|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
mrk69 Tipo II - Epilog |
Autor |
Wiadomość |
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 12-08-2009, 22:01 mrk69 Tipo II - Epilog
|
|
|
W poprzednim temacie napisałem co nieco o co chodzi. Mój dziadek zawsze chciał mi dać swoje auto, ale kiedy kupiłem swojego Tipola to razem dbaliśmy o oba Teraz zostałem z dwoma Tipami, a że nie chcę dwóch, bo potrzebny mi tylko jeden samochód, a po drugie to nie utrzymałbym obu nadejszła wiekopomna chwiła. Początkowo wybrałem moje 3D, ale po głębszym zastanowieniu postanowiłem, że nie mogę zmarnować pracy jaką dziadek w swoje Tipo włożył. Tipolot zostaje ze mną, a 3D idzie pod młotek, a w razie braku zainteresowania, skończy gorzej
Dane:
model: - Tipo
rocznik: - 1990
kolor: - szary metalic
wyposażenie: el. szyby, el szyberdach, el lusterko prawe, wyłącznik krańcowy,
wspomagania brak, central z kluczyka, licznik z obrotomierzem, zamykana skrytka,
seryjny system CA - tył/przód + radio Blaupunkt Essen, regulowana kolumna kierownicy, el. check, bez elpidżi
Przy pierwszym aucie sporo się nauczyłem i teraz to wykorzystam. Dziś spędziłem cały dzień na sprzątaniu. Wykręciłem siedzenia, "wyprałem" je i schły. Zapinki pasów dostały żywsze kolory niż wypłowiały pomarańcz. Całą wykładzina została wyjęta, odkurzona i wyprana. Pod plastikami znalazłem kilka niespodzianek. Pierwszą była folia, która gdzieniegdzie jeszcze nie była zerwana, a pod nią lśniła nowiutka wykładzina. Poza tym znalazłem opakowanie gumy wrigley's spearmint, którego w Polsce dawno trafić nie mogę, oraz ful much i piachu. Podłoga pod przednim przedziałem jest wygłuszona, pod tylnym przedziałem także. Pod wygłuszeniem zakonserwowałem co nieco środkiem to konserwacji podwozia, oraz zakleiłem taśmą pcv oraz bitexem kilka otworów po śrubach, które nie wiadomo czemu miały służyć. Auto przewietrzyłem i teraz siedzenia są już na miejscach. Z nowości dodałem dzisiaj zakupione jakiś czas temu wygłuszenie pod tyłek pasażerów, oraz wyregulowałem strumienie powietrza zgodnie ze wskazówkami pokręteł.
Plany na najbliższy czas:
- konserwacja podwozia
- założenie zderzaków z mojego 3D
- montaż halogenów
- położenie nowej instalacji zasilającej do CA
- montaż długiego tunelu
- położenie instalacji dla głośników
- wymiana oleju
- wymiana wahaczy, amorków, tylnych tulei, końcówek drążków i łączników stabilizatora
- obniżenie 40 - 50 mm i więcej
- założenie kierownicy i gałki i alu Abartha
- inna końcówka wydechu ( na razie nie tłumik, bo seryjny ma pół roku, a i cisza mile widziana
- montaż rolety
- zmiana świec, kabli, kopułki i palca
- wymiana filtra paliwa i powietrza
- nowa instalacja do halogenów
- polerka karoserii i mini zaprawki
- zakup nowych reflektorów (dziadek miał lewostronnego dzwonka 3 lata temu i jedna lampa nowsza)
- białe kierunki boczne
- montaż wycieraczek bezszkieletowych
- nowa szyba przednia
- naprawa tylnego zamka w klapie i montaż siłownika
- założenie nowego centrala z pilotem
- malowanie wysłużonych plastików na progach w czarny mat
- polerka pokrywy zaworów
- poprawki w instalacji elektrycznej
- naprawa instalacji lusterka elektrycznego i może dołożenie lewego w prądzie
- lifty maski
- nowy płyn chłodzący
- wymiana altka i rozrusznika
- podciągnięcie ręcznego
- czyszczenie silnika i komory
- nowe lifty klapy
- przeróbka grilla
- odnowienie znaczków i emblematów
- założenie progów
- naprawa podsufitki
- wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów
- wygłuszenie drzwi
- wymiana przepalonych żarówek w desce
- założenie nowej pompki spryskiwaczy
- nowe gumki na pedały
- regulacja pokręteł nawiewu
- wymiana regulatora napięcia
Jutro wstawię pierwsze foty z roboty. Wiele rzeczy wydaje się do zrobienia w 5 min, ale w rzeczywistości zanim się do nich dojdzie mija spooro.
