Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Koniec silnika?
Autor Wiadomość
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 27-03-2008, 21:44   Koniec silnika?

Witam Panów. Dzisiaj po wizycie u znajomego, po sprawdzeniu cisnienia sprezania na 3 cylindrach wyszlo po 11, a na ostatnim wyszlo... ZERO.Co to oznacza? puscily pierscienie? czy tez bardziej zawory? dodam ze auto jest na gazie i jest odpalane na gazie. Czy mozna to jakos rozróżnić? w sobote i tak bede zwalal glowice to sie wszystkiego dowiem tylko powiedzcie mi jeszcze jedna rzecz. Gdzie w ogole kupic ewentualnie zawory? bo na allegro nie ma i nie chce za bardzo udawac sie do ASO, ale chyba bede musial...:sciana:

I w sumie mam inne pytanie, lepiej to naprawiac ewentualnie czy od razu zmieniac silnik na nastepne 1,6? prosze o pomoc
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
marcin 87 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 47
Skąd: Racibórz
Województwo: Śląskie
Wysłany: 27-03-2008, 22:11   

kolego a robiłeś pomiar z olejem?
_________________
marcin 87
     assistance   Moneta
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 27-03-2008, 22:12   

marcin 87 napisał/a:
kolego a robiłeś pomiar z olejem?

nie robilem, szczerze powiem ze nawet nie mam pojecia jak to sie robi
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
marcin 87 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 47
Skąd: Racibórz
Województwo: Śląskie
Wysłany: 27-03-2008, 22:18   

na tym garze gdzie wyszło zero wlej 50 ml.oleju i zrób pomiar.jak będzie zero to znaczy że zawór.Bo ta 50 oleju uszczelni tak jakby strone tłoka i wyjdzie jesli nie szczelny zawór.Nie wiem czy zrozumiałeś jak nie to napisz.Wsadz jaką 2.0 od razu.a zawory Ci sprowadzą w każdym dobrym sklepie z częsiami. :drive:
_________________
marcin 87
     assistance   Moneta
 
Emf 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 48
Dołączył: 16 Sty 2005
Posty: 2668
Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 27-03-2008, 22:19   

maniutek, zero to jest mało realne bo by cały czas na trzech garach chodził, czyli ledwo, o ile w ogóle, jeździł.
_________________
Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.

     assistance   Moneta
 
 
marcin 87 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 47
Skąd: Racibórz
Województwo: Śląskie
Wysłany: 27-03-2008, 22:22   

Rozumiesz jak to zrobić? a szczerze lepiej zrób ten motor.Nowe pierścienie zrób głowice i będzie spokój na kilkaset km. wiesz co masz a tak kupisz nie wiesz co
_________________
marcin 87
     assistance   Moneta
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 27-03-2008, 22:24   

Emf napisał/a:
maniutek, zero to jest mało realne bo by cały czas na trzech garach chodził, czyli ledwo, o ile w ogóle, jeździł.


witam Cie szanowny EMF:) no blisko zeru, ok, jutro przeprowadze taka probe. Tez myslalem nad jakims 2,0, ale to za duzo zabawy, a mi w sumie auto sluzy do jezdzenia i potrzebuje go z dnia na dzien. Najwyzej inne 1,6, chyba ze sie okaze ze tylko zawory trzeba wymienic to wtedy zostawiam i reanimuje ten silnik co mam. A i jeszcze jedno pytanie, czy zawory w razie czego mozna kupic pojedynczo? czy trzeba brac caly komplet, w tym wypadku 8 zaworów? sorry za glupie pytanie.

p.s ja bym wolal tez robic ten motor...zrozumialem, jutro przeprowadze taka probe, dzieki

drugi p.s do EMF - widzisz Kolego, biala diabliczka u sasiada chodzi bez zarzutow, a moja nie koniecznie chce
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
marcin 87 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 47
Skąd: Racibórz
Województwo: Śląskie
Wysłany: 27-03-2008, 22:37   

Nie trzeba wszystkich tylko te które trzeba ale lepiej przy jednej robocie zrobic do porządku i mieć spokój. to moja rada . bo autom na gazie szybciej sie wypalaja zawory i może być kolejny za jakiś czas czego nie życze. lepiej wszystkie.
_________________
marcin 87
     assistance   Moneta
 
Emf 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 48
Dołączył: 16 Sty 2005
Posty: 2668
Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 27-03-2008, 22:40   

maniutek, bo ona jest Twarda sztuka :D
_________________
Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.

     assistance   Moneta
 
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 27-03-2008, 22:43   

maniutek, a po jakiś rozbieralniach autek pytałeś? może mają jakiś silnik na części, gdzie coś sobie pękło :D padło ale zawory i inne elemtny są OK?
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 27-03-2008, 22:43   

A powiedz mi jeszcze, jezeli wyjdzie ze to zawory(modle sie zeby tak bylo) to czy wystarczy je tylko powymieniac? czy jeszcze trzeba tam robic jakies szlify glowicy, naprawy gniazd zaworowych itp?

