Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
lpg odpalanie
Autor Wiadomość
bernard509 


Wiek: 39
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 81
Skąd: Dobrodzień
Województwo: Opolskie
Wysłany: 06-06-2008, 15:23   lpg odpalanie

witam mam pytanko 2 tygodnie temu założyłem instalacje do tipczaka 14 gaznik tomasetto fajnie chodzi tylko jest problem w tym ,ze jak jest zimny to sie dusi na gazie i dopiero jak ma jakies 65 stopni to idzie jak strzała,a nie powinno byc tak ,tez tak mieliscie ?
  
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 06-06-2008, 15:28   

bernard509, instalacje trzeba troszkę pod regulować - gazownik pewnie Ci powiedział żebyś trochę pojeździł i przyjechał na regulacje.
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 06-06-2008, 15:30   

to może być kwestia regulacji gazu, tak czy inaczej prawie każda instrukcja użytkowania instalacji lpg podaje żeby nie pozałączać na gaz zanim silnik nie osiągnie temperatury min 40 stopni (choć oczywiście wielu jest takich którzy od momentu założenia instalacji w ogóle z PB nie korzystają :zolta: )

skoro to tylko 2 tygodnie od montażu to podjedź do nich i spytaj co oni na to, powinni Ci to podregulować rzekłbym w ramach gwarnacji
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 06-06-2008, 15:50   

yoyo napisał/a:
skoro to tylko 2 tygodnie od montażu to podjedź do nich i spytaj co oni na to, powinni Ci to podregulować

Tylko ze taka rególacja nic nieda, bo membrany są nowe i muszą sie ułozyc, poczekaj jeszcze z dwa tygodnie (lub 1000km) i wtedy ci wyrególują i powinno byc dobrze :D
ubek napisał/a:
gazownik pewnie Ci powiedział żebyś trochę pojeździł i przyjechał na regulacje

Tak po ok 1000-15000km ;D
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 06-06-2008, 20:50   

Ja miałem obowiązkową regulacje po 1000km (za darmo w ramach montażu) czyli jak gazownik powiedział w cudzysłowu "jak się dotrze" czyli jak pisze egon11, poukładają się membrany itd. Ja odpalam swój sprzęt z benzyny, też mam 1.4 gaźnik. Na gazie jak jest silnik zimny muszę go troszkę podusić, a to nie zdrowo dla silnika. Więc dobra rada zapalaj z benzyny, po chwili na jakieś prostej przełącz gaz. Oczywiście pamiętaj że benzyna z gaźnika musi się dopalić, ale gazownik chyba uczył cię jak się posługiwać tym sprzętem.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 07-06-2008, 18:07   

bernard509, jaka instalacja? pierwszej czy drugiej generacji? Tak czy tak silnik zawsze zapala sie na Pb i po chwili dopiero mozna przełączyc na PLG. Przy rozruchu silnik nie ma prawie w ogóle smarowania, dlatego odpala sie na Pb bo jest "bardziej mokre" a LPG jest "suche" . Najlepiej napisz na PW do melania102 On jest specem od podtlenku kuchenkowego :D
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 07-06-2008, 20:29   

tipacz napisał/a:
Tak czy tak silnik zawsze zapala sie na Pb i po chwili dopiero mozna przełączyc na PLG.


Mam gaznik 1.6 i jeszcze nigdy nie odpalilem go na Pb, nawet zima. Tak tez czynil moj ojciec kiedy to on jezdzil moja obecna temperowka przez 5 lat, a ja mam ja juz rok. Wiec od 6 lat to auto odpalane jest wylacznie na LPG, zawsze lapie przy pierwszym kopnieciu i nie muli sie przy niskiej temperaturze, jedyny minus gaznikowca to konieczne przytrzymanie gazu lub zalaczenie ssania na zimnym silniku. Ale to co opisuje bernard509, na pewno nie jest spowodowane odpalaniem na LPG a jedynie wymaga regulacji. I nie wierze, ze LPG niszczy tak bardzo silnik. Jego zywotnosc moze spada najwyzej o kilka tysiecy kilometrow. :)
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 07-06-2008, 21:20   

