 |
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
[Benzyna] Problem z odpalaniem Tipo 1.6 DGT 91' wtrysk |
Autor |
Wiadomość |
osk4req

Dołączył: 15 Kwi 2008 Posty: 17 Skąd: Kalisz
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 15-04-2008, 22:57 [Benzyna] Problem z odpalaniem Tipo 1.6 DGT 91' wtrysk
|
|
|
Witam, mam problem nie wiem co sie dzieje ale jak wchodze rano do auta, to zeby je odpalic musze go pokrecic kolo 5 min zeby odpalil... Kiedy silnik jest nagrzany pali ladnie, ale jak juz sie naprawde ochlodzi czy tez po nocy jest z nim straszny problem, wymienilem mu swiece, KWP, wyczyscilem mu kopulke, ale to nic nie dalo.. Prosil bym o propozycje gdzie moge poszukac jeszcze przyczyn..
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
miszko


Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 15-04-2008, 23:17
|
|
|
Sprawdź czujnik temperatury cieczy chłodzącej.
Poszukaj na forum znajdziesz pewnie tez tabelkę z danymi (jaką rezystancję powinień mieć).
Ogólnie witamy wielkopolanina Może na zlot wpadniesz jest w okolicach Konina |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
 |
maniutek


Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 16-04-2008, 00:37 Re: Problem z odpalaniem Tipo 1.6 DGT 91' wtrysk
|
|
|
osk4req napisał/a: | Witam, mam problem nie wiem co sie dzieje ale jak wchodze rano do auta, to zeby je odpalic musze go pokrecic kolo 5 min zeby odpalil... Kiedy silnik jest nagrzany pali ladnie, ale jak juz sie naprawde ochlodzi czy tez po nocy jest z nim straszny problem, wymienilem mu swiece, KWP, wyczyscilem mu kopulke, ale to nic nie dalo.. Prosil bym o propozycje gdzie moge poszukac jeszcze przyczyn..
Pozdrawiam |
sorry ze sie wetne z glupim pytaniem, masz LPG? jezeli lpg to moze regeneracja parownika sie klania, lub chocby regulacja gazu? ja tak mialem(w moim gaznikowcu) takie same objawy, lecz tu okazalo sie, ze gaznik nalezalo jedynie wyregulowac - analizator spali, pokrecenie paroma srubeczkami i chodzi:):):) tyle, pozdrawaim |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
 |
osk4req

Dołączył: 15 Kwi 2008 Posty: 17 Skąd: Kalisz
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 16-04-2008, 07:25 ;)
|
|
|
Mam lpg, ale odpalam na benzynie, parownik nowy bo wymienialem go w zeszlym miesiacu. Gaznika nie ma bo jest na wtrysku ;P
Musze zobaczyc ten czujnik ew.
A co do zlotu? Masz na mysli ten na lotnisku w Kazimierzu Biskupim to Bede napewno z klubem z Kalisza;) |
|
|
|
 |
miszko


Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 16-04-2008, 09:59
|
|
|
Mam na myśli nasz zlot (2-4 maja http://forum.tempra.org/t...008-vt10677.htm ) Na lotnisku tez będziemy, 4 maja.
Myślisz o jakimś innym jeszcze, czy jak?
Sprawdź ten czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Czasami jak on padnie, to może powodować własnie problemy z odpalaniem. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
 |
osk4req

Dołączył: 15 Kwi 2008 Posty: 17 Skąd: Kalisz
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 16-04-2008, 18:14
|
|
|
podskocze jutro gdzies zakupic ten czujnik, pewnie nie bedzie kosztowal wiecej jak 30 zl nie ?:PP w sumie to tez moze byc to, bo czasami jest problem z wlaczeniem sie wiatraka na chlodnicy, i dostaje na desce wysoka temperature mimo ze nie jest silnik goracy ;| np pokazuje 130, wylacze silniek i przekrece kluczyk to znowu jest 90 ;|:PP
A co do zlotu mam na mysli ten zlot: http://img187.imageshack....e=plakatax0.jpg
Ale to na zlot sa zapraszane klubu, zaprzyjaznione z organizatorami, ale zawsze mozna pogadac
Podrzuc mi jakis link o waszym zlocie |
|
|
|
 |
miszko


Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 16-04-2008, 18:27
|
|
|
Czujnik od wiatraka jest inny - wkręcany w chłodnicę.
A czujnik od cieczy chłodzącej jest też gdzie indziej. Taki z niebieską główką na silniku.
A co do naszego zlotu to masz tutaj wszystko opisane.
http://forum.tempra.org/t...008-vt10677.htm |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
 |
osk4req

Dołączył: 15 Kwi 2008 Posty: 17 Skąd: Kalisz
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 16-04-2008, 23:44
|
|
|
przemysle ten zlot, zobacze jak bede stal z funduszami
Gdzie dokladniej mam szukac tego czujnika ?:P |
|
|
|
 |
RYQ

Wiek: 40 Dołączył: 12 Kwi 2006 Posty: 44 Skąd: Wrocław / Kietrz
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 17-04-2008, 00:30
|
|
|
Ja bym się tak nie śpieszył z wymianą w ciemno. Też miałem problem z odpalaniem i mechanicy obstawiali czujnik temperatury a okazało się coś zupełnie innego. Na szczęście się nie dałem: klik
Może najpierw zrób reset komputera i zobacz czy coś się zmieni. Może (choć nie musi) dać częściową odpowiedź na Twoje pytanie, w każdym bądź razie nic nie kosztuje. Równie dobrze może to być rozjechana mapa wtrysku komputera benzynowego. |
_________________ Tempra '94 SW Liberty 1.6 IE 159AT55B 169kkm
406 D9 '99 Sedan 1.8 XU7JB 296kkm
Wszystkie części Tempra 1.6 SW |
|
|
|
 |
miszko


Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 17-04-2008, 01:20
|
|
|
Czujnik można łatwo sprawdzić, więc może obejść się bez kosztów dodatkowych.
W Downloadzie jest opis tego czujnika (jego rezystancja przy danej temperaturze). |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|