 |
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Koniec silnika? |
Autor |
Wiadomość |
maniutek


Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 27-03-2008, 21:44 Koniec silnika?
|
|
|
Witam Panów. Dzisiaj po wizycie u znajomego, po sprawdzeniu cisnienia sprezania na 3 cylindrach wyszlo po 11, a na ostatnim wyszlo... ZERO.Co to oznacza? puscily pierscienie? czy tez bardziej zawory? dodam ze auto jest na gazie i jest odpalane na gazie. Czy mozna to jakos rozróżnić? w sobote i tak bede zwalal glowice to sie wszystkiego dowiem tylko powiedzcie mi jeszcze jedna rzecz. Gdzie w ogole kupic ewentualnie zawory? bo na allegro nie ma i nie chce za bardzo udawac sie do ASO, ale chyba bede musial...:sciana:
I w sumie mam inne pytanie, lepiej to naprawiac ewentualnie czy od razu zmieniac silnik na nastepne 1,6? prosze o pomoc |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
 |
marcin 87

Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 07 Gru 2006 Posty: 47 Skąd: Racibórz
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 27-03-2008, 22:11
|
|
|
kolego a robiłeś pomiar z olejem? |
_________________ marcin 87 |
|
|
|
 |
maniutek


Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 27-03-2008, 22:12
|
|
|
marcin 87 napisał/a: | kolego a robiłeś pomiar z olejem? |
nie robilem, szczerze powiem ze nawet nie mam pojecia jak to sie robi |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
 |
marcin 87

Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 07 Gru 2006 Posty: 47 Skąd: Racibórz
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 27-03-2008, 22:18
|
|
|
na tym garze gdzie wyszło zero wlej 50 ml.oleju i zrób pomiar.jak będzie zero to znaczy że zawór.Bo ta 50 oleju uszczelni tak jakby strone tłoka i wyjdzie jesli nie szczelny zawór.Nie wiem czy zrozumiałeś jak nie to napisz.Wsadz jaką 2.0 od razu.a zawory Ci sprowadzą w każdym dobrym sklepie z częsiami. |
_________________ marcin 87 |
|
|
|
 |
Emf


Pomógł: 26 razy Wiek: 48 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 27-03-2008, 22:19
|
|
|
maniutek, zero to jest mało realne bo by cały czas na trzech garach chodził, czyli ledwo, o ile w ogóle, jeździł. |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
 |
|
|
|
 |
marcin 87

Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 07 Gru 2006 Posty: 47 Skąd: Racibórz
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 27-03-2008, 22:22
|
|
|
Rozumiesz jak to zrobić? a szczerze lepiej zrób ten motor.Nowe pierścienie zrób głowice i będzie spokój na kilkaset km. wiesz co masz a tak kupisz nie wiesz co |
_________________ marcin 87 |
|
|
|
 |
maniutek


Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 27-03-2008, 22:24
|
|
|
Emf napisał/a: | maniutek, zero to jest mało realne bo by cały czas na trzech garach chodził, czyli ledwo, o ile w ogóle, jeździł. |
witam Cie szanowny EMF:) no blisko zeru, ok, jutro przeprowadze taka probe. Tez myslalem nad jakims 2,0, ale to za duzo zabawy, a mi w sumie auto sluzy do jezdzenia i potrzebuje go z dnia na dzien. Najwyzej inne 1,6, chyba ze sie okaze ze tylko zawory trzeba wymienic to wtedy zostawiam i reanimuje ten silnik co mam. A i jeszcze jedno pytanie, czy zawory w razie czego mozna kupic pojedynczo? czy trzeba brac caly komplet, w tym wypadku 8 zaworów? sorry za glupie pytanie.
p.s ja bym wolal tez robic ten motor...zrozumialem, jutro przeprowadze taka probe, dzieki
drugi p.s do EMF - widzisz Kolego, biala diabliczka u sasiada chodzi bez zarzutow, a moja nie koniecznie chce |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
 |
marcin 87

Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 07 Gru 2006 Posty: 47 Skąd: Racibórz
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 27-03-2008, 22:37
|
|
|
Nie trzeba wszystkich tylko te które trzeba ale lepiej przy jednej robocie zrobic do porządku i mieć spokój. to moja rada . bo autom na gazie szybciej sie wypalaja zawory i może być kolejny za jakiś czas czego nie życze. lepiej wszystkie. |
_________________ marcin 87 |
|
|
|
 |
Emf


Pomógł: 26 razy Wiek: 48 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 27-03-2008, 22:40
|
|
|
maniutek, bo ona jest Twarda sztuka |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
 |
|
|
|
 |
unknown


Pomógł: 66 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 27-03-2008, 22:43
|
|
|
maniutek, a po jakiś rozbieralniach autek pytałeś? może mają jakiś silnik na części, gdzie coś sobie pękło padło ale zawory i inne elemtny są OK? |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
 |
maniutek


Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 27-03-2008, 22:43
|
|
|
A powiedz mi jeszcze, jezeli wyjdzie ze to zawory(modle sie zeby tak bylo) to czy wystarczy je tylko powymieniac? czy jeszcze trzeba tam robic jakies szlify glowicy, naprawy gniazd zaworowych itp?
** Dodano: 27-03-2008, 22:45 **
unknown napisał/a: | maniutek, a po jakiś rozbieralniach autek pytałeś? może mają jakiś silnik na części, gdzie coś sobie pękło padło ale zawory i inne elemtny są OK? |
wiesz, tyle ze jak w sobote zdejme topiero glowice to na 100% bede wiedzial ze zdechly zawory, tyle ze to sie stalo tak w sumie z dnia na dzien, wiec mysle ze raczej zawory.No chyba ze cos sie stalo z pierscionkami... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
 |
yoyo

Pomógł: 44 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 27-03-2008, 22:59
|
|
|
jak zdejmiesz głowicę to zalej tłoki na kilka godzin olejem na równo z blokiem i zaobserwuj czy olej schodzi
jak chcesz tanio zaworki to mam całą kompletną głowicę (spękała w kilku miejscach) opłacisz przesyłkę + piwko i leci do Ciebie w całości - wymontujesz sobie co chcesz
głowicę jak zdejmiesz to najlepiej jest splanować, zawory jeśli wymienisz to trzeba dotrzeć z gniazdami, nieważne czy nowe czy używki i na koniec wykonać próbę szczelności - to wszystko zrobią Ci w zakładzie w którym planują głowice |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
 |
maniutek


Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 28-03-2008, 20:18
|
|
|
yoyo napisał/a: | jak zdejmiesz głowicę to zalej tłoki na kilka godzin olejem na równo z blokiem i zaobserwuj czy olej schodzi
jak chcesz tanio zaworki to mam całą kompletną głowicę (spękała w kilku miejscach) opłacisz przesyłkę + piwko i leci do Ciebie w całości - wymontujesz sobie co chcesz
głowicę jak zdejmiesz to najlepiej jest splanować, zawory jeśli wymienisz to trzeba dotrzeć z gniazdami, nieważne czy nowe czy używki i na koniec wykonać próbę szczelności - to wszystko zrobią Ci w zakładzie w którym planują głowice |
ok yoyo, kurde jak tylko rozbiore i bede wiedzial co i jak to sie natychmiast odezwe - zalezy mi. Bedziemy w kontakcie:) dzieki
Witam ponownie, jestem juz po zdjeciu glowicy i dostalem sie do tlokow....Ruszajac tlokiem w gore i dol da sie pod palcami wyczuc delikatny luz...ruszajac tlokiem obok tez to jest.Sprawdzanie cisnienia w cylindrach wykazalo 11,5 na kazdym tloku, a na 3 wykazalo jakas wartosc bliska zeru.Lecz dotykajac reka do gladzi cylindrowej na 3 cylindrze da sie wyczuc takie delikatne rowki, bardzo delikatne ale jednak, jutro pojde do zaprzyjaznionego mechanika i podpytam co i jak, co wg niego teraz robic. Zastanawiam sie ile w warszawie kosztuje szlif cylindrow, komplet tlokow i pierscieni? bo z drugiej strony za 1000zl mam do kupienia drugi taki sam silnik i nie wiem co bedzie lepsze...
Co radzicie, bo narazie moj silnik wyglada tak...
 |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
 |
egon


Pomógł: 57 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 28-03-2008, 20:22
|
|
|
maniutek, wg mnie lepiej zrobic ten i wiesz co masz bo jaką gwarancje masz ze po kupnie innego silnika za 2-3 miechy ci nie siądzie |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
 |
maniutek


Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 28-03-2008, 20:23
|
|
|
egon11 napisał/a: | maniutek, wg mnie lepiej zrobic ten i wiesz co masz bo jaką gwarancje masz ze po kupnie innego silnika za 2-3 miechy ci nie siądzie |
dobrze dobrze, tylko ciekawwe jaki to jest koszt?
ktos jest w stanie mi powiedziec, ile kosztuje szlif, tloki i pierscienie? no i pewnei panewki treba wymienic, ile moze kosztowac taka nieprzyjemnosc? |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
 |
yoyo

Pomógł: 44 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 28-03-2008, 22:34
|
|
|
no to remoncik silnika
nie polecam kupować innego bo nigdy nie wiesz co kupisz to zawsze jest loteria
nie zanma dokładnych cen ale stawiałbym ok 500 zł na części, do 200 za wszystkie szlify a reszta to już robocizna, jak masz jai\kiegoś znajomego mechanika to za 1200-1500 zrobi Ci cały remont |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
 |
miszko


Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 28-03-2008, 23:24
|
|
|
Dokładnie. Nie pchaj się w inne silniki, bo wcale lepiej mogą nie wyglądać.
Tutaj zapłacisz i wiesz co masz. Może wyjdzie ciut drożej, ale silnik Ci nie padnie po 1000km. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
 |
Shiden


Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Paź 2007 Posty: 103 Skąd: Krosno / Lubatowa
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 29-03-2008, 23:03
|
|
|
Ale mimo wszystko sprawdz sobie głowice bo jak ja robiłem swoją to sprawdzałem gładź cylindrów i też lekke zgrubienie (ok 0,25 mm) czułem a ciśnienie mam ok. |
_________________ ESCORT 1.6 // TIPO 1.9 TD
MZ ETZ 250 - sprzedana |
|
|
|
 |
maniutek


Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 30-03-2008, 03:47
|
|
|
miszko napisał/a: | Dokładnie. Nie pchaj się w inne silniki, bo wcale lepiej mogą nie wyglądać.
Tutaj zapłacisz i wiesz co masz. Może wyjdzie ciut drożej, ale silnik Ci nie padnie po 1000km. |
Witam, szczerze powiem ze za bardzo mi zalezalo na tym, zeby miec auto na chodzie i kupilem dzisiaj drugi silnik 1,6. Tak wlasnie stwierdzielm ze to loteria, ale zmierzylem cisnienie sprezania i wynosi ono 12,5 na kazdym cylindrze, silnik ma przejechane 120tys i nigdy nie byl jezdzony na gazie. Dzisiaj z kolegą złapaliśmy sie za wymiane silnika i co? 10 godzin, wszystko poprzekladane, silnik chodzi jak marzenie, sily ma wiecej, niz poprzedni nawet gdy dobrze chodzil, wiec mysle ze bedzie dobrze, tez myslalem o szlifach, ale jak sie dowiedzialem to u mnie w warszawie za wykonanie szlifu ze wszytskimi czesciami to koszt okolo 2,400zl, wiec prosze Was, ale wolalem kupic silnik za 800zl...Nawet jesli sie okaze ze jest jakis trefny ten silnik...ale poki co to spwierdzam, ze jest duzo lepszy od tego, co mialem wczesniej. Pozdrawiam serdecznie chlopaki:)
P.s, głowica w świetnym stanie, wręcz fabryka, chyba poprzedni wlasciciel tuz przed sprzedaza musial ja regenerowac, bo nic nie ponadpalane, zero nagaru i zawory jak nowe.W razie czego jak potrzebujecie glowiece do 1,6 w dobrym stanie to moge odsprzedac za rozsadne pieniadze:) |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
 |
yoyo

Pomógł: 44 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 30-03-2008, 15:48
|
|
|
a jak to właściwie jest teraz z wymianą silnika?? w dowodzie jest tylko nr budy, ale w karcie pojazdu jest też numer silnika, tego nie trzeba gdzieś zgłaszać ?? czy może standardowo młotek, numerator i jazda ??? |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
 |
marcin 87

Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 07 Gru 2006 Posty: 47 Skąd: Racibórz
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 30-03-2008, 17:23
|
|
|
Musisz iść do wydziału komunikacji i tak dokładnie Ci powiedzą.Kolo w zeszłym roku też kupił motorek nowy nowy dowód.Samochów jako składak zarejestrowany
** Dodano: 30-03-2008, 17:26 **
Życze Ci aby TEN sie trzymał jak naj dłużej. |
_________________ marcin 87 |
|
|
|
 |
Emf


Pomógł: 26 razy Wiek: 48 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 30-03-2008, 22:08
|
|
|
Silnik jest częścią wymienną jak każdy inny element.
Nie ma go już w DR ani w KP (uprzedzając wszelkie "ale" ....tak w starych jest jeszcze wpisany)
Jego wymiana nie powoduje wpisu SKŁADAK, to bzdura. |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
 |
|
|
|
 |
maniutek


Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 30-03-2008, 23:37
|
|
|
Emf napisał/a: | Silnik jest częścią wymienną jak każdy inny element.
Nie ma go już w DR ani w KP (uprzedzając wszelkie "ale" ....tak w starych jest jeszcze wpisany)
Jego wymiana nie powoduje wpisu SKŁADAK, to bzdura. |
Dokladnie, ja mam nowy dowod i nigdzie tego nie zglaszalem, numerow silnika nie ma w dowodzie. Nigdzie i podczas kupna i podczas przerejstrowywania nie potrzeba mi bylo uzywac czegos takiego jak nnumery silnika. Z resszta w maluszku jak mialem tez zmienialem silnik i tez nic nie zglaszalem do WKom. |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
 |
marcin 87

Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 07 Gru 2006 Posty: 47 Skąd: Racibórz
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 31-03-2008, 09:00
|
|
|
ok.ja tylko dziele sie tym co słyszałem.A co podczas przeglądu,przcież tam spr.numery ilnika |
_________________ marcin 87 |
|
|
|
 |
egon


Pomógł: 57 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 31-03-2008, 10:40
|
|
|
marcin 87 napisał/a: | .A co podczas przeglądu,przcież tam spr.numery ilnika |
A po co mieliby to robic, silnik jest czescia wymienna jak np koło i mozesz go zmiwniac ile razy chcesz tylko pojemnosc muci byc cały czas ta sama |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|