Kosmiczne spalanie gazu |
Autor |
Wiadomość |
WojTass
Wiek: 39 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 47 Skąd: Jawor
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 31-05-2009, 11:52 Kosmiczne spalanie gazu
|
|
|
mam problem spalanie gazu wychodzi kosmicznie duzo bardziej opłaca sie jezdzic na Pb GDZIE SZUKAC PRZYCZYNY???? |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 31-05-2009, 11:59
|
|
|
WojTass, Po pierwsze to zdałoby sie najpierw przywitac w odpowiednim dziale
Po drugie bo było wiele o tym na forum
A po trzecie jedz na regulacje gazu |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
WojTass
Wiek: 39 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 47 Skąd: Jawor
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 31-05-2009, 12:00
|
|
|
Sorka witaj szukalem duzo ale nie wiem czy problem tkwi w regulacji bo spala ponad 30 litrow na 100 :/ |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 31-05-2009, 12:05
|
|
|
WojTass, Jesli Pb spala ci normalnie to problem tkwi w instalacji LPG |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
WojTass
Wiek: 39 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 47 Skąd: Jawor
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 31-05-2009, 12:08
|
|
|
Eh to jak szukac nieszczelnosci??? Bo smierdzialo mi gazem po odpaleniu w kabinie ale okazalo sie ze pucha powietrza byla nieszczelna.Po zrobieniu tego obroty sie poprawily ale spalanie niestety nie :/ regulowac?? boje sie troche bo u mnie we wiosce kraża nieciekawe opinie o gazownikach ... |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 31-05-2009, 12:12
|
|
|
WojTass, samemu nie radze, a jak masz nieszczelnosci to juz zabawy niema, a jak niechcesz u gazowników u siebie to jedz gdziej indziej |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 31-05-2009, 12:14
|
|
|
Witaj. Kolego, na poczatku dokladnie obejrzyj wszystkie przewody biegnace od butli do parownika (miedziane) jezeli nie stwierdzisz tam nieszczelnosci, przejdz dalej, tzn do parownika. byc moze wymaga on regeneracji. polecalbym wymienic membramy, a pozniej nawet samemu na poczatku sprobowac go wyregulowac, tzn sruba na parowniku prawie do oporu wkrecona, sruba na wezu zasilajacym tez prawie do konca skrecona....jezeli na wezu skrecisz za mocno, to bieg jalowy jeszcze bedzie, ale jak dodasz gazu to silnik bedzie chcial zgasnac....troszke odkrecisz i bedzie ok. jezeli te rzeczy bedziesz mial sprawne(parownik, przewody, membramy) nie ma opcji, zeby Ci za duzo palil, tym bardziej, jak napisal egon., jezeli na Pb masz wszystko ok, to na 200% wina lezy po stronie LPG. Przepatrz wsyztsko na spokojnie i napewno dojdziesz |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
WojTass
Wiek: 39 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 47 Skąd: Jawor
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 31-05-2009, 12:15
|
|
|
oki dzieki za rade wymienie przewody i swiece jak radzicie w innych tematach i wyreguluje zobaczymy co sie bedzie dzialo ))) jak nie pomoze to 98 i do przodu |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 31-05-2009, 12:16
|
|
|
WojTass napisał/a: | regulowac?? | jezeli zrobisz to z glowa, nie musisz sie niczego bac....
** Dodano: 31-05-2009, 13:18 **
WojTass napisał/a: | wymienie przewody i swiece | przeciez skoro na Pb masz dobrze to po co je wymieniac? skup sie bardziej na samej instalacji LPG. Po to masz gaz zeby na nim jezdzic a nie lac 98 i naprzod....bez sensu....nawet gdyby przewody i swiece byly zle, to mialbys strzaly gazu w kolektor, inne przypadki dlawienie sie itp, ale nie mialbys takiego skoku spalania miedzy Pb i LPG. Ktory taki madry Ci napisal, zeby wymieniac przewodu i swiece? |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
WojTass
Wiek: 39 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 47 Skąd: Jawor
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 31-05-2009, 12:18
|
|
|
ile powienien srdnio lykac lpg zeby nie odbiegac zabardzo od normy dodam krecac go przyzwoicie |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 31-05-2009, 12:19
|
|
|
jaki silnik? tipo czy tempra? |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
WojTass
Wiek: 39 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 47 Skąd: Jawor
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 31-05-2009, 12:20
|
|
|
tzn na pb na zimnym silniku starsznie muli dopuki 4 tys nie przekroczy pozniej jak z procy.Na gazie ciagnie od samego dolu to ocb????
