Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wolno spadające obroty?? Nie mam pojęcia.
Autor Wiadomość
Michu 


Wiek: 37
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 87
Skąd: Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 23-04-2008, 23:52   Wolno spadające obroty?? Nie mam pojęcia.

Witam kolegów, rzadko tu bywam ostatnio :( niestety ale ktoś mi moze pomoże. Jak silnik sie troszke rozgrzeje to po puszczeniu gazu na luzie obroty dość wolno spadają od około 2tyś obrotów w dół praktycznie mija z 10sek aby doszły do tysiąca. Nie wiem w czym może być problem. Jest co raz gorzej co raz wolniej opadają od 3tyś w dół jest ok ale jak dojdą do 2tyś jakby zaczynały się zatrzymywać. Po przepustnicy patrzyłem że to nie linka raczej, w czym może tkwić problem?? Lewe powietrze gdzieś?? czy jak?? Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź.
_________________
Był Fiat Tempra 1.6SXi.e SW + gaz
Jest Alfa Romeo 155 2.5 V6 92r + sekwencja

Co by nie było zawsze do przodu ...
     assistance
 
 
n-e-o 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 332
Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 24-04-2008, 11:27   

Hmm...na zimnym silniku działa tzw. automatyczne ssanie. Wtedy obroty dochodzą do ponad 2 tyś i jak się silnik rozgrzewa to spadają do ok. 800. Za to chyba jest odpowiedzialny silniczek krokowy, ale nie jestem pewny. On napewno reguluje wysokość wolnych obrotów.

Heh...mnie właśnie padł i nie mam wolnych. Po zapaleniu silnika auto nie trzyma obrotów, tylko leci na łeb na szyje do 0, aż gaśnie. Silniczek krokowy już zamówiony. Teraz czekam na przesyłke :P
_________________
Był:
Fiat Tipo 1.6 KAT (1990r)...
Opel Astra 1.6 @ 2.0 (1993r)
Jest:
Vectra B 2.0 16V LPG Lovato
(1998r)

Gość, Twoje auto jest najładniejsze :)
  
 
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-04-2008, 11:38   

Michu, silniczek krokowy można profilaktycznie przeczyścić a wg mnie poleciał ci czujnik temperatury cieczy - ten z niebieską wtyczką. sprawdź jego oporności.
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
Michu 


Wiek: 37
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 87
Skąd: Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 24-04-2008, 23:05   

Witam. Dzięki za odp. wg mnie to raczej nie silniczek krokowy, bo on obroty trzyma po odpaleniu daje około 1200obr/min, jak sie rozgrzeje oscylują między 800 a 1000 nie wiem dokładnie bo mam digitala ;/;/ :) . Jak na silniczek to dość dziwny objaw bo jak jest zimny to spadają wporządku, jak sie lekko rozgrzeje to od wyższych do 2tyś jest ok a później coś mu się je.. Sprawdzę ten czujnik jak pamiętam on jest w kolektorze ssącym w kierunku kabiny, kiedyś go sprawdzałem był ok, ale to było kiedyś, ciekawe czego jeszcze moga być to objawy. Kompresja jest zaje.... wiec to raczej nie wina marnego sprężania. Nie wiem po pracy zerkne ale to dopiero w sobote jak dobrze pójdzie.
_________________
Był Fiat Tempra 1.6SXi.e SW + gaz
Jest Alfa Romeo 155 2.5 V6 92r + sekwencja

Co by nie było zawsze do przodu ...
     assistance
 
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 25-04-2008, 19:18   



tu masz dane czujnika
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load