Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak iskry
Autor Wiadomość
wicia112 


Wiek: 48
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 23
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 06-06-2009, 19:28   Brak iskry

witam serdecznie!!! zaczne od poczatku,kupiłem tipo z uszkodzonym silnikiem który posiadał aparat zapłonowy w głowicy,remont nie miał sensu wiec kupiłem drugi silnik z aparatem w bloku podłaczyłem cała instalacje jaka była włozyłem akumulator przekrecam kluczyk silnik kreci kreci ale nie odpala wykreciłem swiece i okazało sie ze nie ma iskry pomyślałem ze moze swiece i przewody wiec wymieniłem ale dalej nie ma iskry (załozony aparat posiada moduł zapłonowy a stary nie miał znałazłem przweody od tego modułu i nic),pomysłałem ze moze cewka załozyłem druga i tez nic dalej brak iskry wiec juz zgłupiałem co to moze byc zero jakiej kolwiek reakcji moze ktos jest mi w stanie pomóc :( jak ktos wie co to moze byc to prosze o kntakt e-mail lub podaje swoje GG 5209383 z góry dziekuje za pomoc
_________________
wicia112
     assistance
 
 
Maciek 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1468
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 06-06-2009, 20:37   

wicia112, jeśli aparat jest w bloku to kupiłeś silnik na gaźniku
_________________
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części
     Moneta
 
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 06-06-2009, 20:39   

wicia112, wyglada na to, ze masz uszkodzony modul
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
wicia112 


Wiek: 48
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 23
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 07-06-2009, 01:36   

zgadza sie kupiłem silnik na gazniku czy jest jakas w zwiazku z tym róznica dotyczaca braku zapłonu na starym aparacie (w głowicy) zapłon był cewka i reszta była ok a jak jest załozony ten aparat w bloku do nie ma iskry

** Dodano: 07-06-2009, 10:29 **
kupiony fiat tipo to 1.4 na gazniku z inst.gazowa POMOCY!!!!!!!!!!
_________________
wicia112
     assistance
 
 
Lasgo07 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 1802
Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 07-06-2009, 11:12   

wicia112, słuchaj a wcześniej mialeś tez silnik na gaźniku w nim ??
_________________
FIAT COUPE 2,0 16V 139KM
     assistance   Moneta
 
 skype
 
wicia112 


Wiek: 48
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 23
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 07-06-2009, 11:17   

witam.wczesniej w ty samochodzie był silnik na gazniku z aparatem w głowicy ten co kupiłem ma aparat w bloku i tak sie zastanawiam czy ze starego silnika moge przeniesc ta głowiczke z wałkiem i aparatem do tego nowego silnika co ma aparat w bloku
_________________
wicia112
     assistance
 
 
Maciek 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1468
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 07-06-2009, 11:26   

wicia112, jeśli wcześniej aparat zapłonowy był w głowicy to miałeś silnik na jednopunktowym wtrysku
_________________
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części
     Moneta
 
 
Lasgo07 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 1802
Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 07-06-2009, 11:27   

Maciek1991, zgadzam się z tobą, kolega miał na jednpunktowym wtrysku silnik a teraz zrobił wielką gafę zmieniając go na gąxnikowy. Ja nie wiem, ale mi sie wydaje że dużo przeróbek trzeba zrobić aby ten silnik teraz chodził. Jak myslicie ?
_________________
FIAT COUPE 2,0 16V 139KM
     assistance   Moneta
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 07-06-2009, 12:06   

wicia112, będziemy sobie tak opowiadać i zgadywać zrób zdjęcia obydwóch silników to ci odpowiemy co i jak.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 07-06-2009, 20:10   

wicia112 napisał/a:
witam.wczesniej w ty samochodzie był silnik na gazniku z aparatem w głowicy ten co kupiłem ma aparat w bloku i tak sie zastanawiam czy ze starego silnika moge przeniesc ta głowiczke z wałkiem i aparatem do tego nowego silnika co ma aparat w bloku

Możesz zamienić całą głowiczkę z wałkiem z wersji z aparatem zapłonowym w głowicy tylko jeżeli kupiłeś silnik 1,4 na gaźniku w wersji 78KM to po takiej zamianie możesz stracić trochę koni, bo wałki między sobą się różnią a starego nie możesz zostawić bo nie ma nacięć pod aparat.

Maciek1991 napisał/a:
wicia112, jeśli wcześniej aparat zapłonowy był w głowicy to miałeś silnik na jednopunktowym wtrysku

Niekoniecznie 1,6 na gaźniku też miały aparat w głowicy.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
Maciek 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1468
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 07-06-2009, 21:07   

romano napisał/a:
Niekoniecznie 1,6 na gaźniku też miały aparat w głowicy.


Ale jeśli kupił silnik 1.4 to sądzę że by nie zmieniał 1.6 na 1.4.
_________________
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części
     Moneta
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 07-06-2009, 21:44   

Maciek1991 napisał/a:
Ale jeśli kupił silnik 1.4 to sądzę że by nie zmieniał 1.6 na 1.4.


Ale wychodzi na to, że miał 1,6 gaźnik

wicia112 napisał/a:
witam.wczesniej w ty samochodzie był silnik na gazniku z aparatem w głowicy
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
Maciek 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1468
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 07-06-2009, 21:51   

najlepiej jak zrobi fotki jednego i drugiego silnika
_________________
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load