka - przecież to jest urządzenie orientacyjne a poza tym mamy trochę praktyki w grzebaniu przy rzeczach które robię pierwszy raz więc sobie zapisałem w jakim połozeniu była srubka
** Dodano: 16-03-2010, 18:11 **
no i Tipek dostał dzisiaj nową deskę. Służę radami Wszystkim, którzy będą przy tym grzebać bo nie było tak łatwo i musiałem "zrobić nad tym doktorat".
Deska miała zwarcie ścieżek (wywalało bezpiecznik od podświetlania deski) i ponad 2 godziny szukałem miejsca zwarcia. Udało się, przy pomocy prostownika
Wszystko śmiga aż miło patrzeć. Ekonomizer też. Założyłem mocniejsze żarówki do oświetlenia zegarów i wygląda naprawdę nieźle |
_________________ FIAT TIPO 1.4S + LPG, 78 kucyków
razem przeżywamy upadki i wzloty..
FORD MONDEO MK3 2.2TDCI Platinum - zaprojektowany by cieszyć |
|
|
|
|
Andy59
Wiek: 65 Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 58 Skąd: Łódź
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-05-2010, 17:26
|
|
|
Wczoraj zaczołem i dzis skończyłem wymianę deski w tipku na taka z obrotomierzem . Miałem problemy z przciągnięciem kabla do obrotomierza , ale obrazek i szprycha rowerowa pomogły z deska miałem więcej problemów bo musiałem połączyc obudwę starej z bebechami nowej deski nie pazowały otwory do zegarka i licznika kilometrów , ale sie udało .
Nie działa wakuomert nie podłączałem nie potrzebny mi .
Nie działa zegarek pewnie popsuty ( przy okazji )
nie swieci kontrolka niby od ssania w dolnym rzedzie środkowa ( do przebolenia przy działajacym obrotomierzu )
Reszta sprawdzina z GPSm i kilometry i predkość wszystko działa jak na starej desce
Jestem zadowolony zaoszczedziłem kase na elektryku dzieki waszej pomocy i obrazkom .
WIELKIE DZIĘKI WSZYSTKIM i bawimy sie dalej . |
|
|
|
|
ml0dy_g0lab
Wiek: 32 Dołączył: 27 Lis 2010 Posty: 49 Skąd: Bytom
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 01-05-2011, 14:47
|
|
|
Witam, dziś zakładałem taki licznik. Wszystko było w porządku, testy przeszedł sprawnie, aż do momentu gdy... wskazówka prędkościomierza wystrzeliła w górę i spadła do zera. podjechałem na parking, wyciągam licznik i wszystko się wydaje być ok. Otwieram pokrywę silnika i patrze, że linka się jakby skręciła, wyszła z czarnej obwódki...
Linka nie jest droga, a nie wiecie co mogłoby się tam jeszcze zepsuć? czy tylko linka? |
_________________ Pozdrawiam. Maciej. |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 01-05-2011, 21:45
|
|
|
ml0dy_g0lab, linka mnie też strzeliła. Kupujesz nową, wykręcasz i po sprawie. Mnie kosztował dwadzieścia prę złociszy, już dokładnie nie pamiętam. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|