odpalając na PB zapewniasz żywotność przede wszystkim gaźnikowi, po tylu latach jazdy wyłącznie na LPG najprawdopodobniej możesz tylko pomarzyć o płynnej jeździe na PB (chyba, że od czasu do czasu jednak jeździsz na benzynie)
W odpalaniu na benzynce chodzi też o przedłużenie żywotności parownika - zimne membrany bardzo dostają w dupę podczas pracy co skraca ich żywotność, ale jak w każdej dziedzinie życia na dwoje babka wróżyła - jednemu parownik rozwali siępo 2 miesiącach i inny będzie śmigał kilka lat i nie odczuje zmian
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 07-06-2008, 21:42   

ja w mej byłej temperówce nawet w zimie na lpg odpalałem i nic złego się nie działo, nawet na mrozie; owszem, jak było zimno, to trza było czasem ssanie dać i dać mu pochodzić na lpg, poza tym nigdy po odpaleniu na lpg jeśli było zimno i zimne auto nie butowałem go od razu tylko szed na wolnych albo powolutku jechałem nim się rozgrzało; membrany jakoś specjalnie mocniej/szybciej się nie zużywały przez to; owsze,m przez odpalanie i jazdę tylko na lpg mogą szybciej pójść i więcej lpg będzie palił, ale np pójdą szybciej w sensie za 4 lata a nie za 5... ja wymieniałem co 2 lata profilaktycznie sam dla siebie bo ostatnie lata biłem dużo kilometrów na lpg; co do szkodliwości.. nie zauważyłem żadnych 'strat' , tylko pilnować silniczka i reszty by zawsze był olejek ok, zapłon świeży/dobry (kable, świece).. filtry w tym filtr gazu etc... no ale jeżdżąc na pb też o to trza dbać, na lpg tylko wypada częściej; odpalając na lpg i jeżdżąc głownie na nim tyle km ile robiłem, tyle się zaoszczędziło, że membrany za 5 dych w sumie mógłbym co pół roku wymieniać nawet, więc...
gaźniczek czyściłem sam dla siebie raz na rok minimum, membranki w nim etc pierdołki zmienilem raz czy dwa jak trza było ale z lpg związku to nie miało; ogólnie nie widziałem by lpg mu zaszkodził jakoś a wręcz czystszy był, dysze etc... chociaż owszem, powiem, że dla silniczka dobrze by raz na czas na benzynie go przegonić, raz, by sprawdzać okresowo czy układ PB jest sprawny jakby co, by można zawsze na pb pojechać, dwa by układ PB się przegonił, przepchał i poprawcował, to dobre dla auta, samo autko musi na pb też pogonić... ja na pb okresowo autko przeganiałem; nie zauważyłem by się jakoś na lpg bardziej silnik przestawił, jakoś przepali inaczej, po prostu inaczej się wkręca na lpg a inaczej na pb i tak bylo zawsze, na lpg szybciej wchodził na obroty ale na pb z kolei dłużej ciągnął i tyle; wg mnie nawet jak jest zimno nie zrobi to nic jak na lpg się odpali, tylko dbać o wszystko i najw, częściej membrany się zmienia; na pb jednak wypada czasem przegonić auto; jedynie jak kolega ma świeże membrany i instalkę to niech pojeździ na pb też by od razu wyszło coś, jeśli przypadkiem coś gazownicy sp..li, by i to i to działało, potem po sprawdzeniu wszystkiego dłuższym czasem, można bardziej tylko na lpg jeździć... poza tym świeżych membranek nim się ułożą lepiej nie męczyć zimnym zapalaniem , dopiero jak się ułożą i po regulacji wtórnej... tak ja myślę.. odnośnie prostej instalki do gaźnikowca;
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 07-06-2008, 23:10   

Ciechu78 napisał/a:
jedynie wymaga regulacji. I nie wierze, ze LPG niszczy tak bardzo silnik.

