 |
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Koniec silnika? |
Autor |
Wiadomość |
maniutek


Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 31-03-2008, 11:39
|
|
|
egon11 napisał/a: | marcin 87 napisał/a: | .A co podczas przeglądu,przcież tam spr.numery ilnika |
A po co mieliby to robic, silnik jest czescia wymienna jak np koło i mozesz go zmiwniac ile razy chcesz tylko pojemnosc muci byc cały czas ta sama |
dokladnie, ja zalozylem taki sam silnik jak mialem wczesniej |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
 |
Shiden


Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Paź 2007 Posty: 103 Skąd: Krosno / Lubatowa
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 31-03-2008, 17:06
|
|
|
Brat w alfie 3.3 miał od zakupu silnik 1,7. Ostatnio wpadł na pomysł żeby zmniejszyć opłaty ubezpieczenia. Produkowano też alfy 3.3 z silnikiem 1,4. W budowie wyglądają tak samo. Co prawda ma taką rozwaloną na części ale nic nie zmieniał i pojechał po zaświadczenie do stacji kontroli pojazdów. Mimo iż nie zmienił silnika (i ani nie myśli go zmieniać) powiedział że założył 1,4. Pooglądali, popatrzyli, podumali i wystawili zaświadczenie że taki właśnie silnik tam jest. Zaktualizował dowód i od 3 lat bryka na takich papierach i puki co nie miał żadnych problemów. |
_________________ ESCORT 1.6 // TIPO 1.9 TD
MZ ETZ 250 - sprzedana |
|
|
|
 |
yoyo

Pomógł: 44 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 31-03-2008, 21:53
|
|
|
oprócz pojemności musi się jeszcze zgadzać waga silnika, bo zmienia się nacisk na oś - bynajmniej tak kiedyś było
jeszcze w listopadzie 2006 sprawdzali mi nry silnika
tak jako ciekawostkę dodam, że podobno w tym roku diagności dostali jakiś nakaz aby dokładniej sprawdzać samochody i kumplowi, mimo że ma auto z salonu (vw polo) i od 7 lat robi przeglądy w tej samej stacji diagnostycznej, nie puścili przeglądu bo masa całkowita pojazdu wypisana na tabliczce znamionowej różniła się o 35kg (!!) od tej wpisanej chyba w homologacji
gość 2 tygodnie jeździł i kombinował aż w końcu z głównego serwisu vw dostał jakieś zaświadczenie z oryginału homologacji |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|