Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
problem a może tylko ciekawostka.
Autor Wiadomość
RobertWroc 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 516
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 07-08-2007, 22:06   problem a może tylko ciekawostka.

pierwszy raz stało się to wysoko w górach.Zapaliłem i natychmiast zgasł.kilkakrotnie to samo więc dużo gazu i zapalił,przegazowałem zadziałało.I tak prawie za każdym razem.Ta sama sytuacja powtórzyła się w niedzielę na podziemnym parkingu pod centrum handlowym.Najgorszym,prawie nie wentylkowanym(wrocławski Saturn)
I tu pytanie co może być przyczyną-wrażliwość na brak tlenu czy sygnał zbliżajacej się awarii?
Oczywiście na codzień w "normalnych "warunkach pali idealnie?
_________________
Było Tipo 1.4ie + lpg(koszmar) Była Croma 2.0ie 16V umarła. Była Dedra 1.8 ie LPG. Była Delta II 1.6 bez LPG.Byłą Kappa 3.0V6,
Jest Alfa Romeo 156 1.8TS
     Moneta
 
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 08-08-2007, 10:59   

nie lubi gór i boi się parkingów podziemnych ;D
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
look.toronto 



Wiek: 45
Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 136
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 08-08-2007, 16:16   

Ale w górach to raczej nadmiar tlenu ;) . To jest sposób na jedyny dopuszczalny doping dla sportowca. Jechać w góry gdzie dużo tlenu, pobrać krew i wstrzyknąć ją z powrotem przed zawodami :)
_________________
Pozdrawiam :-)

Gość - ;)


Tipo 1,4s 1994r. 205kkm
LPG Tomasetto
  
 
 skype
 
slavol 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 200
Skąd: Chodzież
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 08-08-2007, 22:15   

Z tlenem w górach jest odwrotnie ;D , jest go mniej, sportowcy jeżdżą tam trenować aby przyzwyczaić organizm do wysiłku przy niższym poziomie tlenu, a jak zjadą w doliny to wtedy dostają kopa (jak turbo)
_________________
Tipo 1.6 ie DGT 92r. Posadzony i utwardzony ;-)
     assistance   Moneta
 
Ninja 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 762
Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 08-08-2007, 22:24   

Cytat:
Ale w górach to raczej nadmiar tlenu ;)

guzik prawda.
W górach jest rozrzedzone powietrze i cisnienie jest mniejsze. Auta zawsze w górach są słabsze. Dlatego dobrze miec uturbione,chociaz tez spadek jest odczuwalny.
W podziemnym parkingu gdzie gorąco i slaba wentylacja tak samo - powietrze jest rozrzedzone. Gdy zimno jest gestsze. A wiadomo ze dla uzyskania mocy z silnika lepsze zimniejsze. Po to intercoolery w autach z turbiną.
_________________

www.budowork.pl
     assistance
 
Hipo 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 2082
Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 09-08-2007, 17:39   

Ninja napisał/a:
Po to intercoolery w autach z turbiną.


Średnio prawda. IC są po to zeby silnik nie łykał ugotowanego powietrza z turbo bo to skutkuje wzrostem temperatury całego silnika. taka jest bynajmniej idea IC.
_________________
Marea 2.4 TD HLX

JCB 3CX Contraktor
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load