Tym razem pójdę bardziej w Cult style. Plany są, a czas pokaże jak przebiegnie realizacja. Na początek zrobię zdrową serię. |
_________________
|
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 12-08-2009, 22:18
|
|
|
Zycze powodzenia, tak wlasciciel powinien wlasnie dbac o swoje auto i miec plany zwiaze z nim. Godne pochwaly |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Dragomi
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 151 Skąd: Czechowice-Dziedzice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 12-08-2009, 22:34
|
|
|
mam nadzieję że nie będziesz miał żadnych nieprzewidzianych niespodzianek w związku z tym projektem zdrowy rozsądek widzę przede wszystkim z tym dążeniem do serii
życzę powodzenia;] |
_________________ Pod opieką:
Seat Toledo 1.8
Seat Ibiza 1.2(system porshe)
Fiat Tempra 1.6;] |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 12-08-2009, 22:40
|
|
|
mrk69, dużo siana życzę... podobają mi sie Twoje chęci i zamiary |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
tymek
Pomógł: 6 razy Wiek: 48 Dołączył: 05 Cze 2008 Posty: 314 Skąd: Janów
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 12-08-2009, 22:56
|
|
|
mrk69, zycze powodzenia i zapału sam to teraz przerabiam tylko tak dalej i to jest jak z kobietą im bardziej zaczniesz rozbierac tym wiecej mankamentów znajdziesz do roboty ale projekt godny tylko tak dalej musi pare tipków i temperek zostac w klubie jak to powiedziała kolezankaWiola i ukłony w jej strone |
_________________ BLUE MISTRESS [1.6i.e]
tam mnie znajdziecie:)http://radiobff.wix.com/radiobff |
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 12-08-2009, 23:35
|
|
|
Dobra przyznam się, że myślałem, że aparat mam w garażu. Znalazłem go w domu, więc wstawię coś tam
|
_________________
|
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 13-08-2009, 00:03
|
|
|
Wypłowiałe zapinki pasów też mnie bolą
Jaki to to ma silnik? pewnie 1.6. daje radę do przemieszczania się
Czytając listę życzeń widzę, że ambitnie podchodzisz do tematu - sentyment. To dobrze zrobi Wam obu.
Siana wcale dużo nie potrzeba.
Powodzenia, i proszę nie powkładaj mu dziwnych gadżetów, lampek, choinek, diód |
_________________ klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+ |
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 14-08-2009, 22:22
|
|
|
Ok, jest zielone światło, czyli kapitał Do tyłu idą GT Cupline i zestawy reanimacyjne wahaczy. Przód jeszcze nie wiem, zacznę od pomierzenia średnicy sworznia, bo to jest ten nieszczęsny przejściowy 1990 rok. Jutro dalsza relacja z czyszczenia i wzbogacania. Myślę nad polerką felg, bo do szarego dobrze by się prezentowały chyba
Raku, jeszcze lepiej...to nawet nie 1.6 to ten najpopularniejszy
Dzisiaj z okazji ładnego dnia wyczyściłem sobie odmę, ale dalej rozbolały mnie plecy i na tym koniec
no...jeszcze założyłem zderzak
przedtem jednak prawie konając na leżąco zakonserwowałem elementy pod zderzakami
muszę lewą podłużnicę naciągnąć, bo zderzak mi odstaje.
resztkami sił z takiego czegoś
poprzez
doszedłem do czegoś takiego
poza tym wymieniłem przepalone żarówki w licznikach, podpiąłem nowe żarówki do reflektorów, zamontowałem inny rozrusznik i odebrałem auto z nową szybą przednią. Tylną wycieraczkę zmieniłem na bezszkieletową, a w środku zacząłem składać panel nawiewów..ii na dzisiaj padam, robiłem od 8 do 20 prawie bez przerwy |
_________________
|
|
|
|
|
Dragomi
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 151 Skąd: Czechowice-Dziedzice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-08-2009, 22:56
|
|
|
a pokrywy pod silnik nie ma?? lepiej załatwić już to przerabiałem...
pozdrawiam i życzę powodzenia |
_________________ Pod opieką:
Seat Toledo 1.8
Seat Ibiza 1.2(system porshe)
Fiat Tempra 1.6;] |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 15-08-2009, 01:00
|
|
|
Dragomi, pokrywę silnik ma, Mirek ją ściągnął żeby wyczyścić silnik i zrobił foty... ah ta młodzież |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 16-08-2009, 22:19
|
|
|
Dragomi, tak jak wujo ubek pisze. Obudowa już jest. Muszę wymienić uszczelkę pokrywy zaworów, ale że w sobotę święto, a dziś niedziela to i nic nie kupiłem. Jutro zaczynam.