** Dodano: 31-05-2009, 13:21 **
tipo 2.0 16v |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 31-05-2009, 12:23
|
|
|
A to juz Kolegow od sedici zapytaj, ile powinno palic... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
WojTass
Wiek: 39 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 47 Skąd: Jawor
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 31-05-2009, 12:24
|
|
|
ok moze ktos sie dopisze bo nie wierze w sciemy typu ze 10l na 100 jak gwarantowal sprzedajacy ale 30 to troche za duzo |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 31-05-2009, 12:43
|
|
|
WojTass, spalanie, powinienes sie zmiescic w miescie 15l i w trasie przy spokojnej jezdzie 9-10l. Kolego, slyszalem dobra opinie o PZMocie w Jeleniej Gorze. Daleko nie masz. Nie szukaj po gazownikach tylko na stacjach diagnostycznych. Tam tez maja pozadny sprzet i zwykle mniej niz gazownik kasuja. Jak na moje to masz typowo do regulacji tylko. Byc moze okaze sie tez ze filtr gazu juz do wyrzucenia lub parownik sie skonczyl. Albo masz nieszczelny uklad paliwowy LPG. |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
WojTass
Wiek: 39 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 47 Skąd: Jawor
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 31-05-2009, 12:48
|
|
|
Ok jutro sie przejade na rozeznanie w temacie moze dowiem sie czegos konkretnego. Przy regulacji moga sprawdzic szczelnosc??? |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 31-05-2009, 14:24
|
|
|
WojTass, wręcz powinni. A czujniki na pewno na stacjach diagnostycznych mają, bo sprawdzanie szczelności to podstawowa czynność przy przeglądzie okresowym. |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 31-05-2009, 16:48
|
|
|
ciechu napisał/a: | Jak na moje to masz typowo do regulacji tylko |
dokladnie
ciechu napisał/a: | WojTass, wręcz powinni. A czujniki na pewno na stacjach diagnostycznych mają, bo sprawdzanie szczelności to podstawowa czynność przy przeglądzie okresowym. |
potwierdzam. Zyczymy powodzenia w usunieciu usterki |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 31-05-2009, 19:22
|
|
|
WojTass napisał/a: | na zimnym silniku starsznie muli dopuki 4 tys |
Krec go tak dalej na zimnym to rzycze powodzenia w dalszej jezdzie.
ciechu napisał/a: | spalanie, powinienes sie zmiescic w miescie 15l i w trasie przy spokojnej jezdzie 9-10l. |
Zalezy w jakim miescie te 15l ale powinienes sie miescic, jak deptasz mu troche to do 18tu tez dojdzie, ale 30 to naprawde przesada Trasa 10-11l |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
WojTass
Wiek: 39 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 47 Skąd: Jawor
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 31-05-2009, 19:54
|
|
|
w celach testowych go tak przykrecilem chyba mam filtr paliwa do wymiany bo pompa dziala a zapalic nie chce jak juz to strasznie zmula a na gazie jest ok :] |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 31-05-2009, 20:03
|
|
|
WojTass napisał/a: | w celach testowych go tak przykrecilem |
To rzycze wiecej takich testów |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
WojTass
Wiek: 39 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 47 Skąd: Jawor
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 31-05-2009, 20:05
|
|
|
bedzie dobrze mam nadzieje... odpukac heh dzieki wszystkim za porady |
|
|
|
|
drobek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 191 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 31-05-2009, 23:02
|
|
|
WojTass napisał/a: | ok moze ktos sie dopisze bo nie wierze w sciemy typu ze 10l na 100 jak gwarantowal sprzedajacy ale 30 to troche za duzo |
to uwierz. Nie przekraczaj 3tys. i 80km/h to zobaczysz ze nawet mniej ci spali. Autem nie jedził rajdowiec tylko kobieta.Silnik jest tak mocny ze nie trzeba mu cisnac po garach zeby przyspieszał. Spalanie od 8-17lpg
WojTass, dziwne rzeczy piszesz Kable świece kopułka palec pompa (orginał)były wymieniane. Masz NOWY rededuktor który nie został wyregulowany pod analizatorem. Jedz i bedzie ok. Wsadziłem nowy komp i wszystko było ok a problem widze znów wrócił.
Mozesz tez wymienic filtr paliwa bo tego nie robiłem a wsadzony jest z poldka to juz poprzedni właściciel tak zmajstrował. |
_________________ Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM |
|
|
|
|
|
WojTass
Wiek: 39 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 47 Skąd: Jawor
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 31-05-2009, 23:28
|
|
|
filtr paliw jutro zrobie i regulacje tez filtr zapchany totalnie az pompa jęczy .Ja tez rajdowiec nie jestem ale musialm sprawdzic co to potrafi a nie tylko ogladac i czytac o tym a przy pierwszym tankowaniu naprawde wycharatal 30 lpg na sto km dzieki za porady |
|
|
|
|
balwanekbuli
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 176 Skąd: Siemianowice Śląskie
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 01-06-2009, 16:34
|
|
|
Ty ja mam 2.0 115KM tyle że w automacie. Przy normalnej jeździe mam 13,5 - 14 litrów LPG na 100km, ale jak mu podeptam, kilka razy kickoff na automacie to w 20 poradze sie nie zmieścić.
Choć najwyższe co nanotowałem (obliczyłem) 18,6 ale nie narzekam.
W sumie brakuje mi tylko klimy... ale może sobie zaloże. W sumie pracuje w klimatyzacji tyle że stacjonarnej nie mobilnej. Ale praktyka jest. A to to samo tyle że rozłożene na poszczególne elementy |
_________________ Fiat Tempra 1,6 B+G 1993 wersja podstawowa
Ford Mondeo 1,8 16V B+G ver. GHIA |
|
|
|
|
|