** Dodano: 27-03-2008, 22:45 **
unknown napisał/a:
maniutek, a po jakiś rozbieralniach autek pytałeś? może mają jakiś silnik na części, gdzie coś sobie pękło :D padło ale zawory i inne elemtny są OK?


wiesz, tyle ze jak w sobote zdejme topiero glowice to na 100% bede wiedzial ze zdechly zawory, tyle ze to sie stalo tak w sumie z dnia na dzien, wiec mysle ze raczej zawory.No chyba ze cos sie stalo z pierscionkami...
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 27-03-2008, 22:59   

jak zdejmiesz głowicę to zalej tłoki na kilka godzin olejem na równo z blokiem i zaobserwuj czy olej schodzi

jak chcesz tanio zaworki to mam całą kompletną głowicę (spękała w kilku miejscach) opłacisz przesyłkę + piwko i leci do Ciebie w całości - wymontujesz sobie co chcesz

głowicę jak zdejmiesz to najlepiej jest splanować, zawory jeśli wymienisz to trzeba dotrzeć z gniazdami, nieważne czy nowe czy używki i na koniec wykonać próbę szczelności - to wszystko zrobią Ci w zakładzie w którym planują głowice
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 28-03-2008, 20:18   

yoyo napisał/a:
jak zdejmiesz głowicę to zalej tłoki na kilka godzin olejem na równo z blokiem i zaobserwuj czy olej schodzi

jak chcesz tanio zaworki to mam całą kompletną głowicę (spękała w kilku miejscach) opłacisz przesyłkę + piwko i leci do Ciebie w całości - wymontujesz sobie co chcesz

głowicę jak zdejmiesz to najlepiej jest splanować, zawory jeśli wymienisz to trzeba dotrzeć z gniazdami, nieważne czy nowe czy używki i na koniec wykonać próbę szczelności - to wszystko zrobią Ci w zakładzie w którym planują głowice


ok yoyo, kurde jak tylko rozbiore i bede wiedzial co i jak to sie natychmiast odezwe - zalezy mi. Bedziemy w kontakcie:) dzieki





Witam ponownie, jestem juz po zdjeciu glowicy i dostalem sie do tlokow....Ruszajac tlokiem w gore i dol da sie pod palcami wyczuc delikatny luz...ruszajac tlokiem obok tez to jest.Sprawdzanie cisnienia w cylindrach wykazalo 11,5 na kazdym tloku, a na 3 wykazalo jakas wartosc bliska zeru.Lecz dotykajac reka do gladzi cylindrowej na 3 cylindrze da sie wyczuc takie delikatne rowki, bardzo delikatne ale jednak, jutro pojde do zaprzyjaznionego mechanika i podpytam co i jak, co wg niego teraz robic. Zastanawiam sie ile w warszawie kosztuje szlif cylindrow, komplet tlokow i pierscieni? bo z drugiej strony za 1000zl mam do kupienia drugi taki sam silnik i nie wiem co bedzie lepsze...

Co radzicie, bo narazie moj silnik wyglada tak...
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 28-03-2008, 20:22   

maniutek, wg mnie lepiej zrobic ten i wiesz co masz bo jaką gwarancje masz ze po kupnie innego silnika za 2-3 miechy ci nie siądzie ;D
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 28-03-2008, 20:23   

egon11 napisał/a:
maniutek, wg mnie lepiej zrobic ten i wiesz co masz bo jaką gwarancje masz ze po kupnie innego silnika za 2-3 miechy ci nie siądzie ;D


dobrze dobrze, tylko ciekawwe jaki to jest koszt?

ktos jest w stanie mi powiedziec, ile kosztuje szlif, tloki i pierscienie? no i pewnei panewki treba wymienic, ile moze kosztowac taka nieprzyjemnosc?
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 28-03-2008, 22:34   

no to remoncik silnika :(
nie polecam kupować innego bo nigdy nie wiesz co kupisz :? to zawsze jest loteria
nie zanma dokładnych cen ale stawiałbym ok 500 zł na części, do 200 za wszystkie szlify a reszta to już robocizna, jak masz jai\kiegoś znajomego mechanika to za 1200-1500 zrobi Ci cały remont
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 28-03-2008, 23:24   

Dokładnie. Nie pchaj się w inne silniki, bo wcale lepiej mogą nie wyglądać.
Tutaj zapłacisz i wiesz co masz. Może wyjdzie ciut drożej, ale silnik Ci nie padnie po 1000km.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Shiden 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 103
Skąd: Krosno / Lubatowa
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 29-03-2008, 23:03   

Ale mimo wszystko sprawdz sobie głowice bo jak ja robiłem swoją to sprawdzałem gładź cylindrów i też lekke zgrubienie (ok 0,25 mm) czułem a ciśnienie mam ok.
_________________
ESCORT 1.6 // TIPO 1.9 TD
MZ ETZ 250 - sprzedana :(
     assistance
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 30-03-2008, 03:47   

miszko napisał/a:
Dokładnie. Nie pchaj się w inne silniki, bo wcale lepiej mogą nie wyglądać.
Tutaj zapłacisz i wiesz co masz. Może wyjdzie ciut drożej, ale silnik Ci nie padnie po 1000km.