Auto już prawie jest złożone, tylko potrzebuję pióra wycieraczek, oraz nową pompkę spryskiwacza, bo ze starej ułamałem wyjście na tył. Chciałem sprawdzić co to, przedmuchałem przewody no i się ułamało w takim miejscu, że po klejeniu puszczało....takie delikatne te pompki..już druga połamana moja
Suma summarum wahaczy nie zmierzyłem, bo cały dzień bawiłem się z zakładaniem pilota pod seryjny central i reanimacją lusterka elektrycznego. Poza tym prędkościomierz jakiś głupoty pokazywał i wskazówka skakała, ale zanim doszedłem, że to końcówka linki lata w gnieździe licznika to uuu....a to dlatego, że linka ma pół roku..i już się starła, no ale naprawione. Jutro może przybędzie tylna zawieszka, a na przód amorki będą Bilstein B6. Nowe wahacze, końcówki i wieszaki. Springi zostają H&R przekładane z czerwonego.
Poza tym naprawiłem central w klapie - oczywiście przerwany kabel na łączeniu z budą. Przy okazji zabawy z centralem natrafiłem na takie cudo: lewe lusterko manualne z seryjnym podgrzewaniem...nigdy nie słyszałem. Halogeny podpięte, audio założone, jeszcze tylko żarówka na zegarach pokazująca zapalenie halogenów. Peszeli pod maską już w tym egzemplarzu nie ma i się nie zapowiada
Coś z tymi pasami od kierowcy i pasażera jest porąbane, ale nie wiem jak to zrobić. Są jakby odwrotnie niż powinny, a obrócić się ich w żaden sposób nie da....wiecie o co come on?
** Dodano: 16-08-2009, 23:56 **
Już wiem, że jutro zawieszki nie będzie, bo nie wysłali przed weekendem |
_________________
|
|
|
|
|
tymek
Pomógł: 6 razy Wiek: 48 Dołączył: 05 Cze 2008 Posty: 314 Skąd: Janów
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 17-08-2009, 19:48
|
|
|
maniutek napisał/a: | Zycze powodzenia, tak wlasciciel powinien wlasnie dbac o swoje auto i miec plany zwiaze z nim. Godne pochwaly |
zgadzam sie i 2plus wiecej nas zostanie w klubie (tipków i temperek ) |
_________________ BLUE MISTRESS [1.6i.e]
tam mnie znajdziecie:)http://radiobff.wix.com/radiobff |
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 19-08-2009, 08:43
|
|
|
Czas coś naskrobać. Wczoraj zamontowałem jedną b -szóstkę,ale się przy tym spociłem jak głupi i oczywiście go porysowałem i zwyzywałem Na razie auto ma 2 różne amorki i zaraz idę drugi wymieniać.
Poduszki amortyzatorów nie chciały się wcale dać odkręcić i aż dziura na imbus w ladze się wyrobiła. Wlałem tam trochę rozpuszczalnika ( do poduszki) i podpaliłem - puściło od ręki A ile miałem problemów z zablokowaniem amorka w zwrotnicy. Najlepiej by mieć do tego 3 ręce, albo kogoś do pomocy,no ale jak się nie ma to trudno. Składam dwa Tipa na raz, bo do czerwonego musiałem wsadzić zwykłe springi. Co się okazało starsze Tipoloty mają inne poduszki pod amorami.
Poza tym po oględzinach klocków zauważyłem, że ktoś zarzucił takie od układu z abs, chociaż go nie ma. Także jarzma też mam inne niż w czerwonym.
Wszystko w dziadkowym Tipo jest tak zardzewiałe przy zawieszeniu i takie stare, że zanim zacząłem montować nową zawieszkę to zaopatrzyłem się w nowe śruby do wszystkiego, bo stare się przekręcają i dalej trzeba sobie szlifierą radzić
Teraz czekam na kuriera z wahaczami do przodu, a już dzwonił do mnie inny kurier i wiezie mi tylne GT cupline i zestawy naprawcze |
_________________
|
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 19-08-2009, 08:47
|
|
|
mrk69 napisał/a: | GT cupline |
Miałeś do czynienia z tymi zawieszeniami?? zastanawiam się nad zakupem tego do mojej C. ale cholera wie jak to się spisuje.... |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 19-08-2009, 09:13
|
|
|
ubek, szczerze mówiąc to polegam na opinii kumpla, który takie cuda montował do astry f. Ciekawość też mnie podpuściła trochę. Wziąłem je "na próbę" do tyłu. Jak założę to sprawdzę ile % mają i potem na przeglądzie wyjdzie co i jak, a reszta normalnie. Tłumienie jakoś trzeba samemu zbadać |
_________________
|
|
|
|
|
meter30
Pomógł: 26 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 904 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 21-08-2009, 10:10
|
|
|
A ja mam pytanko do mrk69, - Jakiego środka używałeś do wyczyszczenia silnika?? bo marzy mi sie takie cuś u mnie pod maską |
_________________ Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r |
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 22-08-2009, 22:05
|
|
|
meter30, benzyna z kompresora siurana + szmata i trochę czasu. Potem wiertarka, druciak, farba i masz
Poniżej kilka fotek z roboty. Byłem Tipolotem w Olsztynie i widzę że nie wszystko jest ok. Silnik lata jak nienormalny i skrzynia (poduszki trzeba zmienić), rozdarłem osłonę przegubu i rozwaliłem gwint w piaście (musiałem wracać na 3 śruby ) i to wszystko trzeba wymienić + jeszcze zaległe rzeczy.
