Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Koniec silnika?
Autor Wiadomość
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 31-03-2008, 11:39   

egon11 napisał/a:
marcin 87 napisał/a:
.A co podczas przeglądu,przcież tam spr.numery ilnika

A po co mieliby to robic, silnik jest czescia wymienna jak np koło i mozesz go zmiwniac ile razy chcesz tylko pojemnosc muci byc cały czas ta sama :D

dokladnie, ja zalozylem taki sam silnik jak mialem wczesniej
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Shiden 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 103
Skąd: Krosno / Lubatowa
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 31-03-2008, 17:06   

Brat w alfie 3.3 miał od zakupu silnik 1,7. Ostatnio wpadł na pomysł żeby zmniejszyć opłaty ubezpieczenia. Produkowano też alfy 3.3 z silnikiem 1,4. W budowie wyglądają tak samo. Co prawda ma taką rozwaloną na części ale nic nie zmieniał i pojechał po zaświadczenie do stacji kontroli pojazdów. Mimo iż nie zmienił silnika (i ani nie myśli go zmieniać) powiedział że założył 1,4. Pooglądali, popatrzyli, podumali i wystawili zaświadczenie że taki właśnie silnik tam jest. Zaktualizował dowód i od 3 lat bryka na takich papierach i puki co nie miał żadnych problemów.
_________________
ESCORT 1.6 // TIPO 1.9 TD
MZ ETZ 250 - sprzedana :(
     assistance
 
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 31-03-2008, 21:53   

oprócz pojemności musi się jeszcze zgadzać waga silnika, bo zmienia się nacisk na oś - bynajmniej tak kiedyś było
jeszcze w listopadzie 2006 sprawdzali mi nry silnika :?

tak jako ciekawostkę dodam, że podobno w tym roku diagności dostali jakiś nakaz aby dokładniej sprawdzać samochody i kumplowi, mimo że ma auto z salonu (vw polo) i od 7 lat robi przeglądy w tej samej stacji diagnostycznej, nie puścili przeglądu bo masa całkowita pojazdu wypisana na tabliczce znamionowej różniła się o 35kg (!!) od tej wpisanej chyba w homologacji
gość 2 tygodnie jeździł i kombinował aż w końcu z głównego serwisu vw dostał jakieś zaświadczenie z oryginału homologacji
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 23 days
Network load