Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
zawory klekoczące, znaki kontrolne rozrządu
Autor Wiadomość
karols77 


Wiek: 47
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 97
Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 24-04-2008, 21:10   zawory klekoczące, znaki kontrolne rozrządu

Witam, mam 2 pytanka. pierwsze czy przy zmianie paska rozrządu mozliwe jest ze zawory zaczely klekotac, na starym pasku tego nie mialem, ale zauwazylem ze stary pasek byl bardziej luzny, a teraz jak jest nowy pasek i jest naciagniety i klekotają zawory. Drugie - gdzie sie sie znajdują znaki kontrolne rozrządu i jaki powininny byc ułozone koła zebate.
_________________
TIPO 1.4 AGP '90 +gaz granatowy
Opel Vetcra 1.6 16V '99
  
     assistance
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 25-04-2008, 01:06   

A może mechanik coś przekombinował i to klekotanie to jest od tego że tłok wali w zawory :lalala: mieliśmy przypadek na forum ze mechanik źle założył pasek o kilka zębów ;) to oczywiście ekstremalna wersja zderzeń ale warto sobie podjechać na pomiar luzu zaworowego nie droga zabawa a przy okazji możesz sobie zmienić uszczelkę na nowa ta kosztuje w granicach 10zł
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
picek 



Wiek: 50
Dołączył: 20 Lut 2006
Posty: 400
Skąd: Gogolin
Województwo: Opolskie
Wysłany: 28-04-2008, 12:48   

JAM_BELFEGOR napisał/a:
że tłok wali w zawory
-to już pewnie by nie jeżdził.Jest wersja ze żle założonym paskiem ale to powiedzmy o ząbek-nie więcej.Jeśli byłoby więcej to silnik nie pracowałby tak jak powinien.
_________________
Audi
     assistance   Moneta
 
karols77 


Wiek: 47
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 97
Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 28-04-2008, 14:24   

witam pasek mam dobrze zalozony i znaki kontrolne sa na swoich miejscach, a mozliwe jest ze jak byl stary pasek luzny to zawory mogly nie klekotac, sprawdzalem zawory szczeliniomierzem i prawie kazdym zaworze szczeliniomierz nie chcial sie wsunąć
_________________
TIPO 1.4 AGP '90 +gaz granatowy
Opel Vetcra 1.6 16V '99
     assistance
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 28-04-2008, 17:23   

picek napisał/a:
to już pewnie by nie jeżdził
picek, napisałem że to ekstremalna wersja zdarzeń a co do jeżdrzenia jeżeli tłok jest wystarczająco blisko ze dotyka zaworów a nie wbija sie w nie to jeździł by :) karols77, skoro szczelinomierz na prawidłowej wartości wchodzi ledwo ledwo to jest ok i nie powinno klekotać, nie wiem czy pasek ma wpływ na to. Możesz spróbować pokombinować z olejami nie które maja znaczący wpływ na głośność układu rozrządu.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 24 days
Network load