Z miłych akcentów to są na fotach. Nowe poduszki amorków, zawieszka zmontowana do kupy ( przedwczoraj robiłem od 10 do 5 rano bez przerwy..no tak, na obiad jedna była) Tylne amorki odkręciłem bez problemu i kluczy nie pogubiłem ani śrub już za pierwszym podejściem. Nasadki skleiłem taśmą Tylne amorki są, springi są. Chciałem się dobrać do tulei wahaczy, ale o 2 nie miałem sumienia walić młotkiem, poza tym okazały się w porządku, no ale chociaż udało mi się te śruby odkręcić i kiedyś będzie łatwiej. Tipol stał się duużo twardszy, przez co mocniej czuć rozwalone poduszki silnika. ogólnie powiem tak. B6 jest dużo sztywniejszy niż GT Cupline. Przód się praktycznie nie ugina po dociśnięciu ręką. Dodatkowo zakonserwowałem podszybie i odnowiłem mechanizm wycieraczek. Na każdym kroku tej roboty napotykam jakieś problemy. To śruba się zerwie, a to się zapiecze, albo rozsypie coś...ale niedługo koniec
|
_________________
|
|
|
|
|
meter30
Pomógł: 26 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 904 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 26-08-2009, 19:28
|
|
|
mrk69 napisał/a: | Potem wiertarka, druciak, farba i masz | Malowałeś silnik, głowicę, kolektory i to wszystko?? Myślałem, że to taka polerka. A i jeszcze widzę maskę podnoszoną na siłowniki - to też mam w planach - siłowniki z tylnej klapy od Tipo utrzymają maskę?? Bo takie tylko posiadam |
_________________ Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 26-08-2009, 19:35
|
|
|
meter30 napisał/a: | siłowniki z tylnej klapy od Tipo utrzymają maskę?? Bo takie tylko posiadam |
Spokojnie utrzymają i dosc długo |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 21-09-2009, 13:40
|
|
|
meter30 napisał/a: | Malowałeś silnik, głowicę, kolektory i to wszystko?? Myślałem, że to taka polerka |
Ani silnik, ani wtrysk nie są malowane tylko wyczyszczone. Pomalowane są kolektor i pokrywa zaworów
egon. napisał/a: | meter30 napisał/a:
siłowniki z tylnej klapy od Tipo utrzymają maskę?? Bo takie tylko posiadam
Spokojnie utrzymają i dosc długo |
Właśnie. meter30, zrób doświadczenie. Podnieś maskę bez siłowników, a podnieś klapę bez siłowników
Pod maskę spokojnie starczają takie już "wyrobione na klapie"
** Dodano: 21-09-2009, 14:39 **
Nowe reflektory zamontowane, więc można ruszać w trasę. Jeszcze tylko poduszki pod silnikiem i skrzynią i będzie cacy. Progi tymczasowo takie, ale docelowo coś jednoczęściowego z tym paskiem. Doszła jak widać końcówka wydechu.
|
_________________
|
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 21-09-2009, 14:05
|
|
|
mrk69, no stary jestem pod wrazeniem, fajniutko teraz wygląda,aż sie nie moge napatrzeć,naprawde odwaliłes kawal roboty,jeszcze by ci sie przydała atrapka i tylne lampy od sedici... Ale teraz i tak prezentuje sie rewelacyjnie... |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
p_r_z_e_m_k_o
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 25 Sty 2007 Posty: 355 Skąd: Kościan
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 21-09-2009, 15:22
|
|
|
No jak dla mnie bomba Widać dzieło pasjonata do listy ego dorzuciłbym jeszcze lotkę na tylną klapę |
_________________ Tipo 1,9 Tds - Mariana
AR 155 2.0 8v TS / AR GT 1.9 JTDm |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 22-09-2009, 08:19
|
|
|
Jest OK Brawa za wkład i poswiecenie, naprawde kawał dobrej roboty odwaliłes |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
akj3
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 15 Lut 2007 Posty: 1108 Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 22-09-2009, 09:42
|
|
|
zaglądając tutaj pomyślałem że znów zobaczę chrom, diody i płomienie a tu bardzo miłe zaskoczenie. Daj trochę większa felgę z rantem i naciagnij na nią wąską oponę a zobaczysz jak dopiero wtedy będzie kozacko tył wyglądał |
_________________ banda złego |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|