LPG nie niszczy silnika tylko ewentualnie troche zawory sie szybciej zuzywają, dam przykład ze mój tipek jezdzi od 6 lat na LPG i przy rozebraniu silnika okazało sie ze jest wszystko (oprucz uszczelniaczy) całkowicie wporządku :D
A odpalanie na LPG nie szkodzi silnikowi tylko reduktorowi który przy rozruchu narazony jest na przeciązenia (membrany) ;D
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 08-06-2008, 08:42   

Jak odpalacie autko na LPG to napewo wzrosło wam spalanie LPG i stan membran tez nie bedzie najlepszy.
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 08-06-2008, 22:37   

ja gdy nawet w zimie na LPG odpalałem, to spalanie po ponad 1,5 roku (!) takiego odpalania wzrosło z 11 w mieście do 12 w mieście. ojej, jak dużo.... a i tak co 2 lata membranki itp profilaktycznie zmieniałem (5 dyszek koszt membran i innych badziewi i zaworków w sumie) choć jeszcze by długo pociągły; zmieniałem, by nie mieć w dynamice strat żadnych poprzez zużycie membran, ot takie widzimisię; potem tylko regulacja i było ok; tak i tak zaoszczędzone pieniążki jazdy na LPG a na PB w sumie a do tego jeszcze odpalaniua na LPG pozwoliłyby na zakup wieeeeeeelu zest. naprawczych, kilku nowych silników i wielu skrzynek piwa jeszcze... a ostatni argument najbardziej znaczący :P zresztą temperkę i tak regulwoałem, nawet na nowych membrankach itp by żarła nawet z 13l/100 lpg w mieście (w korkach etc) ale miała dobrą dynamikę na LPG, po grzebianiu z gaźniczkeim itp;
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 09-06-2008, 08:39   

tipacz napisał/a:
Jak odpalacie autko na LPG to napewo wzrosło wam spalanie LPG i stan membran tez nie bedzie najlepszy.


Wszystko u mnie działa jak należy, gaźnik też (na zlocie na Pb na 1/4 mili zap....ał, że aż nie wierzyłem, że to moje auto). A płynności na gaźniku nie ma jak się but do dechy wciska, to jest taka dziura na sekundę, ale taka jest charakterystyka gaźnikowców. Spalanie gazu w mieście ok 13l na trasie 8l. A powodem jest tylko moja ciężka noga haha
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
  
     assistance   Moneta
 
 
poldek 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 23 Lis 2007
Posty: 470
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 09-06-2008, 09:31   

no to zajebista instalacje załorzyłes tomasetto ja ja mam i badziewie jakich mało 1.4ie pali 14 po miescie na przykreconej srubie :sciana:
_________________

Byl 126p-fiat128-fiat125-bmw e21 rekin 2.0 TIPO 1.4 sedici :) jest focus 1.6 Zetec
     assistance   Moneta
 
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 09-06-2008, 14:37   

ja i tak odpalam na PB teraz w lecie to tylko zapalam, zapinam pasy, przegazuję żeby się przełączył i jadę, a w zimie jechałem 500m-1km na PB,
kiedyś w zimie tuż po odpaleniu, nie zauważyłem, że jest na LPG i chaciałem się zebrać szybciej z parkingu i zmroziem reduktor - dostaem nauczkę jak stałem 10 minut czekając aż odmarznie :P
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
bernard509 


Wiek: 39
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 81
Skąd: Dobrodzień
Województwo: Opolskie
Wysłany: 09-06-2008, 17:52   

poldek nie moge sie wypowiadac na temat instalacji tomassetto, ponieważ mam ja za któtko, ale pytajac na forum to taka mi polecali i taka zamontowałem,a co bedzie to sie okaze Miszko pisał że ok. to chyba ok moze zalezy od jakosci założenia?
  