Witam, szczerze powiem ze za bardzo mi zalezalo na tym, zeby miec auto na chodzie i kupilem dzisiaj drugi silnik 1,6. Tak wlasnie stwierdzielm ze to loteria, ale zmierzylem cisnienie sprezania i wynosi ono 12,5 na kazdym cylindrze, silnik ma przejechane 120tys i nigdy nie byl jezdzony na gazie. Dzisiaj z kolegą złapaliśmy sie za wymiane silnika i co? 10 godzin, wszystko poprzekladane, silnik chodzi jak marzenie, sily ma wiecej, niz poprzedni nawet gdy dobrze chodzil, wiec mysle ze bedzie dobrze, tez myslalem o szlifach, ale jak sie dowiedzialem to u mnie w warszawie za wykonanie szlifu ze wszytskimi czesciami to koszt okolo 2,400zl, wiec prosze Was, ale wolalem kupic silnik za 800zl...Nawet jesli sie okaze ze jest jakis trefny ten silnik...ale poki co to spwierdzam, ze jest duzo lepszy od tego, co mialem wczesniej. Pozdrawiam serdecznie chlopaki:)


P.s, głowica w świetnym stanie, wręcz fabryka, chyba poprzedni wlasciciel tuz przed sprzedaza musial ja regenerowac, bo nic nie ponadpalane, zero nagaru i zawory jak nowe.W razie czego jak potrzebujecie glowiece do 1,6 w dobrym stanie to moge odsprzedac za rozsadne pieniadze:)
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 30-03-2008, 15:48   

a jak to właściwie jest teraz z wymianą silnika?? w dowodzie jest tylko nr budy, ale w karcie pojazdu jest też numer silnika, tego nie trzeba gdzieś zgłaszać ?? czy może standardowo młotek, numerator i jazda ???
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
marcin 87 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 47
Skąd: Racibórz
Województwo: Śląskie
Wysłany: 30-03-2008, 17:23   

Musisz iść do wydziału komunikacji i tak dokładnie Ci powiedzą.Kolo w zeszłym roku też kupił motorek nowy nowy dowód.Samochów jako składak zarejestrowany

** Dodano: 30-03-2008, 17:26 **
Życze Ci aby TEN sie trzymał jak naj dłużej.
_________________
marcin 87
     assistance   Moneta
 
Emf 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 48
Dołączył: 16 Sty 2005
Posty: 2668
Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 30-03-2008, 22:08   

Silnik jest częścią wymienną jak każdy inny element.
Nie ma go już w DR ani w KP (uprzedzając wszelkie "ale" ....tak w starych jest jeszcze wpisany)
Jego wymiana nie powoduje wpisu SKŁADAK, to bzdura.
_________________
Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.

     assistance   Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 30-03-2008, 23:37   

Emf napisał/a:
Silnik jest częścią wymienną jak każdy inny element.
Nie ma go już w DR ani w KP (uprzedzając wszelkie "ale" ....tak w starych jest jeszcze wpisany)
Jego wymiana nie powoduje wpisu SKŁADAK, to bzdura.


Dokladnie, ja mam nowy dowod i nigdzie tego nie zglaszalem, numerow silnika nie ma w dowodzie. Nigdzie i podczas kupna i podczas przerejstrowywania nie potrzeba mi bylo uzywac czegos takiego jak nnumery silnika. Z resszta w maluszku jak mialem tez zmienialem silnik i tez nic nie zglaszalem do WKom.
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
marcin 87 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 47
Skąd: Racibórz
Województwo: Śląskie
Wysłany: 31-03-2008, 09:00   

ok.ja tylko dziele sie tym co słyszałem.A co podczas przeglądu,przcież tam spr.numery ilnika
_________________
marcin 87
     assistance   Moneta
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 31-03-2008, 10:40   

marcin 87 napisał/a:
.A co podczas przeglądu,przcież tam spr.numery ilnika

A po co mieliby to robic, silnik jest czescia wymienna jak np koło i mozesz go zmiwniac ile razy chcesz tylko pojemnosc muci byc cały czas ta sama :D
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 22 days
Network load