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 09-06-2008, 19:25   

Cytat:
moze zalezy od jakosci założenia?


i jeszcze od ustawienia instalacji...
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
titanea 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 165
Skąd: Lubaczów
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 09-06-2008, 21:01   

Zależy od fachowców, co ją zakładali i czy ci czasem gdzie bokiem lewego nie pobiera jak czytam, że bierze wam po 13 - 14 literków to aż włosy mi się jeżą na głowie, mi teraz bierze jakieś 11 w mieście, ale nogę to mam ciężka cykl mieszany jakieś 9 mniej jeśli jeżdżę w towarzystwie :P
_________________
TIPO 1.4 I.E. 93 r. Gaźnik, Bialutki można go nazwać również TARANEM ;]
http://img137.imageshack....62/dowodya4.jpg

Ford Escort 1,8 TD MK VII Ghia - 1998
     assistance
 
 skype
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 09-06-2008, 22:02   

titanea napisał/a:
jak czytam, że bierze wam po 13 - 14 literków to aż włosy mi się jeżą na głowie

tyle ze ja mam Tempre 1.6 gaznik :P i zwykle jezdze z kompletem osob. Nogi lekkiej tez nie mam, wiec jak spala mi 13l to jestem zadowolony i nie ma sensu szukac przyczyny, bo tyle wlasnie spalic ma prawo :)
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 10-06-2008, 14:38   

ja jeżdżę sam lub w 2 osoby i w cyklu mieszanym ok 9L mi pali a tez nie mam lekkiej nogi i ekonomizer świeci sie co chwilę
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 10-06-2008, 21:33   

Chyba zrobił sie mały OT bo to miało byc o odpalaniu....
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
titanea 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 165
Skąd: Lubaczów
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 11-06-2008, 17:07   

Nom nie wiem jak inni ale ja odpalam tylko na LPG bo gaźnik się zatkał podczas uszczelniania i bena nie działa a odpalam średnio co 20 minut bo takie mam teraz zajęcie odpalić autko przejechać 20 meterków podejść na parenaście minut do klienta i tak w kółeczko wiec w ciągu dnia to mój rozrusznik aż się pali ;P a autko jak na nie dogrzane i przy mojej nodze i tak malutko pali :P

Ps. Ktoś tam pisał że jeździ we dwoje ja nie musze w robocie bo mam cały bagażnik sprzętu i to robi jak za 3 osoby ;P
_________________
TIPO 1.4 I.E. 93 r. Gaźnik, Bialutki można go nazwać również TARANEM ;]
http://img137.imageshack....62/dowodya4.jpg

Ford Escort 1,8 TD MK VII Ghia - 1998
     assistance
 
 skype
 
osama 33 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 324
Skąd: Łódz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 11-06-2008, 17:26   

hehe ja mam gaz ale jezdze na benzynie,zawor gazu padl(zawiesil sie) podczas tankowania na stacjach nabijaja do konca noi zawory sie zacinaja.na benzynce i tak malo pali. koszt zaworu jak byco 250zl. info.dla tych co tez tak maja :lol:

** Dodano: 11-06-2008, 18:27 **
aha dodam ze zbiornik jest pelen gazu ale niestety zawor nie puszcza gazu :roll:
_________________
fiat uno 1,4 ,omega 1987,Ford eskort,Fiat Tempra,espero, Opel Senator 2,6 .seat toledo,Opel senator 3.0 24v,
Omega Kombi 96/97 2.016v
Ford windstar 3,8 Eskort kombi 1,8 td
omega 2,5 v6 Tipo 1,4,Laguna
opel astra kombi 1,7d f tempra 1,9td
     Moneta
 
 
titanea 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 165
Skąd: Lubaczów
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 12-06-2008, 22:28   

heh marnotrsastwo, trzeba spuścić LPG i zrobić zaworek ;P
_________________
TIPO 1.4 I.E. 93 r. Gaźnik, Bialutki można go nazwać również TARANEM ;]
http://img137.imageshack....62/dowodya4.jpg

Ford Escort 1,8 TD MK VII Ghia - 1998
     assistance
 
 skype
 
tymek 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 48
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 314
Skąd: Janów
Województwo: Opolskie
Wysłany: 13-06-2008, 20:39   

moja tempra 1.6 mono wtrysku przy ciezkiej nodze pali 11.8 po miescie w trasie 8.5 literka a srubke traszku mam rozkrecona...a na przykreconej to i 10.5 paliła po miescie...
_________________
BLUE MISTRESS [1.6i.e]
tam mnie znajdziecie:)http://radiobff.wix.com/radiobff
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load